Материалдар / C# бағдарламалау тілі бойынша тапсырмалар жинағы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

C# бағдарламалау тілі бойынша тапсырмалар жинағы

Материал туралы қысқаша түсінік
тапсырмалар жинасы С# «Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету» мамандықтарының студенттері мен оқытушыларына қосымша құрал ретінде ұсынамыз
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2022
586
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Picture 1 ЖШС «Басқару колледжі»





















Тапсырмалар жинағы



Дайындаған: Токтоназарова З.И.

Капезова А.Ж.








Нұр-Сұлтан, 2022 жыл


МАЗМҰНЫ



ТҮСІНДІРМЕ ЖАЗБА

3


КІРІСПЕ

4


НЕГІЗГІ БӨЛІМ

5


1 тапсырма. Консольдік қосымшада алғашқы бағдарлама

7


2 тапсырма. Консольдік қосымшада қарапайым бағдарлама

7


3 тапсырма. C # aйнымалылар, деректер түрлері, тұрақтылар

8


4 тапсырма. Арифметикалық және логикалық операциялар

10


5 тапсырма. С# шартты операторлар. Тернарлық оператор

11


6 тапсырма. С # массивтер. List классы

14


7 тапсырма. С # циклдар. Break және continue операторлары

16


8 тапсырма. С# функциялар. Return операторы

18


ҚОРЫТЫНДЫ

20


ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

21






























ТҮСІНДІРМЕ ЖАЗБА


Бағдарламалау тілдері өте көп және олардың барлығы әртүрлі, алуан тірлі мәселелерді шешуге арналған. C # ыңғайлы интерфейсі бар жұмыс үстелі қосымшаларын жылдам жазу үшін өте жақсы ыңғайластырылған. Сонымен қатар, ол ASP.NET веб-қосымшаларды әзірлеу үшін технология тілдерінің біріне жатады. C# бағдарламалау тілі сұранысқа ие және перспективалы. Тіл өзінің бұрынғы тілдеріне сәйкес C++, Delphi, Smalltalk және әсіресе Java тілдерінен көп нәрсені қабылдады. С# бағдарламалау тілін әзірлеу кезінде осы тілдердің бәрінен жақсы жұмыс істейтін сәттері алынды. Мысалы, C#, C++ - тен айырмашылығы, бірнеше сыныпты мұрагерлікті қолдамайды. Бұл оларды қолданудың қолайсыздығына байланысты шешілген болатын. Бұл тапсырмалар жинағында біз сіздермен Visual Studio ортасында C# консольді және формамен жұмыстар атақаратын боламыз. Тапсырмалар жинағы мысалдар мен деңгейлік тапсырмалардан құралған.

«Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету» мамандықтарының студенттері мен оқытушыларына қосымша құрал ретінде ұсынамыз.



























КІРІСПЕ


Қазіргі таңда С# өте көп нәрсеге қабілетті. Бүгінгі таңда ол танымал тілдер тізімінде жетекші орынға ие екендігі бекер емес, өйткені оның негізінде сіз өзіңізге ұнайтын кез-келген жобаны жасай аласыз. Егер Сіз сайттан деректерді оқып, оны консольге шығару үшін бағдарлама жазуыңыз керек болса, веб – сайт жасау, Windows қосымшасын жасау, нейрондық желіні жазу, ойын жасау немесе мобильді қосымшаны жазу мұның бәрін осы тілге қол жетімді әртүрлі кітапханалар мен шеңберлердің көмегімен жасауға болады.

C# тілінің болашағы.

Бүгінгі таңда тіл өте үлкен әзірлеушілер қауымдастығына ие. Тіл негізінде әр түрлі салалардан жобалар жасауға болады. Оның болашақ перспективалары өте жоғары. C# бағдарламалау тілі үнемі дамып келеді, нарықта бағдарламалау тілінің мүмкіндіктер тізімі үнемі өсіп келеді. Бұл тілді үйреніп, меңгере отырып, сіз армандаған бағдарламашы саласы бойынша, жұмыс таба аласыз, керемет бағдарламашы бола аласыз және сізге ең қолайлы саладағы жобаларды жасай аласыз.

Тапсырмалар жинағының жоспары.

Тапсырмалар жинағын орындау барысында біз C# бағдарламалау тіліне қатысты негізгі нюанстарды қарастырамыз. Біз айнымалыларды құруды, циклдармен және массивтермен жұмыс істеуді, сыныптар мен нысандарды құруды, және басқа да көптеген әрекеттерді орындауды үйренеміз. Тапсырмалар жинағының соңында сіз С# тілі мен оның мүмкіндіктері туралы нақты түсініктерге ие боласыз.





















НЕГІЗГІ БӨЛІМ


C # тілінде алғашқы қосымшаны жасаңыз. Бұл үшін не қажет? Біріншіден, бізге бағдарлама кодын басып шығара алатын мәтіндік

редактор қажет.

Екіншіден, мәтіндік редакторда терілген кодты exe қосымшасына

құрастыратын компилятор қажет.

Үшіншіден, бізге бағдарламаны құрастыру және орындау үшін .NET шеңбері қажет.

Бағдарламалық кодты жазуды, тестілеуді және күйін келтіруді жеңілдету үшін әдетте арнайы даму орталары қолданылады, атап айтқанда Visual Studio кодтық редакторы.


Сурет 1. Visual Studio кодтық редаторының бастапқы беті


Жұмыс барысы:

  1. Экранның оң жақ жиегіндегі консольдік қосымшаны ашу керек. (консольное приложение) (сурет 2.көрсетілген).

Сурет 2. Консольдік қосымшаны құру терезесі


  • «Имя» деген өріске атау беру керек

  • «Расположение» деген өріске сақтайтын орынды көрсету қажет (сурет 2. көрсетілген).


Сурет 3. Жұмыс ортасы


  1. Сурет 3. көрсетілген жұмыс ортасында жұмыс жасаймыз.






Тапсымалар:

1 тапсырма. Консольдік қосымшада алғашқы бағдарлама


Консольдік қосымшада «Hello, world!» сөз тіркесін шығару

Мысал ретінде 1 – тапсырма орындалып көрсетіледі, 3 тапсырманы өзіндік жұмысын ретінде өзіңіз орындаңыз.


Сурет 4. 1 тапсырма нәтижесі


static void Main(string[] args)

{

Console.WriteLine("Hello, world!");

}


Тапсырма орындау түсіндірмесі: екінші жол - бұл бағдарламаның коды: Console.WriteLine ("Hello, World!");. Бұл жол консольге "Hello, World!" сөз тізбегін шығар деген код жазуы.

Біз F5 пернесін немесе құралдар тақтасын пайдаланып, жасыл көрсеткіні басу арқылы жобаны бастай аламыз. Егер сіз бәрін дұрыс жасасаңыз, онда қосымшаны консольге іске қосқан кезде "Hello, World!" сөз тізбегін шығарады.


Өздік жұмысына берілген тапсырма:

  1. «Өз атыңды еңгіз:» деген сөз тіркесін шығар.

  2. Өз туған күнің мен жылыңды шығар.

  3. Кез-келген сөйлем жазып шығар.


2 тапсырма. Консольдік қосымшада қарапайым бағдарлама


Консольдік қосымшада алғашқы бағдарлама

«Өз атыңды еңгіз» деген сұраққа пернетақтадан теріп жауап еңгізгенде «Сәлем...(аты-жөні)» деген бағдарлама құру.


Сурет 5. 2 тапсырма нәтижесі

using System;


class Program

{

static void Main() {

Console.Write("Введите свое имя: ");

string name = Console.ReadLine(); // есім еңгіземіз

Console.WriteLine($"Салем {name}"); // консольге шығарамыз

}

}

Тапсырма орындау түсіндірмесі: Автоматты түрде жасалған кодпен салыстырғанда мен бірнеше өзгерістер енгіздім. Енді бірінші жолда кіруге шақыру көрсетіледі.

  • Console.Write() консольге бірнеше жолды көрсетеді. Бұл жағдайда бұл "өз атыңызды енгізіңіз: "жолы.

  • string name = Console.ReadLine(); бұл жолда пайдаланушы консольден ақпаратты енгізетін жол айнымалысы анықталады.

  • Name айнымалысына Console әдісінің нәтижесі тағайындалады.Консольден енгізілген жолды санауға мүмкіндік беретін ReadLine (). Яғни, біз консольге жолды енгіземіз (дәлірек есім) және бұл жол name айнымалысында болады.

  • Name string түріндегі name айнымалысы анықталатынын көрсетеді, яғни жолдарды сақтай алатын айнымалы. Мұнда string айнымалы string типінің мәндерін, яғни жолдарды сақтай алатындығын көрсетеді. Содан кейін енгізілген атау консольге біздің жағдайда «Сәлем Зауреш пен Айгерим» деген жол шығарды. (сурет 5. көрсетілген)


Өздік жұмысына берілген тапсырма:

  1. «Сен қандай оқу мекемесінде оқисың» деген сұраққа пернетақтадан теріп жауап беретін бағдарлама құру.

  2. «Өз атыңды еңгіз» деген сұраққа пернетақтадан теріп жауап еңгізгенде «Кош келдің...(аты-жөні)» деген бағдарлама құру.

  3. «Сенің жасың нешеде?» деген сұраққа пернетақтадан теріп жауап еңгізгенде «менің жасым...» деген бағдарлама құру.


3 тапсырма. C # aйнымалылар, деректер түрлері, тұрақтылар


Алгоритмнің біздің жағдайда ең маңызды қасиеті-массалық (әртүрлі деректерді өңдеу). Сондықтан бағдарламалауда деректерді орналастыруға арналған айнымалылар пайда болды. Кез — келген айнымалы жариялануы керек (идентификатор атауы берілген) және инциализациялануы керек (белгілі бір түрге жататын мән берілген). Бағдарлама кодын орындау барысында айнымалыларды динамикалық инициализациялауға рұқсат етіледі. Жасырын терілген айнымалыларды қолдануға болады. Тұрақтыларды жариялаудың орындылығы түсіндіріледі.

Мысал:

Сурет 6. 3 тапсырма нәтижесі.

using System;

using System.Collections.Generic;

using System.Linq;

using System.Text;

using System.Threading.Tasks; // бұл белгіленген кітапхана тізімі

namespace Тестовый_проект

{

class Program

{

static void Main(string[] args)

{

int bigtree;

bigtree = 30;

short smalltree;

smalltree = 5;

bigtree = smalltree; //неявное преобразование

bigtree = (short)smalltree; //явное преобразование

const int quarter = 4;

const int monthsalary = 35000;

const int prize = 9000;

const int timeoff = 2 * monthsalary;

int cigarettes = 72 * 20 + 95 * 30 + 90 * 10;

int digital = 1500 + 1760 + 15000;

int costs = cigarettes + digital;

int

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!