Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дарынды оқушылармен жұмыс жоспар 3-4 сыныптарға
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсінік хат
Дарынды оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында істелетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері (негіздеме). Қазақстан Республикасының “Білім туралы” заңының 5-тарауындағы 41-баптың 1-бөліміндегі “педагог қызметкерлер өз біліктілігін арттыруға міндетті” деп көрсетілуі, “Қазақстан-2030” стратегиялық бағдарламасында Елбасының “біз балаларымызға өзіміздің жақын және алыс көршілерімізбен достық қарым-қатынасымызды мұра етіп қалдыруымыз керек” деген сөзі бүкіл ағартушы қауым алдында “Оқу тәрбие үрдісіне жаңа педагогикалық технологияларды енгізу арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру, шығармашылық қабілетін дамыту” өзекті мәселелер енгізіп отырғаны белгілі. Осы мақсатты жүзеге асыруда мектеп басшысы, ұжымдағы мұғалімдердің кәсіби шеберлігі мен шығармашылық ізденісін дамытуға аса мән беру қажет.
Мектеп –еліміздің халыққа білім беру жүйесінің – күрделі тармағы. Сондықтан мектебіміздің мақсаты: «Нәтижеге бағдарланған оқыту – білім сапасын арттыру негізі»
Сондықтан, мектеп мұғалімінің сапасын соңғы нәтижеге бағыттау керек. Көздеген мақсатымыздың нәтижесін көреміз, мұғалімнің кәсіби шеберлегін дамытуға қажетті жағдай жасау арқылы білімнің жаңа парадигміне өту тәртібі бойынша ғылыми-әдістемелік жұмысын ұйымдастыру. Мектеп мұғалімдері шығармашылық жұмыспен айналысуға даяр болуы керек, нәтижеге жетуге ұмтылу қажет.
“Баланың шығармашылық қабілетін ашу, оны алға қарай дамыту үшін ең бастысы жағдайлар жасау қажет”.
Оқушының дарындылығының дамуы, қабілетінің ашылуы көбінесе мұғалімнің кәсіби біліктілігне, және оның тұлғалық қасиетіне байланысты екені айдан анық.
Көбінесе “дарынды оқушы – бұл жақсы оқитын оқушы” деген пікір қалыптасқан. Белгілі ағылшын психологі П.Торранстың зерттеулері бұл пікірдің мұғалімдер арасында жиі кездесетінін анықтады. Оларға оқуда қиыншылық туғызбайтын, тәртіпті, ұйымшыл, білімді, тұрақты, ұғымтал, өз ойын нақты және түсінікті жеткізе алатын оқушылар көбірек ұнайды. Ал қисынсыз сұрақ қоятын, өз жұмысымен ғана айналысатын, тәуелсіз, көбіне түсініспеушілік туғызатын, қияли, әр нәрсеге көзқарасы бөлек оқушылар ұнамайды. П.Торранстың зерттеулері нақ осы қасиеттер оқушының шығармашылық дарындылығын көрсететін және оның нашар оқитын оқушылардың арасында да аз емес екендігін айқындаған. Сондықтан мұғалімдер осы зерттеулердің нәтижесін есте ұстағаны жөн.
Дарынды оқушымен жұмыстың негізгі мақсаты- олардың шығармашылық жұмыста өзінің қабілетін іске асыруға дайындығын қалыптастыру. Ал мақсатқа жету оқу бағдарламасын тереңдетіп оқыту және оқушының танымдық белсенділігін дамыту арқылы жүзеге асады.
Дарынды оқушымен жұмыс жүйесіндегі мұғалім маңызды орын алады. Оқушының болашақтағы мамандығына байланысты, яғни кәсіби тағдыры тек қана жақсы мұғалімге байланысты.
Бұл контексте болашақ мұғалімді жаңашыл педагогтердің инновациялық тәжірибесін шығармашылық ынтамен меңгеру және пайдалану арқылы даярлаудың келешегі зор деп ойлаймыз.
Жаңашыл педагогтер оқушының жеке тұлғалық абройын барынша құрметеуге, оның шығармашылық қабілеттері мен бейімділіктерін, өздігімен ойлау қабілетін дамытуға, жағымды эмоциональдық педагогикалық үрдісті қалыптастырып, одан педагогикалық зорлықтың барлық түрін аластатуға бағытталған ізгіліктік стратегиясымен сипатталады.
Олардың тәжірибесі мына ережелерге негізделеді: · оқытуды мұғалім мен оқушының өзара шығармашылық қарым-қатынасы ретінде қабылдау. · Күрделі мақсат идеясы (оқушының алдына барынша күрделі мақсат қойылып, оны орындай алатындығына сенімін нығайту); · Өзіндік талдау (оқушылардың жұмыс нәтижелерін жеке және ұжымдық талдау); · Ерікті таңдау (мұғалімнің оқу материалының жақсы меңгерілуі мақсатында сабақ уақытын өз бетінше пайдалануы); · Оқушылардың өзін- өзі шығармашылық басқаруы; · Тәрбиеге жеке тұлға тұрғысынан қарау; · Ата- аналармен ынтымақтастық құру; Сонымен, жаңашыл педагогтердің инновациялық тәжірибесі тұлғаны дамытуда ізгілік және шығармашылық көзқарасқа негізделген әдістер мен жүйесін құрайды. Мұғалімнің біліміне қойылатын талаптар-міндеттер: · өзінің сабақ беретін пәнін мемлекеттік стандарт деңгейінен жоғары деңгейде білу; · оқушы дарындылығының моделін білу; · қазіргі заманға сай оқытудың жаңа технологияларын білу; · дарынды оқушыны оқыту, тәрбиелеу үрдісінде үлгірімге ғана көңіл бөлмей оның басқа да көрсеткіштерімен байланысына да көңіл бөлу; · дарынды оқушылардың ерекшелігін ескере отырып, оларға шығармашылықпен жұмыс жасайтын тапсырмалар дайындай білуі. Мұғалімнің іскерлігіне қойылатын талаптар: · дарынды оқушыны анықтау әдістерімен жұмыс жасай алуы; · дарынды оқушыларды (жекелей және топпен) оқытуға арналған бағдарлама құрастырып, сонымен тұрақты жұмыс істей білуі; · оқушы дарындылығын дамытуға қажетті зерттеу жұмыстарын жүргізе алуы; · дарынды оқушыны оқытудың нәтижесін нақты бағалай білуі; · дарынды оқушының ғылыми –ізденіс жұмыстарымен айналысуына жетекшілік етуі; · дарынды оқушыны олимпиадалар мен сайыстарға дайындауда жетістікке жете алатындай деңгейде жұмыс жасауы. Сондай-ақ дарынды оқушылармен нәтижелі жұмыс жасайтын мұғалімнің кәсіби “бейнесі” мынадай қасиеттерден тұрады: жоғары кәсіби біліктілік, даралық қасиет, білімпаздық, ойлап табуға және ғылыми зертеу жұмысына қабілеттілік, кәсіби қызметін өздігінен жетілдіруге ұмтылушылық. Дарынды оқушымен жұмыс мұғалімнің өзіне, қызметіне және кәсіби біліктілігіне жаңа, жоғары талаптар қояды. Тіпті оның кәсіби жетілуіне өзгеше емтихан болып табылады. Ұлы ойшыл Плутарх кезінде былай депті: “…Көптеген табиғи талант дарынсыз ұстаздардың кесірінен жойылып кетеді. Олар дарынның табиғи құбылысына терең бойлай алмай, тұпарды есекке айналдырып құртып тынады”. Міне, ұстаз осындай келеңсіздікке жол бермеуі керек. Оқушылардың шығармашылық қабілетін арттырып, ынталандыру үшін сабақтарды мынадай жолдармен өткізуге болады:
1. Сабақта кең көлемде көрнекі құралдарды пайдалану;
2. Сабақты түрлендіріп өткізу;
3. Сабақта оқушылар өздері жасаған суреттерді, схемаларды пайдалану;
4. Техникалық құралдарды тиімді қолдану.
5. Сабаққа қатысты бейнетаспаларды, фильмдерді көрсету.
6. Сабақта оқушылардың өзіндік мұғалімнің бағыт-бағдар беруі арқылы жаңа сабақты игеруге дайындау.
мақсатым:
Оқушының коммуникативтігін арттыру
Оқушының еңбек дағдысын қалыптастыру
Тілді жақсы меңгеру
Сапалы білім алу
Ағылшын тілі сабағында жаңа ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, оқушылардың сөздік қорын молайту, сөйлеу тілінің грамматикасын қалыптастыру, дыбыстарды дұрыс айту, диалогтік сөйлеудің қалыптасуы, түсінгенін айта білу, сауатты жазуға дағдыландыру, дүниетанымын, ой - өрісін кеңейту, өмірге деген көзқарасын жан – жақты дамытып, шығармашылық қабілетіне жол ашу.
Міндеттері: Ағылшын тілінде сөйлей білуге үйрету, ағылшын тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру, өзіне берілген сұрақты тыңдап, түсініп, қысқа жауап беруге белгілі бір дәрежеде жүйелі сөйлей білуге, диалог түрінде әңгімелесе білуге үйрету. Тілдің грамматикасын білу арқылы оқушылар бір – бірімен сөйлесуді, сұрақ қоюды үйренеді. Олардың сөйлеу тілін дамыту үшін өздерін қоршаған заттарға, ортаға қатысты, қайда отыр, не көріп отыр, олар не үшін қажет деген сұрақтарға жауап беретіндей жағдай туғызу қажет.
