Материалдар / Дарынды білім алушылармен жұмыс жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дарынды білім алушылармен жұмыс жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Дарынды білім алушылармен жұмыс жоспары 8-9 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2018
518
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін Келісемін Мектеп директоры Оқу ісі жөніндегі орынбасары ____________ С. Дербісов ___________ У. Жуманова

















Дарынды білім алушылармен жұмыс жоспары











Информатика пәні мұғалімі Елубаева Гауһар Алтынбекқызы

















2017 - 2018 оқу жылы

«Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерімен озады» деген Абай .Ұлы ақын сөзі еш уақытта өз мәнін жойған емес. Озық ойлы білімдар адамдар заманның дамуына өз үлесін қосады. Ойлау, іздену-табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы. Бұл қабілет барлық адам бойынан табылары да сөзсіз. Қабілет іс-әрекеттің белгілі бір түрін ойдағыдай нәтижелі етіп орындауда көрінетін адамның жеке қасиеті. Дегенмен табиғат оны бәріне бірдей етіп бөлмей,біреуге көптеу, біреуге аздау, ал үшіншілеріне мүлдем жарытпай тарататыны да анық. Қазірге дейін ғылым мен тәжірибеде дарындылық туралы екі түрлі көзқарас бар. Біреулері кез-келген бала дарынды, тек уақытында нақты қабілетін анықтап, дамыту керек десе, ал қарсы көзқарастағылар дарындылық өте сирек құбылыс, жалпы адамдардың өте аз тобына ғана тән дейдіДарынды, жас талапты жастар – бүгінгі егеменді еліміздің жарқын болашағы. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев: «Бізге керегі – шын дарындар. Нарық қол-аяғымызды қалай қыспасын мемлекет өзінің талантты ұлдары мен қыздарын, тарланбоз жүйріктерін қолдауға, қорғауға міндетті»,- деп еліміздің болашағы жастарға үлкен мән берген. Сонымен, дарынды дегеніміз - адамзат баласының басқаларға қарағанда ерекше ойлау, талдау, еске сақтау қабілеті бар шығармашылық пен табысты жұмыс істейтін еңбекқор адамдарда /оқушыларда/ кездесетін қасиетті айтамыз.

Дарындылықты анықтаудың мынадай параметрлері бар.

  • Оқушының танымдық /білім/ іс-эрекетінің басқа оқушылардан озық дамуы
  • Психологиялық жоғары дамуы
  • Дені сау ,жан-жақты толық дамуы
  • Ойлау қабілетінің озық болуы
  • Айналадағы құбылыстарды не басқа процесстерді етеңе жақын түсінуі
  • Туа бітті шығармашылық қабілеттің


Дарындылықтың түрлері
  • Интеллектуалды
  • Академиялы
  • Шығармашылық
  • Көсемдік /лидер/
  • Көркем орындаушылық


Дарындылықты анықтау критерийлері

  • Теориялық материалды толық игеруі
  • Мартериалды игеруде табандылық көрсетуі/бастап кетпеуі/
  • Алынған білімді әр сабақ сайын дамыту
  • Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалану
  • Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы
  • Өзіне-өзі талап қоя білуі
  • Тапсылылған жұмысты сапалы орындауы


Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс түрлері
  • Оқушының тарау бойынша өз бетімен тест құра білдіруі
  • Тақырып бойынша модель құруға үйрету
  • Алынған білімдерді әр сабақ сайын дамыту.
  • Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалану
  • Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы
  • Өзіне – өзі талап қоя білуі
  • Тапсырылған жұмысты сапалы орындалуы.




Дарынды оқушылармен жұмыс кестесі

ПәніСыныбыКүніУақыты
1Информатика





2Информатика





3Информатика





4 Информатика





5Информатика





6 Информатика







































ИНФОРМАТИКА ПӘНІ БОЙЫНША ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ, ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЗІМІ

АТЫ-ЖӨНІСЫНЫБЫҚАБІЛЕТТІЛІГІ, ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ






1




Орынбасаров Нұртілеу






8 «Ә»
Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы . Оқу озаты. Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; бос тұра алмай бір нәрсе істегісі келіп тұрады, біреулермен таласқанды жаны сүйеді, басқалардың назарын өзіне аударуды қалап тұрады.
2Кәдірхан Дінасыл8 «Ә»Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы . Оқу озаты. Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; бос тұра алмай бір нәрсе істегісі келіп тұрады, біреулермен таласқанды жаны сүйеді, басқалардың назарын өзіне аударуды қалап тұрады.
3Ақан Бейбарыс9 «А»Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы . Оқу озаты. Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; бос тұра алмай бір нәрсе істегісі келіп тұрады, біреулермен таласқанды жаны сүйеді, басқалардың назарын өзіне аударуды қалап тұрады.




4
Қонысова Арухан



8 «А»
Оқуға ынтасы жоғары, зерек және ынталы. Ерекшелігі: алуан түрлі тақырыптарға қызығушылық танытуы; тез ойлау, тез қағып алу; өзгеше ойлауы; бос тұра алмай бір нарсе істегісі келіп тұрады; өте күрделі нәрселерді ұнатады, тәуелсіз ірі адамға көп бағына бермейді;






5
Ниязов Есет



9 «А»
Оқуға ынтасы жоғары, зерек. Ерекшелігі: өзгеше ойлайды, есепті тез ойлап, тез қағып алады,сақтау қабілеті өте жоғары.


ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДІҢ МАҚСАТТАРЫ МІНДЕТТЕРІ:

  • Дарынды оқушының ақыл-ойының, эмоционалдық және әлеуметтік дамуы мен
ерекшеліктерінің өзіндік ашылу деңгейі мен өлшемін ескеру;2. Жан-жақты ақпараттандыру;3. Коммуникативті бейімдеу;4. Білімнің бағасын арттыру,5. Дарынды оқушыны жан-жақты дамыту, ізденістік жолға ынталандыру6. Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету;



ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ2017 – 2018 ОҚУ ЖЫЛЫ



ЖҰМЫСТЫҢ ТҮРІМЕРЗІМІЖҰМЫС ҚОРЫТЫНДЫСЫ
1Дарындыоқушыларға арналған жылдық жұмыс жоспарын құру

04.09


Жоспар
2Сынып жетекшілер және педагог - психологімен кеңесе отырып қабілетті (өте ерекше) оқушылар тізімін алу.

09.09
Тізімін құру
3Білім деңгейінің игеру қабілеттері мен психологиялық ерекшеліктерін анықтау

11.09
Оқушылардың ерекшеліктері
4Дарынды балалармен жүйелі түрде қосымша сабақтар өткізуЖеке жоспар бойыншаЖоспар
5Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын жүйелеу ефераттар, суреттер, шығармашылық жұмыстар)Жоспарға байланыстыОқушылардың шығармашылық жұмыстары
6Өз бетінше ізденіп оқуды ұйымдастыру, дамыту.Жоспарға байланыстыСабақ жоспарлары
7Деңгейлік тапсырмалар дайындауҚажеттілігіне қарайДеңгейлік тапсырмалар
8Тест және басқа да тапсырмалар арқылы танымдық қабілеттерін нығайтуҚажеттілігіне қарайТест тапсырмалары
9Сабақ сайын озық тапсырмалар беруЖыл бойыТапсырмалар
10Пән бойынша білім-білік дағдыларының қалыптасуын үнемі бақылып, өздеріне талдатып, өздік бағалау әрекеттерін ұйымдастыру

Сабақ сайын


Өздік бағалау






















ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖЕКЕ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ2017-2018 ОҚУ ЖЫЛЫ
Тақырыбы Жұмыстың түрі Мерзімі
I -тоқсан
1Сандық ақпаратты кодтау



2Мәтіндік ақпартты кодтау



3Графикалық ақпаратты кодтау



4Компьютердің аппараттық жабдықталуы



5Тест дайындауқайталау

6ОЖ , ОЖ жіктелуі



7Программалау тілдері



8Программа және оның құрылымы



9Қайталау сабағыЕсеп шығару

ІІ - тоқсан

1Мәліметтер



2Мәліметтерді енгізу мен шығаруды ұйымдастыру



3Есептер шығаруЕсеп шығару

4Өрнектер Есеп шығару

5Сандық функцияларЕсеп шығару

6Сызықтық алгоритмдерді программалауЕсеп шығару

ІІІ - тоқсан

1Практикалық жұмыс



2Модельді сипаттау әдістері, модельдер қасиеттері



3Қайталау сабағы



4Компьютерлік графика түрлері



5Векторлық және расторлық графиканы құру мен өңдейтін программалар



6Inkscape векторлық графикасының редаторы



7Фигураларды салу



8Векторлық нысандармен қарапайым амалдар құру.



9Контурды жасау және редакциялау



10Мәтін. Мәтіндік блоктар құру.



11Практикалық жұмыс



IV- тоқсан
1Растоторлық графиканы өңдеу редакторы



2Расторлық кескіндермен жұмыс жасаудың жалпы тәсілдері



3Аймақтарды ерекшелеу



4Практикалық жұмыс



5Сурет салу құралдары.



6Қабаттар. Мәтінмен жұмыс.



7Тест



8Қайталау сабағы





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!