Материалдар / Далалық зеріттеулер әдістері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Далалық зеріттеулер әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
Далалық зерттеу алдында қауіпсіздік ережелерімен танысады. Айналаны бағдарлауға арналған құралдарды қолданады. Өз жұмыстарын талдайды. Талдау арқылы жұмыстарын қорытындылайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қазан 2021
382
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім


Педагогтың аты-жөні

Шынгысбекова Гулмира Тилеукабыловна

Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Далалық зерттеулер әдістері.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.1.5- географиялық далалық зерттеу әдістерін қолданады, көрсеткіштерді тіркейді, жинақтайды, өңдейді, талдайды

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар: Далалақ зерттеу географиялық әдістеріне сипаттама береді;

Оқушылардың басым бөлігі: жоспар құрайды, жинақтайды, өндейді;

Кейбір оқушылар: заманауи әдістерімен таныстырады

Бағалау критерииі

Далалық зерттеу алдында қауіпсіздік ережелерімен танысады.

Айналаны бағдарлауға арналған құралдарды қолданады.

Өз жұмыстарын талдайды.

Талдау арқылы жұмыстарын қорытындылайды.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу.


«Шаттық шеңбері» - жағымды тілек айту,

сіз қандай әдемісіз..., шашыңыз қандай әдемі... күлкіңіз әдемі екен... т.б.


«Өрмекші» - әдісі арқылы алдыңғы оқу «Зерттеулер және зерттеушілер» еске түсіру.

Өзін –өзі бағалау


Топқа бөлу. Оқушыларды пазл арқылы бөлу.

Кесілген материктердің суреттерін жинап топқа бөлінеді

Психологиялық ахуал орнату арқылы сабақтың тақырыбына шығу:

Фото суреттер арқылы сабақтың тақырыбы анықтау.

Бүгінгі сабақтың оқу мақсаттарын оқушылар анықтайды.

Бағалау парақшасын таратып, топ ережесін түсіндіремін

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ













Слайд 6-7

Дидактикалық материалдар №1


Ортасы

Д алалық зерттеу — жалпы анықтау үшін бағытталған бастапқы мәліметтерді жинау. Түсінігі қолданылады, негізінен, жаратылыстану ғылымдарындағы. Мысалы, далалық зерттеу әдістері топырақ пайдаланылады жүргізу кезінде геолого-инженерлік ізденістер бағалау мақсатында олардың деформациялық және беріктік құрылымдар. Бұдан басқа, ұғымы қолданылады биология, лингвистика, археология, аудит. Әдістері кеңінен қолданылады далалық зерттеулер маркетингтегі. Туралы сөйлесейік олардың кейбіріне егжей-тегжейлі.

Жалпы мәліметтер

Маркетингтік зерттеу көздейді жинау белгілі бір деректер және оларды одан әрі өңдеуге жіберу. Бұл ақпарат үшін пайдаланылады, алға қойылған міндеттерді шешу. Кейбір жағдайларда шектелуге болады зерттеумен қайталама деректер, яғни қолда бар мәліметтерді. Сол туралы айтады кабинетном зерттеу. Алайда, көбінесе мамандарына жетіспейді қолда бар ақпарат. Бұл жағдайда, олар далалық зерттеу әдістері.

Ерекшелігі

Тәжірибеде маркетологтар жүргізеді кабинеттік және далалық зерттеулер. Бірінші маңызы зор сыртқы нарықтарға шығу кезінде. Алдын ала зерделеу қолда бар ақпаратты алуға мүмкіндік береді орындылығы туралы қорытынды одан әрі іс-қимыл. Далалық зерттеу әдістері болжайды елеулі қаржылық шығындар. Осыған байланысты оған асығады, тек қажет болған жағдайда, қашан деректер бар қарамағындағы мамандардың жеткіліксіз толық талдау жүргізу үшін жағдай. Далалық зерттеу жүргізіледі және оң қорытынды алған жағдайда, кейін кабинетного зерттеу деректер.

Жіктелуі

Әдістеріне жүргізу бастапқы далалық маркетингтік зерттеулер жатады:

Ә дістеріне жүргізу бастапқы далалық маркетингтік зерттеулер керек қосуды, сондай-ақ, сұхбат. Бұл тәсіл бірге сұраумен алды соңғы уақытта кеңінен таралған. Атап өту қажет, бұл әрбір жоғарыда келтірілген қабылдау пайдаланылуы мүмкін дербес, сондай-ақ үйлесімде.

Қосымша санат

Ақпаратты зерделеу болуы мүмкін тұтас немесе ішінара (іріктеп). Бірінші жағдайда қамтылады белгілі бір топ респонденттердің әбден. Әдетте, бұл салыстырмалы түрде шағын қатысушылар саны: ірі компаниялар немесе тұтынушылар. Тұтас далалық зерттеу жоғары дәлдікпен ерекшеленеді. Мұнымен қоса, ол едəуір салымдар салуды талап етеді. Көбінесе практикада, алайда, қолданылады тәсілдерін, ішінара жинау және деректерді өңдеу. Олардың арасында, мысалы, кездейсоқ, нормированная, концентратталған іріктеу.

Қазіргі заманғы құралдар

Ж ағдайында жалпыға бірдей ақпараттандыру соңғы уақытта белсенді түрде пайдаланылатын және интерактивті әдіс-тәсілдерді жинау және өңдеу ақпарат. Сондай-ақ, бүгін далалық зерттеу әдістеріне жатады және модельдеу. Кешенде басқа да құралдармен, ол қамтамасыз етеді барынша тиімді шешу алға қойылған міндеттерді күрделілігі әр түрлі деңгей. Модельдеу мүмкіндік береді визуализация үшін проблема және ықтимал жолдары, оның жою.

Сауалнамалар мен сұхбат

Бұл негізгі әдістері-далалық зерттеулер. Салыстырғанда эксперименттер мен бақылаулармен, сауалнамалар мен сұхбаттар бірқатар басымдылықтарға ие. Бірінші кезекте олар жасалады мүмкіндіктерін зерттеп, салыстырмалы түрде неғұрлым кең облысы. Алайда, бұл орайда далалық зерттеу талап етеді, оның нақты мақсаты, түсіндіруді анықтайды және алынған мәліметтерді. Онымен байланысты болады проблема тұлғалар тобының, сауалнамаға қатысқан (тұтынушы, сатушы, сарапшы және тағы басқалар). Үшін неғұрлым тиімді ұйымдастыру сұхбат немесе сауалнама пайдаланған жөн сапалық әдістері. Далалық социологиялық зерттеулер бойынша жүргізілуі тиіс нақты өндірілген схемасы. Оны әзірлеу кезінде ерекше назар аудару қажет тактикасы сауалнама және сұхбат, әсіресе тұжырымдалуы мәселелерді, нысандарын және тәсілдерін респонденттерді іріктеу



1-ші топ. Айналаны бағдарлау (спорт алаңы)


2-ші топ. Күнге қарап көкжиекті бағдарлау



3-ші топ. Тұсбағдар арқылы бағдарлау (жергілікті жердің бағытын анықтау)


Қ.Б :Бағдаршам әдісі арқылы

Diagram group

Оқушыларға қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар ды таратып, (қызыл = түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікт, сары- толық түсінбедім)


Критерий: Әр топ оқушылары далалық зерттеу жұмыстарының қорытындысын видео (қалталы телефон), буклет, альбом, постер түрінде ұсынады.

Дескриптор:Оқушылар өздерін табиғатта ережелерімен танысады;

- далалық жағдайда карта бойынша айналасын бағдарлайды;

- тұсбағдарды қолданып көкжиек тұстарын анықтайды;

- рулетканы қолданып арақашықтықты өлшейді;

- өз жұмыстарының есептеулерін дұрыс жүргізеді;

- жұмыстарының қорытындысын постер, буклет, альбом түрінде қорғайды»

Сергіту сәті


Д. (саралау)

«Географиялық зерттеулердің әдістері» туралы семантикалық кестені толтырады


Картографиялық

Статистикалық

Тарих

Салыстырмалы

Бақылау

Аудандастыру

Модельдеу

Болжау

ГАЖ










Қ.б Өзара бағалау

Критерий:Географиялық зерттеулердің әдістерін біледі.

Дескриптор: - Картографиялық әдісті біледі;

  • Статистикалық әдісті біледі;

  • Тарихи әдісті біледі;

  • Салыстырмалы әдісті біледі;

  • Бақылау әдісін біледі;

  • Аудандастыру әдісін біледі;

  • Модельдеу әдісін біледі;

  • Болжау әдісін біледі;

  • ГАЖ әдісін біледі.


Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек»

Shape1 «Кластер» әдісі


Shape4 Shape3 Shape2

Георгафиялық зерттеулер әдістері



Shape8 Shape7 Shape6 Shape5






Критерий:Алынған деректер бойынша кластерді құрайды.

Дискриптор:- кластер құру жолдарын біледі;

- анықтама бере алады;

- өз ойларын дәлелдемелермен жеткізе алады.

2. Жж «Ойлан, Жұптас, Бөліс..,» стратегиясы. Жұпта суретті талқылап, екі сұрақ құрастырады. Жұптар сұрақтарын топта талқылап ұтымды сұрақтар қояды



«Смайликтер » арқылы бағалау


Критерий:Зерттеу нәтижесінде алған деректерді талдайды

Дискриптор: - ресурстарды тиімді пайдаланалады;

-далалық зерттеу құралдарды қолданыла алады;

- ұтымды сұрақтар қояды;

- сұрақтар бойынша дұрыс жауап алады

.



Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды



Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі













Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады

Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау






































ҚБ: «Баспалдақ» әдісі 1.Білімім төмен

2.Орташа 3.Орташадан жоғары 4. Жоғары

ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау



Слайдар



















Ашық сұрап-жауаптар

Сабақтыңсоңы


Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.

Сабақта маған не пайдалы болды?
Сабақта маған не қызықты болды?
Сабақта маған не қиын болды?

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы

Үйге тапсырма

Үйге тапсырма:

БАҚ-тан тіл туралы мақала оқып,өз пікірін дайындау

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Саралау: Оқушылардың тақырыпты теориялық тұрғыда жеңіл меңгеруі үшін және негізгі ойды толық түсінуін қолдау мақсатында мына тәсілдерді пайдаландым:

1.Бейнебаян көру , оқулықпен жұмыстану арқылы «Дереккөздер » арқылы сараладым.


2. Веендиограммасы, бинго әдісі арқылы қарқындылын сараладым.

3. «1минуттық әңгіме» арқылы әңгіме-диологқа түседі.




Сабақ өң бойында оқушыларды алға жетелеу мақсатымда, мадақтап, қолдап отырдым. Оларды дескриптор бойынша, смайликтер, «толық ай, жарты ай, жаңа ай», от шашу әдістерін пайданаландым.


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!