Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Цифрлық сауаттылық 1-4 сынып ктж
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсініктеме жазбасы
Тақырыптық күнтізбе жоспары келесі нормативтік құжаттарға негізделіп жасалды: «Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру мемлекеттік жалпы міндетті стандарттарын бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы); «Қазақстан Республикасының бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің типтік оқу жоспарларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ бұйрығы 2012 жылғы 8 қараша, № 500); «Білім беру ұйымдары бойынша жалпы білім беретін пәндер, таңдаулы курстар және факультативтер бойынша типтік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ бұйрығы 2013 жылғы 3 сәуір, № 115); «Оқушылардың оқу-үлгерімін ағымдағы бақылау, аралық және қорытынды аттестациялау бойынша типтік ережелерді бекіту туралы» (ҚР БҒМ бұйрығы 2008 жылғы 18 наурыз, № 125); «Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және басқа да қосымша әдебиеттің тізбесін, оның ішінде электронды носителдердегі әдебиеттерді бекіту туралы» (ҚР БҒМ бұйрығы 2021 жылғы 10 маусым, № 286); «ҚР БҒМ кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» (ҚР БҒМ бұйрығы 2019 жылғы 26 шілде, №334, қосымша 4); «Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім ұйымдарының педагогтары үшін міндетті құжаттар тізбесін және олардың формаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ бұйрығы 2020 жылғы 6 сәуір, № 130); «ҚР БҒМ 2015 жылғы 20 наурыздағы № 137 «Қашықтықтан білім беру технологиялары бойынша оқу процесін ұйымдастыру ережелерін бекіту туралы» бұйрығына өзгеріс енгізу туралы» (ҚР БҒМ бұйрығы 2020 жылғы 28 тамыз, № 374); «2023-2024 оқу жылында ҚР жалпы білім беретін мектептерінде білім беру процесін ұйымдастыру ерекшеліктері туралы» әдістемелің нұсқаулық;
Оқыту мақсаты: оқушыларды компьютер құрылымына, ақпаратты ұсыну мен өңдеуге, интернетте жұмыс істеуге, есептеу логикасына, робототехникаға қатысты негізгі білімдерін, дағдылар мен шеберліктерін, заманауи ақпараттық технологияларды практикалық қолдануды қамтамасыз ету.
Оқыту міндеттері:
1) оқушыларға компьютердің, қазіргі цифрлық құрылғылардың және олардың қоғам өміріндегі рөлі туралы бастапқы білім беру;
2) оқушылардың есептеу логикасын, роботтардың құрылуы мен бағдарламалануын, ақпаратты әртүрлі формаларда жинау, өңдеу, сақтау және беру дағдыларын, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып қалыптастыру;
3) оқушылардың өз идеяларын әртүрлі қолданбалы бағдарламаларды пайдалана отырып ұсынуға дағдыларын дамыту;
4) ақпараттық-коммуникациялық технологияларды байланыс үшін, ақпарат алмасу және ынтымақтастық үшін ұтымды пайдалануға ынталандыру;
5) оқушылардың компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін және авторлық құқықты құрметтеу туралы дағдыларды қалыптастыру.
«Цифрлық сауаттылық» оқу пәні бойынша бөлімдер мен тоқсандар бойынша жинақтық бағалау жүргізілмейді. Жартыжылдықтың соңында «құпталады», «құпталмайды» деп бағаланады. Оқушылардың практикалық тапсырмалар орындаған кезде «құпталады» деген баға қойылады.
«Цифрлық сауаттылық» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
1) 1-сыныпта 1 сағат апта сайын, ІІ семестрден бастап, оқу жылында 17 сағат;
2) 2-сыныпта 1 сағат апта сайын, оқу жылында 34 сағат;
3) 3-сыныпта 1 сағат апта сайын, оқу жылында 34 сағат;
4) 4-сыныпта 1 сағат апта сайын, оқу жылында 34 сағат.
