Материалдар / Цитоплазмалық тұқым қуалау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Цитоплазмалық тұқым қуалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділік: Генетика ғылымының зандылықтарын ұғынуға, жыныстың анықталуының генетикалық механизмі мен жыныспен цитоплазмалық тұқым қуалау жөнінде білімдерін тереңдету. Дамытушылық: Оқушылардың дүниетанымын қалыптастыру, өзін-өзі дамытуға тәрбиелеу, өзіне деген сенімін арттыру, іздендіру. Тәрбиелік: Өз бетінше дұрыс, адамгершілік тұрғысынан жауапты шешім қабылдауға қабілетті жеке тұлға тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Ақпан 2018
1736
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерген ........................................................................................Б.Т.Сағатов
Сабақтың тақырыбы:Цитоплазмалық тұқым қуалауМұғалімнің аты-жөні: Г.И.МаксутоваКүні: 26.02
10 биологиясабақ №47Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ мақсаттарыБілімділік: Генетика ғылымының зандылықтарын ұғынуға, жыныстың анықталуының генетикалық механизмі мен жыныспен цитоплазмалық тұқым қуалау жөнінде білімдерін тереңдету.Дамытушылық: Оқушылардың дүниетанымын қалыптастыру, өзін-өзі дамытуға тәрбиелеу, өзіне деген сенімін арттыру, іздендіру.Тәрбиелік: Өз бетінше дұрыс, адамгершілік тұрғысынан жауапты шешім қабылдауға қабілетті жеке тұлға тәрбиелеу.
БағалаукритерийіСұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілік

Метаболизм, анаболизм, ката- болизм, несепнәр.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Алдыңғы оқуТыныс алу мүшелерінің аурулары. Тыныс алу мүшелерінің ауруларының себептері мен алдын алу жолдары (өкпе обыры, астма, бронхит, туберкулез, тұмау).
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы

Ұйымдастыру кезеңі Топтарға бөлу.Гүл суреттері бойынша бөліну.Оқушыларға сурет қиындыларын беремін. Сурет қиындыларын құрастырғанда раушан, тұңғиық, түймедақ гүлдерінің суреттері шығуы керек.





1-топ:Раушан2-топ:Тұңғиық3-топ:Түймедақ



«Иә, жоқ» әдісімен.

Жаңа білім







Әр топқа жеке тақырыпшалар беріледі (оқулықпен жұмыс)1 топ – Пластидтік тұқым қуалау2 топ – Митохондрия арқылы тұқым қуалау3 топ – Цитоплазмалық аталық ұрықсыздық (стерильдік)4 топ – Цитоплазмалық тұқым қуалауға генетикалық талдауПостерді құру критерийлері ұсынылады:
  • Тақырып толық ашылған – 2
  • Постер көрнекі – 1
  • Регламент сақталған – 1
  • Жақсы түсіндірілді - 1
  • Әр топ бір-бірін бағалайды.















    Оқулық.«Қар кесегі» әдісі.
    Ортасы











    Әр оқушыға тапсырмалар (карточкалар) таратылады.Оқушылар бір бірін тексереді (жұппен жұмыс)









    Аяқталуы Сабақты бекітуСинквейнТақырып: Тұқым қуалауТест тапсырмалары:1.Цитоплазмалық аталық ұрықсыздықты ашқан америкалық ғалымА.Т.Морган В. Г.Мендель С.К.Корренс Д. М.Родс2.Цитпламадағы генетикалық материал қалай аталады?А.плазмон В.ген С.эпистаз Д. Гендердің тіркесуі3.Э.Баур қандай өсімдікке тәжірибе жүргізді?А. Шомыр В.Намазшамгүл С. Бұршақ Д. Қызан 4. Ұқсас хромосомалардың сәйкес бөліктерінің өзарар алмасуы қалай аталды?А.Кроссинговер В. Конъюгация С. Локус Д. Транслокация5. Тұқым қуалаудың хромосомалық теориясының негізін қалаған ғалымА.Г.Мендель В. Т.Морган С.И.Вавилов Д. В.Иогансен6. Цитоплазмадағы орналасқан органоидтардың құрамындағы гендер арқылы жүретін тұқым қуалау қалай аталады?А. Тіркес тұқым қуалау В. Кроссинговер С. Цитоплазмалық Д.Тәуелсіз ажырау













    Кері байланыс

    Оқушылар қай аралға жеткендерін стикерге жазып жабыстырады. 































    Т.Морган жеміс шыбыны – дрозофилаға тәжірибені 1910-1915 жылдары жүргізді.

    Бір хромосоманың бойында орналасқан және тіркесіп тұқым қуалайтын гендер тобы тіркесу топтарын құрайды.

    Кроссинговер құбылысын Мендель ашты

    Хромосомадағы гендердің арақашықтығы айқасу жиілігіне тура пропорционал

    Ұқсас хромосомалардың арасында аллельді гендердің алмасуы жүреді

    Кроссинговерге ұшыраған хромосомаларды кроссоверленбеген деп атайды





    Т.Морган жеміс шыбыны – дрозофилаға тәжірибені 1910-1915 жылдары жүргізді.

    Бір хромосоманың бойында орналасқан және тіркесіп тұқым қуалайтын гендер тобы тіркесу топтарын құрайды.

    Кроссинговер құбылысын Мендель ашты

    Хромосомадағы гендердің арақашықтығы айқасу жиілігіне тура пропорционал

    Ұқсас хромосомалардың арасында аллельді гендердің алмасуы жүреді

    Кроссинговерге ұшыраған хромосомаларды кроссоверленбеген деп атайды





    Т.Морган жеміс шыбыны – дрозофилаға тәжірибені 1910-1915 жылдары жүргізді.

    Бір хромосоманың бойында орналасқан және тіркесіп тұқым қуалайтын гендер тобы тіркесу топтарын құрайды.

    Кроссинговер құбылысын Мендель ашты

    Хромосомадағы гендердің арақашықтығы айқасу жиілігіне тура пропорционал

    Ұқсас хромосомалардың арасында аллельді гендердің алмасуы жүреді

    Кроссинговерге ұшыраған хромосомаларды кроссоверленбеген деп атайды



    Гендер арқылы жүретін тұқым қуалау – 

    Цитоплазмалық тұқым қуалаудың негізін салған ғалымдар – 

    Пластидтер арқылы болатын тұқым қуалау – 

    Ашытқыш бактерияның тыныс алу кемістігін зерттеген – 

    Цитоплазмалық аталық ұрықсыздықты қай жылы, қай ғалым ашты? 





    Гендер арқылы жүретін тұқым қуалау – 

    Цитоплазмалық тұқым қуалаудың негізін салған ғалымдар – 

    Пластидтер арқылы болатын тұқым қуалау – 

    Ашытқыш бактерияның тыныс алу кемістігін зерттеген – 

    Цитоплазмалық аталық ұрықсыздықты қай жылы, қай ғалым ашты? 



    Гендер арқылы жүретін тұқым қуалау – 

    Цитоплазмалық тұқым қуалаудың негізін салған ғалымдар – 

    Пластидтер арқылы болатын тұқым қуалау – 

    Ашытқыш бактерияның тыныс алу кемістігін зерттеген – 

    Цитоплазмалық аталық ұрықсыздықты қай жылы, қай ғалым ашты? 



    Гендер арқылы жүретін тұқым қуалау – 

    Цитоплазмалық тұқым қуалаудың негізін салған ғалымдар – 

    Пластидтер арқылы болатын тұқым қуалау – 

    Ашытқыш бактерияның тыныс алу кемістігін зерттеген – 

    Цитоплазмалық аталық ұрықсыздықты қай жылы, қай ғалым ашты? 







    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!