Материалдар / Циклограмма 2022-2023
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Циклограмма 2022-2023

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа форматтағы циклограмма 2023
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2023
6455
40 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 - 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары


Білім беру ұйымы: балабақша

Топ/сынып: Ересек топ

Балалардың жасы: 4-5 жастағы

Жоспардың құрылу кезеңі: қыркүйек айы 2022-2023 оқу жылы

Айы

Ұйымдастырылған іс-әрекет

Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері

Қыркүйек 2022 ж.

Денешынықтыру

Жалпы дамытушы жаттығулар. Қолды алға, екі жаққа, жоғары көтеру, тұрған қалыпта қолдарын арқасына апару; саусақтарын бүгіп, қолдарын айналдыра қимылдауды орындау. Екі қол белде, кезекпен екі жаққа бұрылғанда екі қолды екі жаққа жіберу. Оңға, солға иілу, еңкею, шалқаю; алға еңкею, қолдың ұшын аяқтың ұшына жеткізу.

 Негізгі қимылдар:

Жүру. Сапта бір-бірлеп жүру, жүруді жүгірумен, секірумен, басқа қимылдармен кезектестіру, қол мен аяқ қимылын үйлестіру, бой түзулігін дұрыс сақтау;

Жүгіру. Бірқалыпты, аяқтың ұшымен,тізені жоғары көтеріп жүгіру, 1–1,5 минут ішінде баяу қарқынмен үздіксіз жүгіру;

Секіру. Бір орында тұрып, екі аяқпен секіру (2–3 рет жүрумен кезектестіре отырып, 10 рет секіру), 2–3 метрлік қашықтықта алға ұмтыла қос аяқпен секіру.

Домалату, қағып алу, лақтыру. Заттар арасымен доптарды, құрсауларды домалату. Допты бір-біріне төменнен лақтыру және қағып алу (1,5 м қашықтықта). Алысқа дәлдеп лақтыру (3,5–6,5 м кем емес).

Еңбектеу, өрмелеу. 8 м дейінгі қашықтықта заттар арасымен тура бағыт бойынша төрттағандап еңбектеу, тақтайда, орындықта көлденеңінен еңбектеу. Табан мен алақанға сүйеніп төрт тағандап еңбектеу. 50 см жоғары көтерілген арқанның астынан оң және сол бүйірмен алға еңбектеп кіру,құрсаудан еңбектеп өту;

Тепе-теңдікті сақтау. Сызықтар арасымен (15 см арақашықтық), сызықпен, арқанмен, тақтаймен, гимнастикалық орындықпен, бөренемен жүру. Басқа қап киіп, заттарды аттап өту, бұрылу. Тепе-теңдікті сақтау: қолын жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен тұру;

Сапқа тұру. Қатарға бір- бірден сапқа тұру.

Музыкалық-ырғақтық жаттығулар.

 Музыкалық сүйемелдеуге сәйкес түрлі қарқында таныс дене жаттығуларын орындау.

Спорттық жаттығулар:

велосипед, самокат тебу. Үш дөңгелекті және екі дөңгелекті велосипед тебу. Оңға, солға бұрылыстарды орындау;

Дербес қимыл белсенділігі.

  Балалардың доптармен ойындарын жетілдіру, денешынықтыру құралдарын, спорттық және қимылды ойындар үшін атрибуттарды пайдалануға ынталандыру. Балаларды педагогпен бірге жаттығуларды орындауға, қимылды ойындарға қатысуға ынталандыру. Ауа райының жағдайын ескере отырып, балалардың таза ауадағы қимыл белсенділігі үшін жағдайлар жасау.

Сауықтыру-шынықтыру шаралары.

Шынықтырудың барлық түрлерін жалғастыру. Жалпы және жергілікті су шараларын жүргізуді жалғастыру: дымқыл шүберекпен сүртіну, аяқтарды, денені шаю. Тыныс алу жолдарын шынықтыру, жалаң аяқ жүру. Мәдени- гигиеналық дағдылар:

1)бұрын игерген біліктерін бекіту және олардың орындалу сапасын жоғарылату.

      2) ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдануды жетілдіру. Гигиеналық шараларды орындау: жуыну, шашын тарау, қолды сабынмен жуу, қол орамалды қолдану.

Сөйлеуді дамтыу

Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.

      Дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айту дағдыларын бекіту, үнді және ызың дыбыстарды анық айтуды үйрету.(р, л) дыбыстары.

Фонематикалық қабылдау дағдыларын қалыптастыру. Сөзді дыбыстау мәдениетін тәрбиелеуге арналған дидактикалық ойындарды қолдану.

      Сөздік қор.

      Балалардың сөздік қорын адамдардың мамандықтарының атауларымен, заттардың бөліктерімен, заттардың сапалары мен қасиеттерін білдіретін зат есімдермен байыту.

Келесі дағдыларды қалыптастыру:

      1) тұрмыстық заттар және қоршаған орта заттарының қолданылу маңыздылығын түсіну дағдыларын қалыптастыру;

      2) сөздік қорын жалпылаушы мағыналы сөздермен байыту;

      3) заттарды және олардың тұрған орнын анықтау дағдыларын жетілдіру;

Тілдің грамматикалық құрылымы.

      Келесі дағдыларды жетілдіру:

      1) байланыстырып сөйлеу;

      2) жануарлар және олардың төлдерінің атауларын білдіретін сөздерді, сөздердің түрлі тәсілдермен жасалуын, зат есімдерді жекеше және көпше түрде қолдану;

      3) әртүрлі тәсілдермен жаңа сөздер құру;

Байланыстырып сөйлеу.

      Әңгімеге қатысу және тілді түсіну, тыңдау біліктерін, көлемі шағын тақпақтарды жатқа айту, сурет бойынша заттар және ойыншықтар туралы әңгіме, үлгі бойынша әңгіме құрастыру, шағын әңгімелер мен ертегілерді айтып беруге үйрету дағдыларын қалыптастыру. Ұсынылған мазмұн бойынша сахналауға үйрету.

 Шығармашылықпен сөйлеу қызметі.

      Театрландырылған әрекетке, драматизация ойындарына және қуыршақ спектакльдеріне, саусақ ойындарына балаларға түсінікті "қуыршақты жүргізу" техникасын қолдана отырып, қатысу ниеттерін дамыту.

Шығармаларды қабылдау.

      Сөз және сөз ұйқастарына құрылған ойындарға қызығушылығын арттыру. Кейіпкерлердің бейнелерін сомдауға қажетті дауыс ырғағы және тілдің қарқынын қолдану дағдыларын қалыптастыру, ұсынылған тақырып бойынша әңгіменің басы мен соңын құрастыруға үйрету.

Көркем әдебиет

      1) оқу, әңгімелеу.

      Көркем шығармаларды эмоционалды қабылдай білуді дамыту. Балаларды түрлі тақырыптағы көркем шығармалармен таныстыру. Кейіпкерлердің жағымды және жағымсыз қасиеттерін көруге, олардың әрекеттерін бағалауға, әңгіме, ертегілердің мазмұнын олардың атауымен салыстыруға үйрету; әдеби шығармаларда бейнеленген қоғамдық өмір, табиғат, қоршаған орта оқиғалары, Қазақстан халқының өмірі мен тұрмысының ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру;

      2) мәнерлеп оқу. Балаларды тақпақтар мен өлеңдерді түсініп, есте сақтауға, өлеңнің мазмұнына өз көзқарасын білдіруге үйрету.

      3) мазмұндау. Таныс ертегілердің мазмұнын айтуда мазмұнның жүйелілігін сақтауға, диалогтік сөйлеуге, кейіпкерлердің мінезін сипаттауға үйрету.

      4) театрландырылған әрекет дағдыларын дамыту:

      түрлі мәтіндерді дыбыстағанда дұрыс тыныс алу; түрлі эмоцияларды білдіру үшін интонациямен дыбыстау;таныс сюжеттер бойынша ертегілерді сахналау; ертегі желісін ретімен орындау.

Қазақ тілі

Дыбыстық сөйлеу мәдениеті:

1) қазақ тілінде айтылған сөздерді мұқият тыңдауға, сондай-ақ осы сөздерді дұрыс айтуға және есте сақтауға үйрету; қазақ тілінің ерекше дыбыстарын дұрыс айту ә, ө;

2) сөйлеу және артикуляциялық аппаратты, тыныс алуды және айқын дикцияны дамыту.

Сөздік қоры:

1) қоршаған ортада жиі қолданылатын тұрмыстық заттар, жемістер, көкөністер туралы білімдерін кеңейту;

2) күнделікті өмірде таныс сөздерді қолдануға үйрету.

Сөйлеудің грамматикалық құрылымы:

сөйлеуде зат есімдерді жекеше түрде қолдану дағдыларын қалыптастыру.

Байланыстырып сөйлеу.

Сұрақтарға қарапайым сөйлемдермен жауап беруге үйрету.

Математика негіздері

Жиын: әртүрлі түстерден, өлшемдерден тұратын көптеген нысандар туралы түсінікті қалыптастыру;

Сан, санау:

1) 5 шегінде санау дағдыларын қалыптастыру, заттарды үлгі және аталған сан бойынша санау.

2) Сандық топты көрсете отырып, 5-ке дейінгі сандармен танысу. Әр түрлі анализаторлардың (көру, есту, сезу) көмегімен санау дағдыларын дамыту.

Шама.

Заттардың мөлшері әртүрлі болуы мүмкін деген түсінік беру.

Ұзындығы мен ені бойынша екі қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыру дағдыларын қалыптастыру;

Геометриялық фигуралар:

1)Балаларды геометриялық фигураларды (шеңбер, шаршы) танып, атай білуге үйрету

2) дағдыларды қалыптастыру: геометриялық фигураларды тану және атау, фигуралардың пішінін зерттеу.

Кеңістіктегі бағдарлау. Дене мүшелерінің орналасуын бағдарлай білуге үйрету.

Қоршаған ортамен таныстыру

Тірі және жансыз табиғат объектілері мен құбылыстары:

1) жансыз табиғат объектілері – су, жер, ауа, күн туралы білімдерін кеңейту

2) табиғат құбылыстары туралы түсініктерді қалыптастыру: жел, жаңбыр.

Табиғаттағы маусымдық өзгерістер: күзгі қарапайым өзгерістерді бақылау дағдыларын дамыту;

Өсімдіктер әлемі:

1) көкөністер мен жемістерді ажырату және атау дағдыларын жетілдіру;

2) табиғаттағы, жыл мезгілдеріндегі маусымдық өзгерістер туралы түсінік қалыптастыру.

Бала, оның отбасы, үй:

  1. баланың өзі және оның жағдайы туралы түсінігін кеңейту. Баланың туыстық қатынастарды түсінуіне ықпал ету;

Тақырып әлемі.

Балаларды пәндік әлеммен танысуға және онымен өзара әрекеттесуге ынталандыру. Жақын ортадағы заттарды ажырата және атай білуді жетілдіру.

Қоршаған заттардың мақсаты, құрылымы, материалы арасындағы байланыс туралы білімді қалыптастыру;

Әр түрлі мамандықтағы адамдар туралы түсініктер.

Балабақша қызметкерлерінің жұмысы, олардың еңбек әрекеттері, балабақша туралы білімдерін жетілдіру.

Жол қозғалысы ережелері.

Жолдардың әртүрлі бөліктері (тротуар, жүру бөлігі, жаяу жүргіншілер өткелі), бағдаршам сигналдары, көшедегі тәртіп ережелері туралы білімді қалыптастыру.

Құрастыру

Құрылыс материалынан құрастыру.

Конструкторлардан ойнау үшін құрылыстар салу дағдыларын, бөлшектерді бекіту және құрылыстар жасау тәсілдері туралы білімді жетілдіру.

Сурет салу

Тақырып бойынша сурет салу.

Сюжеттік сурет:

1) қоршаған әлемнің сұлулығына, тұрмыстық заттарға, ойыншықтарға эмоционалды-эстетикалық талғам дағдыларын дарыту.

2) қарапайым табиғи құбылыстарды бейнелеуге қызығушылықты тәрбиелеу.

Сәндік сурет.

Элементтердің пішінін, реттілігін, олардың арасындағы қашықтықты ескере отырып, жазықтықта ою-өрнектің орналасу дағдыларын қалыптастыру; элементтердің реттілігі мен олардың арасындағы қашықтықты сақтау.

Мүсіндеу

Заттық модельдеу

Заттың өзіне тән ерекшеліктерін ескере отырып, үлгі және ұсыну бойынша әртүрлі пішіндегі және көлемдегі таныс заттарды; пропорцияларды сақтай отырып, екі бөліктен тұратын заттарды, саусақтардың және қол алақандарының қимылдарын қолдана отырып мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру;

Жапсыру

Пәндік модельдеу

Заттың өзіне тән ерекшеліктерін ескере отырып, үлгі және ұсыну бойынша әртүрлі пішіндегі және көлемдегі таныс заттарды; пропорцияларды сақтай отырып, қол саусақтары мен алақандардың қозғалысын пайдалана отырып, екі бөліктен тұратын заттарды мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру;

Музыка

Музыка тыңдау.

Әр түрлі сипаттағы, қарқынды музыканы қабылдау дағдыларын қалыптастыру; иллюстрациялар мен қимылдарды көрсетумен бірге музыкалық және көрнекі бейненің, әндердің арақатынасын қалыптастыру;

Ән айту.

Әр түрлі сипаттағы әндерді қабылдау, әуенді дәл интонациялау, сөздерді анық айту; әннің сипатын түсіну, оның көңіл-күйін жеткізу дағдыларын қалыптастыру.

Музыкалық-ырғақтық қозғалыстар.

Би қимылдарын, музыкалық ойын әрекеттерін орындау дағдыларын қалыптастыру; марш сипатын ырғақты жүрумен, музыканың жылжымалы сипатын жеңіл, ырғақты жүгірумен беру;

Би.

Әуеннің көңілді би сипатын қабылдауға, музыкалық кіріспені ажырата білуге, одан кейін қозғалысты бастауға, музыканың сипатына сәйкес қозғалысты өзгертуге үйрету.

Ойындар, дөңгеленип билеу.

Ән мәтініне сәйкес ойын қимылдарымен сүйемелдей отырып, әнді көңілді және еркін орындай білуге, шеңбер бойымен хоровод жүргізуге, музыкалық фразаларға сәйкес қозғалысты өзгертуге үйрету.

Балалар музыкалық аспаптарында ойнау.

Фортепианоның сүйемелдеуімен балалар музыкалық аспаптарында ересектердің орындауында би әуенін тыңдау дағдыларын қалыптастыру.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!