Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі25.06.2018ж | Сейсенбі26.06.2018ж | Сәрсенбі 27.06.2018ж | Бейсенбі28.06.2018ж | Жұма29.06.2018ж |
Таңертеңгі дидарласуТаңертеңгі қабылдауТаңғы жаттығу
Таңғы ас | 08:0009:30 | Тәрбиеші балалармен қарым – қатынасы: ата – аналармен жеке әңгімелесу, жеке балалармен жұмыс, дене қызуымен тазалығына қөңіл бөлу, жағымды жағдай орнатуға арналған ойындар.
|
|
| Жаттығулар кешені: балалардың дене қалыптарын дұрыс дамытып, қимыл қозғалысын арттыру мақсатында, ертеңгілік гимнастикалық жаттығулар кешенін орындату.Жалпы дамытушы жаттығулары: Б.қ қол белде, аяқ алшақ, басты оңнан солға қарай айналдыру 4 – 5 ретБ.қ қол белде, аяқ алшақ, иық пен шынтақты алға созып, басты оңға бұру, б.қ келу, сол жаққа бұру, иық шынтақ алға б.қ 5 – 6 рет Б.қ аяқ алшақ, өол төмен, жанымыздан қолды сөзып бастан жоғары шапалақтау, қолды жанынан созып төмен тұру б.қ 5 – 6 ретБ.қ қол белде, аяқ қосып тұру, тізені еңкейіп отыру, жартылай басты түзу ұстау б.қ келу, түзелу 5 – 6 ретБ.қ өкшені белге, аяқтың басы алшақ, қол белде отыру, қолды алға созу, шапалақтау, тұру, б.қ келу 5 – 6 ретБ.қ түзу тұру, қол белде, секіру 7 – 8 сек
|
|
| Астарың дәмді болсын! Дастархан әдебін сақтай отырып, жақсы көңіл күйде таңғы ас қабылдау. Ас ішіп болған соң ас қайтару. (қолды таза жууға, құрғақ сүртуге үйрету )
|
Ойын түрінде өткізілетін сауықтыру іс - шаралары | 09:3010:20 | Тақырыбы: «Маша мен аю ертегісі» Мақсаты: балалардың зейінін аударып, ертегіге деген қызығушылығын аттыру. Ертегінің мазмұнын, мағынасын түсініп, өз ойымен жеткізе білуге үйрету.Барысы: Балалар бүгін мен сендерге «Маша мен аю» ертегісін баяндап беремін. Енді балалар ертегіні рөльдерге бөліп ойнап көрейік. Әрі қарай ертегіні балалар рөльдерге бөліп сомдайды. Күтілетін нәтиже:Біледі: ертегі мазмұнын біледі..Игереді: өз ойларын еркін айта біледі.Меңгерді: көмектесу арқылы бір – біріне жақсылық жасай алады.
| Тақырыбы: «Жеті лақ» ертегісі.Мақсаты: балалардың тіл байлығын, ауыз екі сөйлеуін дамыту.Барысы: балаларға ертегіні баяндау. Ертегі кейіпкерлерін рөлдерге бөліп ойнату.Күтілетін нәтиже:Біледі: ертегіні тыңдап, мазмұнын баяндауды.Игереді: ертегіні рөлге бөліп ойнауды.Меңгерді: жағымды, жағымсыз кейіпкерлерді ажыратуды.
| Тақырыбы: «Аралар» шебер қолдарМақсаты: балалаға экологиялық тәрби бере отырып. Ара туралы білімдерін кеңейту, жәндіктерге қамқор болуға үйрету.Барысы: Балалар мына қараңдаршы менің қолымдпғы жәндік ара деп атаймыз. Енді біз осы араны түрлі түсті етіп жасап көрейік. Ара еңбекқор жәндік.Күтілетін нәтиже:Игереді: түстерді ажырата отырып түрлі түсті ара жасауды.
| Тақы «Күн, ауа және су менің «Адал достарым»Мақсаты: балалардың өз қабілеттерін, ептіліктерін ояту мүмкіндік беру. Әр түрлі қимыл қозғалыс тәжірибелерін қолдану Күтілетін нәтиже:Меңгерді: өздеріне берілген спорттық ойындарды қызығушылықпен ойнауды.
| Тақырыбы: «Атам мен әжемнің ауылына саяхат. Мақсаты: балаларға жайлау туралы түсінік беру. Үй жануарларымен таныстыру.Барысы: Балаларға ата әжеміздің жайлауы туралы баяндау. Ерекшеліктерін атап өту. Күтілетін нәтиже:Біледі: жайлау туралы біледі.Игереді: саяхатта балалар жақсы әсер алып, ой – өрістерін кеңейтті.Меңгерді: Жайлауға қызығушылығын баяндады. |
«Табиғат аясында» СеруенБақылауЕркін ойындар | 10:2011:40 | Табиғатқа қызығушылықпен қарау.Бақылау: «Желді»Мақсаты: жел туралы түсініктерін бекіту.жел түрлерін есте сақтау.Еңбек: ауладағы жарамсыз шөптерді жұлуМақсаты: табиғатқа қамқор болуҚимылды ойын: «Аққоян»Мақсаты: ұжымдасып ойнауға дағдыландыру
| Серуенге қызығушылық туғызу. Бақылау: «Бұлттарды»Мақсаты: өлі табиғат құбылыстары туралы білімдерін тиянақтау.Еңбек: ауланы қоқыстардан тазартуМақсаты: тазалыққа баулуҚимылды ойын: «Ұйқыдағы аю»Мақсаты: бірлесіп ойын ойнауға дағдыландыру. Аңғарымпаз болуға үйрету.
| Табиғатқа қызығушылықпен қарау.Бақылау: «Желді»Мақсаты: жел туралы түсініктерін бекіту.жел түрлерін есте сақтау.Еңбек: ауладағы жарамсыз шөптерді жұлуМақсаты: табиғатқа қамқор болуҚимылды ойын: «Аққоян»Мақсаты: ұжымдасып ойнауға дағдыландыру
| Серуенге қызығушылық туғызу. Бақылау: «Гүлзарды»Мақсаты: жазгы гүлзар туралы түсініктерін кеңейту. Табиғатты әсемдігін сезінуге тәрбиелеу.Еңбек: гүлдерге су құюМақсаты: табиғатқа қамқор болуҚимылды ойын: «Ұшты - ұшты»Мақсаты: аңғарымпаздыққа баулу.
| Серуенге қызығушылық туғызу. Бақылау: «Алаңдағы ағаштар»Мақсаты: ағаштардың жаз мезгілінде бейнесімен танстыу.Еңбек: ауланы қоқыстардан тазартуМақсаты: тазалыққа баулуҚимылды ойын: «Паравоз»Мақсаты: бірлесіп ойын ойнауға дағдыландыру
|
Су, ауа, күн процедурасы
Гигиеналық шаралар
Түскі ас | 11:4013:00 | Су ваннасы. Су ваннасын қабылдап майтабанның алдын алу, аяқтарына массаж жасау. Жуындырып кеуде, іш, арқа дене мүшелерін ысқылау.Ауа ваннасы. Дене шынықтыру іс – әрекетін таза ауда өткізу. Қимылды ойындар өткізу арқылы қабылдау. Тыныс алу жаттығуларын таза ауада жасау.Күн ваннасы. Балалардың басына күн қағар кигізіп, құмда төсеніш үстінде қабылдау.
Балалардың өз – өзіне қызмет ету дағдыларын дамыту. (киімдерін ретімен шешіп, өз шкафтарына ретімен орналастыру, достарының кииімдерін шешінуіне көмектесіп, киімдері су болған жағдайда кептіруге үйрету) мәдени – гигиеналық дағдыларды өздігінен атқару қабілеттерін қалыптастырып тазалыққа баулу (қолды дұрыс таза жууға, құрғатып сүртуге үйрету )
Астарың дәмді болсын! Балаларға үстел үстінде отыру мәдениеті мен этика ережелерін қалыптастыруды жалғастыру. (таза және ұқыпты тамақтануға,тамақтану кезінде сөйлемеуге, ас ішіп болған соң рахмет айтуға үйрету) тамақтарын ішіп болған соң ас қайтару.
|
Түскі ұйқы | 13:0015:00 | Балаларды ән тыңдату арқылы тәтті ұйқыға жатқызу. Ұйқыларының тыныш болуларына жағдай жасау. |
Ұйқыдан оянуШынығу
Бесін ас | 15:0016:00 | Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. Хатка – йога жаттығуларын жасау. Мәдени гигиеналық шараларын орындау.Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру.«Қайық» төсекте ішпен жатып, қолды иекке таяп қою, жартылай тұрып оңға – солға тербелу.«Кемпірқосақ» төсекте арқамен жатып аяғымен ауада шеңбер жасау.«Созылу» төсекте аяқтары бірге, қолды денесінің қалпымен жоғарыға созып, арқасымен жатып керілу«Тышқандар» массажды кілемшеде аяқ ұшымен және өкшемен айналу.
Астарың дәмді болсын! Балаларға үстел үстінде отыру мәдениеті мен этика ережелерін қалыптастыруды жалғастыру. (ұқыпты тамақтануға дағдыландыру, тамақтану кезінде сөйлемеуге, ас ішіп болған соң рахмет айтуға үйрету) ас қайтару. |
СеруенШығармашылықЕркін ойындар | 16:0017:40 | Қимылды ойын: «Ұйқыдағы аю»Мақсаты: балаларды топтастырып ойнауға дағдыландыру. Көңіл күйлерін көтеру.
| Қимылды ойын: «Ұшақтар»Мақсаты: тәрбиеші «Ұшақтар ұшады!» деген кезде барлық бала ұшақ болып ұшады. «Ұшақтар қона бастады» деген кезде балалар қона бастайды.
| Қимылды ойын: «Жүгіріп қағып ал»Мақсаты: бірігіп ойын ойнауға дағдыландыру
| Қимылды ойын: «Паравоз»Мақсаты: балалардың бірінің артынан бірі тіркеліп тұрып паравоз сияқты жүруге, өлең жолдарын қайталап айтуға үйрету. | Қимылды ойын: «Күн мен түн»Мақсаты: балаларды ептілікке, жылдамдыққа, аңғарымпаздық қа баулу
|
Үйге оралуАта – анамен қарым – қатынас жұмыстары | 17:4018:30 |
Ата-аналармен пікірлесіп , балаларды үйлеріне қайтару. Баланы балабақшадан себепсіз қалдырмау керектігін тапсыруАта – анаға балалардың таза болып келулерін тапсыру. Сау болыңдар балалар! |