Материалдар / Циклограмма. Қыркүйек айы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Циклограмма. Қыркүйек айы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепалды даярлық тобының тәрбиешілеріне арналған. Қыркүйек айына циклограмма.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қазан 2018
6159
34 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

МЕКТЕПАЛДЫ ДАЯРЛЫҚ топтағы балалардың өмірін және тәрбиесін ұйымдастырудың циклограммасыБір аптаға (4-8 қыркүйек 2017 ж.)Тәрбиеші: Бахат УазираӨтпелі тақырып «Мен кіммін және қандаймын»
Күн тәртібіДүйсенбі4 қыркүйек Сейсенбі5 қыркүйек

Сәрсенбі6 қыркүйекБейсенбі7 қыркүйекЖұма8 қыркүйек












800 – 815Балаларды қабылдауАта-аналармен әңгімелесу815 – 825Таңертеңгі жаттығу (10 мин)Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату.


«Сәлеметсің бе, балабақша!»«Таңертеңгілік шеңбер»Ертеңгілік жаттығу, «Сәлеметсің бе, балабақша!»«Таңертеңгілік шеңбер»Еретңгілік жаттығу, «Сәлеметсің бе, балабақша!»«Таңертеңгілік шеңбер»Еретңгілік жаттығу, «Сәлеметсің бе, балабақша!»«Таңертеңгілік шеңбер»Еретңгілік жаттығу, «Сәлеметсің бе, балабақша!»«Таңертеңгілік шеңбер»

Еретңгілік жаттығу,


Ұйымдастырылған оқу қызметі
830 -- 9001-ші сабақ1. Сөйлеуді дамытуТақырыбы: Кел, танысайық!Мақсаты: Заттармен және заттарсыз жалпы дамытушы жаттығуларды орындау Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау. Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, айту, көрсету, сұрақ –жауаптар. озициялар жасау
  • Орыс тілі
  • Я – это кто?Цель: Произносить и различать звуки в словах и фразах.Мұғалімнің жоспары бойынша
  • Орыс тілі
  • Мой автопортретЦель: Внимательно слушать речь и правильно реагировать на нее(использование мимики и жестов, выполнение действий).Мұғалімнің жоспары бойынша
  • Сауат ашу
  • Тақырыбы: Кел, танысайық! СөйлеуМақсаты: Сөйлемнің мағынасын түсіну. Сөйлеу барысында дауыс ырғағын сақтап, вербалды емес қарым-қатынас нұсқаударын (ым-ишара, қимыл), сөздерді (кешіріңіз, тыңдаңызшы жəне т.б.) қолданылады.Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, айту, көрсету, сұрақ –жауаптар. озициялар жасау.
  • Сауат ашу
  • Тақырыбы: .Біздіңойындарымыз. Сөйлем Мақсаты: Сөйлемді ажыратып, оның мағынасын түсіну, оларды үлгінің көмегімен жəне ұсынылған үлгілер негізінде жазу. 0.3.1.1. Сөйлем сызбасын құру.озициялар жасау



    900 -- 910 ойындар Ойын тақырыбы:Суретте кімдер бейнеленген? Ұл мен қыздың айырмашылығы туралы айт.Төмендегі суреттер қайсысына тән? Сызып қос. Қызға да, ұлға да қажет заттар бар ма?

    Ойын:«Табиғат мейірімді».Ойын Шарты: Тәрбиеші сөйлемді өзі бастап береді. Балалар сөйлемді әрі қарай жалғастырады.- Жер-Ана мейірімді, өйткені ол...(көкөністер мен жемістерді өсіреді).- Күн мейірімді, өйткені ол...(жарығын, жылуын бередіОйын: «Жануарларды қимылына қарап анықта!» Шарты: Ортаға бір бала шығады. Педагог ортадағы баланың құлағына кез келген жануардың (қоян, ит, мысық, аю, қасқыр) атын атайды. Бала естіген жануарын балаларға түсінікті болатындай қимылмен көрсетеді. Қалған балалар ортадағы баланың қимылына қарап, қандай жануар екенін табады. Бірінші тапқан бала ойынды ары қарай жалғастырады. «Жылы лебіз» дидактикалық ойыныОйын шарты: ойынға барлық балалар шеңбер бойымен тұрады. Ортаға бір бала шығады, оныңқолына доп ұсынылады. Бала допты кез келген бірбалаға лақтырады, допты қағып алған бала отбасымүшелеріне арналған тілекті айтып, допты керілақтырады.Кім көп сөз біледі?» қимылды ойыны Ережесі:Балалар дөңгелене отырып көрсеткен суреттер жайында жылдам, тез әңгіме құрайды. «Жел» суреті болса желдің пайдасы мен зиянын айтады. Мақсаты:Балалардың ой-өрісін дамыту. Ойлау, есте сақтау қабілетін арттыра отырып жылдамдыққа, ойлампаздыққа тәрбиелеу.
    910 – 9402-ші сабақ

    2.Ағылшын тіліAll about me0.L3begin to recognize with the considerable support simplegreetings.0.S6 exchange short simple greetings.0.S1 begin to make basic personal statements.Мұғалімнің жоспары бойынша

  • Музыка
  • Тақырыбы: «Менің музыкалық әлемім»Мақсаты: қарапайым әуендерді, таныс әндерді сүйемелдеу мен аспапта, есту қабілетіне сүйеніп ән салу.Тыңдау: (муз. Е.Ташев, Т.Қажыбаев«Балалығым балғын шағым»)Ән айту. «Мен өнерлі баламын»(М.Омаров, Г.Жотаева)
    2. МатематикаТақырыбы: Танысу . Не қайда орналасқан?Мақсаты: Кеңістікте бағдарлану: сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында.

  • Драма
  • Тақырыбы: Театрға саяхат. Мақсаты: 1. Кеңістікте бағдарлану (сахнада, ойластырылып құрылған сахна алаңында),түрлі қарқында қозғалу.2. Тірі организм мен заттардың бейнелерін,ым-ишара және дененің ырғақты қимылы арқылы жасау.3.Сюжеттік-рөлдік ойындарға қатысу. Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, айту, көрсету, сұрақ –жауаптар. озициялар жасау
    2.Дене шынықтыруТақырыбы: Менің дене құрылысымМақсаты: бір орнында тұрып және қозғалыс барысында сапқа тұру түрлерін сапта түзу жүру түрлерін орындау

    940 -- 955Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі
    955 -- 10253 – ші сабақ

  • Математика
  • Тақырыбы: Менің бөлмем.Қағаз бетінде бағдарлаймынМақсаты: қағаз бетінде бағдарлану, карточкалардағы геометриялық фигуралардың орналасуын сипаттау.

    3.Мүсіндеу Тақырыбы: Ермексаз әлеміМақсаты: Затқа қарап және елестету арқылы,ермексаздың, сазбалшықтың және басқа да материалдардың бүтін бөліктерін соза отырып,таныс заттарды, түрлі пішіндегі, көлемдегі жемісжидек, жануар, құстардың модельдерін қарапайым геометриялық пішіндер негізінде мүсіндеу.Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, айту, көрсету, сұрақ –жауаптар. озициялар жасау3. Аппликация Тақырыбы: Менің көңіл күйім. Мақсаты: 1.Жырту ,қиып алу әдістерімен түрлі ертегі бейнелерін,т.б жасай отырып,қарапайым заттарды жапсыру.2.Жапсыруға арналған материалдарды тиімді жұмсау (тығыздығы,түсі,текстурасы жағынан әртүрлі қағаздар) 3.Жұмыс барысында жұмыс орнын құралдарын ретке келтіру.Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, айту, көрсету, сұрақ –жауаптар. озициялар жасау3. Өзін – өзі тануТақырыбы: Өзін-өзі тану әлеміне саяхат .Мақсаты: Адам бойындағы құнды қасиеттер туралы түсінік беру.; Жақсы істер жасай білу іскерліктерін дамыту Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, айту, көрсету, сұрақ –жауаптар. озициялар жасау

    3.Сурет салуТақырыбы: Мен сурет саламын Мақсаты: Түрлі сызықтарды (түзу, қисық, зигзаг, ирек, т.б.)пайдаланып, қарапайым заттар мен күрделі емес сұлбаларды салу. Жіңішке сызықтарды сызғанда қылқаламды қағазға көлбеу нүктелерді салғанда тік ұстау. Өткір құралдармен жұмыс кезінде қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау, жеке бас гигиенасының ережелерін орындау
    1025 -- 1035Дидактикалықойындар Д/о «Үй жануарлары» Мақсаты: Үй жануарлары мен төлдерді ажыратуға, оларға қамқоршы болуға тәрбиелеу.Ойын: «Өз орнынды тап»Мақсаты: Байқағыштарын, жан- жақты бақылауын қалыптастыру. Д/о «Не өзгерді?» Мақсаты: Балалардың жан - жақты дамуына ықпал ету, сөздік қорын дамытуД/о «Ғажайып дорба», Мақсаты: Жеміс – көкөністердің түсін, пішін, дәмін атау, тілдерін дамыту. Д /о «Пішіндерді ата» Мақсаты:Балаларды сөзді анық айтып , дұрыс сөйлей білуге баулу, сөздік қорын дамыту
    1030 -- 11004 – ші сабақ

    4.Дене шынықтыру Тақырыбы: Спорт залымен, ҰОҚ-дағы қауіпсіздік техникасымен танысу

  • Жаратылыстану
  • Тақырыбы: 1. Мен табиғатты бақылай аламын ба?Мақсаты: Бақылау» ұғымын және оны өткізу кезеңдерін түсіну.Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, айту, көрсету, сұрақ –жауаптар. озициялар жасау

    4.Дене шынықтыру Тақырыбы: Менің топтағы достарымМақсаты: жүру мен жүгірудің негізгі түрлерін орындау, оларды алмастыру қарапайым дене жаттығуларын алмастыру

    4.Қоршаған ортаТақырыбы:Менің отбасым.Мақсаты: Отбасындағы өзара тату қарым-қатынастың маңызын түсініп, отбасы мүшелеріменбірлесе жұмыс жасау.Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, айту, көрсету, сұрақ –жауаптар. озициялар жасау.

    4.Музыка Тақырыбы: «Менің музыкалық әлемім»Мақсаты: қарапайым әуендерді, таныс әндерді сүйемелдеу мен аспапта, есту қабілетіне сүйеніп ән салу.Тыңдау: (муз. Е.Ташев, Т.Қажыбаев «Балалығым балғын шағым»)Ән айту. «Мен өнерлі баламын»(М.Омаров, Г.Жотаева)
    вариативтік компонент

    Логика Логика пәнімен таныстыру Көркем жазуЖазу ережелерімен Сиқырлы шеберханаБалаларды диагностикалауЕртегілер еліне саяхатҚайырымды қоян
    Балалардың үйге қайтуыАта-аналарға кеңес:«Үйде ойын бұрышын ұйымдастыру».Ата-аналарға кеңес:

    Ата-аналарға кеңес:«Бала өміріндегі ойыншықтың маңызы».Ата-аналарға кеңес:

    Ата-аналарға кеңес:



























































    МЕКТЕПАЛДЫ ДАЯРЛЫҚ топтағы балалардың өмірін және тәрбиесін ұйымдастырудың циклограммасыБір аптаға (11-15 қыркүйек 2017 ж.)Тәрбиеші: Бахат УазираӨтпелі тақырып «Мен кіммін және қандаймын»
    Күн тәртібіДүйсенбі11 қыркүйек Сейсенбі12 қыркүйекСәрсенбі13 қыркүйекБейсенбі14 қыркүйекЖұма15 қыркүйек












    800 – 815Балаларды қабылдауАта-аналармен әңгімелесу815 – 825Таңертеңгі жаттығу (10 мин)Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату.


    «Сәлеметсің бе, балабақша!»«Таңертеңгілік шеңбер»Ертеңгілік жаттығу, «Сәлеметсің бе, балабақша!»«Таңертеңгілік шеңбер»Еретңгілік жаттығу, «Сәлеметсің бе, балабақша!»«Таңертеңгілік шеңбер»Еретңгілік жаттығу, «Сәлеметсің бе, балабақша!»«Таңертеңгілік шеңбер»Еретңгілік жаттығу, «Сәлеметсің бе, балабақша!»«Таңертеңгілік шеңбер»

    Еретңгілік жаттығу,


    Ұйымдастырылған оқу қызметі
    830 -- 9001-ші сабақ1. Сөйлеуді дамытуТақырыбы: : Мен үлгілі баламын Мақсаты: 1.Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 2.Сөздердің лексикалық мағынасы мен мәнін түсіну, мағынасы бойынша жақын/қарама қарсы сөздерді сөйлегенде қолдану. Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, айту, көрсету, сұрақ –жауаптар



    1.Орыс тіліЯ растуЦель: Ориентироваться на странице прописи, различать рабочуюстроку и межстрочное пространство, рисовать узоры.

    Мұғалімнің жоспары бойынша
    1.Орыс тіліУчимся приветствовать.Цель: Создавать высказывания из не менее 2-3 простых предложе-
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!