Материалдар / Cабақ жоспары.Хғ.-ХІІІғ.басындағы Қазақстан территориясындағы саяси үдерістер.7- сынып.

Cабақ жоспары.Хғ.-ХІІІғ.басындағы Қазақстан территориясындағы саяси үдерістер.7- сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан тарихынан сабақ жоспары 7-сыныпқа арналып құрылған.Тарих пәнінің мұғалімдеріне көмегі болады деген ойдамын.Сабақты өткізу барысында әдіс-тәсілдердің тиімділігін өзінің сабақтарында пайдалануға,іс-тәжірибесінде қолдануда септігін тигізеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
638
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін ----------------------------- Мектеп директоры «-------»-----------------2018ж
Күні:Пәні:Қазақстан тарихыСыныбы7Пән мұғалімі:Гумарова Б.О
Сабақтың тақырыбы:Х-ХІІІ ғ. басындағы Қазақстан территориясындағы саяси үдерістер
Оқу мақсаты6.3.1.7-ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және жанама себептерін анықтау
Сабақтың мақсаты:Барлық оқушылар: Ортағасырлық мемлекеттердің ыдырау себептерін біледі.Оқушылардың басым бөлігі: ортағасырлық мемлекеттердің ыдыраудағы жанама себептерін анықтайды Кейбір оқушылар: Х-ХІІІ ғасырлар аралығында болған өзгерістер туралы ойларын тұжырымдайды.
Бағалау критерийлері

-Дамыған орта ғасырлық мемлекеттердің ыдырау себептерін біледі.-Дамыған орта ғасырлық мемлекеттердің ыдырауының жанама себептерін біледі.

Тілдік мақсатТілдік дағдылар:Ерте және орта ғасырлық мемлекеттерАрнайы пәндік лексика мен терминология:әлеуметтік топ,мүліктік теңсіздік,жер иелену түрлеріДиалог құруға арналған пайдалы тіркестер мен фразалар: ортағасырлық мемлекеттердің ыдырау себептері....Талқылауға арналған сұрақтар:орта ғасырлық мемлекеттердің ыдырауының маңызын анықтайды
Құндылықтарды дарытуТүркі тілдес мемлекеттермен тіл мен мәдениет, тарихтың ортақтығы екендігін бойларына сіңіру
Пәнаралық байланысГеография – табиғат байлықтарын игеруДүние жүзі тарихы-жер көлемін арттыру
АКТ қолдану дағыдылары

Бейнематериал Сілтеме: ютуб https// yandex.kz.
Алдыңғы оқу/Бастапқы білімХ-ХІІІ ғ. басындағы Қазақстан территориясындағы саяси үдерістер
Саралау Оқушыларға суретті тапсырмалар беруде(,диалог жəне қолдау көрсету),Топтық жұмыс жасауда.Қарым-қатынас формалар бойынша саралау
Бағалау Ортағасырлық мемлекеттердің ыдырау себептерін біледі. Ортағасырлық мемлекеттердің ыдыраудағы жанама себептерін анықтайды Х-ХІІІ ғасырлар аралығында болған өзгерістер туралы ойларын тұжырымдайды
Сабақ кезеңдері:Мұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекетіРесурстарБағалау
Сабақтың басы. 10 минутПсихологиялық ахуал туғызамын Оқушылардың көңіл күйін,ынтасын жақсарту. «Мен саған сенемін»Әуен ойнап тұрады..

1қадам«Миға шабуыл» Мақсатым ой қозғау , сабақтың тақырыбын анықтау.«Молекуланың ыдырауы процесі»«Кластер әдісі»Сөздер арқылы топқа бөлу:МәдениетЭкономикаСаясатШауашылық
Шеңбер құрып, бір- бірінің көздеріне қарап тұрады. «Мен саған сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың,мен досымсың, кластасымсың, көршімсің,т.б



«Молекуланың ыдырауы процесін көру арқылы оқушылар сабақтың тақырыбын анықтайды.





Оқушылар сөздерді оқиды.1.Өз ойларын білдіреді.2.топқа бөлінеді
Суреттер, үлестірме қағаз











Мадақтама.Оқушылардың айтқан ойларын бағалаймын.



Сабақтың ортасы15 минут«Ашық микрофон әдісі» мақсатым.Әр оқушынға жауапкершілікті сездіру,топ ішінде өзін реттеу.Барлық топтарға сұрақОрта ғасырдағымемлекеттердің ыдырауына не себеп болды? Мәтінді оқи отырып әр топ өзіне берілген мемлекеттің ыдырауын түсіндіреді Х-ХІІІ ғасырларда өмір сүрген мемлекеттердің ыдырау себептерін анықтау:
  • 1-топ. Мәдениет.Қарахан
  • 2-топ. Экономика.Найман-жалайыр
  • 3-топ. Саясат.Қыпшақ
  • 4-топ. Шаруашылық.Қарақытайлар.
  • Ортақ сұрақ: Х-ХІІІ ғасырларда өмір сүрген мемлекеттердің ортақ ыдырау себептері қандай? Себептерді негізгі және қосалқы себептерге жіктеңіз.


    Смайлтер арқылы бағалау
    Сабақтың аяғы10мин



    Кесте толтыртам. Мақсатым.Есте сақтау қабілетін қалыптастыру. Әр мемлекеттің өзгеруіне дәлел келтіре отырып кестені толтырады.





































    Кесте толтыру.Әр топ өзіне берілген тапсырма арқылы жұмыстанады.Әр топ өзінің мемлекеттеріне байланысты толтырады.



    Смайликтер арқылы бағалау.Топтағы әр оқушыға.Өте жақсы.Жақсы.Талпын



    Суретпен жұмыс. « Суреттер сөйлейді»Мақсатым.Суреттерді пайдалана отырып, оқушыларды диалогқа түсірем.Жеке,жұппен,топпен жұмыстандырамын.3-тапсырма.Х-ХІІІ ғасырларда қоғамдық өмірде орын алған өзгерістердің тізімін жасаңыз





    Кері байланысМаған үш зат айт
  • Біз бүгін оқып үйрендік
  • Біз жақсы жасай алдық
  • Топ өте жақсы жасай алды


  • Оқушылар стикерге жазады.Қызыл-біз бүгін оқып үйрендік.Жасыл-біз жақсы жасай алдық.Сары-топ өте жақсы жасай алдық.

    Әр оқушы өз ойын жаза отырып,тобын бағалайды.
    РефлексияСабақтың оқумақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?

    Сыныптағы ахуал қандай болды?

    Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?



    Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

    Менөз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəненеліктен?




    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? Бағдаршам әдісі,Сынақтан өткізу












    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