Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Циклограмма. Қыркүйек айы
Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепалды даярлық тобының тәрбиешілеріне арналған. Қыркүйек айына циклограмма.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
02 Қазан 2018
6526
35 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
МЕКТЕПАЛДЫ ДАЯРЛЫҚ топтағы балалардың өмірін және тәрбиесін ұйымдастырудың циклограммасыБір аптаға (4-8 қыркүйек 2017 ж.)Тәрбиеші: Бахат УазираӨтпелі тақырып «Мен кіммін және қандаймын»
МЕКТЕПАЛДЫ ДАЯРЛЫҚ топтағы балалардың өмірін және тәрбиесін ұйымдастырудың циклограммасыБір аптаға (11-15 қыркүйек 2017 ж.)Тәрбиеші: Бахат УазираӨтпелі тақырып «Мен кіммін және қандаймын»
Күн тәртібі | Дүйсенбі4 қыркүйек | Сейсенбі5 қыркүйек | Сәрсенбі6 қыркүйек | Бейсенбі7 қыркүйек | Жұма8 қыркүйек |
800 – 815Балаларды қабылдауАта-аналармен әңгімелесу815 – 825Таңертеңгі жаттығу (10 мин) | Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. | ||||
«Сәлеметсің бе, балабақша!»«Таңертеңгілік шеңбер»Ертеңгілік жаттығу, | «Сәлеметсің бе, балабақша!»«Таңертеңгілік шеңбер»Еретңгілік жаттығу, | «Сәлеметсің бе, балабақша!»«Таңертеңгілік шеңбер»Еретңгілік жаттығу, | «Сәлеметсің бе, балабақша!»«Таңертеңгілік шеңбер»Еретңгілік жаттығу, | «Сәлеметсің бе, балабақша!»«Таңертеңгілік шеңбер» Еретңгілік жаттығу, | |
Ұйымдастырылған оқу қызметі | |||||
830 -- 9001-ші сабақ | 1. Сөйлеуді дамытуТақырыбы: Кел, танысайық!Мақсаты: Заттармен және заттарсыз жалпы дамытушы жаттығуларды орындау Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау. Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, айту, көрсету, сұрақ –жауаптар. озициялар жасау | ||||
900 -- 910 ойындар | Ойын тақырыбы:Суретте кімдер бейнеленген? Ұл мен қыздың айырмашылығы туралы айт.Төмендегі суреттер қайсысына тән? Сызып қос. Қызға да, ұлға да қажет заттар бар ма? | Ойын:«Табиғат мейірімді».Ойын Шарты: Тәрбиеші сөйлемді өзі бастап береді. Балалар сөйлемді әрі қарай жалғастырады.- Жер-Ана мейірімді, өйткені ол...(көкөністер мен жемістерді өсіреді).- Күн мейірімді, өйткені ол...(жарығын, жылуын береді | Ойын: «Жануарларды қимылына қарап анықта!» Шарты: Ортаға бір бала шығады. Педагог ортадағы баланың құлағына кез келген жануардың (қоян, ит, мысық, аю, қасқыр) атын атайды. Бала естіген жануарын балаларға түсінікті болатындай қимылмен көрсетеді. Қалған балалар ортадағы баланың қимылына қарап, қандай жануар екенін табады. Бірінші тапқан бала ойынды ары қарай жалғастырады. | «Жылы лебіз» дидактикалық ойыныОйын шарты: ойынға барлық балалар шеңбер бойымен тұрады. Ортаға бір бала шығады, оныңқолына доп ұсынылады. Бала допты кез келген бірбалаға лақтырады, допты қағып алған бала отбасымүшелеріне арналған тілекті айтып, допты керілақтырады. | Кім көп сөз біледі?» қимылды ойыны Ережесі:Балалар дөңгелене отырып көрсеткен суреттер жайында жылдам, тез әңгіме құрайды. «Жел» суреті болса желдің пайдасы мен зиянын айтады. Мақсаты:Балалардың ой-өрісін дамыту. Ойлау, есте сақтау қабілетін арттыра отырып жылдамдыққа, ойлампаздыққа тәрбиелеу. |
910 – 9402-ші сабақ | 2.Ағылшын тіліAll about me0.L3begin to recognize with the considerable support simplegreetings.0.S6 exchange short simple greetings.0.S1 begin to make basic personal statements.Мұғалімнің жоспары бойынша | 2. МатематикаТақырыбы: Танысу . Не қайда орналасқан?Мақсаты: Кеңістікте бағдарлану: сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында. | 2.Дене шынықтыруТақырыбы: Менің дене құрылысымМақсаты: бір орнында тұрып және қозғалыс барысында сапқа тұру түрлерін сапта түзу жүру түрлерін орындау | ||
940 -- 955 | Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі | ||||
955 -- 10253 – ші сабақ | 3.Мүсіндеу Тақырыбы: Ермексаз әлеміМақсаты: Затқа қарап және елестету арқылы,ермексаздың, сазбалшықтың және басқа да материалдардың бүтін бөліктерін соза отырып,таныс заттарды, түрлі пішіндегі, көлемдегі жемісжидек, жануар, құстардың модельдерін қарапайым геометриялық пішіндер негізінде мүсіндеу.Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, айту, көрсету, сұрақ –жауаптар. озициялар жасау | 3. Аппликация Тақырыбы: Менің көңіл күйім. Мақсаты: 1.Жырту ,қиып алу әдістерімен түрлі ертегі бейнелерін,т.б жасай отырып,қарапайым заттарды жапсыру.2.Жапсыруға арналған материалдарды тиімді жұмсау (тығыздығы,түсі,текстурасы жағынан әртүрлі қағаздар) 3.Жұмыс барысында жұмыс орнын құралдарын ретке келтіру.Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, айту, көрсету, сұрақ –жауаптар. озициялар жасау | 3. Өзін – өзі тануТақырыбы: Өзін-өзі тану әлеміне саяхат .Мақсаты: Адам бойындағы құнды қасиеттер туралы түсінік беру.; Жақсы істер жасай білу іскерліктерін дамыту Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, айту, көрсету, сұрақ –жауаптар. озициялар жасау | 3.Сурет салуТақырыбы: Мен сурет саламын Мақсаты: Түрлі сызықтарды (түзу, қисық, зигзаг, ирек, т.б.)пайдаланып, қарапайым заттар мен күрделі емес сұлбаларды салу. Жіңішке сызықтарды сызғанда қылқаламды қағазға көлбеу нүктелерді салғанда тік ұстау. Өткір құралдармен жұмыс кезінде қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау, жеке бас гигиенасының ережелерін орындау | |
1025 -- 1035Дидактикалықойындар | Д/о «Үй жануарлары» Мақсаты: Үй жануарлары мен төлдерді ажыратуға, оларға қамқоршы болуға тәрбиелеу. | Ойын: «Өз орнынды тап»Мақсаты: Байқағыштарын, жан- жақты бақылауын қалыптастыру. | Д/о «Не өзгерді?» Мақсаты: Балалардың жан - жақты дамуына ықпал ету, сөздік қорын дамыту | Д/о «Ғажайып дорба», Мақсаты: Жеміс – көкөністердің түсін, пішін, дәмін атау, тілдерін дамыту. | Д /о «Пішіндерді ата» Мақсаты:Балаларды сөзді анық айтып , дұрыс сөйлей білуге баулу, сөздік қорын дамыту |
1030 -- 11004 – ші сабақ | 4.Дене шынықтыру Тақырыбы: Спорт залымен, ҰОҚ-дағы қауіпсіздік техникасымен танысу | 4.Дене шынықтыру Тақырыбы: Менің топтағы достарымМақсаты: жүру мен жүгірудің негізгі түрлерін орындау, оларды алмастыру қарапайым дене жаттығуларын алмастыру | 4.Қоршаған ортаТақырыбы:Менің отбасым.Мақсаты: Отбасындағы өзара тату қарым-қатынастың маңызын түсініп, отбасы мүшелеріменбірлесе жұмыс жасау.Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, айту, көрсету, сұрақ –жауаптар. озициялар жасау. | 4.Музыка Тақырыбы: «Менің музыкалық әлемім»Мақсаты: қарапайым әуендерді, таныс әндерді сүйемелдеу мен аспапта, есту қабілетіне сүйеніп ән салу.Тыңдау: (муз. Е.Ташев, Т.Қажыбаев «Балалығым балғын шағым»)Ән айту. «Мен өнерлі баламын»(М.Омаров, Г.Жотаева) | |
вариативтік компонент | Логика Логика пәнімен таныстыру | Көркем жазуЖазу ережелерімен | Сиқырлы шеберханаБалаларды диагностикалау | Ертегілер еліне саяхатҚайырымды қоян | |
Балалардың үйге қайтуы | Ата-аналарға кеңес:«Үйде ойын бұрышын ұйымдастыру». | Ата-аналарға кеңес: | Ата-аналарға кеңес:«Бала өміріндегі ойыншықтың маңызы». | Ата-аналарға кеңес: | Ата-аналарға кеңес: |
МЕКТЕПАЛДЫ ДАЯРЛЫҚ топтағы балалардың өмірін және тәрбиесін ұйымдастырудың циклограммасыБір аптаға (11-15 қыркүйек 2017 ж.)Тәрбиеші: Бахат УазираӨтпелі тақырып «Мен кіммін және қандаймын»
Күн тәртібі | Дүйсенбі11 қыркүйек | Сейсенбі12 қыркүйек | Сәрсенбі13 қыркүйек | Бейсенбі14 қыркүйек | Жұма15 қыркүйек |
800 – 815Балаларды қабылдауАта-аналармен әңгімелесу815 – 825Таңертеңгі жаттығу (10 мин) | Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. | ||||
«Сәлеметсің бе, балабақша!»«Таңертеңгілік шеңбер»Ертеңгілік жаттығу, | «Сәлеметсің бе, балабақша!»«Таңертеңгілік шеңбер»Еретңгілік жаттығу, | «Сәлеметсің бе, балабақша!»«Таңертеңгілік шеңбер»Еретңгілік жаттығу, | «Сәлеметсің бе, балабақша!»«Таңертеңгілік шеңбер»Еретңгілік жаттығу, | «Сәлеметсің бе, балабақша!»«Таңертеңгілік шеңбер» Еретңгілік жаттығу, | |
Ұйымдастырылған оқу қызметі | |||||
830 -- 9001-ші сабақ | 1. Сөйлеуді дамытуТақырыбы: : Мен үлгілі баламын Мақсаты: 1.Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 2.Сөздердің лексикалық мағынасы мен мәнін түсіну, мағынасы бойынша жақын/қарама қарсы сөздерді сөйлегенде қолдану. Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, айту, көрсету, сұрақ –жауаптар | 1.Орыс тіліЯ растуЦель: Ориентироваться на странице прописи, различать рабочуюстроку и межстрочное пространство, рисовать узоры. Мұғалімнің жоспары бойынша | 1.Орыс тіліУчимся приветствовать.Цель: Создавать высказывания из не менее 2-3 простых предложе- 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |