Материалдар / Дәстүрлі емес сурет салу техникасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дәстүрлі емес сурет салу техникасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзін-өзі жетілдіру папкасы тәрбиешілерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2020
897
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

МКҚК Батыр бөбекжай-бақшасы





















Өзін-өзі жетілдіру папкасы

Тақырыбы:«Дәстүрлі емес сурет салу техникасы»























Орындаған: мектепалды даярлық топ тәрбиеешісі:Рамазанова А.А







Өзін-өзі жетілдіру жоспары:2020-2021оқу жылына

Тақырыбы:Дәстүрлі емес сурет салудың бірнеше техникасын қолдану.

Мақсаты:Сурет салудың бірнеше техникасын қолдану арқылы балаларды сурет салу сабағына деген қызығушылықтарын арттыру.Шығармашылық қабілеттерін дамыту.Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана білуге үйрету.

Міндеті:Шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Білімділік:

- Балаларда сурет салудың бірнеше техникасын үйрету және бекіту.

- Балаларды бейнелеу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерімен, көркем материалдардың алуан түрлерімен және олармен жұмыс істеу тәсілдерімен таныстыру, алған біліктері мен дағдыларын бекіту және балаларға оларды қолданудың кеңдігін көрсету.

Тәрбиелік: - Еңбексүйгіштікке және өз еңбегімен табысқа жетуге деген ұмтылысқа тәрбиелеу.

- Зейінді, дәлдікті, мақсатқа ұмтылушылықты, шығармашылық өзін-өзі тану

ДАМЫТА оқыту: - Көркемдік талғамын, қиялын, тапқырлығын, кеңістіктік қиялын дамыту;

- Жарқын танымдық сезімдерді көрсете отырып, эксперимент жасауға деген ұмтылысты дамыту: таңдану, күмән, жаңасын танудан қуаныш.





Өзектілігі: Сурет салу-бұл қызықты және пайдалы қызмет түрі, оның барысында әртүрлі материалдарды қолдана отырып, түрлі-түсті және графикалық кескіндер жасалады. Дәстүрлі емес материалдар мен әдістерді қолдана отырып бейнелеу әрекеті баланың дамуына ықпал етеді:

1. Қолдың ұсақ моторикасы және тактильді қабылдау;

2. Қағаз парағындағы кеңістіктік бағдарлау, көз және визуалды қабылдау;

3. Назар аудару және табандылық;

4. Ойлау;

5. Көрнекі Дағдылар мен қабілеттер, байқау, эстетикалық қабылдау, эмоционалды жауапкершілік; 6. Сонымен қатар, осы іс-әрекет барысында мектеп жасына дейінгі бала бақылау және өзін-өзі бақылау дағдыларын қалыптастырады.



Дәстүрлі емес техниканы үйренудің сәттілігі көбінесе мұғалімнің балаларға белгілі бір мазмұнды жеткізу үшін қандай әдістер мен әдістерді қолданатындығына байланысты. Сонымен, сурет салуды үйрену кезінде әртүрлі әдістер мен әртүрлі материалдарды қолдануға болады. Мен балалармен келесі сабақ жоспарын жасадым: ай дәстүрлі емес даму техникасы













Сабақтың тақырыбы

Қыркүйек

саусақтармен сурет салу

1. "Күзгі кілем"

2. Алма компоты

3. .Күзгі бақ

4.Түрлі-түсті доптар



Қазан саусақтармен сурет салу

1. Күзде бояу жиектерінде өсірілді

2.Кірпі

3.Күзгі ағаш

4. Бақшада не пісіп қалды"

Қараша алақанмен сурет салу

1.Түрлі-түсті алақандар

2.

3. Ағаш

4.Алтын балық

Желтоқсан

Мақта бүршіктерімен сурет салу

1. Коразға арналған бұршақ

2. Қар

3. Күшік

4. Орманда шырша дүниеге келді



Қаңтар

1. Батырма

2. Міне, қыста айналада

3. Қар жауып тұр

4. Балапандар

5.Катяға арналған моншақтар

Ақпан Пенопластпен бедер (мөртабан) 1. Ваняға арналған текшелер 2. Доптар 3. Мұнаралар 4. Жұлдызқұрт

Наурыз Губкамен сурет салу 1. Катюшаға арналған көйлек 2. Қоянды жасыру 3. Көңілді жануарлар 4. Күн



Сәуір Мыжылған қағазбен сурет салу 1. Қайыңдар 2. Бақбақ 3. Кірпі 4. Құстар 5. Әуе шарлары.

Мамыр Шашырату 1. От шашу 2. Аспандағы жұлдыздар 3. Тамшуырмен сурет салу 4. Жаңбыр жауып тұр 5. Жаз



































Ата-аналармен жұмыс Кеңес: "дәстүрлі емес тәсілдермен сурет салудың мәні", "дәстүрлі емес сурет техникасы". Психикалық процестердің дамуында ерте жаста маңызды рөл атқаратыны белгілі. Бұл жастағы ең маңызды және маңызды сурет салу. Сурет салу өте қызықты және сонымен бірге күрделі процесс. Сурет салудың әртүрлі әдістерін, соның ішінде дәстүрлі емес мұғалімді қолдана отырып, бейнелеу өнеріне деген сүйіспеншілікті оятады, сурет салуға қызығушылық тудырады. Балабақшада дәстүрлі емес сурет салудың әртүрлі әдістері мен әдістерін қолдануға болады. Көптеген ғалымдар дәстүрлі емес сурет салудың барлық түрлерін балаларды техниканың ерекшеліктерімен (Эйнон Д., Колдина Д.Н. және т. б.) таныстыру арқылы ерте жастан енгізуге болады деп санайды. Айырмашылық тек тәрбиешінің сурет салу процесіне қатысу дәрежесінде болады. Дәстүрлі емес сурет салудың көптеген әдістері бар, олардың ерекшелігі-бұл балаларға қажетті нәтижеге тез жетуге мүмкіндік береді. Мысалы, қай бала саусақтарымен сурет салуға, өз алақанымен сурет салуға, қағазға дақтар қоюға және күлкілі сурет алуға қызығушылық танытады. Дәстүрлі емес материалдар мен әдістерді қолдана отырып бейнелеу әрекеті баланың дамуына ықпал етеді: Қолдың ұсақ моторикасы және тактильді қабылдау;

Қағаз парағындағы кеңістіктік бағдарлау, көз және визуалды қабылдау; Назар аудару және табандылық; Ойлау; Көрнекі Дағдылар мен қабілеттер, байқау, эстетикалық қабылдау, эмоционалды жауапкершілік; Сонымен қатар, осы іс-әрекет барысында мектеп жасына дейінгі бала бақылау және өзін-өзі бақылау дағдыларын қалыптастырады. Осылайша, менің жұмысымның міндеттері-жас балаларды дәстүрлі емес сурет салу техникасымен таныстыру, сурет салуға қызығушылықты қалыптастыру және психикалық процестерді дамыту (назар, сөйлеу, қабылдау, ойлау, қиял).

Мектепке дейінгі педагогика тарихында шығармашылық мәселесі әрқашан өзекті мәселелердің бірі болды. Шығармашылық, шығармашылықты дамыту-тәрбиенің басты міндеттерінің бірі. Мектепке дейінгі педагогиканың қазіргі даму кезеңінде балалар шығармашылығы мәселесін бейнелеу іс-әрекетін оқыту мәселелерінен тыс қарастыруға болмайды. Барлық қиындық болған осы өзара байланыстар. Шығармашылық процесс балаларға қол жетімді бейнелеу құралдарымен экспрессивті бейнені жасауды ұсынады. Сурет салу-мектеп жасына дейінгі балалар үшін ең қызықты және қызықты іс-шаралардың бірі. Сурет салу барысында байқау, эстетикалық қабылдау, көркемдік талғам, шығармашылық қабілеттер жетілдіріледі. Балалық шақтағы барлық балалар сурет салады, бірақ бұл барлық балаларда бірдей бола бермейді, бір балаға аз көмек қажет, ал екіншісіне ұзақ жаттығу қажет. Графикалық Дағдылар мен дағдылардың қалыптаспауы баланың өз жоспарларын суретте көрсетуге кедергі келтіреді және дамуын қиындатады. - балалар суреттерін жасау барысында бейнелеу техникасының мәнін ашу; - психологиялық-педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерде балалардың бейнелеу шығармашылығын дамыту мәселелерін қарастыру; - балалар шығармашылығын дамыту мақсатында бейнелеудің дәстүрлі емес техникасын пайдалану бойынша жұмыстың мазмұны мен әдістемесін қарастыру. Мен балалармен сабақты екінші кіші топтан бастаймын. Мен Р. г. Казакованың әзірлемелерін қолданамын. Мен кішкентай суретшілерден маңызды көркемдік жүктемені алып жүретін кәсіби айқын сызықтарды қажет етпейтін тәсілдерден бастаймын. Жұмыстың ажырамас бөлігі бояулармен тәжірибе жасау (жаңа реңктер жасау) және сурет салу әдістерін бірлесіп дамыту болып табылады. Қызметтің бұл түрі балалардың жұмысын қызықты, мәнерлі және түрлі-түсті етуге мүмкіндік береді. Балалар әсіресе эмоцияларына бейім. Олардың тікелей қиялында пайда болған суреттер мен сюжеттер түс, пішін, оқиғалардың түсініксіз үйлесімімен таң қалдырады. Сурет салу, дайын пішіндерді кесу және коллаж жасау арқылы балалар шығармашылық міндеттерді шешеді, бұл керемет нәтижелерге қол жеткізуге көмектеседі. Балалармен жұмысымда бейнелеу өнерін оқытуда әртүрлі нұсқаларды таңдауға тырысамын. Құру мен салауатты – таңдау құралдардың мәнерлілігін. Экспрессивтілік құралдары тақырыпты және сурет әдісін таңдауды ұсынады. Балалардың қиялының ішкі әлеуетін үнемі толықтырып отыру, оны эмоциялардың көптігі мен өз жағдайын басқалармен бөлісуге деген ықылас сезімі пайда болғанға дейін оны жаңа әсерлермен байыту маңызды. Эмоционалды тұрғыдан ең қызықты жол-бұл кездейсоқ тосынсыйлардың жолы. Балалар сүйеді тосын, сондықтан айналысу осындай олар үшін мереке. Мен саусақ кескіндемесін де қолданамын. Балаларда бұл алақанды жайып немесе саусағыңызды бояуға батырған кезде ерекше рахат тудырады, бала қағаз парағында із қалдырады. Ол анықтауға тырысады, егер ол бірдеңеге ұқсаса, дәл сол жерде

Тосынсыйлардың тағы бір қызықты нұсқасы-дақтар. Қағаздағы бояудың жарқын дақтары әр түрлі пішінге ие болады, ал суреттер тек балаға түсінікті болады. Олар: аспанда ұшатын құстар, бұталар, гүлдер вазасы және т. б. Балалармен жұмыс барысында мен дәстүрлі емес сурет салудың тағы бір әдісін қолданамын - монотопия. Мен балаларға пейзаждар мен сюжеттік суреттерді салуды үйретуде осы әдісті қолдану әсіресе сәтті және орынды деп санаймын, өйткені бұл түстерді араластырудың және қажетті фонды тез алудың тамаша тәсілі. Екі жағдайда да бояу парақтың алдын-ала суланған бетіне дақ түрінде қолданылады. Содан кейін басқа Парақ үстіне қойылып, бәрі тегістеледі. Тегістеу процесінде бояулар араласады, бір-біріне құйылады және жаңа түстер мен реңктер алынады. Бір парақты екіншісіне басып шығару нәтижесінде бір түрлі-түсті суреттің орнына екеуі алынады. Бала екінші парақты сәтсіздікке ұшыраған жағдайда қосалқы ретінде қолдана алады Коллаж, саусақ кескіндемесі, бляшка, монотопия және дәстүрлі емес сурет салудың басқа технологиялары баланың шығармашылығының дамуына ықпал етеді, қиялды оятады, байқауды, назар мен қиялды белсендіреді, қол дағдыларын, пішін мен түс сезімін дамытады, балалардағы көркемдік талғамды тәрбиелеуге ықпал етеді. Мен сурет салудың дәстүрлі емес әдістерін тек әуесқой сабақтарда ғана емес, сонымен қатар басқа сабақтарда да, сабақтан бос уақытта да қолданамын. Осы әдістеме бойынша жұмыс жасай отырып, балалардың бейнелеу өнеріне деген қызығушылығы артатынын атап өтті. Әр түрлі тәсілдермен сурет салу тәжірибесі бар балалар оларды өздері ұсынады, тек оларға сурет салу тақырыбын ұсынған жөн.

Қорытынды Сонымен, қазіргі уақытта мектеп жасына дейінгі балаларды сабақтарда дәстүрлі емес тәсілдермен сурет салуға үйрету өте маңызды. Дәстүрлі емес сурет баланың шығармашылық әлеуетін ашуға, көркемдік белсенділікке деген қызығушылықты үнемі арттыруға, психикалық процестерді дамытуға мүмкіндік береді. Бұл балаларға өздерін еркін, батыл, тезірек сезінуге мүмкіндік береді, қиялын дамытады, өзін-өзі көрсетуге толық еркіндік береді. Барлық балалар сурет салғанды ұнатады. Олар үшін шығармашылық-бұл рухани жұмыстың көрінісі. Сезімдер, ақыл, көз және қолдар-жанның құралы. Әлемнің сұлулығы мен үйлесіміне тап болып, қуаныш пен таңданыс сезімін сезіне отырып, олар қағаз бетіндегі шындыққа деген көзқарасын көрсете отырып, "әдемі сәтті тоқтатуды" қалайды. Барлық балалар сурет салғанды ұнатады. Олар үшін шығармашылық-бұл рухани жұмыстың көрінісі. Сезімдер, ақыл, көз және қолдар-жанның құралы. Әлемнің сұлулығы мен үйлесіміне тап болып, қуаныш пен таңданыс сезімін сезіне отырып, олар қағаз бетіндегі шындыққа деген көзқарасын көрсете отырып, "әдемі сәтті тоқтатуды" қалайды. Балаға сурет салу-бұл қуанышты, рухтандырылған жұмыс, оны мәжбүрлеудің қажеті жоқ, бірақ баланы ынталандыру және қолдау өте маңызды, біртіндеп оның алдында визуалды әрекеттің жаңа мүмкіндіктерін ашады. Түпнұсқа сурет өзінің қарапайымдылығымен және қол жетімділігімен тартады, танымал заттарды көркем материалдар ретінде пайдалану мүмкіндігін ашады. Бұл әсіресе балалармен бейнелеу кезеңіне дейін, бояулармен, щеткамен жұмыс істеудің техникалық дағдылары қалыптаспаған кезде, қанша су алу керек, қанша гуашь... және ең бастысы, дәл пропорционалды түсінік болмаған кезде айқын көрінеді. Ақыр соңында, түпкілікті өнім – сурет емес, жеке тұлғаның дамуы: өзіне деген сенімділікті, қабілеттерін қалыптастыру, шығармашылық жұмыста өзін-өзі тану, іс-әрекеттің бағыты





Әдебиеттер тізімі 1. Аверьянова, А. П. Мастерилка. - Дмитров: "Карапуз" Баспа үйі, 2000. 2. Ильина а. дәстүрлі емес тәсілдермен сурет салу / / мектепке дейінгі тәрбие. – 2000. - №10. – Б. 48 – 50. 3. Сурет салуды қалай үйренуге болады. Ағылшын тілінен Пер. М.Д. Лахути. – М.: Росман, 2001. 4. Колобова Л. Рисандия еліне саяхат / / Мектепке дейінгі тәрбие. – 1994. - №4. – Б. 18 – 25. 5. Лыкова Л. А. балабақшадағы бейнелеу қызметі: жоспарлау, сабақтың қысқаша мазмұны. Әдістемелік ұсынымдар. Кіші топ. – М.: КАРАПУЗ_ДИДАКТИКА, 2008. 6. Никашин А. и. страунинг а. м. мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қиялын дамытудағы ТРИЗ. – Вологда: Вологда облыстық педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау институтының баспасы, 1993. 7. Мектеп жасына дейінгі балалармен сурет салу: дәстүрлі емес әдістер, жоспарлау, сабақтың қысқаша мазмұны / ред.Р. г. Казакова. – М.: сауда орталығы, 2005. 8. Рогаткина т. бояулар достарды қалай іздеді / / Мектепке дейінгі тәрбие. – 2000. - №11. – Б. 8 – 12.



"Саусақпен сурет салу» Суретті алу әдісі: бала саусағын гуашқа түсіріп, қағазға нүктелер, дақтар қояды. Әр саусаққа түрлі түсті бояулар теріледі. Жұмыстан кейін саусақтар майлықпен сүртіледі, содан кейін гуаш оңай жуылады.







"Алақанмен сурет салу» Суретті алу әдісі: бала алақанын гуашқа түсіреді (бүкіл щетка) немесе оны щеткамен бояйды және қағазға басып шығарады. Әр түрлі түстермен боялған оң және сол қолдар. Жұмыстан кейін қолдар майлықтармен сүртіледі, содан кейін гуаш оңай жуылады.

 







"Тығыннан немесе өшіргішпен басып шығару» Суретті алу әдісі: бала тығынды бояумен мөртабанға басып, қағазға басып шығарады. Басқа түсті алу үшін тостаған мен тығын да өзгереді.

















"Трафарет бойынша басып шығару» Суретті алу әдісі: бала мөрді немесе көбік тампонын бояумен мөртабанға басады және трафарет көмегімен қағазға басып шығарады. Түсті өзгерту үшін басқа тампон мен трафарет алыңыз.









"Мыжылған қағазбен басып шығару» Суретті алу әдісі: бала мыжылған қағазды (майлықты) бояумен мөртабанға басып, қағазға басып шығарады. Басқа түсті алу үшін тарелка да, мыжылған қағаз да өзгереді.

 















"Жапырақ іздері» Суретті алу әдісі: бала ағаштың жапырағын түрлі түсті бояулармен жабады, содан кейін басып шығару үшін оны боялған жағымен қағазға қолданады. Әр жолы жаңа парақ алынады. Жапырақтардағы жапырақшаларды щеткамен аяқтауға болады. «Отпечатки листьев»

 



"Көбік суреттері» Суретті алу әдісі: біз көбік резеңкеден әртүрлі кішкентай фигураларды жасаймыз (сіз жай ғана көбік резеңкесімен жабыстыра аласыз), содан кейін оларды жұқа сыммен таяқшаға немесе қарындашқа (өткір емес) бекітіңіз. Зеңбірек еңбек дайын. Енді оны бояуға батырып, штамптау әдісімен бояуға болады (мақта жүнінен айырмашылығы барлық көбік жақсы жуылады).

 

 "Желім мен тұз салыңыз» Суретті алу әдісі: ПВА желімімен картонға гүл немесе ваза сияқты өрнек салыңыз. Оны пісіру табағына салыңыз да, тұзбен жақсылап себіңіз. Барлық жерде тұзды шашыратпау үшін пішін қажет. Желім қатайғаннан кейін, барлық артық дәндерді шайқаңыз. Щетканы қажетті түске батырыңыз. Тұз сызығына ақырын тигізіп, контур бойымен түс қалай таралатынын көріңіз. Суреттің әртүрлі бөліктерінде әртүрлі түстерді қолданыңыз, олар өткелдерде өте жақсы араласады. Барлық желімделген сызықтарды түспен толтырыңыз және құрғатыңыз. Толық кебу үшін бір-екі күн кетуі мүмкін.

 

"Сабын көпіршіктерін салыңыз» Суретті алу әдісі: суға сусабын немесе сұйық сабын қосылады. Концентрациясы шамамен 1:10. Пропорция қатаң емес, бірақ сіз әлі де күрт жағына шықпауыңыз керек. Егер сабын көпіршіктері кішкентай балаға арналған болса, нәресте сусабынын көз жасынсыз қолданған жөн. Көпіршіктер үлкен және ұзақ уақыт жарылып кетпеуі үшін суға аздап желатин немесе глицерин қосыңыз «Рисуем мыльными пузырями»

















"Бөтелкенің түбін сызыңыз» Алу тәсілі: суреттің алдын ала қажет істі тындыра гуашь в блюдце, содан соң кірісеміз сурет. Бөтелкенің түбін бояумен ыдысқа түсіріп, қағазға басып шығарыңыз. Кептіруден кейін суретті аяқтауға болады.











"Микроб жазғышпен сызыңыз» Суретті алу әдісі: сурет бастапқыда PVA желімімен майланған. Содан кейін суретті микробисермен себіңіз.















Біз Жарма тартамыз» Суретті алу әдісі: сурет бастапқыда PVA желімімен майланған. Содан кейін суретті кез-келген жармаға себіңіз (жарма, қарақұмық, тары, сұлы, күріш).



"Мөртаңба» Суретті алу әдісі: кез-келген материалдан, мысалы, жұмсақ пластиктен немесе губкадан кез-келген фигура кесіледі (кез-келген нәрсе). Ыңғайлы болу үшін суретті тығынға немесе қарындашқа жабыстыруға болады. Алдын ала қажет істі тындыра гуашь в блюдце, содан соң кірісеміз сурет. Біз мөрді бояумен ыдысқа түсіріп, қағазға басып шығарамыз.









"Біз алақанның жиегін тартамыз» Суретті алу әдісі: парақтың ортасында бала алақанның шетіне сурет салады. Ол бояуға батырылады және қағазға басып шығарылады, өйткені ол суреттейтін сурет үшін қажет. Содан кейін бояу шүберекпен сүртіледі.





 "Біз жұдырықпен тартамыз» Суретті алу әдісі: бала камераны гуашқа түсіреді немесе оны щеткамен бояйды және қағазға басып шығарады. Жұмыстан кейін камера майлықтармен сүртіледі, содан кейін гуаш оңай жуылады.



 











"Дымқыл қағазға сурет салу» Ылғал қағазға жақсы сурет салатын бірқатар заттар, сюжеттер, суреттер бар. Бізге түсініксіздік, түсініксіздік қажет, мысалы, егер бала келесі тақырыптарды суреттегісі келсе:" тұмандағы қала"," мен армандадым"," жаңбыр жауады"," Түнгі қала"," перделердің артындағы гүлдер " және т.б. мектеп жасына дейінгі баланы қағазды сәл дымқыл етуге үйрету керек. Егер қағаз тым дымқыл болса-сурет жұмыс істемеуі мүмкін. Сондықтан мақта жүнінің бір бөлігін таза суға батырып, оны сығып, бүкіл қағаз парағына немесе (қажет болса) тек бөлек бөлікке салу ұсынылады. Қағаз түсініксіз суреттер шығаруға дайын.

 



"Қатты жартылай құрғақ щетка» Суретті алу әдісі: бала щетканы гуашқа түсіріп, оны қағазға, тіпті тігінен де ұрады. Жұмыс кезінде щетка суға түспейді. Осылайша, бүкіл Парақ, контур немесе шаблон толтырылады. Бұл пушистый немесе тікенді беттің құрылымын еліктейді.

 











"Біз шанышқымен тартамыз» Алу тәсілі: суреттің алдын ала қажет істі тындыра гуашь в блюдце, содан соң кірісеміз сурет. Шанышқыны бояумен ыдысқа түсіріп, қағазға басып шығарыңыз. Кептіруден кейін суретті аяқтауға болады.

 

 

"Шашырату» Суретті алу әдісі: бала щетканы бояйды және қағазды ұстап тұрған картонға щеткамен ұрады. Содан кейін парақты акварельмен бір немесе бірнеше түстермен бояйды. Бояу қағазға шашырайды.



578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!