Материалдар / Бұрыш. ҚМЖ 5 сынып матем 4 тоқсан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бұрыш. ҚМЖ 5 сынып матем 4 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 5.3.3.1 бұрышты транспортир көмегімен өлшеу; Сабақтың мақсаты • Транспортир арқылы бұрыштың берілген өлшемі бойынша бұрыш салу; • Бұрыштарды транспортирмен салу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2024
70
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Таныстым:


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Бұрыш.


Бөлім:

5.4B Бұрыштар. Көпбұрыштар

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

19.04.2024ж

Сынып: 5 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бұрыш.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.3.1 бұрышты транспортир көмегімен өлшеу;

Сабақтың мақсаты

  • Транспортир арқылы бұрыштың берілген өлшемі бойынша бұрыш салу;

  • Бұрыштарды транспортирмен салу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын сабаққа аудару
Жағымды психологиялық ахуал орнату.

Оқу мақсаттарымен таныстыру.

Үй жұмысын тексеру.

Сабақтың тақырыбын қарапайым ашық сұрақ қою арқылы ашамын. Мысалы, отырған сыныптарыңның, сонымен бірге қанша бұрышы бар? Сыныптан қандай бұрыш түрлерін кездестіре аламыз?

Жинақтала

ды,сабаққа ынталанады










Оқулық

5 сынып Мaтемaтикa

Т.А.Алдамұрат

ова

Е.С.Байшоланов

Алматы «Атамұра» 2015

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ түсіндіру. Бұрыштың өлшемін табу үшін транспортирді пайдалануға болады. Берілген градусты транспортирдің центрінен екі сәуленің арасын өлшеу арқылы білеміз.

Транспортирдің көмегімен бұрышты өлшеу алгортимі:

1) транспортирдің центрі берілген бұрыштың төбесімен, ал бұрыштың бір қабырғасы транспортирдің горизонталь сызығымен сәйкес келетіндей орналастырамыз;

2) нөлден бастап санап бұрыштың өлшемін анықтаймыз.


Тапсырмалар орындау. Жеке жұмыс:

1. 135°, 25°, 40° болатын бұрыштарды транспортирдің көмегімен сал.

2. Жазыңқы бұрыш бірдей 5 бөлікке бөлінген. Осы бұрыштарды табыңдар. Әрбір бұрыш қанша бұрышты береді? Олардың біреуін салыңдар. Шешуі: 180°:5=36° Жауабы: 36°.

3. Екі түзудің қиылысуынан шыққан бұрыштың біреуі екіншісінен 3 есе артық. Осы бұрыштарды табыңдар.
Шешуі: х+3х=180
4х=180
х=180:4
х=45
45+3•45=180 Жауабы: 1=45°, 2=135°.

"Ой қозғау"
1) Санасаң бір үйде төртеу бар,

Қаласаң, аузыңды өртейтін нәр. /бұрыш/
2) Балаларды "жазалайтын"фигура? /бұрыш/
3) Үшбұрыштың бір бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш қалады? /4 бұрыш/
4) Бөлменің 4 бұрышы бар. Әр бұрышта бір мысықтан отыр. Әр мысықтың қарсысында 3 мысық отыр. Бөлмеде қанша мысық бар? /төрт/

Сыныппен жұмыс:

4. ОВ бұрышы 87-ге тең. Осы бұрыштың ішінен ОС сәулесі жүргізілген. ВОС бұрышы 52-ге тең болса, АОС бұрышының градустық өлшемін тап.

5. Орaл қaлaсындa сaғaт 1600-ді көрсетсе, Aстaнa қaлaсындa минуттық тіл мен сaғaттық тілдің aрaсындaғы бұрыш неше грaдус болaды?

Дескриптор:

- қалалардың уақыт айырмашылығын анықтайды;

- 1минут неше градусқа сәйкес екенін табады;

- бұрыштың грaдустық өлшемін анықтайды.

Жаңа сабақты меңгереді.








Тапсырмаларды өз бетінше орындайды.

















Сұрақтарға жауап береді.








Тақтаға шығып, есепті шығарады.

















Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл













Бағдаршам арқылы өзін – өзі бағалайды.



https://bilimland.kz/



















Сабақтың соңы

Үй жұмысы:

есеп


Рефлексия: «Табыс кілті» арқылы білім сандығын ашайық. Оқушылар стикерлерге сабақта алған нәтижесін жазып алтын кілтке жабыстырады.

  • «Маған сабақ ұнады». «Тақырыпты меңгердім».

  •  «Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым».

  • «Сабақ маған түсініксіз».



Үй жұмысын алады.

Рефлексияны ауызша орындайды.



Оқулық

5 сынып Мaтемaтикa

Т.А.Алдамұрат

ова

Е.С.Байшоланов

Алматы «Атамұра» 2015.


Үлестірмелер





Таныстым:


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Бұрыш.


Бөлім:

5.4B Бұрыштар. Көпбұрыштар

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

19.04.2024ж

Сынып: 5 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бұрыш.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.3.1 бұрышты транспортир көмегімен өлшеу;

Сабақтың мақсаты

  • Транспортир арқылы бұрыштың берілген өлшемі бойынша бұрыш салу;

  • Бұрыштарды транспортирмен салу. (ЕБҚ)

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын сабаққа аудару
Жағымды психологиялық ахуал орнату.

Оқу мақсаттарымен таныстыру.

Үй жұмысын тексеру.

Сабақтың тақырыбын қарапайым ашық сұрақ қою арқылы ашамын. Мысалы, отырған сыныптарыңның, сонымен бірге қанша бұрышы бар? Сыныптан қандай бұрыш түрлерін кездестіре аламыз?

Жинақтала

ды,сабаққа ынталанады










Оқулық

5 сынып Мaтемaтикa

Т.А.Алдамұрат

ова

Е.С.Байшоланов

Алматы «Атамұра» 2015

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ түсіндіру. Бұрыштың өлшемін табу үшін транспортирді пайдалануға болады. Берілген градусты транспортирдің центрінен екі сәуленің арасын өлшеу арқылы білеміз.

Транспортирдің көмегімен бұрышты өлшеу алгортимі:

1) транспортирдің центрі берілген бұрыштың төбесімен, ал бұрыштың бір қабырғасы транспортирдің горизонталь сызығымен сәйкес келетіндей орналастырамыз;

2) нөлден бастап санап бұрыштың өлшемін анықтаймыз.


Тапсырмалар орындау. Жеке жұмыс:

1. 13

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!