Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Психологиялық тренинг
жүргізеді
«Комплимент
айту»
3. Оқушыларды топқа
бөлу
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді,
мектеп партасындағы қатарлары бойынша
орындарына отырады.
Оқушылар бір-біріне жағымды сөздер
айтады.
|
|
Негізгі
бөлім
|
Видео
көресету.
Тапсырма 1
https://www.youtube.com/watch?v=l5OsvTnwLN4
Видеодан кейінгі сұрақтар:
Буллинг қандай жағдайларға әкеліп тіреуі мүмкін?
Біреу сені қорқытып, қорлап жүрген жағдайда не істеу керек?
Егер сен өзің біреуді қорлап жүрген болсаң ше?
Неліктен адамдар бір-бірін қорлап, қиянат
жасайды?. Jot
thoughts (Ойды жазу) әдісі арқылы әр
топ төрт сөзден тақырыпқа қатысты сөздер жазып
шығады.
Дисриптор:
1 Тақырыпқа қатысты сөздерді
жазады
Буллинг деп көп жағдайда бір адамның
бір адамды қорқытып-үркіткенін, қудалауын айтады. Ал құрбанға топ
болып әлімжеттік жасауды моббинг дейді.
Буллингтің негізгі
төрт түрі бар. Олар: сөзбен қорқыту,
күшпен қорқыту, реляцион түрі және кибернетикалық
буллинг.
Буллингтің күш көрсету арқылы жүретін
түрі адамның тәніне зиянын тигізеді, оның дүние-мүлкіне
зардап әкеледі. Мәселен, иықпен қағып өту, ұру, төбелесу осы
қатарда. Әдетте буллинг басқалай басталып, ақыр соңында күш
көрсетуге алып келеді. Күш көрсету — өлімге апаруы мүмкін өте
қауіпті буллинг түрі.
Сөз формасындағы
буллингте адам ауызша айқаймен, дауыс көтеру арқылы және күліп,
кекетіп-мұқату арқылы зорлық көрсетеді. Құрбанды қорлап, оның
намысына тию, сыртынан ол туралы өтірік айту, өсек тарату, дөрекі
сөйлеу, жәбірлеу сөз түріндегі буллингке
кіреді.
Relational буллингті кейде
әлеуметтік агрессия депте атайды. Бұл – бір адам мен қарым-қатынас
құру арқылы оған зиян келтіру, кемсіту. Сондай-ақреляцион буллинг
түсінігін бір қадам басқа жанның репутациясына кір келтіргісі
келген, оның қоғамдағы беделіне нұқсан келтіруді ойлап жасаған
әрекетін сипаттағандада қолданады.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді, жауаптарына дәлел
келтіреді
Әр топ 4 сөзден тақырыпқа
байланысты сөз жазып шығады.16 сөз тақырыпқа байланысты
шығады.
|
Видео
көру
https://www.youtube.com/watch?v=l5OsvTnwLN4
|
Ортасы
Аnti-bulling
strategies
|
Тапсырма
2
Топтық
жұмыс:
1-топ
Буллингті бейбіт жолмен шешу стратегиясын
әзірлеу
2-топ
Кибербуллингке қалай қарсы тұруға
болады?
3-топ
«Балалық шақ зорлық – зомбылықсыз» болу үшін
не керек?
Дискриптор:
1.Өз ойларын жүйелі нақты
айтады
2.Өмірмен байланыстыра отырып мысал
келтіреді.
|
Әр топ өз тақырыбына байланысты пікірлерін
айтады және қорғайды
|
Презентация
парақтар
|
Қауіпсіздік
сабағы
|
TSL
әдісі
Жанжал бұл-алауыздақтардың
,көзқарастардың,мүдделердің,мақсаттардың сәйкессіздіктерінің болуын
ашатын жағдай
Жан –жал дегеніміз
не?
Олар неге пайда
болады?
Бәсекелестік (бәсекелестік) – өз мүдделері
үшін басқаларға зиян келтіруге ұмтылу. Бейімделу – басқа біреудің
мүддесі үшін өз мүдделерін құрбан
ету.
Компромисс – өзара жеңілдіктерге негізделген
келісім; туындаған қайшылықты жоятын нұсқаны ұсыну. Ынтымақтастық –
жағдайға қатысушылар екі жақтың мүдделерін толығымен
қанағаттандыратын байламға келеді.
«Цу –е-фа»
ойыны
Бұл әдіс оқушыға ауыз біршілікпен түсіністік
иммунитетін қалыптасатыруға
көмектеседі.
|
|
https://drive.google.com/file/d/1--5CKKNBuFOGT-drzaYYzA-j7f2WBBwf/view
(2
мин)
|