«Цифрлық сауаттылық» оқу пәнінің 1-сыныпқа арналған базалық мазмұны:
1) «Ақпараттық этикет: Денсаулығымызды қорғаймыз; Бізді қоршаған ақпарат; Ақпарат және компьютер; Интернетте жұмыс істеу қауіпсіздігі.
2) «Менің бірінші суретім»: Фигуралар; Фигураларға әрекеттер.
3) «Біздің өміріміздегі алгоритмдер»: Біздің өміріміздегі алгоритмдер.
4) «Бағдарламалау»: Scratch-пен танысу; Менің бірінші бағдарламам.
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар 2024-2025 оқу жылы
Цифрлық сауаттылық, 1 сынып
Аптасына: 1 сағат, барлығы: 17 сағат
№р/с |
Ауыспалы |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
|
Мерзімі |
Ескерту |
|||||
1ақ |
1қә |
1қб |
1қв |
1қд |
||||||||
|
ІІІ тоқсан 9 сағат |
|||||||||||
1 |
Бөлім 1. Ақпараттық этикет (ортақ тақырып: "Саяхат") |
Информатика әлеміне саяхат. Өз денсаулығымызды сақтаймыз. |
1. 1. 3. 1 информатика кабинетінде тәртіп ережелерін сақтау |
1 |
|
|
|
|
|
|
||
2 |
Компьютерде жұмыс жасауды бастаймыз |
1.1.3.1 информатика кабинетінде тәртіп ережелерін сақтау |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||
3 |
Интернетпен танысу |
1.3.1.1 желідегі барлық ақпарат сенімді және пайдалы емес екенін түсіну |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||
4 |
Интернет желісінде жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік. Қауіпті – қауіпсіз |
1.3.2.1 желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсіну |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||
5 |
Бөлім 2. Бағдарламалау (ортақ тақырып: "Дәстүрлер мен фольклор") |
Менің алғашқы бағдарламам. Сызықтық алгоритм |
1.4.1.1. сызықтық алгоритмді іске асыру |
1 |
|
|
|
|
|
|
||
6 |
Менің алғашқы бағдарламам. Командалар беру оңай! |
1. 4. 1. 1. сызықтық алгоритмді іске асыру; 1. 4. 2. 1.программалау ойын алаңында жобаны құру, сақтау және ашу (Scratch(сретч)); |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||
7 |
Менің алғашқы бағдарламам. Қозғалатын уақыт келді! |
1. 4. 1. 1. сызықтық алгоритмді іске асыру; 1. 4. 2. 1.программалау ойын алаңында жобаны құру, сақтау және ашу (Scratch(сретч)); |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||
8 |
Менің алғашқы бағдарламам. Практикалық жұмыс |
1.4.2.1. программалау ойын алаңында жобаны құру, сақтау және ашу (Scratch) |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||
9 |
Менің алғашқы бағдарламам. Жасадын-сақта |
1.4.2.1. программалау ойын алаңында жобаны құру, сақтау және ашу (Scratch) |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||
ІV тоқсан 8 сағат |
||||||||||||
10 |
Бөлім 3.
Біздің өміріміздегі роботтар (ортақ тақырыптар: "Тағам және сусындар", "Дені саудың – жаны сау") |
Роботпен алғашқы танысу |
1.5.1.1 білім беру роботының негізгі моделін жинау |
1 |
|
|
|
|
|
|
||
11 |
Диірмен моделі |
1.5.1.1 білім беру роботының негізгі моделін жинау |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||
12 |
Роботқа арналған программа |
1. 5. 1. 2. роботқа арналған программаны жүктеп алып, іске қосу; |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||
13 |
Роботқа арналған программа. Практикалық жұмыс |
1. 5. 2. 1. роботтың белгілі бір жылдамдықтағы қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||
14 |
Роботтың қозғалысы. |
1.5.2.2. дөңгелек айналымының белгілі бір санына робот қозғалысын ұйымдастыру |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||
15 |
Роботтың алға, артқа жылжу қозгалысы |
1. 5. 2. 4. роботты артқа жылжыту қозғалысын ұйымдастыру |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||
16 |
Лабиринттен шығу. Қозғалыс сенсоры |
1. 5. 2. 5. роботтың 90, 180 градустағы бұрылысын ұйымдастыру |
1 |
|
|
|
|
|
|
|||
17 |
Лабиринттен шығу. |
1. 5. 2. 5. роботтың 90, 180 градустағы бұрылысын ұйымдастыру |
1 |
|
|
|
|
|
|
«Цифрлық сауаттылық» оқу пәнінің 2-сыныпқа арналған базалық мазмұны:
1) «Компьютер»: компьютердің құрылғылары, енгізу құрылғылары (тышқан, пернетақта, микрофон) және шығару құрылғылары (монитор, принтер, динамик/құлаққап).
• Бағдарламалық қамтамасыз ету: файл және папка ұғымы, файлдар мен папкаларды жасау, көшіру, жылжыту және жою, контекстік мәзір командаларын қолдану.
• Қауіпсіздік: цифрлық құрылғылармен жұмыс жасаудағы қауіпсіздік ережелері;
2) «Ақпаратты ұсыну және өңдеу».
• Мәтіндер: пернетақталық тренажер мен мәтіндік редактордағы сөйлемдер жиыны.
• Графика: суретті өңдеу, кесу, бұру және суреттің өлшемін өзгерту, сурет фрагментін көшіру және кері айналдыру.
• Мультимедиа: дыбысты жазу және воспроизведениесіз, дыбыс файлдарын өңдеу;
3) «Интернетте жұмыс»: берілген тақырып бойынша ақпаратты іздеу үшін браузерді пайдалану, қолданбалар арасында деректер алмасу;
4) «Есепті ойлау»: алгоритмдер, тармақталу алгоритмі, алгоритмды сөзбен жазу формасы.
• Бағдарламалау: бағдарламалау ортасындағы графикалық редакторда өзіңіздің кейіпкеріңізді жасау, пернетақтамен спрайтты басқаруды ұйымдастыру, кейіпкерлер арасында мәтіндік диалог ұйымдастыру;
5) «Робототехника»: роботты сөзбен берілген алгоритм бойынша қозғауды ұйымдастыру, жанасу датчигін пайдалану, робот үшін аудиофайл жүктеу, робот бағдарламасын жасау кезінде дыбысты пайдалану, жасалған роботы аудиторияға көрсету;
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар 2024-2025 оқу жылы
Цифрлық сауаттылық, 2 сынып
Аптасына: 1 сағат, барлығы: 34 сағат
№р/с |
Ауыспалы |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|||||||||||||||||||||
2қа |
2қә |
2қб |
2қв |
||||||||||||||||||||||||
І тоқсан 8 сағат |
|
||||||||||||||||||||||||||
1 |
1-бөлім - Компьютерлер мен бағдарламалар (ортақ тақырыбы: "Барлығы мен туралы") |
Өз денсаулығымызды сақтаймыз |
2.1.3.1 цифрлық
құрылғылар және Интернет желілерімен жұмыс істеу кезінде негізгі
қауіпсіздік ережелеріне
сүйену; |
1 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
2 |
Ақпарат іздеу |
2.3.1.1 берілген тақырып бойынша ақпарат іздеу үшін браузерді қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
3 |
Компьютердің енгізу шығару құрылғылары |
2.1.1.1 енгізу шығару құрылғыларын ажырата білу; |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
4 |
Файлдар мен бумалар. Зерттеу және шығармашылық тапсырмалар |
2.1.2.2 файлдар мен бумаларды жасау, көшіру, жылжыту және жою; 2.1.2.3 өз жұмысындағы контекстік мәзірді пайдалану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
5 |
2-бөлім - Шығармашылық және компьютер (ортақ тақырыбы: "Менің отбасым және достарым" |
Тармақталу алгоритмі |
2.4.1.1 тармақталған алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
6 |
Программалар құруды жалғастырамыз. |
2. 4. 1. 1 тармақталған алгоритмді жүзеге асыру; |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
7 |
Алгоритмді орындау |
2.4.1.2 ауызша белгіленген алгоритмді іске асыру; |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
8 |
Жеке кейіпкер жасау |
2.4.2.1.
