Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дара және күрделі сан есім
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ: Дара және күрделі сан есім Алтын адам |
Мектеп: №2 орта мектеп |
|||||
Күні:21.05.2019 |
Мұғалімнің есімі:Ж.К.Ахметова |
|||||
СЫНЫП: 2 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: 0 |
||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.4.2.5 Дара және күрделі сан есімді анықтау 2.2.3.1 Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру.Күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
|||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||
|
||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||
|
||||||
Кейбір оқушылар: |
||||||
|
||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,тарих. |
|||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||
Басталуы 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Қайырлы күн, достым! Қайырлы күн, болсын! Сейсенбінің сәті, Сәттілікке толсын! Біздің алар бағамыз, Кілең бестік болсын! Топқа бөлу2 минут «Мозайка» әдісі арқылы үш топқа бөлінеді. 1-топ: «Ежелгі Тараз» 2-топ: «Түркістан» 3-топ: «Нұр Сұлтан» |
Сурет қиындылары
|
||||
Ортасы 20 минут
Сергіту сәті |
Білу және түсіну 10 минут Білімімізді жинақтау Топтық жұмыс. «Білім биржасы» әдісі Әдістің
шарты: Топтардан 3 оқушы ортаға
шығып, берілген конверттерді таңдайды.Әр конверттің өзіне сай
ұпайлары болады.Жауап бере алмаған топтардың сұрақтарына өзге
топтар жауап беріп, өздерінің білім биржаларын
молайтуларына болады. Сын есім дегеніміз не? Сұрақтарын ата. Мәтінді оқы. Түркістан- қасиетті қала. Ондағы тайқазан- көне ескерткіш. Ол жеті түрлі метвлдан жасалған. Салмағы – екі тонна. Сын есімдерді тап. 2 конверт Сан есім дегеніміз не? Сұрауларын ата? Мәтінді оқы. Түркістан- қасиетті қала. Ондағы тайқазан- көне ескерткіш. Ол жеті түрлі металдан жасалған. Салмағы – екі тонна. Сан есімдерді ата? 3 конверт. Етістік дегеніміз не? Мәтінді оқы. Түркістан- қасиетті қала. Ондағы тайқазан- көне ескерткіш. Ол жеті түрлі металдан жасалған. Салмағы – екі тоннадан асады. Етістіктерді ата? Дескриптор: 1 топ:
2 топ:
3 топ:
Бағалау. Жетістік жетондары
Жаңа тақырыпқа бағыттама 5минут Видоролик көрсету. «Болжау» әдісі.
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. 52-жаттығу. Мәтінді түсініп оқу. Алтын адам киімі 4 мыңға жуық алтын әшекейлермен безендірілген.Әшекейлер барыс, бұлан, таутеке, арқар, ат, түрлі құс бейнелерін беретін “хайуанат нақышында ” жасалған. Бас сүйектің сол жағынан жаһұт тастармен әшекейленген алтын сырға табылды. Бас киімі кейінгі қазақ киімі үлгілеріне ұқсас, биік, шошақ төбелі, ұзындығы 70 см шамасында. Мойнында дөңгелек жүзік сияқты алтын алқа, іш көйлегі , көкірегінің тұсы, жеңі алтын тоғалармен өрнектелген, саусағында екі алтын жүзік, камзолы құрастырылмалы ауыр белбеумен буылған. Белбеуге аңға ұқсас бейнелер, 16 тоға жапсырылған, оң жағында қызыл қынапты ұзын семсер, сол жағында алтын пластиналар жапсырылған қынға салынған темір қанжар — ақинақ, шалбар балағы да алтын тоғалармен әшекейленген. Қорған қазбалары Қазақстанды 5 ғ. ЗБ мекен еткен ежелгі тайпалардың мәдениеті, өнері, діні жайлы құнды деректер берді. Киім үлгісі, жерлеу рәсімі, Алтын адамның Жетісу жерін мекендеген сақтардың көрнекті елбасының ұлы немесе жас көсем, әскербасы екенін айқын көрсетеді.[2] Көне дәуірдегі материалдық мәдениет, өнер, мифология, т.б. салалардан мол дерек беретін Алтын адам сол кездегі сақтарда мемлекеттік өркениет ертеден қалыптасқанын дәлелдейді. Алтын адам – Қазақстанның азаттық символына айналды. Оның тұлғасы Алматының бас алаңына орнатылды, төбе бөркіндегі қанатты тұлпарлар бейнесі елтаңбамызға енді. Дескриптор:
Бағалау: Бағалау парақшасы арқылы Жұптық жұмыс . «Балық қаңқасы » әдісі Жұптастарға сан есімдер беріледі. 7,5,1986,2019, 33,286, 45 Осы сандарды дара , күрделілігене ажырату қажет. Дескриптор:
Бағалау : «Бағдаршам » әдісі Жеке жұмыс. 54-жаттығу. 11,19,25,117,15(сауаттылық минуты) Сан есімдерді қатыстырып сөйлем құрау.Білім тиянақтау. Дескриптор:
Бағалау: Басбармақ арқылы Шығармашылық тапсырма 1-топ Құрамында саны бар өлең құрастыру. 2-топ Ерекше сандарды қандай оқиғалармен байланыстыра аласыздар? 8, 2017, 22, 1, 9 3-топ. Саны бар мақал ойла және құрастыр.(4,6,100,7,1)
|
«Болжау» әдісі.
«Үш бұрыш » әдісі
«Балық қаңқасы» әдісі |
||||
|
|
|
||||
Аяқталуы 10 минут |
Синтез «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады. |
«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі |
||||
Үйге тапсырма: №56,110-бетте. |
||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |