Материалдар / «Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» № 7 САБАҚ. «ТАМАҚПЕНЭКСПЕРИМЕНТ ЖАСАУДЫҢ ҚАУІПТІЛІГІ»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» № 7 САБАҚ. «ТАМАҚПЕНЭКСПЕРИМЕНТ ЖАСАУДЫҢ ҚАУІПТІЛІГІ»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» № 7 САБАҚ. «ТАМАҚПЕНЭКСПЕРИМЕНТ ЖАСАУДЫҢ ҚАУІПТІЛІГІ»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қазан 2024
254
4 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Іс-шараның тақырыптары

«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» № 7 САБАҚ. «ТАМАҚПЕНЭКСПЕРИМЕНТ ЖАСАУДЫҢ ҚАУІПТІЛІГІ»


Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

8775 763 53 96 сынып сағатына (ай сайын 1000 төлем жасап телеграмм каналға қосылыңыз) 1-11 сынып

Күні:


Сынып:

4 « »

Сабақтың мақсаттары:

-Алдын алу шарасы сынып сағаттарында ақпараттық қауіпсіздік,кибермәдениет,кибергигиена,медиа сауаттылықты дамыту

- оқушылардың бойында салауатты өмір салты негіздерінің құрамдас бөлігі, дұрыс тамақтану мәдениетін қалыптастыру, өз денсаулығына дұрыс қарауға дағдыландыру.


Құндылық :

Әділдік және жауапкершілік,заң және тәртіп

Сабақтың барысы

Сынып сағатының кезеңі\ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

бағалау

ресурстар

Ұйымдастыру







35 мин





































Ұйымдастыру кезеңі:

Мақсаты: Алдын алу шарасы сынып сағаттарында ақпараттыққауіпсіздік,кибермәдениет,кибергигиена,медиа сауаттылықты дамыту


Цифрлық әлем бізді өзіне тартады,бірақ оның да шынайы өмірдегідей қауіпсіздік ережелері бар екенін ұмытпау керек.


Әлеуметтік желілердің артында кейде көлеңкелі,қауіпті тұстар жасырынып тұруы мүмкін.


Мәселен,хейттер мен тролльдер біреуді қорлап,ренжітеді,бейтаныс адамдар өздерін сенімді дос ретінде көрсетіп,сенімге кіруге тырысады.


Жалған ақпарат,қатыгез контенттер мен алаяқтық әрекеттер де жиі кездеседі.


ЕСІҢДЕ БОЛСЫН!

  • Цифрлық қауіпсіздік-жолдағы бағдаршам сияқты.

  • Қай уақытта,қалай әрекет етуді білу маңызды.

  • Әрбір қадамың үшін өзің ғана жауаптысың!



ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІДЕ ҚАУІПСІЗДІК САҚТАУ ҮШІН 5 ҚАҒИДАНЫ ҰСТАН


-Ақпараттың шынайылығын тексермей таратпа!

Жалған ақпарат таратсаң-жауапкершілікке тартыласың!

-Әр аватардың артында кәдімгі адам бар,бірақ ол адамды мейірімді,жанашыр жан деп ойлау қателік болуы мүмкін.

-Бейтаныс адамдарға сырыңды ашпа!

Жеке деректеріңді қорға!Оларды дұрыс қолданбау қауіпке алып келуі мүмкін.

-Ақпарат көздерін үнемі тексер!қандай да бір ақпаратты бөліспес бұрын оның шынайылығына көз жеткіз!

-Басқалардың намысына тиетін пікір жазудан аулақ бол!

Желідегі әрекеттеріміз шынайы өмірдегідей жауапкершілікке ие.

Сабақтың мақсатымен танысады

















Қауіпсіздік ережелерімен танысады










5 қағиданы талқылайды





































Суреттер


Презентация









Қауіпсіздік сағаты 10 мин



7 САБАҚ. «ТАМАҚПЕНЭКСПЕРИМЕНТ ЖАСАУДЫҢ ҚАУІПТІЛІГІ»

Сабақтың мақсаты: оқушылардың бойында салауатты өмір салты негіздерінің құрамдас бөлігі, дұрыс тамақтану мәдениетін қалыптастыру, өз денсаулығына дұрыс қарауға дағдыландыру.

Сабақ барысы 1.Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй орнату (1-2 мин).

  1. Мақсат қою. Тақырыпты анықтау

Мақалдардың адасқан бөліктерін тауып, толық құрастыр.

Олардың мағынасын түсіндір.


Денсаулықтың қадірін

Саулық – байлық негізі.

Тазалық – саулық негізі

Ауырғанда білерсің.

Көзің ауырса қолыңды тый

Ауырмайтын жол ізде.

Ауырып ем іздегенше

Ішің ауырса, аузыңды тый.

    • Балалар, біздің бүгінгі сабағымызда не туралы айтылады?

    • Денсаулық және оны сақтау туралы.

  1. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау

«Пайдалы және онша пайдалы емес тағамдар» ойыны

    • Мен тағам түрін атаймын, егер ол пайдалы болса, шапалақтаймыз, ал пайдалы болмаса, жұдырығымызды түйеміз.

Қолданылатын сөздер: алма, торт, қияр, балық, тәтті, сәбіз, ірімшік, зефир, чупа-чупс, мармелад, сыр, бұрыш, сүт, бал.

Әңгіме не туралы болады?

  1. Сабақтың негізгі бөлімі

Тақтадан не көріп тұрсыздар?



    • Иә, бұл тамақтандыру фирмаларының логотиптері. Сіздер олар туралы білесіздер ме, олардың өнімдерін жеп көрдіңіздер ме? Ұнай ма? Оларды қандай тағам түріне жатқызуға болады? (пайдалы, не зиянды тағам).










































Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/jYGQOcCA2JM?si=sVmJrYSo6iKba6mg https://youtu.be/FgLou94O9RQ?si=gAgjLQwPYw65mIfI

















Қорытынды:

    • Кімнің телефонында бұл қосымша жүктелмеген?

    • Бұл қосымша туралы білетіндеріңізді айтып беріңіздер (балалардың жауабы).

    • TikTok – бұл қолданушыларға кез келген тақырыпқа арналған 15 секундтық бейнероликтерді дайындауға және жариялауға мүмкіндік береді.

«TikTok» әлеуметтік желісінде балалар челлендждерді іздейді, ал олар қауіпті болуы мүмкін.

    • Челлендждер әртүрлі болады: қауіпті, зиянсыз, ал кейде пайдалы.

    • Қаралған бейнеролик қай топқа жатады?

    • Енді олар қандай қауіп төндіретінін талқылайық.

  1. Бекіту.

-Естеріңізде болсын, адам денсаулығы бәрінен маңызды. Өзіңді және денсаулығыңды сақта!

  1. Қорытынды. Рефлексия.

Сұрақтарға жауап беріңіздер:

    • Мен бүгін досыма қандай кеңес беремін?

Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/jYGQOcCA2JM?si=sVmJrYSo6iKba6mg https://youtu.be/FgLou94O9RQ?si=gAgjLQwPYw65mIfI








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!