Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Дәрумендер- денсаулық кепілі 5-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 5 сыныпта қазақ тілі мен әдебиет пәнінен сабақ беретін мұғалімдерге пайдасы болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
20 Қараша 2018
4057
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: | 1-бөлім: Денсаулық – зор байлық | Мектеп: | |
Сынып: Сабақ 89-90 | 5 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Дәрумендер- денсаулық кепілі | ||
Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме) | Т6. Тыңдалым материалдары бойынша жауап беру. | ||
Сабақтың мақсаты | Қазақ тілінде берілген мәтіндер негізінде дәрумендер жайлы ақпараттық ұғымын молайту. | ||
Бағалау критерийі | Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): дәрумендер туралы ақпарат береді.Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): дәрумендерге қатысты жаңа сөздерді Сөйлесім барысында қазақ тілінде тиімді қолдана алады, қазақша дәрумендерге қатысты жаңа сөздерді қатыстырып сөйлемдер құрайды | ||
Тілдік мақсаттар | Шырын, дәрумен, тазалық сақтау, күн тәртібі, пайдалы, шынығу, таңдап жеу, естен шығарма, қорғаныс | ||
Құндылықтар | Өмір бойы білім алу, ынтымақтастық, азаматтық жауапкершілік, құрмет | ||
АКТ дағдысын қолдану | Интербелсенді тақта аудиовизуалды материалды демонстрациялауға қолданылады. | ||
Өмірмен байланыс | Денсаулықтың адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру. | ||
Пәнаралық байланыс | Биология | ||
Сабақ барысы | |||
Жоспарланған кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекеттер | Дереккөздер | |
Сабақтың басы5 минут | Қызығушылықты ояту. Сыныппен жұмыс.Тақырыпқа қатысты оқушы білімін қозғау: - Адам не үшін жуынады? - Тамақтану алдында не істеуіміз керек? - Тазалықтың достары мен қастарын ата? - Жеміс – жидектерді жемес бұрын не істеу керек?Сабақтың мақсатын, жетістік критерийлерін анықтау. | ||
Сабақтың ортасы7 минут 10 минут 10 минут 5 минут | Мағынаны тану кезеңі. Тыңдалым алды тапсырма. Сыныппен жұмыс. Оқушылар назарына «Денсаулық» туралы бейнебаян ұсынылмас бұрын, тыңдалым материалында кездесетін жаңа сөздер мен сөз тіркестерімен танысады.Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында интерактивті тақтадан дәрумендерге байланыс- ты дайындалған слайдтарды көрсетеді. Ой шақыру сұрақ- тарын қояды: -Балалар, дәрумендер дегініміз не? Сендер дәрумендер туралы не білесіңдер? Айтыңдаршы. Жазылым. Сөйлем құрап жазады.Тілдесім. Диалог құрады.Тыңдалым.Оқылым. Тыңдайды, мәтінді дұрыс оқуға машықтанады.Жұмбақты шешеді.Әр жұп бөліктерді құрастырады, олардың құрамындағы дәрумендерді сипаттайды.Жазылым. Көгөністің атауын жаза- ды, кестені пайдаланып, сөздерден сөйлем құрайды.Тыңдалым. Оқылым. Айтылым. Тыңдайды, өлеңді дұрыс оқуға машықтанады, жаттайды. Жаңа сөздерді қайталайды.Тыңдалым тапсырмасы: тыңдалым дағдысын қалыптастыратын жаттығу - жалпы мазмұнын түсінуден бастап, детальді түсінуге бағытталады. Оқушылар аудиоматериалды алғаш рет тыңдап, "Тыңдалым мәтіні не туралы?", "Адамның дені сау болу үшін қандай шарттарды орындау қажет? ", т.б. сұрақтарына жауап береді. Тыңдалымнан кейінгі тапсырма. Оқушыларды 3 топқа бөлу. "Тазалық - денсаулық негізі, денсаулық - байлық негізі" тақырыбында пікір алмасып, ойларын ментальды картага түсіреді. Топта бағалау.Бағалау критерийлері: | Сөздер | |
Сабақтың соңы7 минут | «Дәрумендер» тақырыбында кластер құрғызады.Кластер құрады.Оқулықтағы 9-тапсырманы орындатады.Жазылым. Әр бағанға көгөніс пен жемістің түрлерін бөліп жазады Рефлексия | ||
Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? | Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? | Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау | |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге?Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге? | |||
Жалпы бағалау Қандай екі аспект жақсы өтті? ( 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |