Жаңа сабақ
түсіндіру. Бұрыштың өлшемін табу үшін транспортирді пайдалануға
болады. Берілген градусты транспортирдің центрінен екі сәуленің
арасын өлшеу арқылы білеміз.
Транспортирдің
көмегімен бұрышты өлшеу
алгортимі:
1) транспортирдің центрі
берілген бұрыштың төбесімен, ал бұрыштың бір қабырғасы
транспортирдің горизонталь сызығымен сәйкес келетіндей
орналастырамыз;
2) нөлден бастап санап
бұрыштың өлшемін анықтаймыз.
Тапсырмалар орындау. Жеке
жұмыс:
№1.
135°, 25°, 40° болатын
бұрыштарды транспортирдің көмегімен
сал.
№2.
Жазыңқы бұрыш бірдей 5 бөлікке бөлінген. Осы
бұрыштарды табыңдар. Әрбір бұрыш қанша бұрышты береді? Олардың
біреуін салыңдар. Шешуі:
180°:5=36°
Жауабы:
36°.
№3. Екі түзудің қиылысуынан
шыққан бұрыштың біреуі екіншісінен 3 есе
артық. Осы бұрыштарды
табыңдар. Шешуі:
х+3х=180 4х=180 х=180:4 х=45 45+3•45=180
Жауабы:
∠1=45°,
∠2=135°.
"Ой
қозғау"
1) Санасаң бір үйде төртеу
бар, Қаласаң, аузыңды өртейтін нәр.
/бұрыш/ 2) Балаларды
"жазалайтын"фигура? /бұрыш/ 3) Үшбұрыштың бір бұрышын кесіп тастаса, неше
бұрыш қалады? /4
бұрыш/ 4) Бөлменің 4 бұрышы бар. Әр бұрышта бір
мысықтан отыр. Әр мысықтың қарсысында 3 мысық отыр. Бөлмеде қанша
мысық бар? /төрт/
Сыныппен
жұмыс:
№4. ОВ бұрышы 87-ге тең. Осы
бұрыштың ішінен ОС сәулесі жүргізілген. ВОС бұрышы 52-ге тең болса,
АОС бұрышының градустық өлшемін
тап.
№5.
Орaл қaлaсындa сaғaт
1600-ді көрсетсе, Aстaнa қaлaсындa минуттық тіл мен сaғaттық
тілдің aрaсындaғы бұрыш неше грaдус
болaды?
Дескриптор:
- қалалардың уақыт айырмашылығын
анықтайды;
- 1минут неше градусқа
сәйкес екенін табады;
- бұрыштың грaдустық өлшемін анықтайды.
|