Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» № 7 САБАҚ. «БІРІКТІРУГЕ БОЛМАЙТЫН ӨНІМДЕРДІҢ КОМБИНАЦИЯСЫ»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Іс-шараның тақырыптары |
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» № 7 САБАҚ. «БІРІКТІРУГЕ БОЛМАЙТЫН ӨНІМДЕРДІҢ КОМБИНАЦИЯСЫ» |
||||
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
8775 763 53 96 сынып сағатына (ай сайын 1000 төлем жасап телеграмм каналға қосылыңыз) 1-11 сынып |
||||
Күні: |
|
||||
Сынып: |
1 « » |
||||
Сабақтың мақсаттары: |
-Алдын алу шарасы сынып сағаттарында ақпараттық қауіпсіздік,кибермәдениет,кибергигиена,медиа сауаттылықты дамыту -балаларға біріктіруге болмайтын өнімдермен қауіпсіз жұмыс істеу ережелерін үйрету. |
||||
Құндылық : |
Әділдік және жауапкершілік,заң және тәртіп |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сынып сағатының кезеңі\ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
бағалау |
ресурстар |
|
Ұйымдастыру 35 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Мақсаты: Алдын алу шарасы сынып сағаттарында ақпараттыққауіпсіздік,кибермәдениет,кибергигиена,медиа сауаттылықты дамыту Цифрлық әлем бізді өзіне тартады,бірақ оның да шынайы өмірдегідей қауіпсіздік ережелері бар екенін ұмытпау керек. Әлеуметтік желілердің артында кейде көлеңкелі,қауіпті тұстар жасырынып тұруы мүмкін. Мәселен,хейттер мен тролльдер біреуді қорлап,ренжітеді,бейтаныс адамдар өздерін сенімді дос ретінде көрсетіп,сенімге кіруге тырысады. Жалған ақпарат,қатыгез контенттер мен алаяқтық әрекеттер де жиі кездеседі. ЕСІҢДЕ БОЛСЫН!
ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІДЕ ҚАУІПСІЗДІК САҚТАУ ҮШІН 5 ҚАҒИДАНЫ ҰСТАН -Ақпараттың шынайылығын тексермей таратпа! Жалған ақпарат таратсаң-жауапкершілікке тартыласың! -Әр аватардың артында кәдімгі адам бар,бірақ ол адамды мейірімді,жанашыр жан деп ойлау қателік болуы мүмкін. -Бейтаныс адамдарға сырыңды ашпа! Жеке деректеріңді қорға!Оларды дұрыс қолданбау қауіпке алып келуі мүмкін. -Ақпарат көздерін үнемі тексер!қандай да бір ақпаратты бөліспес бұрын оның шынайылығына көз жеткіз! -Басқалардың намысына тиетін пікір жазудан аулақ бол! Желідегі әрекеттеріміз шынайы өмірдегідей жауапкершілікке ие. |
Сабақтың мақсатымен танысады Қауіпсіздік ережелерімен танысады 5 қағиданы талқылайды |
|
Суреттер Презентация |
|
Қауіпсіздік сағаты 10 мин |
№ 7 САБАҚ. «БІРІКТІРУГЕ БОЛМАЙТЫН ӨНІМДЕРДІҢ КОМБИНАЦИЯСЫ» Сабақтың мақсаты: балаларға біріктіруге болмайтын өнімдермен қауіпсіз жұмыс істеу ережелерін үйрету. Сабақ барысы
Алға жайып тұз-дәмiн, Келтiредi үй сәнiн. Тоңазытқыш, пеш, су құбырын көре ме, Бұл жасырған қай бөлме? (Ас үй)
Ас үй балалар үшін өте қауіпті орын. Ас үй ойын ойнайтын орын емес. Ол жерде біз тамақ дайындаймыз. Сіз кездейсоқ ыстық заттарға қол тигізіп, күйіп қалуыңыз мүмкін. Өзіңізге ыстық сорпа, не шай төгіп алуыңыз мүмкін. Ас үйде жүгіруге болмайды. Жүгіріп жүріп пердеге тиіп кетсеңіз, ал ол жанып тұрған отқа тиіп, ас үйден өрт шығуы мүмкін. Сонымен ас үйде балалар қандай қауіп қатерге ұшырауы мүмкін?
Егер қатты қыздырылған табаға май құйсаңыз, оның жанып кетуі мүмкін екенін білдіңіздер бе? Бұл өртке әкеледі. Сіз тамақтың дайын болғанын тексергіңіз келсе, сізге не болуы мүмкін екенін білесіз бе? Мысалы, пештегі торт, қазандағы ыстық сорпа немесе қайнап тұрған шәйнек.
Ас үйдегі шкафтарда сақталатын ыдыс-аяқ, өткір заттың барлығы балаға қауіп төндіреді. Ең қауіптісі сірке қышқылы немесе оны «уксус» деп атайды. Бірақ басқа да тұздықтар, сироптар мен пасталардың дәмін татып қарауға болмайды. Тіпті ең қарапайым және біз білетін тағамдар да қауіпті болуы мүмкін, себебі оларды қалай дұрыс тұтыну керектігін білмесеңіз және оларды бір-бірімен біріктіруге болатынын не болмайтынын білмесеңіз, үлкен қиындыққа әкелуі мүмкін. Тәжірибе Көптеген адамдар «Ментос» жалбыз қосылған тәтті мен «Кока-Коланы» жақсы көреді. - Ментосты Кока-Колла бөтелкесіне салынса не болады деп ойлайсыз?
-Сіз бен біз «Ментос» кәмпиттерімен «Кока-Кола» ішсек, асқазанымызда не болатынын көрдік. Бұл кәмпиттің пайдасы жоқ екенін де байқадыңыз. Егер сіз «Кока-Коламен» пайдалы өнімді қолдансаңыз не болатынын көрейік. Пайдалы өнім ретінде біз сүтті аламыз. Сұрақ: сіз қалай ойлайсыз сүт пайдалы өнім бе? Қараңызшы, не болып жатыр? (Балалардың жауабы). Стаканда бұлтты, қалың тұнба пайда болды, қабыршақтар пайда болды. Сұрақ: Неге бұлай болғанын білесіз бе? (Балалардың жауабы). «Кока-Кола» сүтпен араласқанда реакцияға түсіп, ашып кетеді және мұндай жағымсыз тұнба пайда болады. Мұндай сүтті ішуге болмайды. Сұрақ: Біреулеріңіз мұны не үшін жасадық деп ойладыңыздар ма? (Балалардың жауабы).
«Артығын табу» ойыны Тақтада зиянды және пайдалы өнімдердің суреттері берілген. Біз барлық зиянды өнімді тауып, оларды алып тастауымыз керек. Жарайсыздар, балалар, керемет білімдеріңізді көрсетіп, барлық зиянды өнімді таптыңыздар.
«Ас үйде кім тұрады?» ойыны Отқа қойсаң елпілдеп, Быж-быж етіп тұншығар. Тақиясы селкілдеп, Танауынан бу шығар. (Жауабы: шәйнек) Ас піскенін біліп анық, Дәм көреді іліп алып. (Ожау, қасық) Қара сиырым қарап тұр, Қызыл сиырым жалап тұр. (Қазан мен от) |
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=msjxTOaX8hQ |
|
Қорытынды: |
Кесе – шыны пиала, Оларсыз шай құя ма? Қасықсыз тамақ жемейді, Бәрінің атын не дейді? (Ыдыс-аяқ) Педагог: Жарайсыңдар! Жұмбақта не туралы айтылғанын айтыңыздаршы (Ыдыс туралы.)
|
|
|
|