Материалдар / Цилиндр көлемі, Геометрия-11 ЖМБ, сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Цилиндр көлемі, Геометрия-11 ЖМБ, сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Сабаққа дайындықтарын тексеру, «стикерлерді» қолдананып топқа бөлу, сәттілік тілеу арқылы психологиялық атмосфераны туғызу. Бүгінгі сабақ «Игрекс» туралы болатынын айтып, ойын ережелерімен таныстырады. «Игрекс» ойынының ережесі: Әр топ «Іздеу» фирмасына қабылданады. Әр топ «Алма теру» әдісі бойынша тапсырмаларды орындау керек. Әр топ 3 /деңгейлік/ тапсырмадан орындайды.Тапсырмалар алманың жапырақтарында, жауаптары түскен алмаларда жазылған.Әр тапсырмаларға дескрипторлар беріледі. Шарты бойынша жауаптарын табу керек. Тапсырмаларды рет-ретімен орындайды. Тапсырмаларды орындап болғасын, топтардың жұмысын басқа топ тексереді. Әр дұрыс орындалған «дескриптор» 1 игрекспен бағаланады. Тексерген топ топтардың неше игрекске бағаланғанын айтады. Әр топ «Қызмет бюросына» барып тапқан игрекстерін алады. Содан кейін «Мектепбанкқа» барып игрекстерді теңгеге 1:100 қатынасында аударады. «Тәттілер» кафесіне барып «тәттілер» сатып алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2021
1884
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырып:

Цилиндр көлемі.

11.3.14-цилиндр көлемін табу формуласын білу және оны есептер шығаруда қолдану

Мектеп: Қожаберген жырау атындағы «№6 орта мектеп» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты жөні:Бейсембин Дулат Кадырминович

Сынып: 11В

Қатысқандар: 13

Қатыспағандар:-

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

Цилиндр көлемін табу формуласын біледі және оны есептер шығаруда қолданады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

ЖДД

Сілтеме

Оқулық «Геометрия–11 сынып, Авторлары: Смирнов В.А., Тұяқов Е.А. Алматы «Мектеп» 2020

Сабақтың типі

Бекіту

Сабақтың мақсаты

Цилиндр көлемін табу формуласын қолданып, есептер шығарады.

Бағалау критерийі

БК1: Цилиндрдің элементтерін, аудан, көлем формулаларын біледі.

БК2: Цилиндрдің көлемін табады

Қолданылатын әдіс – тәсілдер

Жеке, топтық жұмыстар.

«БИС» технология элементі, «Игрекс» ойыны., «Алма теру»,«Джигсо» әдістері.

Құндылықтарға баулу

Қазақстан тәуелсіздігі және Астана

Пәнаралық байланыс

Экономика

Тілдік мақсат

цилиндр – цилиндр – суlinder

радиус - радиус - radius

диаметр – диаметр – diameter

биіктік – высота - height

шеңбердің, дөңгелектің ұзындығы - длина окружности, круга - сircumference

табанының ауданы - площадь основания - base area

бүйір бетінің ауданы - площадь боковой поверхности - lateral surface area

толық бетінің ауданы - площадь полной поверхности - total surface area

көлем - объем - volume

Күтілетін нәтиже

Цилиндр көлемін табу формуласын есептер шығаруда қолданады

Алдыңғы білім

Цилиндрдің анықтамасын, элементтерін біледі. Цилиндрдің сұлбасын салады. Цилиндрдің элементтерін, табанының, бүйір және толық беттерінің , қимасының аудандарын табады.



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу. Сабаққа дайындықтарын тексеру, «стикерлерді» қолдананып топқа бөлу, сәттілік тілеу арқылы психологиялық атмосфераны туғызу. Бүгінгі сабақ «Игрекс» туралы болатынын айтып, ойын ережелерімен таныстырады.

«Игрекс» ойынының ережесі:

Әр топ «Іздеу» фирмасына қабылданады. Әр топ «Алма теру» әдісі бойынша тапсырмаларды орындау керек. Әр топ 3 /деңгейлік/ тапсырмадан орындайды.Тапсырмалар алманың жапырақтарында, жауаптары түскен алмаларда жазылған.Әр тапсырмаларға дескрипторлар беріледі. Шарты бойынша жауаптарын табу керек. Тапсырмаларды рет-ретімен орындайды. Тапсырмаларды орындап болғасын, топтардың жұмысын басқа топ тексереді. Әр дұрыс орындалған «дескриптор» 1 игрекспен бағаланады. Тексерген топ топтардың неше игрекске бағаланғанын айтады. Әр топ «Қызмет бюросына» барып тапқан игрекстерін алады. Содан кейін «Мектепбанкқа» барып игрекстерді теңгеге 1:100 қатынасында аударады. «Тәттілер» кафесіне барып «тәттілер» сатып алады.