программалау алаңының кірістірілген графикалық редакторында
кейіпкер жасау; |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
ІІ тоқсан 8 сағат |
|||||||||||||||||||||||||||
9 |
3-бөлім – Сөзбе-сөз (ортақ тақырыптары: "Менің мектебім", "Менің туған жерім") |
Пернетақтамен танысу |
2. 2.1.1 пернетақта симуляторында мәтін теру; |
1 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
10 |
Пернетақтада жаттығу |
2. 2. 1. 1пернетақта симуляторында мәтін теру; |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
11 |
Мәтін теруде пернетақтаны басқару |
2.4.2.3 кейіпкерлер арасында мәтіндік диалог ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
12 |
Спрайтты пернетақтамен басқару |
2. 4. 2. 2 пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
13 |
Мәтінмен жұмыс істеу |
2. 4. 2. 3 кейіпкерлер арасында мәтіндік диалог ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
14 |
Мультфильм жасау |
2. 4. 1. 1 тармақтау алгоритмін іске асыру; 2. 4. 2. 2 пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
15 |
Мультфильм жасау |
2. 4. 2. 3 персонаждар арасында мәтін диалогын ұйымдастыру |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
16 |
Зерттеу және шығармашылық тапсырмалар |
2.4.1.1 тармақтау
алгоритмін іске асыру; диалогын ұйымдастыру |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
ІІІ тоқсан 10 сағат |
|||||||||||||||||||||||||||
17 |
4-бөлім Мультимедиа (ортақ тақырыбы: "Жаны саудың –дені сау")
|
Айналамыздағы дыбыстар |
2.1.1.1 енгізу шығару құрылғыларын ажырату; |
1 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
18 |
Дыбыстық әсерлер |
2. 2. 4. 2 дыбыстық файлдарды өңдеу; |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
19 |
Дыбыс жазу |
2. 2. 4. 1 дыбысты жазу және ойнату үшін программаларды пайдалану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
20 |
Дыбысты өңдеу |
2.2.4.2 дыбыстық файлдарды өңдеу; |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
21 |
Практикалық жұмыс |
2. 2. 4. 1 дыбысты жазу және ойнату үшін программаларды пайдалану; |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
21 |
5-бөлім - Робототехника: датчиктер (ортақ тақырыбы: "Дәстүрлер және фольклор") |
Роботтың қозғалысы |
2.5.2.1 ауызша нысанда көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
22 |
Робот қозғалысын программалау |
2.5.3.1 программаны бастау үшін түрту сенсорын қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
23 |
Роботқа арналған программаны іске қосу |
2.5.3.1 программаны бастау үшін түрту сенсорын қолдану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
24 |
Роботқа арналған дыбыс |
2.5.1.1 роботқа арналған аудиофайлды жүктеу; 2.5.1.2. роботқа арналған программаны әзірлеу кезінде дыбысты пайдалану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
25 |
Практикалық жұмыс |
2.5.2.1 ауызша нысанда көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
ІV тоқсан 10 сағат |
|||||||||||||||||||||||||||
27 |
6-бөлім - Робототехника: "Билейтін робот" жобасы (ортақ тақырыптар: "Қоршаған орта", "Саяхат") |
Жоба дегеніміз не? |
2. 2. 1. 2 өз идеяларын мәтіндік редакторда жазу 2. 3. 2. 1 қосымшалар арасындағы мәліметтермен ауысу; |
1 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
28 |
Жоба идеясының мәтінін теру және редакциялау |
2. 2. 1. 2 өз идеяларын мәтіндік редакторда жазу 2. 3. 2. 1 қосымшалар арасындағы мәліметтермен ауысу; |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
29 |
Программалар арасында мәлімет алмасу |
2.4.1.3 мәселені шешу үшін алгоритм құрастыру; |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
30 |
Жоба жасау алгоритмімен танысу |
2.4.1.1 тармақталған алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
31 |
"Билейтін робот" жасау |
2. 4. 1. 2 ауызша алдын ала белгіленген алгоритмді іске асыру; 2. 5. 2. 1 ауызша нысанда көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру; 2. 5. 3. 1 программаны |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
32 |
"Билейтін робот" программасы |
2.5.3.1 программаны бастау үшін жанап өтетін датчикті қолдану 2.5.1.2 роботқа арналған программаны әзірлеу кезінде дыбысты пайдалану; |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
33 |
Жобаны қорғау |
2.5.1.1 роботқа арналған аудиофайлды жүктеу; |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
34 |
Жобаны қорғау |
2.5.1.1 роботқа арналған аудиофайлды жүктеу; |
1 |
|
|
|
|
|
«Цифрлық сауаттылық» оқу пәнінің 3-сыныпқа арналған базалық мазмұны:
1) «Компьютер»: компьютер құрылғылары, символдар регистрін өзгертетін кілттер, пернетақтаның орналастырулары, курсорды басқару.
• Бағдарламалық қамтамасыз ету: қолданбалы бағдарламалардағы «ыстық» кілттер
• Қауіпсіздік: Интернетте жұмыс істегенде жеке қауіпсіздік ережелері;
2) «Ақпаратты ұсыну және өңдеу».
• Мәтіндер: мәтін теру ережелері, нөмірленген және маркерленген тізімдер, мәтінді өңдеу, шрифт пен абзацты форматтау (сызық, түс, теңестіру), мәтінді құжатқа кесу, көшіру, қою, мәтінге сурет қою және айналдыруды баптау.
• Презентациялар: презентация конструкторы, бағдарлама мәзірі, презентацияларды ашу және сақтау, слайдта мәтін мен суреттерді орналастыру, слайдтар арасында ауысу, презентация дизайны.
• Графика: фотосуреттерді өңдеу үшін бағдарлама (жарықтық, контраст, қоршау);
3) «Интернетте жұмыс істеу»: ақпаратты іздеу: құжаттағы мәтін фрагментін іздеу. Ақпарат алмасу: желіде ақпарат алмасу әдістері, жобамен бірлесіп жұмыс істеу үшін мессенджерлерді қолдану;
4) «Есептеу ойлауы»:
• Алгоритмдер: цикл, цикликалық алгоритмді іске асыру кезінде орындаушының командалар жүйесі.