Ауызекі сөздің жалпы міндеті – сөздің мағынасын түсініп, оны өз сөзінде дұрыс қолдану және сөз қорын молайту. Әр сыныптың бағдарламасына қарай оқушылар жаңа сөздерді меңгереді, сөздерді жаттаумен тынбай, сол сөздерді қатыстырып, сөйлем және мәтін құрастыра білу.
-
Сөздік қорын дамыту.
-
Грамматикалық тақырыптарды меңгерту.
-
Есімдіктерді дұрыс қолдана білуін үйрету.
Күтілетін нәтижелері.
- оқушы өз біліміне сеніп, оны әрі дамытады, өзіндік ізденіс, шығармашылық деңгейге көтеріледі;
- жұппен, топпен, ұжымда жұмыс істеуге дағдыланады;
-ағылшын тіліндеде еркін сөйлеу дағдылары қалыптасады;
-өз көзқарастарын ағылшын тілінде еркін білдіреді;
- сөйлеу дағдыларын меңгереді;
-мәтіндерді түсініп, өз көзқарас негізінде баяндай біледі.
№ |
Жүргізілетін жұмыстың жоспары |
Мерзімі |
Ескерту |
1 |
Дарынды балаларды анықтау мақсатында зерттеу жұмыстарын жүргізу |
Қыркүйек |
|
2 |
Ата – анасымен қарым – қатынас жасау |
Үнемі |
|
3 |
Белсенді шығармашылықтағы оқушыларды анықтау |
Қыркүйек |
|
4 |
Оқушылардың шығармашылық жұмысы – ізденіс, зерттеу, бақылау нәтижесінде жасалған жұмыстары. |
Қыркүйек |
|
5 |
Сабақта оқыту технологиясының тиімді жақтарын пайдалану |
Үнемі |
|
6 |
Мектепішілік олимпиадаға дайындық жұмыстарын жүргізу |
Қараша |
|
7 |
Мектепте дарынды балалар арасында түрлі сайыстар өткізу |
Қараша |
|
8 |
Ізденіс жұмыстары үшін интернет желілерімен жұмыс жасауды үйрету |
Жоспар бойынша |
|
Дарынды оқушылармен өткізілетін сабақтың
күнтізбелік– тақырыптық жоспары
№ |
Тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
1. |
To be |
1 |
08.09.2023 |
2. |
Article |
1 |
15.09.2023 |
3. |
Past simple |
1 |
22.09.2023 |
4. |
Present simple |
1 |
29.09.2023 |
5. |
Present continuous |
1 |
06.10.2023 |
6. |
Ing forms |
1 |
13.10.2023 |
7. |
Infinitive |
1 |
20.10.2023 |
8. |
Pronouns and adjectives |
1 |
27.10.2023 |
9. |
Plurals |
1 |
10.11.2023 |
10. |
Possessive case |
1 |
17.10.2023 |
12. |
Interrogative pronouns |
1 |
24.11.2023 |
13. |
There is |
1 |
01.12.2023 |
14. |
There are |
1 |
08.10.2023 |
15. |
This/that |
1 |
15.12.2023 |
16. |
These/those |
1 |
22.12.2023 |
17. |
Have got |
1 |
12.01.2024 |
18. |
Has got |
1 |
19.01.2024 |
19 |
Some/any |
1 |
26.01.2024 |
20 |
Can/can’t |
1 |
02.02.2024 |
21 |
Must/mustn’t |
1 |
09.02.2024 |
22 |
Have to |
1 |
16.02.2024 |
23 |
Prepositions of place |
1 |
23.02.2024 |
24 |
Sport |
1 |
01.03.2024 |
25 |
Cardinal numbers 1-1000 |
1 |
15.03.2024 |
26 |
Ordinal numbers 1-100 |
1 |
05.04.2024 |
27 |
Natural features |
1 |
12.04.2024 |
28 |
Jobs |
1 |
12.04.2024 |
29 |
Transport |
1 |
19.04.2024 |
30 |
Weather |
1 |
26.04.2024 |
31 |
Food |
1 |
03.05.2024 |
32 |
Clothers |
1 |
10.05.2024 |
33 |
Season |
1 |
17.05.2024 |
34 |
Test grammar |
1 |
24.05.2024 |
Дарынды оқушылар тізімі
№ |
Оқушының аты-жөні |
Сыныбы |
Ескерту |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
700 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |