Материалдар / Цифрлық сауаттылықты білім беру үдерісінде қолдану
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Цифрлық сауаттылықты білім беру үдерісінде қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл баяндама ұстаздарға ең керекті дүние. Бұл мақалада циярлық сауаттылыққа байланысты толық ақпарат берілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қазан 2023
254
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
1300 тг 975 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«Globally Interconnected: New Opportunities and Challenges for sustainable development» атты

IV халықаралық ғылыми және оқу-әдістемелік конференцияға


Өтініш


Баяндамашының (қатысушының) аты-жөні

Абдикерова Куралай

Abdikerova Kuralai

Ғылыми атағы, ғылыми дәрежесі

Жаратылыстану ғылымдарының магистрі

Жұмыс орны, лауазымы

Қармақшы ауданы,Ақай ауылы Елеу Көшербаев атындағы №279 мектеп-лицейінің Информатика пәні мұғалімі,

Қала, мемлекет

Қазахстан, Қызылорда облысы

Секция атауы

Физика-техникалық ғылымдар және технологиялар: физика, математика, механика, ақпараттық технологиялар.

Баяндама тақырыбы

Цифрлық білім беру ресурстарын білім беру үрдісінде қолдану.


Баяндама жасау формасы (онлайн)

онлайн

Байланыс телефоны

87762469344

E-mail

kabdikerova52@gmail.com




ӘӨЖ-004

АбдикероваК.*
Цифрлық білім беру ресурстарын білім беру үрдісінде қолдану.

Андатпа. Мақалада білім беру үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолданудағы маңызы қарастырылған. Қазіргі ақпараттық технологияларды пайдалану оқытудың нәтижелі құралы ретінде қарастырылған. Электрондық оқулықтарды пайдалану, оқушылардың танымдық белсенділігін, ойлау жүйесін,цифрлық сауаттылығын арттыру, ақпаратты құру, өңдеу, көрсету, сақтау жəне тасымалдау технологияларын тиімді қолдану.

Кілт сөздер: цифрлық білім беру ресурсы, электронды оқыту жүйесі, электронды оқулық, ақпараттық-технология.

Аннотация. В статье рассматривается значение использования цифровых образовательных ресурсов в образовательном процессе. Использование современных информационных технологий рассматривается как продуктивный инструмент обучения. Использование электронных учебников, повышение познавательной активности, мышления, цифровой грамотности учащихся, эффективное использование технологий создания, обработки, отображения, хранения и транспортировки

Ключевые слова: цифровой образовательный ресурс, система электронного обучения, электронный учебник, информационно-технологическая.

Abstract. The article discusses the importance of using digital educational resources in the educational process. The use of modern Information Technologies is considered as a productive learning tool. The use of electronic textbooks, increasing the cognitive activity, thinking system,digital literacy of students, the effective use of technologies for creating, processing, displaying, storing and transporting information.

Keywords: digital educational resource, e-learning system, electronic textbook, information technology.

Қазіргі ақпараттық технологияларды пайдалану оқытудың нәтижелі құралы ретінде қарастырылған. Электрондық оқулықтарды пайдалану, оқушылардың танымдық белсенділігін, ойлау жүйесін,цифрлық сауаттылығын арттыру, ақпаратты құру, өңдеу, көрсету, сақтау жəне тасымалдау технологияларын тиімді қолдану.
 
Қазіргі уақытта барлық салаларда, яғни медицина саласы, қызмет көрсету орталығы, білім саласында цифрлық технологияны кеңінен қолдануға халықты сауаттандыру жұмыстары жүргізілуде. Осындай сандық технологияның дамыған уақытында болашақ ұрпаққа заман талабына сай білім беру біздің алдымыздағы басты міндетіміз.

Цифрлық сауаттылық - бұл адамның, өмірдің барлық салаларында цифрлық технологияларды сенімді, тиімді, сыни және қауіпсіз қолдануға дайындығы және қабілеті.

Цифрлық сауаттылық - ақпараттық қоғамдағы қауіпсіздіктің негізі, ХХІ ғасырдың ең маңызды білімі.

Цифрлық сауаттылықты қалыптастыру оқырмандық, математикалық және жаратылыстану сауаттылығымен тең дәрежеде екеніне назар аударылуы керек.

Бүгінгі ұстазға түрлі кедергілерге қaрaмaстaн мұғaлiмдepiмiзгe жaңaшa дeңгeйдe өзгepу қaжeттiлiгi туындaп отыp. « Өйткeнi әp уaқыттың өз мұғaлiмi болaды. Әp кeзeң өзiндiк тaлaптapын қояды. Үлкeн iздeнiстeн идeaл мұғaлiм пaйдa болaды. Cолaйшa қоғaм қaтaң тиicтi қacиeттepдi мeңгepгeн мұғaлiмдepдi тaңдaйды».

Объект 3

Сонымен қатар осы платформалармен қалай жұмыс жасау керек екендігі туралы қысқаша мәліметтер беремін.

«Genial.ly» бағдарламасы

Genial.ly -  саласында әлемдік көшбасшы болып табылады, интерактивті, визуалды коммуникация. Бұл әмбебап онлайн-аспап жасау үшін жаңашыл презентация, интерактивті суреттер, викториналар, нұсқаулықтар, инфографика, кестелер, тесттер, ойындар, шолулар, презентация, резюме, анкета, контент үшін әлеуметтік жүйелерден тұрады.

Сервистің көмегімен Genially платформасында жасауға болады:

  • Интерактивті онлайн презентация;

  • Видеопрезентациялар;

  • Жобаларды пайдалана отырып,геймификация жасау;

  • Интерактивті платтар жасау;

  • Электронды оқулықтар және жеке портфолия жасауға болады.

Genially платформасында 1100-ден астам шаблондарды 12 түрлі салмақ дәрежесі бойынша жылдам жасау үшін, жобаларды және олардың түрленуі өз қалауы бойынша, сондай-ақ бастауға мүмкіндік береді жобаны таза парақтан тұратын өте ыңғайлы платформа.

Бұл бағдарламада қызықты тапсырмалар жасап, оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру мақсатында пайдалануға болады.

Umaigra (UI) - балаларға арналған дидактикалық ойындарды құруға, жариялауға және орындауға арналған жаңа онлайн жүйе. «Umaigra» қызметі негізгі оқу процесіне қосымша оқу құралы ретінде оңай біріктірілуі мүмкін - ойын, сонымен бірге тиімді, оны мектепте де, үйде де, оқушылар тобында да қолдануға болады. Бұл бағдарламада әрбір құрылған сұрақтарды тексеріп, қанша балл жиғандығы туралы мәліметтер беріліп отырады. Сонымен қатар әртүрлі тапсырмаларды құрғанда оқушының жасына қарай жасауға болады.

https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=44233



«Flippity» бағдарламасы

Flippity (Флипити)-бұл Google Sheets негізінде оқыту үшін әртүрлі интерактивті тапсырмаларды жасауға болатын онлайн қызмет. Функционалдығы бойынша Flippity LearningApps, Quizziz, Classtools сияқты танымал қызметтерге ұқсас.Flippity интерактивті тапсырмаларының ең танымал түрлері:

* Мәтін енгізу жаттығуы;* Емлені тексеру;* Кроссворд;* Турнир кестесі;* Уақыт шкаласы;* Сөздерді іздеу;* Бинго.Әрбір тапсырма үшін шаблон мен демо нұсқасымен бірге жасау нұсқаулары бар.Сонымен қатар топқа, жұпқа бөлуге өте тиімді.

Мына сілтемені чатқа салып тапсырма беріледі.

https://www.flippity.net/cq.php?k=1nSEOJRhf2XshnxcidgKSwp0iwdOqvGEDb84gA4XMl7

Classroomscreen - бұл сабақ өткізуді жақсартуға арналған онлайн-тақта, сондықтан сурет салу, мәтін енгізу және сурет салу құралдарынан басқа, қызмет сабақты тиімді басқаруға арналған көптеген мүмкіндіктерге ие. Бұл тақтада кері байланыс жасауға өте тиімді. Тақта арқылы кез-келген тапсырмаларды орындауға болады.

«ZipGrade» бағдарламасы

«ZipGrade» бағдарламасы смартфон арқылы жасалады.Бұл бағдарламада тесттер жасауға және оларды тексеруге көмектесетін ресурс. Ол үшін қосымшаны жүктеп, оқушылардың жұмысын сканерлеу керек.

Базалық тегін тарифінде айына тек 100 тестіден бланксісін ғана сканерлеуге

рұқсат берілген. Мұғалім 50 және 100 сұрақ жауаптары бар бланкілерд ебілім алушыға нөмір (код) бере алады, яғни жауап бланкісі анонимді болуы мүмкін. Құрылатын тест сұрақтары 20, 50 немесе 100 сұрақ болуы міндетті емес: мысалы, 50 жауап түрінде тек 40-ты қолдануға болады, қалғандары тексеру кезінде ескерілмейді. Немесе AnswerSheets бөлімі арқылы жауап жинауға арналған бланкілерді жасауға мүмкіндік береді. Осы бөліммен сайт арқылы тексеру нысандары жасалады.Жүйе дұрыс жауаптарды автоматты түрде жасыл түспен, дұрыс емес жауаптарды қызыл түспен белгілейді. Бланкілер оқушыларға өз жауаптарын белгілеп, дөңгелектеді бояу үшін басып шығарылады және таратылады. Бланкілерді басып шығарған кезде,машинаны оқуға арналған арнайы белгілер мен зип-кодтардың ақауларсызбасып шығарылғанына, көрінетініне және сканерлеуге жарамды екеніне көзжеткізу қажет. Әйтпесе, кейіннен ақаулы нысандарды қолмен тексеруге туракеледі. Кілттерді (дұрыс жауаптар) жай сканерлеуге болады, қолданбағаь енгізілмейді тексеру кезеңінде адам факторы алынып тасталады, бірақ дұрыс жауаптарды мұқият орналастыру керек! Бірнеше таңдау бойынша дайын тест тапсырмалары ZipGrade бланкілерімен жұмыс істеу үшін өте қолайлы және тапсырмаларды қосымша өңдеу қажет емес. Бланкілерде қосымша жазбаларжазуға болмайды. Қарапайым қарындашпен толтырған жөн, оқушы асығыпқате белгілеген нұсқаны өшіріп, дұрыс нұсқаны бояйды. Тіркеу белгілерін корректормен аяқтауға немесе жабуға болмайды (сандық нысанға ауыстыру кезінде Нысандар- бағдарланатын шаршы белгілер). Дұрыс жауаптар жасылтүсті, дұрыс емес жауаптар қызыл түсті болады, ал сары түс белгі дұрыс болуы керек жауап орнын көосетеді. Стандартты жауап бланкісінде әр жауапүшін бес жауап бар.

Жүйе дұрыс жауаптарды автоматты түрде жасыл түспен, дұрыс емес жауаптарды қызыл түспен белгілейді. Тапсырманы сканерлеу арқылы оқушының тест тапсырмасында қанша сұраққа жауап бергендігі туралы нақты мәлімет шығады


Қорытынды: Цифрлық білім ресурсы мұғалімді алмастыра алмайды, бірақ мұғалімге қосымша материалдарды ұсынады, яғни сабақ мазмұнын ақпараттық- коммуникациялық технологиялардың жаңа мультимедиялық мүмкіндіктерімен толықтыруға, оқушылардың назарын аса маңызды оқу тақырыптарына аударуға, қажет болған жағдайда оқушылардың назарын зерделенген көріністердің ерекшеліктеріне шоғырландыруға, оны көрнекі түрде көрсетуге, сабақтың мазмұнын қоғамда болып жатқан өзгерістермен, өмірлік тәжірибелермен, оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарымен және т. б. құбылыстармен байланыстыруын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

Пайдаланылған әдебиеттер:

  1. «Информатика ҰБТ дайындық кітабы» Жұбаназаров Айдос Әділбекұлы. Бужбанова Азиза Балтабайқызы ъ

  2. 2017-2021 жылдарға арналған «Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасы. – Астана: 2017ж. 4. http://nci.kz/ru/content/uchebno-metodicheskie-posobiya-po-ispolzovaniyucifrovyh-obrazovatelnyh-resursov-v-uchebnom - сандық білім беру ресурстарының қолданылу әдістемесі.































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!