• Бағдарламалау: ойын программалау ортасында циклдік алгоритмді іске асыру, дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу, программалау ортасында бірнеше сахналар мен кейіпкерлермен жұмыс істеу;
5) «Робототехника»: орта мотордың жылдамдығы мен айналым санына баптау, роботтың қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды қолдану;
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар 2024-2025 оқу жылы
Цифрлық сауаттылық, 3 сынып
Аптасына: 1 сағат, барлығы:34 сағат
№р/с |
Ауыспалы |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
||
3қа |
3қб |
|||||||
І тоқсан 8 сағат |
|
|||||||
1 |
1-бөлім. Бағдарламалау (ортақ тақырыптары: «Тірі табиғат», «Жақсы деген немене, жаман деген немене?») |
Өміріміздегі қайталаулар |
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); |
1 |
|
|
|
|
2 |
Циклдер |
3.4.1.2 циклдік алгоритмді іске асыру 1.4.1.1 сызықтық алгоритмді іске асыру |
1 |
|
|
|
||
3 |
Кейіпкердің қозғалысы |
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; 3. 3. 2. 2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру; |
1 |
|
|
|
||
4 |
Қозғалыс командаларын жоба құруда қолдану
|
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; 3. 3. 2. 2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру; |
1 |
|
|
|
||
5 |
Практикалық жұмыс |
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
|
|
|
|
||
6 |
Желіде тілдесу |
3. 1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру. |
1 |
|
|
|
||
7 |
Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер |
3.1.3.1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру 3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру; |
1 |
|
|
|
||
8 |
Шығармашылық тапсырмалар |
3.1.3.1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру |
1 |
|
|
|
||
ІІ тоқсан 8 сағат |
||||||||
9 |
2-бөлім. Ойын құру (ортақ тақырыптары: «Уақыт», «Сәулет») |
Ойынның сценарийі |
3.4.2.1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу; |
1 |
|
|
|
|
10 |
Көріністер |
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу; |
1 |
|
|
|
||
11 |
Кейіпкерлер |
3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
||
12 |
Практикалық жұмыс |
3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
||
13 |
Костюм ауыстыру |
3. 4. 2. 4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
|
|
|
|
14 |
|
Менің ойыным |
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); 3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу; 3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру. |
1 |
|
|
|
||
15 |
Шағын ойындар. |
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); 3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу; 3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру. |
1 |
|
|
|
|||
16 |
Шығармашылық тапсырмалар
|
3.1.1.1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану; 3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау; 3.2.1.3. мәтінді өңдеу |
1 |
|
|
|
|||
ІІІ тоқсан 10 сағат |
|||||||||
17 |
3-бөлім. Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар») |
Word мәтіндік редакторы |
3. 1. 1. 1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану; 3. 2. 1. 2 мәтінді теру ережесін сақтау; 3. 2. 1. 3. мәтінді өңдеу. |
1 |
|
|
|
||
18 |
Жобаға арналған идея |
3. 2. 1. 3. мәтінді өңдеу. 3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу |
1 |
|
|
|
|||
19 |
Құжатты рәсімдейміз |
3. 2. 1. 3. мәтінді өңдеу. 3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу 3. 2. 1. 4 шрифт пен абзацты пішімдеу. |
1 |
|
|
|
|||
20 |
Мәтіндегі иллюстрациялар |
3. 3. 1. 1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі); 3. 2. 1. 5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу |
1 |
|
|
|
|||
21 |
Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу |
3. 3. 1. 1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі); |
1 |
|
|
|
|||
22 |
Роботтың «қолының» қозғалысы |
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; |
|
|
|
|
|||
23 |
Роботтың «қолының» қозғалысы |
3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
1 |
|
|
|
|||
24 |
Цикл блогы. |
3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
1 |
|
|
|
|||
25 |
«Робот-тазартқыш» жасау |
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; 3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
1 |
|
|
|
26 |
|
Шығармашылық тапсырмалар |
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; 3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
1 |
|
|
|
||
ІV тоқсан 8 сағат |
|
||||||||
27 |
4-бөлім – Презентациялар (ортақ тақырыбы: «Су – өмірдің қайнар көзі») |
Презентация жасау |
3. 2. 3. 1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау; 3. 1. 2. 1 қолданбалы программаларда "қызу" клавиштерді қолдану; |
1 |
|
|
|
||
28 |
Презентация дизайны |
3. 2. 3. 3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану; |
1 |
|
|
|
|||
29 |
Анимация мен ауысу |
3. 2. 3. 2 слайдтар арасында ауысуды қолдану; |
1 |
|
|
|
|||
30 |
Жоба жұмысына презентация жасау |
|
|
|
|
|
|||
30 |
5-бөлім. МӘТІН, ГРАФИКА ЖӘНЕ ПРЕЗЕНТАЦИЯ (ортақ тақырыбы: «Демалыс мәдениеті. Мерекелер») |
Фотосуреттер
|
3.2.2.1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану; |
1 |
|
|
|
||
31 |
Фотосуреттер топтамасы |
3.2.2.1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану; |
1 |
|
|
|
|||
32 |
Жобамен таныстыру |
3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау; 3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын жобаны пайдалану; 3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану; |
1 |
|
|
|
|||
33 |
Жобамен таныстыру. |
3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау; 3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын жобаны пайдалану; 3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану; |
1 |
|
|
|
|||
34 |
Шығармашылық тапсырмалар |
3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау; 3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын жобаны пайдалану; 3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану; |
1 |
|
|
|
«Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» оқу пәнінің 4-сыныпқа арналған базалық мазмұны:
1) «Компьютер»: компьютер құрылғылары, ғылыми-техникалық прогрестің компьютерлік және мобильді техникасының ескіруіне әсері.
• Қауіпсіздік: сенімді парольдің критерийі;
2) «Ақпаратты ұсыну және өңдеу».
• Мәтіндер: мәтіндегі кестелер.
• Презентациялар: слайд макеті, объектілердің анимациясы; бейне мен дыбыс енгізу.
• Графика: бейнебаян жасау;
3) «Internet желісінде жұмыс»:
• Ақпарат іздеу: компьютердегі файлдар мен папкаларды іздеу.
• Ақпарат алмасу: шолғыш параметрлері (белгілер, тарих және жүктеулер).
• Электрондық пошта: хаттарды қабылдау және жіберу, тіркелген файлдары бар хаттар;
4) «Есептеуіш ойлау»:
• Алгоритмдер: кірістірілген циклдар, логикалық операторлар, салыстыру операторлары.
• Бағдарламалау: бағдарламалау ойын ортасындағы айнымалылар, өз сценарийіңіз бойынша ойынды әзірлеу;
5) «Робототехника»: түсті датчик; ультрадыбыстық датчик;"
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар 2024-2025 оқу жылы
АКТ,4 сынып
Аптасына: 1 сағат, барлығы:34 сағат
№р/с |
Ауыспалы |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|||||||
4қа |
4қә |
||||||||||||
І тоқсан 8 сағат |
|
||||||||||||
1 |
І БӨЛІМ Программалау (ортақ тақырыптары: «Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар») |
Айнымалылар |
4.4.2.1 айнымалыларды қолдану |
1 |
|
|
|
||||||
2 |
Кейіпкердің костюмін өзгерту |
4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру |
1 |
|
|
|
|||||||
3 |
Кейіпкердің костюмін өзгерту. Жоба құру. |
4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру |
1 |
|
|
|
|||||||
4 |
Өз ойынының сценарийі |
4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау |
1 |
|
|
|
|||||||
5 |
Логикалық операторлар |
4. 4. 1. 2 логикалық операторларды пайдалану |
1 |
|
|
|
|||||||
6 |
Салыстыру операторлары |
4. 4. 1. 3 салыстыру операторларын пайдалану; |
1 |
|
|
|
|||||||
7 |
Өз ойыным |
4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау |
1 |
|
|
|
|||||||
8 |
Өз ойыным. Жоба құру |
4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау |
1 |
|
|
|
|||||||
ІІ тоқсан 8 сағат |
|
||||||||||||
9 |
ІІ БӨЛІМ Робототехника. Лабиринт және кегль-ринг (ортақ тақырыптары: («Мәдени мұра», «Мамандықтар әлемі») |
Түс датчигі |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану |
1 |
|
|
|
||||||
10 |
Бағдаршам-робот |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану |
1 |
|
|
|
|||||||
11 |
§ Ультрадыбыс датчигі |
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану |
1 |
|
|
|
|||||||
12 |
Ультрадыбыс датчигі. Жоба құру |
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану |
1 |
|
|
|
|||||||
13 |
Лабиринттен шығу |
4. 5. 1. 2 ультрадыбыс датчигін қолдану; |
|
|
|
|
|||||||
14 |
Кегльринг |
4. 5. 1. 1 түс датчигін қолдану; 4. 5. 1. 2 ультрадыбыс датчигін қолдану; |
1 |
|
|
|
|||||||
15 |
Кегльринг. Жоба құру |
4. 5. 1. 1 түс датчигін қолдану; 4. 5. 1. 2 ультрадыбыс датчигін қолдану; |
1 |
|
|
|
|||||||
16 |
Кегльринг. Жоба құру |
4. 5. 1. 1 түс датчигін қолдану; 4. 5. 1. 2 ультрадыбыс датчигін қолдану; |
1 |
|
|
|
|||||||
ІІІ тоқсан 11 сағат |
|||||||||||||
17 |
ІІІ БӨЛІМ Бейне жасау (ортақ тақырыбы: «Табиғи құбылыстар») |
Видеожазба |
4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау; |
1 |
|
|
|
||||||
18 |
VideoPad редакторының мүмкіндіктері |
4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау; |
1 |
|
|
|
|||||||
19 |
Видеоны өңдеу |
4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау; |
1 |
|
|
|
|||||||
20 |
IV БӨЛІМ Презентациялар (ортақ тақырыбы: «Қоршаған ортаны қорғау») |
Презентацияларға арналған ақпарат |
4.2.3.1 слайд үшін макет таңдау; 4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісі); 4.3.2.1 браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру); |
1 |
|
|
|
||||||
21 |
Презентацияларға арналған ақпарат. Жоба құру |
4.2.3.1 слайд үшін макет таңдау; 4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісі); 4.3.2.1 браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру); |
|
|
|
|
|||||||
22 |
Презентация слайдының макеті |
4. 2. 3. 1 слайд үшін макет таңдау; |
|
|
|
|
|||||||
23 |
Презентациядағы дыбыстар |
4. 2. 4. 2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану; 4. 2. 3. 3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру; |
1 |
|
|
|
|||||||
24 |
Презентациядағы видео |
4. 3. 1. 1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісін); 4. 2. 3. 2 презентациялардағы нысандар анимациясын келтіру; 4. 2. 4. 2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану; 4. 2. 3. 3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру; |
1 |
|
|
|
|||||||
25 |
|
Презентациядағы видео. Жоба құру |
4. 2. 4. 2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану; |
|
|
|
|
||||||
26 |
|
Презентациядағы анимация |
4.2.3.2 презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіру; 4.2.1.2 құжатқа сурет енгізу; |
1 |
|
|
|
||||||
ІV тоқсан 7 сағат |
|
||||||||||||
27 |
V БӨЛІМ Болашақтың компьютерлері (ортақ тақырыптары: «Болашаққа саяхат», «Ғарышқа саяхат») |
Интернетке деректер жіберу |
4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу; |
1 |
|
|
|
||||||
28 |
Электронды поштамен файлдарды қабылдау және жіберу |
4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу; |
1 |
|
|
|
|||||||
29 |
Пароль сенімділігі |
4. 3. 2. 1 браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру); 4. 3. 2. 2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу; 4. 1. 3. 1 сенімді пароль критерийлерін айқындау; |
1 |
|
|
|
|||||||
30 |
Интернетке деректер жіберу. Жоба құру. |
4. 3. 2. 2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу; |
1 |
|
|
|
|||||||
31 |
Пароль сенімділігі. Жоба құру |
4. 1. 3. 1 сенімді пароль критерийлерін айқындау; |
|
|
|
|
|||||||
32 |
Болашақ компьютерлер |
4. 1. 1. 1 компьютерлік және мобильді технологиялардың ескіруі ғылыми-техникалық прогреспен байланысты екенін түсіндіру; |
1 |
|
|
|
|||||||
33-34 |
Болашақтағы компьютер. Жоба құру |
4.3.1.1 ақпаратты іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар); 4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану. |
1 |
|
|
|