Материалдар / циклограмма мад топ. желтоқсан айы. 1-2 апта
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

циклограмма мад топ. желтоқсан айы. 1-2 апта

Материал туралы қысқаша түсінік
циклограмма мектепалды даярлық тобы мен сыныбына арналған. үлгілік оқу бағдарламасы мен біртұтас тәрбие негізі аясында жазылған. желтоқсан айының 1-2 апталарына арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2024
523
5 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТӘРБИЕЛЕУ-БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНІҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ

Білім беру ұйымы: бөбекжай-бақшасы Тобы: «» мектепалды даярлық тобы Балалардың жасы: 5 жас Жоспардың құрылу кезеңі: 2024 жыл желтоқсан айы, (02-06 аралығы)

Күн тәртібінің үлгісі

Дүсенбі 02

Сейсенбі 03

Сәрсенбі 04

Бейсенбі 05

Жұма 06


Желтоқсан-Құндылық: Бірлік және Ынтымақ айы. Апта дәйексөзі: “Ырыс алды- ынтымақ”

Балаларды қабылдау

Балаларды таңғы сүзгіден өткізіп, көтеріңкі көңіл күймен қабылдау. Баланың бүгінгі көңіл күйі, оны не қызықтыратыны туралы сұрау, баланы жеке пікірін білдіруге тарту. Балаларға ыңғайлы жағдай жасай отырып, қызығушылығын арттыру үшін жеке ойын ұйымдастыру. Балаларға тәрбиешінің толық аты - жөнін атап сәлемдесуге машықтандыру. Балаларды үй-жайда жеңіл киіммен жүруге әдеттендіру (Сөйлеуді дамыту, танымдық әрекет) Күй күмбірі -балаларды қабылдау барысында үнемі күй қою, шығармашылық зерттеу іс әрекет дағдыларын дамыту, музыканы тыңдауға қызығушылықты қалыптастыру, музыканы эмоционалды көңіл-күймен қабылдау,ұлттық мәдениетті түсінуге, құрметтеуге, қызығушылғын артыру

Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру

Өнегелі 15 минут балалардың жеке ерекшеліктері туралы сұхбаттасу. Баланың жан-жақты дамуына қолайлы қауіпсіз жағдай жасаңыз.

Балалардың дербес әрекеті(баяу қимыл ды ойындар, үстел үсті ойындары, бей нелеу әрекеті, кітап тар қарау тағы басқа әрекеттер)

«Қазақстан жануарлар- ымен құстары» слайд көру.

Жорамал: Ағашқа қырау түссе, аяз болады.

Тұман болса, күн жылынады.

Д/о: «Мүсінші» Мақсаты: топтағы құрдастарымен өзара татулыққа баулу.


«Автотұрақ»(конструктор) Мақсаты: құрастыру материалдарын дұрыс пайдалана білуге жаттықтыру.

Ойын атрибуттары. "Лего" немесе ағаштан жасалған құрылыс ойыншық тары.


Таңертенгі жаттығу

8 комплекс мақсаты: дене шынықтыру жаттығуларын орындауға қызығушылықты ояту, салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу (Музыка, дене шынықтыру, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті)

Таңғы ас

Үнемді тұтыну. Балалар қолдарын тамақтың алдында сабынды дұрыс қолданып өз бетінше жууға, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүртуге, орамалды орнына ілуді үйрету, қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып, шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу тарақты және қол орамалды пайдалануды үйрету (мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту)

Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық

Д/о: «Керекті сөзді тап»

Ұлттық ойын- ұлт қазынасы. “Бес асық” ойыны

Саусақ жаттығуы «Кірпі»

Ұлттық ойын- ұлт қазынасы. “Аударыспақ” ойыны

Құрылыс ойындары: «Құстарға ұя жасаймыз»

Кестеге сай ұйымдастырылған іс-әрекет

Дене шынықтыру 1.Таспамен толқын тәрізді қимылдар жасау 2.Аяқтың ұшына көтері ліп таспаны жоғары сермеу. 3.Қолды төмен түсіріп, аяқты алшақ қою, оң қолды жоғары көтеріп, сол қолды арт жаққа с-у 4.Қолды екі жаққа созып, аяқты алшақ қою. Оңға бұрылып, сол қолды оң қолға тигізу. 5.Қ/о: «Төмпешіктен төмпешікке»

Сөйлеуді дамыту «Қотыр торғай» қазақ халық ертегісі. Мақсаты: ертегі мазмұ нын әңгімелеуге үйрету Ертегіні сахналату арқылы тіл байлықта- рын жетілдіру, сөйлесу барысында сұрақ қойып оған дұрыс жауап беру ге сөздерді орнымен қолдана білуге жаттық тыру. Ертегі тыңдауға деген қызығушылықта рын ояту, қиялдарын дамыту, жұмбақ шешкі- зу арқылы ой-өрістерін кеңейту. Д/о: «Жұмбағымды шеш» Мақсаты: Кейіпкерлер- ді сипаттауға үйрету.

Математика негіздері 4 саны және цифры Мақсаты: 4 саны және цифрымен таныстыру; 4- ке дейін тура және кері санауға үйрету. «4 саны айналдырып қойған орындыққа ұқсайды». Сөрелерге тізілген нан түрлері салынған сурет ке балалардың зейінін аударту. Балалар сөре нің жоғарғы және төмен гі бөлігінде қанша нан тізілгенін санайды (3=3) Содан кейін біреуін қосып немесе алып санайды, салыстырады. Балалардың назарын геометриялық пішіндерге: дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрышқа аударады. Д/о: «Не жасырылғанын тап?»

