Күні:12.01.2018ж. | Коуч: Ақжанова Роза | Мектеп: «Ұзын-Ата» жалпы орта мектебі |
Тақырыбы: | Дарынды және талантты балаларды оқыту |
Мақсаты: | 1 .Мұғалімдерге дарынды және талантты балаларды оқыту әдістерін зерделеуге көмектесу, іс-тәжірибесінде пайдалануға бағыттау.2 . Ерекше қабілетті оқушыларды анықтау3 .Оқушы қабілеттілігінің бағытын анықтау
|
Күтілетін нәтижесі: | Мұғалімдердің дарынды және талантты балалармен жұмысының жандануы. |
Сілтемелер: | Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 50-57 бетҮлестірмелі нұсқаулық |
Ресурстар | Түрлі - түсті қағаздар, желім, қайшы, стикер, плакат , А4, А3 қағаздары, маркерлер, интерактивті тақта, |
Түйінді идеялар: | «Бұлақ көрсең көзін аш ...»
|
Коучинг барысы |
Ұйымдастыру кезеңі: | Шаттық шеңбер құру. «Түсті шарлар» әдісі арқылы топқа бірігу.1-топ. «Оқымыстылар»2-топ. «Әншілер»
|
Ой қозғау.Өзгеріске дайын болу.
| «Менің бизнес-жоспарым, кеше,бүгін,ертең» өзін таныстыру.Коучингке қатысушы мұғалімдер өздерінің осы күнге дейінгі,дәл қазіргі уақытта және келешекте атқаратын іс-жоспарларымен таныстырады.Бейнебаян тамашалаймыз. «Сұрақ-жауап» кезеңі.1-топ. «Оқымыстылар».1.Бейнебаяннан қандай әсер алдыңыз?2. Сіз сабақ беретін сыныптарда талантты оқушылар бар ма? 2-топ. «Әншілер»1. Бейнебаяндағы Ишан дарынды ма жоқ әлде талантты ма?2.Дарынды оқушы деп сыныбыңыздан кімді айта аласыз? «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі.Екі топ екі тақырыпқа дәлелдер іздеп,постер қорғайды. |
Мақсатты жетілдіруге бағытталған мәліметтер | Ғалымдардың пікірінше дарынды және талантты балалар күрделі қабілеттердің иелері әрі олар адам қызметінің кез келген құнды саласында өз қабілеттерін көрсетуге бейім дейді. « Дарынды және талантты балаларды оқыту Дарындылар мен талантты оқушылар біртекті топ емес, олардың әрқайсысы ерекше қасиетке ие. Дарынды және талантты балалар түрлі салаларда бейімділік таныта алады: олардың кейбірі ғылым мен техника саласындағы ерекше қабілетін көрсетуі мүмкін, ал кейбіреулері өнерде немесе поэзияда, қоғамдық көшбасшылықта көрінеді. Дарындылық пен таланттың ұғымына кең ауқымды зияткерлік, академиялық қабілеттерді, шығармашылық, көшбасшылық қабілеттерді, жеке мүмкіншіліктері мен өнердегі визуалдық және орындаушылық қабілеттерді жатқызуға болады. Сонымен қатар олар бір салада дарынды болса, басқа салаларда қиындықтарға тап болуы мүмкін. Олар дамудың бір кезеңінде өте қабілетті болса, келесі кезеңдерде қабілеттерін танытпауы мүмкін. Бұл дарындылық пен қабілеттіліктерді мұғалімдер, ата-аналар, топ мүшелері немесе балалардың өздері айқындай алады. Дарынды балаларды анықтау – баланың дамуын талдаумен байланысты ұзақ процесс. Дарындылықты қандай да бір әдіспен анықтау мүмкін емес. Дарынды баланы тәрбие беру мен оқыту барысында біртіндеп, сатылап анықтау қажет. Дәл қазіргі уақытта баланы дарынды және дарыны жоқ бала деп келешек өміріне қол сұғу дұрыс емес. Өйткені баланың бойындағы қайталанбас ерекшелігі өсе келе баланың шын мәнінде талантты болатынына кепілдік бере алмайды. |
Іс-әрекетті жоспарлауға бағыттау
| 2 – топтан мұғалімдерді шығарып тосын тапсырмалар беру.1-тапсырма: Кез-келген тақпақ айту2-тапсырма: Сол тақпақты әнге салып айту.3-тапсырма:Сол тақпақты репп бағытында айту.4-тапсырма.Сол тақпақты орысша айтып беру. Мұғалімдер өздері білетін тақпақты түрлі бағытта айтып шығады.Тосыннан берілген тапсырмаларды мұғалімдер орындау барысында олардың арасынан да дарындылық пен таланттылық қасиеттер айқындалады. |
Сергіту сәті:
. | Берілген сөздерді тез оқимын. 2 рет оқимын. 1 минут беріледі. Кестеде 5 қатар бар:1)Аңдар2)Құстар3)Ағаштар4)Гүлдер5)Ыдыстар 32 сөз оқылады:Аю, Терек, Раушан, Қарға, Түлкі, Шағала, Кесе, Қасқыр, Қасық, Роза, Қарағай,Тарелка, Емен, орман, Маймыл, Қайың, Үйрек, Сирен, Қаз, Шырша, Жолбарыс, Ожау, Арыстан, Қарлығаш, Қоян, аққу, Бүркіт, Күркетауық, Тауық, Қалақ, Жираф, Стакан. Мұғалімдердің жазып үлгерген сөздерін санайды.Мұғалімдер бұл сөздерді тез айырып, қажетті қатардың астына жазады.Егер жазылған сөздердің саны 32 болса - ақпарат қабылдауы өте жақсы, 31- 29 орташа. 28 төмен болса қабылдай алмайды деген сөз.
|
Қолдау көрсету және кері байланысқа бағытталған сұрақтар.
|
Әрбір қатысушыға сауалнама беріледі.1.Сізге коучинг сабағының мақсаттары түсінікті болды ма? 2.Сіз бұл мақсаттар сіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес келетінін мойындайсыз ба?3.Сізге оқыту мен оқуда жаңа тәсілдер ұсынылды ма?4.Коучинг сабағы кезінде сіз қызығушылықты сезіндіңіз бе?5.Коучинг сабағы сіздің өзіңіздің оқыту мен оқу тәжірибеңізге өзгеріс енгізуге жігерлендіреді ме? |
Сабақты қорытындылау | 3,2,1 стратегиясы1. Сұрақ....................2. Ескерту..................3. Ұсыныс.................. |