Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Дарынды білім алушылармен жұмыс жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
«Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерімен озады» деген Абай .Ұлы ақын сөзі еш уақытта өз мәнін жойған емес. Озық ойлы білімдар адамдар заманның дамуына өз үлесін қосады. Ойлау, іздену-табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы. Бұл қабілет барлық адам бойынан табылары да сөзсіз. Қабілет іс-әрекеттің белгілі бір түрін ойдағыдай нәтижелі етіп орындауда көрінетін адамның жеке қасиеті. Дегенмен табиғат оны бәріне бірдей етіп бөлмей,біреуге көптеу, біреуге аздау, ал үшіншілеріне мүлдем жарытпай тарататыны да анық. Қазірге дейін ғылым мен тәжірибеде дарындылық туралы екі түрлі көзқарас бар. Біреулері кез-келген бала дарынды, тек уақытында нақты қабілетін анықтап, дамыту керек десе, ал қарсы көзқарастағылар дарындылық өте сирек құбылыс, жалпы адамдардың өте аз тобына ғана тән дейдіДарынды, жас талапты жастар – бүгінгі егеменді еліміздің жарқын болашағы. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев: «Бізге керегі – шын дарындар. Нарық қол-аяғымызды қалай қыспасын мемлекет өзінің талантты ұлдары мен қыздарын, тарланбоз жүйріктерін қолдауға, қорғауға міндетті»,- деп еліміздің болашағы жастарға үлкен мән берген. Сонымен, дарынды дегеніміз - адамзат баласының басқаларға қарағанда ерекше ойлау, талдау, еске сақтау қабілеті бар шығармашылық пен табысты жұмыс істейтін еңбекқор адамдарда /оқушыларда/ кездесетін қасиетті айтамыз.
Дарындылықты анықтаудың мынадай параметрлері бар.
Оқушының танымдық /білім/ іс-эрекетінің басқа оқушылардан озық дамуы
Психологиялық жоғары дамуы
Дені сау ,жан-жақты толық дамуы
Ойлау қабілетінің озық болуы
Айналадағы құбылыстарды не басқа процесстерді етеңе жақын түсінуі
Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалану
Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы
Өзіне-өзі талап қоя білуі
Тапсылылған жұмысты сапалы орындауы
Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс түрлері
Оқушының тарау бойынша өз бетімен тест құра білдіруі
Тақырып бойынша модель құруға үйрету
Алынған білімдерді әр сабақ сайын дамыту.
Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалану
Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы
Өзіне – өзі талап қоя білуі
Тапсырылған жұмысты сапалы орындалуы.
Дарынды оқушылармен жұмыс кестесі
№
Пәні
Сыныбы
Күні
Уақыты
1
Информатика
2
Информатика
3
Информатика
4
Информатика
5
Информатика
6
Информатика
ИНФОРМАТИКА ПӘНІ БОЙЫНША ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ, ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЗІМІ
№
АТЫ-ЖӨНІ
СЫНЫБЫ
ҚАБІЛЕТТІЛІГІ, ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
1
Орынбасаров Нұртілеу
8 «Ә»
Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы . Оқу озаты. Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; бос тұра алмай бір нәрсе істегісі келіп тұрады, біреулермен таласқанды жаны сүйеді, басқалардың назарын өзіне аударуды қалап тұрады.
2
КәдірханДінасыл
8 «Ә»
Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы . Оқу озаты. Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; бос тұра алмай бір нәрсе істегісі келіп тұрады, біреулермен таласқанды жаны сүйеді, басқалардың назарын өзіне аударуды қалап тұрады.
3
Ақан Бейбарыс
9 «А»
Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы . Оқу озаты. Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; бос тұра алмай бір нәрсе істегісі келіп тұрады, біреулермен таласқанды жаны сүйеді, басқалардың назарын өзіне аударуды қалап тұрады.
4
ҚонысоваАрухан
8 «А»
Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы. Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; өзгеше ойлауы; бос тұра алмай бір нарсе істегісі келіп тұрады; өте күрделі нәрселерді ұнатады, тәуелсіз ірі адамға көп бағына бермейді;
5
Ниязов Есет
9 «А»
Оқуға ынтасы жоғары, зерек. Ерекшелігі: өзгеше ойлайды, есепті тез ойлап, тез қағып алады,сақтау қабілеті өте жоғары.