Тақта, стикер

Сабақтың ортасы


  1. Бекіту.

С әйкестендіру. « » таңбасын қолданып, сәйкестендіріңіз.

Жеке жұмыс.

Цилиндрдің көлемі

Цилиндрдің табан ауданы

Цилиндрдің бүйр бетінің ауданы

Цилиндрдің толық бетінің ауданы


2

1 игрекс

Математикалық ағаш. Топтық жұмыс

1 – тапсырма.

1 – топ. Егер цилиндрдің радиусын және биіктігін 2 есе ұзартса, онда цилиндрдің көлемі қалай өзгереді?

2 – топ. Егер цилиндрдің радиусын 2 есе ұзартса және биіктігін 2 есе қысқартса, онда цилиндрдің көлемі қалай өзгереді?

3 – топ. Егер цилиндрдің радиусын 2 есе қысқартса және биіктігін 2 есе ұзартса, онда цилиндрдің көлемі қалай өзгереді?

Дескрипторлар

Игрекс

  • Цилиндрдің көлемінің формуласын жазады;

  • Есептің шарты бойынша, формуланы қолданып, цилиндрдің радиусын, биіктігін ұзартады /қысқартады/

  • Жауабын тауып, «алма» ағашынан алады.

1





1









1


2 – тапсырма.

1 – топ. Цилиндрдің осьтік қимасының диагоналі 1 см-ге тең және ол табан жазықтығына 300 бұрыш жасап көлбейді. Цилиндрдің көлемін табыңыздар.

2 – топ. Цилиндр табанының хордасы 16 см және ол центрден 6 см қашықтықта орналасқан. Осы хорданың ұшы мен екінші табанының центрін қосатын кесінді табан жазықтығымен 450 бұрыш жасайды. Цилиндрдің көлемін анықтаңыздар.

3 – топ. Цилиндр осіне параллель қима оны ұзындығы а-ға тең хорда бойымен қияды және доғасын кереді. Қиманың диагоналі цилиндрдің жасаушысымен бұрыш жасайды. Цилиндрдің көлемін анықтаңыздар.

Дескрипторлар

Игрекс

- есептің шарты бойынша сызбаны салады;

- табан радиусын табады;

- цилиндр биіктігін табады;

- цилиндр көлемін тауып, жауабын «алма» ағашынан алады.

1



1



1




1


3 – тапсырма.

1 – топ.Призманың бүйір қырлары 5 см-ге тең, ал табаны – катеттері 6 см және 8 см болатын тікбұрышты үшбұрыш. Осы призмаға сырттай сызылған цилиндрдің көлемін табыңыздар.

2 – топ. Дұрыс алтыбұрышты призманың бүйір қырлары 2 см-ге, ал табанының қабырғалары 1 см-ге тең. Осы призмаға іштей сызылған цилиндрдің көлемін табыңыздар.

3 – топ. Дұрыс алтыбұрышты призманың бүйір қырлары 2 см-ге, ал табанының қабырғалары 1 см-ге тең. Осы призмаға сырттай сызылған цилиндрдің көлемін табыңыздар.

Дескрипторлар

Игрекс

  • есептің шарты бойынша сызбаны салады;

  • дұрыс үшбұрышқа, алтыбұрышқа

іштей /сырттай/ сызылған шеңбердің радиусын жазады;

  • радиусын есептейді;

  • Цилиндрдің көлемін тауып, жауабын

«алма» ағашынан алады

1






1





1




1



Әр топтың көшбасшысы орындаған тапсырмаларына «Қызмет ету» бюросына барып «игрекстерін» алады.


«Мектепбанкқа» барып «игрекстерін» теңгеге 1:100 қатынасында ауыстырады (айырбастайды).


Теңгелеріне кафеге барып тәттілер сатып алады.






Слайд , плакат, карточка

















Слайд



























Слайд











Сабақтың соңы

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!