Мүсіндеу Торғай Мақсаты: мүсіндеудің әдіс-тәсілдерін меңгер ту, ұсақ қол қимылда рын дамыту. Ермексазды үш бөлікке бөлу;кішірек ермексаз ды дөңгелектеп басын жасау; үлкенірек кесек ермексаздан денесін мүсіндеп, басына жапсыру; кішірек ермексазды дөңгелек теп алақан арасына салып жалпақтап, құйрық пішініне келті ріп денесіне жапсыру.


Сауат ашу негіздері [Ә] дыбысы мен әрпі Мақсаты: [Ә] дыбысы мен әрпімен танысты ру; дыбыстық талдауға үйрету; антоним- қарама-қарсы мағына лы сөздер туралы түсінік беру; тілін дамыту, антоним сөз дерді пайдалану арқылы сөздік қорын тереңдету.[Ә] дыбысы-дауысты, жіңішке дыбыс. Сөздің басында, ортасында кездеседі. Қызыл тек шемен белгіленеді.

Д/о: «Қарама-қарсы сөз ойла» Балаларға бірнеше сөздерді айту, ал бала лар оған мағынасы қарама-қарсы сөздерді атайды: биік – аласа; алыс – жақын; батыр – қорқақ;басы – аяғы.

Математика негіздері 5 саны және цифры Мақсаты: 5 саны және цифрымен таныстыру; есте сақтау қабілетін дамыту; өзара көмекке достыққа тәрбиелеу. «Бес саусақ» Ал санайық,санамақ, саусақтарға қарап-ап. Қане,қане,санайық, санын біліп алайық. Біреу,екеу,үшеу, төр теу,бесеу-қолымдағы саусағым нешеу? Тура және кері санау, 5 санының құрамы. Бес цифры, оның баспа түріндегі таңбасымен танысты ру. 5 цифрын жазу.

Д/о:«Заңдылығын тап» Мақсаты: логикалық ойлауын, заңдылықты қоя білу дағдыларын дамыту.

Қоршаған ортамен танысу Балалардың қуалама ойындары. Мақсаты: балаларды әр түрлі халық ойын дарымен таныстыру. Балалардың ой-өрісін кеңейту, бұрын үйрен ген санамақтарын бекіту. Сөйлеуді, ойлауды дамыту. Ойындар не үшін қажет? (Ойындар үйре теді,демалуға және тынығуға, достасуға көмектеседі, төзімді лікті және дене бұл шықеттерін дамытады) Ойындар неге үйретеді? (достық қарым-қатынасқа, түсі нісе және келісе білуге үйретеді )

Музыка (маман жоспарымен)

Дене шынықтыру 1.3-4 м қашықтықты көз жұмып жүріп өту. 2.Жерде созылып жатқан қзындығы 50 см жіптен екі аяқпен оң, сол бүйірмен секіріп өту.(5-6 жіп) 3.Допты оң,сол қолмен жерге соғу. 4.Теннис шаригін қалақпен қағу.

Сауат ашу негіздері [С] дыбысы мен әрпі Мақсаты: [С] дыбысы мен әрпімен танысты ру; өз ойын нақты және түсінікті етіп жеткізе білуге дағдыландыру. Жаттамақ Сылдырлайды мөлдір су, мөлдір суға қолың жу. Тазалықтың досы-су дегеніміз осы. Жұмбақтар Еш тесікке тұрмайды, ол жоқта жер құрғай ды (Су) Қия шыңнан құлайды, тасты бұзар арыны. Ақ жалданып тулайды, құлақ жарар сарыны. (Сарқырама) [С] дыбысы дауыссыз екенін және көк түсті текшемен белгіленеті нін түсіндіру.

Көркем әдебиет Ә.Дүйсенбиев «Қыс» өлеңі Мақсаты: Ә.Дүйсенбиевтің «Қыс» өлеңін жаттату; қыс мезгіліндегі таби ғат көрінісіне, оның ерекшеліктеріне тоқта лу, қысқы еңбек түрі мен ойнайтын ойын дарды атау; өлеңді зейін қойып тыңдауға, өлеңге ат қоя білуге үйрету.

Д/о: «Кім жылдам?» Балаларға қысқы және жазғы еңбек түрлерін атауды ұсыну.

Қазақ тілі Киіз үй Мақсаты: балаларға қазақ халқының ежелгі баспанасы-киіз үй туралы түсінік беру; жабдықтарының қазақ тіліндегі аталуын үйрету; қазақ халқы ның ежелгі тұрмысы туралы білуге деген қызығушылықтарын ояту; ұлттық тұрмыс бұйымдарына құрмет пен қарауға тәрбиелеу. Киіз үй жабдықтары мен таныстыру (шаңырақ, кереге, уық, текемет, сандық, кілем) сөздерінің мағы насын түсіндіру. Фонетикалық жаттығу Ақ,ақ,ақ-шаңырақ Ық,ық,ық-уық

Сөйлеуді дамыту «Жануарлар мен құстар қалай қыстайды?» М.Гай Мақсаты: туған өлкенің табиғаты мен жан-жануар , құстарымен таныстыру. Туған өлкеміздің табиғатына қамқорлықпен қарап, қорғауға үйрету. Д/О: «Жасырынған жануарды тап» Түсіндірме: -Қыс мезгілінде жануарлардың тіршілі гінде біраз қиындықтар туындайды. Сондықтан кейбір жануарлар қысқа азық жинайды. Мысалы: тиін ағаштың қуысын мекен етеді. Тиінге ағаштармен тез өрмелеуге аяқтары көмектеседі. Ол жаз бойы саңырауқұлақ, жаңғақтарды ағаш қуыстарына жинайды. Қыста соларды қорек етеді. Қасқыр, түлкі- жырт қыш аңдар. Олар өздері нен әлсіз жануарларды ұстап қоректенеді. Д/о: «Дауысынан таны»

Қоршаған ортамен танысу «Жауыз аңшы туралы аңыз»(тау мен дала аңыздары) Мақсаты: Шығарманың идеясын түсінуге үйре ту. Сөйлемді дұрыс жә не саналы құра білуге үйрету. Төзімділікке, табиғатқа қамқор болуға тәрбиелеу. Балаларды мәтінмен таныстырмас бұрын оларға аңыз дегеніміз не екенін түсіндіру. -Аңыздан нені үйренуге болады? Аңызды оқып беріп, мазмұны бойынша сұхбаттасу. Анықтама. Аңыз-шынайы тарихи оқиғалар не-се көрнекті тұлғалар туралы хикая Сипаттық белгісі-кейіп керлер мен оқиғаларды дәріптеу.

Қазақ тілі Менің көшем Мақсаты: жаңа сөздерді пайдаланып, сөйлем құрай білуге үйрету; есте сақтау қабілеттерін жетілдіру; жол ереже сін үнемі сақтау қажет тігін ұғындыру. Суреттен көшеде кездесетін заттарды көрсете отырып атта рын атайды. -Мынау-көше.Көшеде жол, бағдаршам, аялда ма, ағаш, үй, балабақша бар. Фонетикалық жаттығу Бағ,бағ,бағ-бағдаршам

Музыка

(маман жоспарымен)

Дене шынықтыру 1.Еденге салынған тақтай бойымен тапсырманы орындай жүру. 2.Гимнастикалық қабырғаның бірінен екіншісіне оң жаққа қырындап өрмелеу. 3.20 см биіктіктен төменге секіру. Қ/о: «Соқыртеке»

Сауат ашу негіздері [Ң] дыбысы мен әрпі Мақсаты: [Ң] дыбысы мен әрпін таныстыру, оның сөздің басына келмейтінін түсіндіру. [Ң] дыбысының дауыс сыз дыбыс екенін білу; балалардың есту дыбыстау қабілетін жетілдіру, ой-өрісін дамыту. Жұмбақ Қайсы әріп,қасарып, көнбейтін болуға бас әріп? (Ң) Д/о: «Көлеңке» Жаңылтпаш «Ң»-ды айта алмай, «Н»-ға өшікті Тайқарбай

Көркем әдебиет С.Шаймерденов «Инет» әңгімесі Мақсаты: С.Шаймерденовтың «Инет» әңгімесімен таныстыру, мазмұнын әңгімелеуге үйрету; үлкендерді сыйлауға, құрметтеуге, оларға көмек көрсетуге тәрбиелеу.Әңгімені оқып беру, мазмұны бойынша сұрақтар қою. -Тек отбасы мүшеле рін ғана емес, басқа да достарымызға, көрші мізге, қарт адамдарға көмектесуіміз керек.

Математика негіздері 6 саны және цифры Мақсаты: балалардың қарапайым математи калық түсініктерін қалыптастыру.Балаларды 6 санымен цифрымен таныстыру. Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту арқылы санамақтар, жұмбақтар, логикалық есептер шығару арқы лы білімдерін дамыту. 6 санымен таныстыру.

«Шалқан» ертегісін еске түсіру.Ертегіде шалқанды жұлып алу үшін кімдер көмекке келеді (Ата, әже, қыз, күшік,мысық,тышқан) ретімен орналастыру. Логикалық есептер шығару Д/о: «Қандай пішін жетіспейді?»

Серуенге дайындық

Киіну: Серуенге шығу, балаларды біртіндеп киіндіру, киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау, қатармен жүруге дағдыландыру

Серуен

Желді бақылау. Тәжірибе. Желдің күштілігін анықтау.Әр түрлі белгілері бойынша (жел бар ма, күшті, әлсіз) желдің күштілігін анықтауға балаларды жаттықты ру, қай бағытта екенін анықтау. «Жақсы-нашар» Табиғаттағы қарама-қайшылығын, құбылыс тың біркелкі еместігін, жанды және жансыз өзара байланысын, тілді дамытуды, ойлауды, көре білуге үйрету (желдің ықпалымен өтіп жатқан өзгерістерді, жағдайларды атау ұсынылады-жағымды және жағымсыз). Еңбегі адал жас өрен Мақсаты:балаларды бала-бақша ауласын дағы жолдарды тазар туға және сыпыруға үйрету; еңбек құралда рын қолдана білуін нығайту, оларды таза лықта және тәртіпте ұстау.

Аспанды бақылау. Балалардың көк аспан жөніндегі ой-пікірле рін байыту(таза, тұтас тай бұлттармен жамыл ған). Аспан қыс басын да тұтастай бұлттар мен жамылғанын атап өту. Қыс аяғында айқын-көк, өте әдемі болады. Балалардың жансыз табиғат жөнін дегі пікірлерін ұлғайту Жұмбақ Дүниеде бір қарбыз бар солмайтұғын, Жаз шіріп, қыста үсіп тоңбайтұғын. Жаhанның жерін, суын, жәндіктерін, Іші кең бәрін салса толмайтұғын. (аспан) Қ/о:«Ұйымдастырушылар» Мақсаты: бір-бірініңқолдарын алып, шең бер бойынша қозғала білуге үйрету; спорт тың көрсетудегі қозғалыс түрі бойын ша шеше білу және оны атау. Ойынға қатысуға ынтасын тәрбиелеу.

Аспанды бақылау. Қ/о: «Кім бұтаға бұрын жетеді?» Мақсаты:шапшаңдық тарын, бұталарды айыра білу икемділігін дамыту. Еңбегі адал жас өрен Бақшаның қатарларын қармен толтыру. Мақсаты: жүйекте өсе тін өсімдікке құрмет пен қарауға және нақ ты қызығушылыққа тәрбиелеу, еңбек мән ділігін түсіндіру (тұқымның үсіп кетпеуін, көктемде өсім болмайтынын). Еңбек ету талабына тәрбиелеу. Д/о: «Жұмбақты шешу» Мақсаты: қыста жан сыз табиғат жөніндегі білімдерін нығайту, ойлауды, шығармашы лық белесті дамыту.

Күннің көзін бақылау.

Қысқы мерзімде күннің көзін бақылауды жалғастыру.

Қыс басында күннің көзі сирек қонақ екенін атап өткен жөн (бұлың ғыр, бұлтпен жабылған, жоғары көтерілмейді, жылытпайды). Қыстың ортасында күннің көзі айқын, жоғары көтері леді, бірақ жылытпай ды. Қыстың аяғында күннің нұры жылулық шашады, күннің көзі жоғары, күн ұзарады. Қадағалауды, әуесқой лықты, көңіл бөлуді дамыту; жансыз табиғат құбылысы жөніндегі білімін нығайту. Таңертең, күндіз және кеш бейім делуі бойынша күннің көзі жолдарын ажырата білу. Күннің жоғары тұрғанына көңіл бөлу керек. Жұмбақ Ақ сандығым ашылды Ішінен жібек шашылды (күннің көзі)

Күннің көзін бақылау. Қ/о: «Хоккейстер» Мақсаты: қозғалысты ойынды өз бетінше ұйымдастыруға бейім деу, топқа бөліну, ойын тәртібін сақтау. Балалардың бір бірімен араласа білуін жетілдіру.

Еңбегі адал жас өрен Қар тоқтатуға дайындық.Жөндеу. Мақсаты: тәрбиеші мен балалардың бірігіп еңбектенуіне тәрбиелеу.

Еңбек мазмұнын ұлғайту, әр баланың еңбекке жүйелі қаты суын қамтамасыз ету. Д/о: «Күннің тұрған жағдайы және биіктігі анықталды» Мақсаты: нақты өлшем көмегі кезінде балаларды күннің тұрған жағдайын өлшеуге үйрету.

Серуеннен оралу

балалар қолдарын тамақтың алдында өз бетінше жууға, суды үнемді қолдануға, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүртуге үйрету, қасықты оң қолмен ұстауға баулу: А.Меңжанова «Тазалықтың досы» ойыны, мақсаты: көркем шығармаларды эмоционалды қабылдай білуге үйртеу, Б. Кірібаев «Сабын жыры» М.Әлімбева «Бұл не?» салауатты өмір салты» және оны ұстану туралы алғашқы түсініктер беру (Көркем әдебиет, Сөйлеуді дамыту)

Түскі ас

қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу үйрету, мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту. «Он саусақ» үлгі мен ауызша нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындайды (мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру, өзіне-өзі қызмет көрсету)

Күндізгі ұйқы

Ұйықтар алдында киімдерін шкафқа немесе орындыққа ұқыпты бүктеп қоюға үйрету, досының шешінбегенін байқауға және оған көмегін ұсынуға баулу.«Әжемнің ерегісі» ертегіні мұқият тыңдауға машықтандыру

Біртіндеп ұйқыдан ояту, сауықтыру шаралары

Көзімізді ашайық, Бойымызды жазайық. Қолымызды созайық, Жаттығулар жасайық.

Бесін ас

мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту, ұқыпты тамақтану дағдыларын жетілдіру (Қоршаған ортамен танысу, мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру)

Балалардың дербес әрекеті(баяу қимыл ды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)

«Не неден жасалған?» Мақсаты: балаларды заттардың болмысын білдіретін: ағаш, шыны, метал, тас, балшық, ре -зеңке,пластмасса, мақта жүн,тері материалдары мен таныстыру

Дьенештің логикалық блоктары Мақсаты:баланың даму деңгейін,пішін, сан, түс, көлем туралы түсінігін анықтау және логикалық ойлау қабі леттерін дамыту.

Д/о: «Ненің жұбыболады» Мақсаты: қандай зат тардың жұпсыз болуы мүмкін емес екендігін көрсету, «жұп» ұғымын бекіту.

Сюжетті рөлді ойын:«Азық-түлік дүкені» Мақсаты: балаларды еңбекке, еңбекті құр- меттей білуге, сыпайы- гершілікке, адалдыққа баулу.

Ертегілер елінде «Қотыр торғай»

Мақсаты: ертегіні сахналату арқылы тіл байлықтарын дамыту; сөздерді орнымен қолдана білуге жаттық тыру

Балалармен жеке жұмыс


(Көркем әдебиет) Ой қиялын дамыту мақсатында ертегі айтқызу

(Құрастыру) Құрылыс бөлшектерін ажыратуды және атау- ды үйрету.

(Сауат ашу) Сөздерге дыбыстық талдау жасатуды

(Математика) Геометриялық фигура- ларды таныстыруды жалғас-у

(Сөйлеуді дамыту) Жаңылмай жаңылт паш айтайық

Серуенге дайындық, серуен

«Кім жылдам» ойыны мақсаты: өзін ретке келтіруге, өзіне-өзі қызмет көрсетуге баулу

Серуен

Қ.ұ.о. «Таяқ лақтыру» Мақсаты: затты алысқа лақтыру икемділігін арттыру.

Қ/о: «Қарақшы казактар» Мақсаты: жергілікті жерде бағдарлау икем ділігін арттыру.

Қыстың белгілері тура лы жұмбақтар: (жел, қар, қыс, мұз, қырау, суық)

Қ.ұ.о. «Жаяу тартыс» Мақсаты: күш-қуатты арттыру.

Қ/о: «Тартамыз-тартыламыз» Мақсаты: икемділікті арттыру.

Үйге қайту

Өнегелі 15 минут.Ата аналармен балалардың көңіл күйі, балалар отбасында өздері не істей алатындары, баланың жеке қызығушылығы туралы әңгімелесу, балаларға қандай ертегілер оқуға болатындығы жөнінде кеңес беру















ТӘРБИЕЛЕУ-БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНІҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ

Білім беру ұйымы: бөбекжай-бақшасы Тобы: «» мектепалды даярлық тобы Балалардың жасы: 5-6жас Жоспардың құрылу кезеңі: 2024 жыл желтоқсан айы, (09-13 аралығы)

Күн тәртібінің үлгісі

Дүсенбі 09

Сейсенбі 10

Сәрсенбі 11

Бейсенбі 12

Жұма 13


Желтоқсан Құндылық: Бірлік және ынтымақ айы. Апта дәйексөзі: “Бірлік түбі -береке”

Балаларды қабылдау

Балаларды таңғы сүзгіден өткізіп, көтеріңкі көңіл күймен қабылдау. Баланың бүгінгі көңіл күйі, оны не қызықтыратыны туралы сұрау, баланы жеке пікірін білдіруге тарту. Балаларға ыңғайлы жағдай жасай отырып, қызығушылығын арттыру үшін жеке ойын ұйымдастыру. Балаларға тәрбиешінің толық аты - жөнін атап сәлемдесуге машықтандыру. Балаларды үй-жайда жеңіл киіммен жүруге әдеттендіру (Сөйлеуді дамыту, танымдық әрекет)

Күй күмбірі -балаларды қабылдау барысында үнемі күй қою, шығармашылық зерттеу іс әрекет дағдыларын дамыту, музыканы тыңдауға қызығушылықты қалыптастыру, музыканы эмоционалды көңіл-күймен қабылдау,ұлттық мәдениетті түсінуге, құрметтеуге, қызығушылғын артыру

Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру

Өнегелі 15 минутӘңгімелесу балалардың жеке ерекшеліктері туралы сұхбаттасу. Баланың жан-жақты дамуына қолайлы қауіпсіз жағдай жасаңыз.

Балалардың дербес әрекеті(баяу қимыл ды ойындар, үстел үсті ойындары, бей нелеу әрекеті, кітап тар қарау тағы басқа әрекеттер)

Конструктор құрастыру «Жүк машиналары» Мақсаты: құрастыру материалдарымен таныстыру және жүк машинасын құрастыру ды үйрету.

«Мың бір мақал, жүз бір жұмбақ» Мақсаты: сөздік қорларын молайту, ойлау қабілеттерін дамыту.


Қ/о: «Аю» Мақсаты: балаларды ұйымшылдыққа, алғыр лыққа баулу.


«Ұшты-ұшты» ойыны Мақсаты: ненің ұшаты нын, ненің ұшпайты нын, аңғарымпаздыққа тәрбиелеу.

Д/о: «Мүсінші» Мақсаты: топтағы құрдастарымен өзара татулыққа баулу.


Таңертенгі жаттығу

8 комплекс мақсаты: дене шынықтыру жаттығуларын орындауға қызығушылықты ояту, салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу (Музыка, дене шынықтыру, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті)

Таңғы ас

Балалар қолдарын тамақтың алдында сабынды дұрыс қолданып өз бетінше жууға, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүртуге, орамалды орнына ілуді үйрету, қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып, шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу тарақты және қол орамалды пайдалануды үйрету (мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту)

Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық

«Кімге не керек?» Қай құрал қай маманға керек.


Адамға ауа да, күннің көзі де, су да қажет. Ойын: «Күн,Су, Ауа»

Ұлттық ойын -ұлт қазынасы. “Бестемше” ойыны

Саусақ жаттығуы: «Үй»

Ұлттық ойын- ұлт қазынасы. “кел, жүзігім, кел!” ойыны

Кестеге сай ұйымдастырылған іс-әрекет

Дене шынықтыру 1.20 см биіктіктен тереңдікке секіру. 2.Сол жаққа қарай бір қырындап жүру. 3.Қатар қойылған заттардан «жыланша» айналып аяқтың ұшымен жүгіру. 3.Қ/о: «Қағып ал да, лақтыр»

Сөйлеуді дамыту М.Дулатов «Қасқыр қысты қалай өткізеді?» әңгімесі Мақсаты: жабайы аңдар, олардың өмірі мен таныстыру. Қасқыр жабайы, жыртқыш аң екендігін ұғындыру, пайдасы мен зияны туралы айту, түсінік беру. Табиғатты қорғауға, жан-жануарларды қорғауға тәрбиелеу. Әңгімені оқып беріп, мазмұны бойынша сұрақтар қою.Түрлі жануарлардың суреттерін көрсете отырып,олардың қысқы тіршілігіне тоқталу. Мысалы: аю-көктемге дейін ұйқыға кетеді, қасқыр, жолбарыс, арыстан, т.б. өздерінен ұсағырақ аңдармен қоректенеді. Д/о: «Қандай жануар»

Математика негіздері 7 саны және цифры Мақсаты: 7 саны және цифрымен таныстыру; тура және кері санауға үйрету; геометриялық пішіндерден(дөңгелек, сопақ, жарты шеңбер) заттардың бейнесін құрастыруға үйрету.Тәрбиеші 7 – жеті зат тың санын білдіреті нін айтады. Аптада 7 күн бар, кемпірқосақ тың түсі де – 7, қазақ халқында 7 саны – киелі болып саналады. Әр жұмада аналары мыз 7 шелпек пісіреді. Балалар 7 санын ауада жіппен және қарын дашпен қағаз бетіне жазып үйренеді, тура және кері санайды. Д/о: «Таныс пішіндер ді ата»

Жапсыру «Ағаштар қар жамылды» Мақсаты:Қағаз бетіне. мақтадан және қағаздан аппликация жасауды балаларға үйрету. Қолдардың ұсақ қимылдарын, клейстермен жұмыс істей білуді дамыту. Дербестікке тәрбиелеу

Сауат ашу Қ дыбысы мен әрпі Мақсаты: сурет бойынша[Қ] дыбысы мен әрпімен танысты ру, дыбыстық талдау жасауға үйрету. [Қ] дыбысы– дауыссыз дыбыс,көк текшемен белгіленеді. [Қ] дыбы сы сөздің басында, ортасында, соңында кездеседі. Жаңылтпаш Қыс қыспаса, қыс па? Құс ұшпаса, құс па?

Қарға,қарға,қарғалар, Қар үстінде жорғалар.

«Ұшты-ұшты» ойыны Мақсаты: тез ойлау қабілеттерін дамыту.

Математика негіздері 8 саны және цифрын қайталау. Мақсаты: 8 санына дейін сандарды қайта лап еске түсіру.7 саны на 1-ді қосып, 8 санын алуға болатынын, неше бірліктен құрала тынын түсіндіру.

Тақтаға сым темірде қонып тұрған құстар дың суреттерін іліп қойып, астына сандар ретпен беріледі. Бала лар тура және кері санайды. Осы құстар дың жанына тағы бір құс келіп қонады деп суретін және 8 санын қойып таныстыру.

Сегіз таяқшаны пайда ланып түрлі бейнелер құрастыру, геометрия лық пішіндерді атау.

Д/о: «Қай сан жоқ?»



Қоршаған ортамен танысу

«Мемлекеттік рәміздер»

Мақсаты:Балалардың өз Отаны туралы білімін кеңейтіп, қызығушылығын арттыру. Отан жалғыз, оның әлемдегі ең қымбат дүние екендігі туралы түсінік беру.

Балаларға Қазақстан Республикасы тәуелсіз, егеменді мемлекет екені туралы түсінік беру, балалар дың Мемлекеттік рәміз дер туралы түсінігін жетілдіру. Балалардың өз Отанын, туған жеріне деген сүйіспен шіліктерін,өз елінің тарихына деген қызығушылықтарын арттыру.

Музыка

(маман жоспарымен)


Дене шынықтыру 1.Жүру. бірінің соңынан бірі жүгіру. Орындықтардың арасымен жүру. 2. «Моторды оталдыр» жаттығуы. 3. «Ұшақ болып ұшамыз» жаттығуы. 4.Орнында тұрып қос аяқтап секіру. 5.Гимнастикалық тақтайдың үстімен тепе-теңдікті сақтап жүріп өту Қ/О: «Ұшақтар».

Сауат ашу негіздері

[Р] дыбысы мен әрпі Мақсаты: [Р] дыбысы және әрпімен танысты ру; есте сақтау қабілеттерін дамыту. Жұмбақ

«Қарда» бар, «мұзда» жоқ, «жарда» бар, «құзда» жоқ. (Р)

[Р] дыбысы– дауыссыз дыбыс,көк текшемен белгіленеді. [Р] дыбы сы сөздің басында, ортасында, соңында кездеседі. «Қар» сөзіне дыбыстық талдау жасау.

«Р»-ға тілің келе ме?

Құрларда құр-деші, жайылып жүр-деші,

Біреуі, қарауыл, қарайлап тұр-деші,

Ал енді өзің-ақ

«Р-р-р- р» деші.

«Қатырмақ» ойыны

Көркем әдебиет

«Менің Отаным - Қазақстан»

Мақсаты: Қазақстан Республикасының Елтаңбасы, Туы, Әнұраны туралы түсініктерін бекіту. Балалардың сөздік қорын байыту. Дыбыс- тарды дұрыс айтуға үйрету. Отан туралы көркем шығарма оқу арқылы елжандылық қа, туған жерді қорғау ға, аялауға тәрбиелеу.

Қазақ тілі Тәуелсіздік күні Мақсаты: балаларға тәуелсіздік күні туралы түсінік беру; Астана қаласыментаныстырып, еліміздің рәміздерін дұрыс атауға, сипаттауға, құрметтеуге тәрбие-у Тәуелсіздік мерекесі туралы түсінік беріледі Қақақстанның картасы, туы, елтаңбасы бейне ленген суретті көрсетіп әңгімелеу.Рәміздердің суретін іліп, әр бөлігіне тоқта лып, түсінік беріледі.

Сөйлеуді дамыту «Туған елім-мақтанышым» Мақсаты: Тәуелсіздік сөзіне түсінік беру. 16 Желтоқсан тәуелсіздік күні екені туралы айту. Тәуелсіз,егемен деген сияқты сөздердің мағы наларын ұғындыру арқылы сөздік қорла рын толықтырып, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Өлең жолдары арқылы қазақ елінікі екенін баяндау. Өз еліміздің рәміздерін суреттеу. Отанын сүйебілуге тәрбиелеу. Өтілу барысы: Көгінде күн нұрын төккен, Жерінде гүл жұпар сепкен. Неткен сұлу, неткен көркем, Осы менің туған өлкем. Қазақстанның қалалары туралы айту. -Байтақ жеріміздің қандай байлықтары бар екенін түсіндіру. -Көмір,мақта,күріш, ұн,қант,көкөністер мен жемістер, күнбағыс майы т.б. -Олардың қайсысы қай қалалардан шығатынын айту.

Қоршаған ортамен танысу

«Туған өлкеде. Тау мен дала жануарлары»

Мақсаты:Республикаатауын, Отан туралы түсінікті бекіту. Туған өлкедегі жануарлар әлемінің кейбір өкілдерімен таныстыру Түсінігін айтуға және сипаттама әңгіме құрастыруға үйрету. Танымдық қызығушы лықты дамыту. Патриоттық сезімді, жануарлар әлемі өкілдеріне деген қам қорлыққа тәрбиелеу.

Қазақ тілі

Көлік түрлері

Мақсаты: көліктер, олардың пайдасы туралы түсінік беру; сөздік қорларын молайту, байланысты рып сөйлеуге үйрету. Доппен ойын «Менің досым» Сюжеттік рөлдік ойын «Досыма сыйлық» Достарына қандай сыйлық беруге болаты нын түсіндіру. Фонетикалық жаттығу Ұш,ұш,ұш-ұшақ Тік,тік,тік-тікұшақ Ке,ке,ке-кеме Суретпен жұмыс Адамдар көліктермен алыс жерлерге барады.

Музыка

(маман жоспарымен)


Дене шынықтыру 1.Жүру. бірінің соңынан бірі жүгіру. 2. «Жылан» жүрісіне жаттықтыру.. 3.Гимнаст.орындық үстімен қолды желке ге қойып жүру.. 4.Орнында тұрып қос аяқтап секіру. 5.Гимнастикалық тақтайдың үстімен тепе-теңдікті сақтап жүріп өту Қ/О: «Тышқан аулау».

Сауат ашу негіздері [Ң] дыбысы мен әрпі Мақсаты: [Ң] дыбысы мен әрпін қайталау, оның сөздің басына келмейтінін түсіндіру. [Ң] дыбысының дауыс сыз дыбыс екенін білу; балалардың есту дыбыстау қабілетін жетілдіру, ой-өрісін дамыту. Жұмбақ Қайсы әріп,қасарып, көнбейтін болуға бас әріп? (Ң) Д/о: «Көлеңке» Жаңылтпаш «Ң»-ды айта алмай,

«Н»-ға өшікті Тайқарбай

Көркем әдебиет

М.Дулатов

«Қасқыр қысты қалай өткізеді?» әңгімесі

Мақсаты: жабайы аңдар, олардың өмірі мен таныстыру.

Қасқыр жабайы, жыртқыш аң екендігін ұғындыру, пайдасы мен зияны туралы айту, түсінік беру.

Табиғатты қорғауға, жан-жануарларды қорғауға тәрбиелеу.

Әңгімені оқып беріп, мазмұны бойынша сұрақтар қою.

Түрлі жануарлардың суреттерін көрсете отырып,олардың қысқы тіршілігіне Математика негіздері 9 саны және цифры Мақсаты: 9 саны және цифрымен таныстыру. 9 санының жасалу жолдарын түсіндіру. Сандар қатарындағы 9 цифрының орнын білу ге үйрету.9 санының құрамы, 9-ға дейін тура және кері санау, 9 таяқша дан әр түрлі пішін құрастыру, жіптің көмегімен 9 санын жазу. Д/о: «Жануарлардың үйшігін құрастыр» Балалар геометриялық пішіндерді пайдалана отырып, жануарлар дың үйшігін құрасты рады. Қандай пішін дерді қолданғандарын атайды.тоқталу.

Серуенге дайындық

Киіну: Серуенге шығу, балаларды біртіндеп киіндіру, киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау, қатармен жүруге дағдыландыру

Серуен

Терең қар жамылғы сының тереңдігін бақылау Балалардың көңілін бөлімшенің қай жер лерінде қалың қар жат қанына бөлу. Қанша лықты терең екенін білуін ұсыну. Ұзынды ғының шартты өлшемі мен адамдар метрді орнатқанын түсіндіру. Балаларға метрді көрсе ту және әр жерде қар жамылғысының тереңдігін өлшеу; қалың қарды күрекпен кесу, қардың қалыңды ғымен бөлігіне көңіл бөлу.

Жұмбақ Бір нәрсе өліп жатыр, жетіп ажал,

Малының қисабы жоқ безбенге сал.

Сүйегі көктемде емес жерде де емес

Жігіттер көңіл қойып ойлаңыздар. (жауған қар)

Қ/о: «Қар атыспақ» Мақсаты: жылдамдық қа, дәлдікке, ептілікке тәрбиелеу.

Терең қар жамылғы сының тереңдігін бақылау Қ/о: «Аяз-Қызыл мұрын» Мақсаты: алаңның қарама-қарсы жағына жүгіруді нығайту, ойын тәртібін сақтау.

(қолың тиген жерде қатырып тастаған жерде тоқтайды). Ойында достықты жән өзара көмекті көрсету. Еңбегі адал жас өрен. Гүлзарда қар тоқтату ды орнату. Мақсаты: қар тоқтату жөніндегі пікірді ұлғайту (қарды тоқта- тады, жел соққанда), оларды орнатуда тәрбиешіге көмектесу. Тапсырманы орнатуға үйрету,бірлесіп атқару да кішігірім тәсілдерді қалыптастыру. Тәжірибелер Ашық орынға қарағанда, неліктен шарбақтар мен қуыстарда қар қалың болатынын бала ларға ойлануды ұсыну.


Тайғанақты бақылау

Тайғанақтың пайда болу жолдарын түсін діру.Тез жылынғанда аяз соғады, одан кейін болатын құбылыс тай ғанаққа айналады. Ауа температурасы мен судың агрегаттық жағ дайы арасындағы байланысты түсіндіру. Тайғанақ-бұл мұздың қалың беті, жер қаба тында құрылатын. Тайғанақпен қалай күресуді айту. Тайға нақ кезінде өзін дұрыс ұстай білуді үйрету. Көргені жөнінде айту және бақылауда ынтасын дамыту. Қ/о: «Ұзын жол бойынша» Мақсаты: мұз жолы бойынша тайғанақтау кезінде тепе-теңдікті сақтауды үйрету. Жарыстарға қатысуға тәрбиелеу. Д/о: «Ауа райы туралы жұмбақтар»


Тайғанақты бақылау д/о: «Бұлар қалай болады?» Мақсаты: логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, анық сөйлеуге үйрету.

Еңбегі адал жас өрен.

Жолға құмды төгу. Мақсаты: жолға құмды төгуде еңбектің мәнді лігін балаларға түсін діру. Өз еңбегінің нәтижесінен қанағат танушылық сезімін қалыптастыру. Д/о:«Өлі табиғаттың қысқы құбылыстарын ата» Мақсаты: табиғаттың қысқы құбылыстары туралы балалар білім дерін анықтау.

Тапсырма.Түрлі-түсті мұздықшаларды қарау. Мақсаты: мұз сипаты туралы балалардың түсініктерін бекіту (аязда су мұзға айнала ды, мұз қатты, тайғақ, мөлдір, нәзік). Өздігінен қызмет. Ойын кезінде балалар дың бір бірімен қарым-қатынасын жетілдіру.

Ағаштардағы қырау ларды бақылау. Қыраудың пайда болу процесі туралы түсінік беру.Қар ері ген кезде, күрт суық түскен және ауа-райы жылыған кезде айнала ны қырау басқаны туралы балалардың назарын аудару, ағаш тарға, орындықтарға және басқа заттармен өзара жанасып сулы тамшыларға айналып мұздыкесек болып қатады және қырау болады.Табиғаттың әртүрлі қысқы құбы лыстарын көру, қысқы қардың сұлулығына таңдануға балаларды үйрету.

Ырымдар.

Желтоқсанда қырау мол болады, қар көп түседі, суықтар күшейеді-мол егін орылады.Ағаштарға қырау тұрса аспанкөк болады.Түнде қырау болса-күндіз қар жаумайды.

Серуеннен оралу

Үнемді тұтыну. балалар қолдарын тамақтың алдында өз бетінше жууға, суды үнемдеуге, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүртуге үйрету, қасықты оң қолмен ұстауға баулу: А.Меңжанова «Тазалықтың досы» ойыны, мақсаты: көркем шығармаларды эмоционалды қабылдай білуге үйртеу, Б. Кірібаев «Сабын жыры» М.Әлімбева «Бұл не?» салауатты өмір салты» және оны ұстану туралы алғашқы түсініктер беру (Көркем әдебиет, Сөйлеуді дамыту)

Түскі ас

қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу үйрету, мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту. «Он саусақ» үлгі мен ауызша нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындайды (мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру, өзіне-өзі қызмет көрсету)

Күндізгі ұйқы

Ұйықтар алдында киімдерін шкафқа немесе орындыққа ұқыпты бүктеп қоюға үйрету, досының шешінбегенін байқауға және оған көмегін ұсынуға баулу.«Әжемнің ерегісі» ертегіні мұқият тыңдауға машықтандыру

Біртіндеп ұйқыдан ояту, сауықтыру шаралары

Көзімізді ашайық, Бойымызды жазайық. Қолымызды созайық, Жаттығулар жасайық.

Бесін ас

мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту, ұқыпты тамақтану дағдыларын жетілдіру (Қоршаған ортамен танысу, мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру)

Балалардың дербес әрекеті(баяу қимыл ды ойындар, үстел үсті ойындары, бей нелеу әрекеті, кітап тар қарау тағы басқа әрекеттер)

Сюжетті рөлді ойын: «Қонақты қарсы алу» Мақсаты: балалар қонақ келгенде қалай құрметпен қарсы алуын үйрету.

Ұлттық ойын- ұлт қазынасы«Қамшы алу» Шарты: кім тез қамшыны алады.

Ертегілер елінде: «Күн,жел,ай және жұлдыз» Үнді ертегісі


Сюжетті рөлді ойын: «Жүргізуші» Жолаушы,жүргізуші бола рөлге бөлініп ойнау.

Үстел үсті ойын «Не артық?»Мақсаты:суреті салыстыру арқылы ойлау қабілетін дамыту.

Балалармен жеке жұмыс


(Көркем әдебиет) Таныс бірнеше шығар маларды атауды меңгерту мақсатында жеке жұмыс

(Сөйлеуді дамыту)

Дауысты,дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтқызуды үйрету.

(Жапсыру) Пано даярлау туралы ұғымдарды,сәндік композицияларды өз ойынша орындауды үйрету.

(Қоршаған орта)

Қарапайым себеп-сал дарлық байланыстарды орнатуда жеке жұмыс

(Дене шынықтыру) Өздігінен түрлі ойындар ойнауды, ойын ережелерін сақтауда жеке жұмыс

Серуенге дайындық, серуен

«Кім жылдам» ойыны мақсаты: өзін ретке келтіруге, өзіне-өзі қызмет көрсетуге баулу

Серуен

«Бір,екі,үш-аталған ағашқа ұш!» ойыны Мақсаты: ағаштарды айыра білу икемділігін дамыту.

Қ.ұ.о: «Балтамды тап» Мақсаты: зейінін, ым дау мен қимылдар бойынша заттың кімде екенін табу.

Қ.ұ.о: «Балапандар» Мақсаты: балалардың зейінін, икемділігін дамыту.


«Аққала» ойыны Мақсаты: қардан қала ның макетін жасау икемділігін дамыту.

«Шар жаса» ойыны Мақсаты: балалар- дың ептілігін дамыту, тату жұмыс істеу икемділі гін қалыптастыру.

Үйге қайту

Өнегелі 15 минут. Ата аналармен балалардың көңіл күйі, балалар отбасында өздері не істей алатындары, баланың жеке қызығушылығы туралы әңгімелесу, балаларға қандай ертегілер оқуға болатындығы жөнінде кеңес беру



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!