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДІҢ МАҚСАТТАРЫ МІНДЕТТЕРІ:
Дарынды оқушының ақыл-ойының, эмоционалдық және әлеуметтік дамуы мен
ерекшеліктерінің өзіндік ашылу деңгейі мен өлшемін ескеру;2. Жан-жақтыақпараттандыру;3. Коммуникативтібейімдеу;4. Білімнің бағасын арттыру,5. Дарынды оқушыны жан-жақты дамыту, ізденістік жолға ынталандыру6. Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету;
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ2017 – 2018 ОҚУ ЖЫЛЫ
№
ЖҰМЫСТЫҢ ТҮРІ
МЕРЗІМІ
ЖҰМЫС ҚОРЫТЫНДЫСЫ
1
Дарындыоқушыларғаарналғанжылдықжұмысжоспарынқұру
04.09
Жоспар
2
Сынып жетекшілер және педагог - психологіменкеңесеотырып қабілетті (өте ерекше)оқушылартізімін алу.
09.09
Тізімін құру
3
Білім деңгейінің игеру қабілеттері мен психологиялық ерекшеліктерін анықтау
11.09
Оқушылардың ерекшеліктері
4
Дарынды балалармен жүйелі түрде қосымша сабақтар өткізу
Жеке жоспар бойынша
Жоспар
5
Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын жүйелеу(рефераттар, суреттер, шығармашылық жұмыстар)
Жоспарға байланысты
Оқушылардың шығармашылық жұмыстары
6
Өз бетінше ізденіп оқуды ұйымдастыру, дамыту.
Жоспарға байланысты
Сабақ жоспарлары
7
Деңгейлік тапсырмалар дайындау
Қажеттілігіне қарай
Деңгейлік тапсырмалар
8
Тест және басқа да тапсырмалар арқылы танымдық қабілеттерін нығайту
Қажеттілігіне қарай
Тест тапсырмалары
9
Сабақ сайын озық тапсырмалар беру
Жыл бойы
Тапсырмалар
10
Пән бойынша білім-білік дағдыларының қалыптасуын үнемі бақылып, өздеріне талдатып, өздік бағалау әрекеттерін ұйымдастыру
Сабақ сайын
Өздік бағалау
ДАРЫНДЫОҚУШЫЛАРҒААРНАЛҒАН ЖЕКЕ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ2017-2018 ОҚУ ЖЫЛЫ
№
Тақырыбы
Жұмыстыңтүрі
Мерзімі
I -тоқсан
1
Сандық ақпаратты кодтау
2
Мәтіндік ақпартты кодтау
3
Графикалық ақпаратты кодтау
4
Компьютердің аппараттық жабдықталуы
5
Тест дайындау
қайталау
6
ОЖ , ОЖ жіктелуі
7
Программалау тілдері
8
Программа және оның құрылымы
9
Қайталау сабағы
Есепшығару
ІІ - тоқсан
1
Мәліметтер
2
Мәліметтерді енгізу мен шығаруды ұйымдастыру
3
Есептер шығару
Есепшығару
4
Өрнектер
Есепшығару
5
Сандық функциялар
Есепшығару
6
Сызықтық алгоритмдерді программалау
Есепшығару
ІІІ - тоқсан
1
Практикалық жұмыс
2
Модельді сипаттау әдістері, модельдер қасиеттері
3
Қайталау сабағы
4
Компьютерлік графика түрлері
5
Векторлық және расторлық графиканы құру мен өңдейтін программалар
6
Inkscapeвекторлық графикасының редаторы
7
Фигураларды салу
8
Векторлық нысандармен қарапайым амалдар құру.
9
Контурды жасау және редакциялау
10
Мәтін. Мәтіндік блоктар құру.
11
Практикалық жұмыс
IV-тоқсан
1
Растоторлық графиканы өңдеу редакторы
2
Расторлық кескіндермен жұмыс жасаудың жалпы тәсілдері
3
Аймақтарды ерекшелеу
4
Практикалық жұмыс
5
Сурет салу құралдары.
6
Қабаттар. Мәтінмен жұмыс.
7
Тест
8
Қайталау сабағы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз