Сабақтың тақырыбы:Цитоплазмалық тұқым қуалау | Мұғалімнің аты-жөні: Г.И.МаксутоваКүні: 26.02 |
10 биологиясабақ №47 | Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ мақсаттары | Білімділік: Генетика ғылымының зандылықтарын ұғынуға, жыныстың анықталуының генетикалық механизмі мен жыныспен цитоплазмалық тұқым қуалау жөнінде білімдерін тереңдету.Дамытушылық: Оқушылардың дүниетанымын қалыптастыру, өзін-өзі дамытуға тәрбиелеу, өзіне деген сенімін арттыру, іздендіру.Тәрбиелік: Өз бетінше дұрыс, адамгершілік тұрғысынан жауапты шешім қабылдауға қабілетті жеке тұлға тәрбиелеу. |
Бағалаукритерийі | Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік |
Метаболизм, анаболизм, ката- болизм, несепнәр. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Алдыңғы оқу | Тыныс алу мүшелерінің аурулары. Тыныс алу мүшелерінің ауруларының себептері мен алдын алу жолдары (өкпе обыры, астма, бронхит, туберкулез, тұмау). |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы
| Ұйымдастыру кезеңі Топтарға бөлу.Гүл суреттері бойынша бөліну.Оқушыларға сурет қиындыларын беремін. Сурет қиындыларын құрастырғанда раушан, тұңғиық, түймедақ гүлдерінің суреттері шығуы керек.
|
1-топ:Раушан2-топ:Тұңғиық3-топ:Түймедақ
|
«Иә, жоқ» әдісімен. |
|
Жаңа білім
| Әр топқа жеке тақырыпшалар беріледі (оқулықпен жұмыс)1 топ – Пластидтік тұқым қуалау2 топ – Митохондрия арқылы тұқым қуалау3 топ – Цитоплазмалық аталық ұрықсыздық (стерильдік)4 топ – Цитоплазмалық тұқым қуалауға генетикалық талдауПостерді құру критерийлері ұсынылады:Тақырып толық ашылған – 2Постер көрнекі – 1Регламент сақталған – 1Жақсы түсіндірілді - 1Әр топ бір-бірін бағалайды.
|
Оқулық.«Қар кесегі» әдісі. |
Ортасы
| Әр оқушыға тапсырмалар (карточкалар) таратылады.Оқушылар бір бірін тексереді (жұппен жұмыс) |
|
Аяқталуы Сабақты бекіту | СинквейнТақырып: Тұқым қуалауТест тапсырмалары:1.Цитоплазмалық аталық ұрықсыздықты ашқан америкалық ғалымА.Т.Морган В. Г.Мендель С.К.Корренс Д. М.Родс2.Цитпламадағы генетикалық материал қалай аталады?А.плазмон В.ген С.эпистаз Д. Гендердің тіркесуі3.Э.Баур қандай өсімдікке тәжірибе жүргізді?А. Шомыр В.Намазшамгүл С. Бұршақ Д. Қызан 4. Ұқсас хромосомалардың сәйкес бөліктерінің өзарар алмасуы қалай аталды?А.Кроссинговер В. Конъюгация С. Локус Д. Транслокация5. Тұқым қуалаудың хромосомалық теориясының негізін қалаған ғалымА.Г.Мендель В. Т.Морган С.И.Вавилов Д. В.Иогансен6. Цитоплазмадағы орналасқан органоидтардың құрамындағы гендер арқылы жүретін тұқым қуалау қалай аталады?А. Тіркес тұқым қуалау В. Кроссинговер С. Цитоплазмалық Д.Тәуелсіз ажырау
|
|
Кері байланыс
| Оқушылар қай аралға жеткендерін стикерге жазып жабыстырады.
|
|