Сабақ басы
|
1.Ұйымдастыру кезеңі
Психологтялық ахуал: «Шаттық шеңбері»
. 5-Т
ережесі
1.Тәртіп
2.Талап
3.Тазалық
4.Татулық
5.Тыныштық
Жағымды
күйге ену.
Сабақта
слайдтарды көрсету арқылы сабақ мақсатын, тақырыбын айқындау
«Пончо,туника,кейп
көрсетілімі»
Топқа
бөлу. (суреттерді құрастыру арқылы)
1-топ
«Панчо» 2-топ «Кейп» 3-топ «Туника»
Сынып
ішінде талқылау.
-Қалай ойлайсыздар, пончо деген не?
-Пончоны алғаш қай ұлт пайдалана бастады?
-«Кейп» сөзі сіздерге таныс па? Кейп дегеніміз
не?
-Бұл киім түрлеріне не тән?
|
Сәлемдеседі. Бір біріне жақсы тілек айтып, жағымды көңіл-күй
қалыптасады.
Сұрақтарға жауап береді.
«Өрмекші»
әдісі
-панчо деген
не?
-кейп деген
не?
- туника деген
не?
-қазіргі кезде бұл киім түрлері қалай
қолданылады?
-
тиімділіктерін ата
Қ.Б
мадақтау
|
Өзін-өзі бағалау
|
Видео https://youtu.be/GVvP2uAtUn8
Топқа бөлу кескін қағаздары
|
Сабақ ортасы
|
Білім
– жаныңдыкі,
Сәнді
киім – тәніңдікі.
Адам баласына жыртықсыз, кірсіз, сыпайы киініп,
һәм ол киімін былғап, былжыратып кимей, таза кимек - дұрыс
іс.
(Абай)
Адамның ниеті қалай ақ болса, ойын арамдық пен
жамандықтан қорғаса, құлақты өтіріктен, өсектен сақтаса, қолды
қалай таза ұстаса дәл солай киімін де таза ,ұқыпты, жинақы киіну
керек.
Сән
жеке адамның өзін ерекшелеп көрсетуіне мүмкіндік береді. Дұрыс
таңдалған киім үлгісі өзіндік имидж
қалыптастырады.
Іші-сырты үйлесімділік тапқан адам киім арқылы
өзін таныта алады.
Үлгі - дизайн – design
Әшекей – аксессуар – accesory
Fast
cloth – тез дайындалатын киімдер
Жаңа
мәлімет:
Модельерлер XX ғасырдың 60-шы
жылдарында
Оңтүстік Америка киімінің осы дәстүрлі
атрибутын үлгі
қылып алды. Пончоның заманауи нұсқасының алғашқы
түпнұсқасымен ортақ белгілері қалмады. Мүмкін,
өзгерме-
гені тек басқа арналған орны және
жеңдердің болмауы
сақталған.
|
Кейпті әрдайым пончомен шатастырады. Ағылшын тілінен
аударғанда «cape» - бұл жамылғының дәл
өзі. Кейптің
ерекшелігі қарапайым жеңдердің орнына
иықтың нақты
сызығы және қол
кесіктері. Ол Викториан
Англиясында
пайда болды, ал уақыт өте келе бүкіл
әлемге тарады.
Модельерлер кейп 20-шы және 60-шы
жылдардың сәнді көріністерінде, сондай-ақ соңғы бірнеше жылдар
бойы
пайдаланып
келеді..
|
Тапсырма.
Талдау
Оқушылар топтарда кейп пен
пончоның суреттерін өз бетінше қарап, олардың тиімділігі мен
тиімсіздігін, ыңғайлылығы мен ыңғайсыздығын талдайды. Оқушылар
постер ресімдейді.
Соңында оқушылар бүкіл сыныпқа таныстырады және
пікірлерімен бөліседі.
Практикалық бөлім.
Оқушылар топтарда көркем материалдарды пайдалана
отырып, ежелгі пончо және қазіргі заманғы Кейп үлгісін
жасайды.
Оқушылар өз жұмысын
таныстырады.
|
Талдау
Оқушылар
топтарда кейп пен туника және пончоның суреттерін өз бетінше қарап,
олардың тиімділігі мен тиімсіздігін, ыңғайлылығы мен ыңғайсыздығын
тауып «Бір минуттық әңгіме»
тәсілі арқылы талдайды, пікірлерімен бөліседі.
Ойларын ортаға салады.
Кейп пончо туника
|
-сәнді киім
жасауда дизайн түрлерінің ерекшеліктерін
көрсетеді.;
-Сәнді киім
дизайнындағы түрлі стильдерді, материалдары мен әдіс-тәсілдерді
талдайды;
-
шығармашылық ойларын жүзеге асырады.
Дискриптор
Қолданатын материалдарды
анықтайды;
Стильдердің ерекшеліктерін ашады;
Графикалық сызбасын
дайындайды;
Геометриялық формалардан
құралған сәнді киімдерді салыстырады.
|
Видео
2https://youtu.be/M_iPmL_9Mc
фломастер, маркерлер
«Кластер»
Суреттер, ватман қағазы,
«Конверт- ақпарат көздері» -
Қағаз, түрлі түсті
қарындаш, фломастер және т.б
|