Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Дарынды білім алушылармен жұмыс жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
Дарынды білім алушылармен
жұмыс жоспары 8-9 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
03 Қаңтар 2018
575
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін Келісемін Мектеп директоры Оқу ісі жөніндегі орынбасары ____________ С. Дербісов ___________ У. Жуманова
Дарынды білім алушылармен жұмыс жоспары
Информатика пәні мұғалімі Елубаева Гауһар Алтынбекқызы
2017 - 2018 оқу жылы
«Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерімен озады» деген Абай .Ұлы ақын сөзі еш уақытта өз мәнін жойған емес. Озық ойлы білімдар адамдар заманның дамуына өз үлесін қосады. Ойлау, іздену-табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы. Бұл қабілет барлық адам бойынан табылары да сөзсіз. Қабілет іс-әрекеттің белгілі бір түрін ойдағыдай нәтижелі етіп орындауда көрінетін адамның жеке қасиеті. Дегенмен табиғат оны бәріне бірдей етіп бөлмей,біреуге көптеу, біреуге аздау, ал үшіншілеріне мүлдем жарытпай тарататыны да анық. Қазірге дейін ғылым мен тәжірибеде дарындылық туралы екі түрлі көзқарас бар. Біреулері кез-келген бала дарынды, тек уақытында нақты қабілетін анықтап, дамыту керек десе, ал қарсы көзқарастағылар дарындылық өте сирек құбылыс, жалпы адамдардың өте аз тобына ғана тән дейдіДарынды, жас талапты жастар – бүгінгі егеменді еліміздің жарқын болашағы. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев: «Бізге керегі – шын дарындар. Нарық қол-аяғымызды қалай қыспасын мемлекет өзінің талантты ұлдары мен қыздарын, тарланбоз жүйріктерін қолдауға, қорғауға міндетті»,- деп еліміздің болашағы жастарға үлкен мән берген. Сонымен, дарынды дегеніміз - адамзат баласының басқаларға қарағанда ерекше ойлау, талдау, еске сақтау қабілеті бар шығармашылық пен табысты жұмыс істейтін еңбекқор адамдарда /оқушыларда/ кездесетін қасиетті айтамыз.
Дарындылықты анықтаудың мынадай параметрлері бар.
Дарындылықтың түрлері
Дарындылықты анықтау критерийлері
Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс түрлері
Дарынды оқушылармен жұмыс кестесі
ИНФОРМАТИКА ПӘНІ БОЙЫНША ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ, ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЗІМІ
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДІҢ МАҚСАТТАРЫ МІНДЕТТЕРІ:
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ2017 – 2018 ОҚУ ЖЫЛЫ
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖЕКЕ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ2017-2018 ОҚУ ЖЫЛЫ
Дарынды білім алушылармен жұмыс жоспары
Информатика пәні мұғалімі Елубаева Гауһар Алтынбекқызы
2017 - 2018 оқу жылы
«Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерімен озады» деген Абай .Ұлы ақын сөзі еш уақытта өз мәнін жойған емес. Озық ойлы білімдар адамдар заманның дамуына өз үлесін қосады. Ойлау, іздену-табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы. Бұл қабілет барлық адам бойынан табылары да сөзсіз. Қабілет іс-әрекеттің белгілі бір түрін ойдағыдай нәтижелі етіп орындауда көрінетін адамның жеке қасиеті. Дегенмен табиғат оны бәріне бірдей етіп бөлмей,біреуге көптеу, біреуге аздау, ал үшіншілеріне мүлдем жарытпай тарататыны да анық. Қазірге дейін ғылым мен тәжірибеде дарындылық туралы екі түрлі көзқарас бар. Біреулері кез-келген бала дарынды, тек уақытында нақты қабілетін анықтап, дамыту керек десе, ал қарсы көзқарастағылар дарындылық өте сирек құбылыс, жалпы адамдардың өте аз тобына ғана тән дейдіДарынды, жас талапты жастар – бүгінгі егеменді еліміздің жарқын болашағы. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев: «Бізге керегі – шын дарындар. Нарық қол-аяғымызды қалай қыспасын мемлекет өзінің талантты ұлдары мен қыздарын, тарланбоз жүйріктерін қолдауға, қорғауға міндетті»,- деп еліміздің болашағы жастарға үлкен мән берген. Сонымен, дарынды дегеніміз - адамзат баласының басқаларға қарағанда ерекше ойлау, талдау, еске сақтау қабілеті бар шығармашылық пен табысты жұмыс істейтін еңбекқор адамдарда /оқушыларда/ кездесетін қасиетті айтамыз.
Дарындылықты анықтаудың мынадай параметрлері бар.
- Оқушының танымдық /білім/ іс-эрекетінің басқа оқушылардан озық дамуы
- Психологиялық жоғары дамуы
- Дені сау ,жан-жақты толық дамуы
- Ойлау қабілетінің озық болуы
- Айналадағы құбылыстарды не басқа процесстерді етеңе жақын түсінуі
- Туа бітті шығармашылық қабілеттің
Дарындылықтың түрлері
- Интеллектуалды
- Академиялы
- Шығармашылық
- Көсемдік /лидер/
- Көркем орындаушылық
Дарындылықты анықтау критерийлері
- Теориялық материалды толық игеруі
- Мартериалды игеруде табандылық көрсетуі/бастап кетпеуі/
- Алынған білімді әр сабақ сайын дамыту
- Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалану
- Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы
- Өзіне-өзі талап қоя білуі
- Тапсылылған жұмысты сапалы орындауы
Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс түрлері
- Оқушының тарау бойынша өз бетімен тест құра білдіруі
- Тақырып бойынша модель құруға үйрету
- Алынған білімдерді әр сабақ сайын дамыту.
- Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалану
- Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы
- Өзіне – өзі талап қоя білуі
- Тапсырылған жұмысты сапалы орындалуы.
Дарынды оқушылармен жұмыс кестесі
№ | Пәні | Сыныбы | Күні | Уақыты |
1 | Информатика | |||
2 | Информатика | |||
3 | Информатика | |||
4 | Информатика | |||
5 | Информатика | |||
6 | Информатика |
ИНФОРМАТИКА ПӘНІ БОЙЫНША ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ, ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЗІМІ
№ | АТЫ-ЖӨНІ | СЫНЫБЫ | ҚАБІЛЕТТІЛІГІ, ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ |
1 | Орынбасаров Нұртілеу | 8 «Ә» | Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы . Оқу озаты. Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; бос тұра алмай бір нәрсе істегісі келіп тұрады, біреулермен таласқанды жаны сүйеді, басқалардың назарын өзіне аударуды қалап тұрады. |
2 | Кәдірхан Дінасыл | 8 «Ә» | Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы . Оқу озаты. Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; бос тұра алмай бір нәрсе істегісі келіп тұрады, біреулермен таласқанды жаны сүйеді, басқалардың назарын өзіне аударуды қалап тұрады. |
3 | Ақан Бейбарыс | 9 «А» | Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы . Оқу озаты. Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; бос тұра алмай бір нәрсе істегісі келіп тұрады, біреулермен таласқанды жаны сүйеді, басқалардың назарын өзіне аударуды қалап тұрады. |
4 | Қонысова Арухан | 8 «А» | Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы. Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; өзгеше ойлауы; бос тұра алмай бір нарсе істегісі келіп тұрады; өте күрделі нәрселерді ұнатады, тәуелсіз ірі адамға көп бағына бермейді; |
5 | Ниязов Есет | 9 «А» | Оқуға ынтасы жоғары, зерек. Ерекшелігі: өзгеше ойлайды, есепті тез ойлап, тез қағып алады,сақтау қабілеті өте жоғары. |
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДІҢ МАҚСАТТАРЫ МІНДЕТТЕРІ:
- Дарынды оқушының ақыл-ойының, эмоционалдық және әлеуметтік дамуы мен
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ2017 – 2018 ОҚУ ЖЫЛЫ
№ | ЖҰМЫСТЫҢ ТҮРІ | МЕРЗІМІ | ЖҰМЫС ҚОРЫТЫНДЫСЫ |
1 | Дарындыоқушыларға арналған жылдық жұмыс жоспарын құру | 04.09 | Жоспар |
2 | Сынып жетекшілер және педагог - психологімен кеңесе отырып қабілетті (өте ерекше) оқушылар тізімін алу. | 09.09 | Тізімін құру |
3 | Білім деңгейінің игеру қабілеттері мен психологиялық ерекшеліктерін анықтау | 11.09 | Оқушылардың ерекшеліктері |
4 | Дарынды балалармен жүйелі түрде қосымша сабақтар өткізу | Жеке жоспар бойынша | Жоспар |
5 | Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын жүйелеу (рефераттар, суреттер, шығармашылық жұмыстар) | Жоспарға байланысты | Оқушылардың шығармашылық жұмыстары |
6 | Өз бетінше ізденіп оқуды ұйымдастыру, дамыту. | Жоспарға байланысты | Сабақ жоспарлары |
7 | Деңгейлік тапсырмалар дайындау | Қажеттілігіне қарай | Деңгейлік тапсырмалар |
8 | Тест және басқа да тапсырмалар арқылы танымдық қабілеттерін нығайту | Қажеттілігіне қарай | Тест тапсырмалары |
9 | Сабақ сайын озық тапсырмалар беру | Жыл бойы | Тапсырмалар |
10 | Пән бойынша білім-білік дағдыларының қалыптасуын үнемі бақылып, өздеріне талдатып, өздік бағалау әрекеттерін ұйымдастыру | Сабақ сайын | Өздік бағалау |
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖЕКЕ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ2017-2018 ОҚУ ЖЫЛЫ
№ | Тақырыбы | Жұмыстың түрі | Мерзімі |
I -тоқсан | |||
1 | Сандық ақпаратты кодтау | ||
2 | Мәтіндік ақпартты кодтау | ||
3 | Графикалық ақпаратты кодтау | ||
4 | Компьютердің аппараттық жабдықталуы | ||
5 | Тест дайындау | қайталау | |
6 | ОЖ , ОЖ жіктелуі | ||
7 | Программалау тілдері | ||
8 | Программа және оның құрылымы | ||
9 | Қайталау сабағы | Есеп шығару | |
ІІ - тоқсан | |||
1 | Мәліметтер | ||
2 | Мәліметтерді енгізу мен шығаруды ұйымдастыру | ||
3 | Есептер шығару | Есеп шығару | |
4 | Өрнектер | Есеп шығару | |
5 | Сандық функциялар | Есеп шығару | |
6 | Сызықтық алгоритмдерді программалау | Есеп шығару | |
ІІІ - тоқсан | |||
1 | Практикалық жұмыс | ||
2 | Модельді сипаттау әдістері, модельдер қасиеттері | ||
3 | Қайталау сабағы | ||
4 | Компьютерлік графика түрлері | ||
5 | Векторлық және расторлық графиканы құру мен өңдейтін программалар | ||
6 | Inkscape векторлық графикасының редаторы | ||
7 | Фигураларды салу | ||
8 | Векторлық нысандармен қарапайым амалдар құру. | ||
9 | Контурды жасау және редакциялау | ||
10 | Мәтін. Мәтіндік блоктар құру. | ||
11 | Практикалық жұмыс | ||
IV- тоқсан | |||
1 | Растоторлық графиканы өңдеу редакторы | ||
2 | Расторлық кескіндермен жұмыс жасаудың жалпы тәсілдері | ||
3 | Аймақтарды ерекшелеу | ||
4 | Практикалық жұмыс | ||
5 | Сурет салу құралдары. | ||
6 | Қабаттар. Мәтінмен жұмыс. | ||
7 | Тест | ||
8 | Қайталау сабағы |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)