Сабақтың
басы
5
минут
3
минут
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
- Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру мақсатында тренинг өткізу. Оқушылар шаттық шеңберін
құрады.
Мұғалімнің сөзі: –
Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың
болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы
көңіл-күй мен саулық
тілейік.
Кел, балалар,
күлейік!
Күлкіменен
түлейік!
Күлкі- көңіл ажары
!
Күліп өмір
сүрейік!
Саралау әдісі.
Оқушыларды «Тіс дәрігерлері» және «Балалар дәрігерлері» деген екі
топқа бөлемін.
Сабақтың оқу
мақсаттары мен бағалау талаптарымен
таныстыру.
|
Топ атаулары жазылған
жеребилер
|
5
минут
10
минут
7
минут
2
минут
5
минут
3
минут
|
Ойлан-жұптас-бөліс.
О қылым алды тапсырма:
төмендегі сөздерді суреттермен сәйкестендіріңдер, суреттер арқылы
оқылым мәтінінде болатын ақпаратты
болжату
-
Т
азалау,
-
е
мдеу,
-
к
үту;
-
тіс
дәрігері;
-
тіс жегі
(кариес);
6 )
дәрумен
Сөздікпен
жұмыс:
пациент -
емделуші
науқас -
больной
оташы –
хирург
тіс күтімі – уход за
зубами
(ТЖ).
1. Мәтіндерді мұқият
оқып, тақырып жағынан салыстыру, әр мәтінге ат
қою.
1-мәтін ---------------------------------------
Дәрігер дегеніміз-
науқастарды емдеп, ауруынан жазады. Дәрігер болу үшін біріншіден
білім керек, себебі дәрігерлер науқастың өміріне жауапты.
Дәрігердің түрлері өте көп. Олар: балалар дәрігері, тіс дәрігері,
оташы, көз дәрігері, құлақ дәрігері. Тіс дәрігері науқастың тіс
жегін (кариес) тазалап, емдесе, көз дәрігері көзді, құлақ дәрігері
науқастың құлағын емдейді. Сондықтан, дәрігердің ісі-өте жауапты
іс.
2
мәтін -------------------------------------
Айдынның түні бойы
тісі ауырып шықты. Ол таңертен ерте тұрып, тіс дәрігерінің
қабылдауына жазылды. Ауруханаға келіп, дәрігерге жағдайын
түсіндірді. Дәрігер науқастың тісін тазалап, оған тіс күтімі жайлы
кеңес айтты. Айдын дәрігерге алғыс айтып, оның берген кеңесі
бойынша өз тісінің күтіміне күнде көңіл бөлетін
болды.
1- мәтін
тақырыбы
|
2- мәтін
тақырыбы
|
|
|
2.(ТЖ)
Әр мәтіннің
құрылымына салыстыру
жасайды.
Бөлім
|
1
мәтін
|
2
мәтін
|
Кіріспе
бөлім
|
|
|
Негізгі
бөлім
|
|
|
Қорытынды
бөлім
|
|
|
Дескрипторлар:
Білім
алушы:
Кері байланыс
ұсыну
Сергіту
сәті
Іш ауырса, тіс
ауырса,
Анам дәрі
береді
Барлық бала, барлық
бала
Оны жақсы
көреді.
3. Сурет бойынша жұптасып диалог
құрастыру.
(Ж)Ж
Оқушыларға суреттер
топтамасы мен тірек сөздер
беріледі.
Күнделікті
қолданамын, тазалаймын, дәрігерге қараламын, зиян, пайдалы,
аурухана, кеңес, тірек
сөздері)
Қ.Б: екі жұлдыз ,
бір тілек
(Ө) «Әріптестер»
әдісі.
|
Суреттер, сөздер
интербелсенді тақта
мәтіндер
Жинақ
нұсқасы
суреттер, тірек
сөздер
сұрақтар жазылған
парақшалар
|