Мағынаны тану
кезеңі.
Тыңдалым алды
тапсырма. Сыныппен жұмыс. Оқушылар
назарына «Денсаулық» туралы бейнебаян ұсынылмас
бұрын, тыңдалым материалында кездесетін жаңа сөздер мен сөз
тіркестерімен танысады.
Оқушылардың жаңа сабаққа деген
қызығушылығын ояту мақсатында
интерактивті тақтадан дәрумендерге байланыс- ты дайындалған
слайдтарды көрсетеді. Ой шақыру сұрақ- тарын қояды: -Балалар,
дәрумендер дегініміз не? Сендер
дәрумендер туралы не
білесіңдер? Айтыңдаршы.
шырын
|
дәрумендер
|
күн
тәртібі
|
тазалық
сақтау
|
пайдалы
|
шынығу
|
таңдап
жеу
|
естен
шығарма
|
қ
орғаныс
|
-
Сөздікпен жұмыс. А)
Мұғалім интерактивті тақтадан тақы-
рыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын
айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.
2. Мәтіналды
жұмыс.
А)
Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 1-тапсырманы орындатады.
Ә)
Тілдесім. Сұхбат құру мәдениетін қалыптастыру үшін 2-тапсырманы орындатады.
3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады.
Ә)
Оқулықтағы 4-тапсырманы
орындатады.
4. Сергіту сәті. «Қызықты суреттер» тәсілі бойынша әр жұпқа жеміс-жидек, көкөністердің суреттерінің
бөліктерін таратып береді.
5. Мәтінсоңы жұмыс. А) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға ма- шықтандыру 5,6,7-тапсырманы
орындатады.
6.
Мәнерлеп оқу. «Дәрумендер» жайлы өлеңді
мәнер-
леп оқып береді. Оқушыларға жаттатады, мәнерлеп оқуға
машықтандырады.
Дәрумендер — тірегің, А — қажетті
көзіңе,
А,
В, С, Д, Е деп аласың. В — жүйкені нығайтар. Жетіспесе бірі оның, С-дан микроб безінсе, Тез ауырып қаласың. Д — сүйекті
қатайтар
Жазылым. Сөйлем құрап
жазады.
Тілдесім. Диалог
құрады.
Тыңдалым.
Оқылым. Тыңдайды, мәтінді дұрыс оқуға
машықтанады.
Жұмбақты
шешеді.
Әр
жұп бөліктерді құрастырады, олардың құрамындағы
дәрумендерді сипаттайды.
Жазылым. Көгөністің атауын жаза-
ды, кестені пайдаланып, сөздерден сөйлем құрайды.
Тыңдалым. Оқылым. Айтылым. Тыңдайды, өлеңді дұрыс
оқуға машықтанады, жаттайды. Жаңа сөздерді
қайталайды.
Тыңдалым
тапсырмасы: тыңдалым дағдысын қалыптастыратын жаттығу -
жалпы мазмұнын түсінуден бастап, детальді түсінуге бағытталады.
Оқушылар аудиоматериалды алғаш рет тыңдап, "Тыңдалым мәтіні не
туралы?", "Адамның дені сау болу үшін қандай шарттарды орындау
қажет? ", т.б. сұрақтарына жауап
береді.
Тыңдалымнан
кейінгі тапсырма. Оқушыларды 3 топқа
бөлу.
"Тазалық - денсаулық негізі, денсаулық -
байлық негізі"
тақырыбында пікір алмасып, ойларын ментальды
картага
түсіреді.
Топта
бағалау.
Бағалау
критерийлері:
ОМ
|
Дескриптор
|
Т6. Тыңдалым материалдары
бойынша жауап беру.
|
Тыңдалым материалының мазмұнын
түсінеді.
|
Тыңдалым материалдарының
мазмұны негізінде өз пікірін өзгелердің пікірімен
салыстырады.
|
|