Материалдар / Даярлық тобы вариатив

Даярлық тобы вариатив

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпыға міндетті мемлекеттік стандартына (2016 жылғы 13 мамырдағы №292 ҚР Үкіметінің қаулысы), Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына (ҚР БҒМ 2016 жылғы 22 маусымдағы №391 бұйрығына 1-қосымша) сәйкес жалпы білім беретін мектептердегі мектепалды даярлық сыныбына берілген 4 сағат вариативтік компонентті жүзеге асыру бағытында 1 сағаты А.Аменованың «Логика» мектепалды даярлық тобына арналған әдістемелік құралы негізінде жоспарланды. (АӘК сараптама кеңесі, 21.02.2017 ж №2 хаттама)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қазан 2021
483
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
КЕЛІСІЛДІ _____________
Шығыс Қазақстан облысы
білім басқармасының басшысы
С.Жумадилова

БЕКІТІЛДІ ________________
Шығыс Қазақстан облысы
білім басқармасының Бесқарағай ауданы
бойынша білім бөлімінің басшысы
С. Омаргазин
«___» ____________2021 жыл

«___»__________ 2021 жыл

Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының
Бесқарағай ауданы бойынша білім бөлімінің
«Семияр орта мектебі» КММ
мектепалды даярлық сыныбына арналған
«Қызықты математика» курс бағдарламасы
2021-2022 оқу жылы

Мектеп директоры
М.О.

Зияданов Т.К.

қолы ___________

Жетіжар ауылы

Түсінік хат

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпыға міндетті мемлекеттік стандартына (2016 жылғы 13 мамырдағы №292 ҚР Үкіметінің қаулысы),
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына (ҚР БҒМ 2016 жылғы 22 маусымдағы №391 бұйрығына 1-қосымша) сәйкес жалпы
білім беретін мектептердегі мектепалды даярлық сыныбына берілген 4 сағат вариативтік компонентті жүзеге асыру бағытында 1 сағаты
А.Аменованың «Логика» мектепалды даярлық тобына арналған әдістемелік құралы негізінде жоспарланды. (АӘК сараптама кеңесі, 21.02.2017 ж
№2 хаттама)

Мақсаты:


Математикалық байланыстар мен байланыстылық туралы түсінік қалыптастыру.



Балаларды көрнекті-бейнелі ойлауын жаңа деңгейге көтеруге , олардың жалпы ойлау қызметін дамыту.



Көзбен көріп, іштей есептеуге үйренеді, олардың көз мөлшер, пішінді шамалау жылдамдыңын арттыру.

Міндеттері:


Меңгерулеріне лайықты жаттығулар, өздігінен орындайтын тапсырмалар, практикалық жұмыстар, логикалық ойын дамытатын, баланы
жазуға жаттықтыратын, шығармашылық қабілетін оятып, пәнге қызығушылығытын арттыратын жаттығулар жүйесі алма-кезек, әр түрлі
деңгейде беріліп жүзеге асырылып отырылады.

Күтілетін нәтиже:


Заттардың қасиеттері туралы түсініктері қалыптасады. Балалар заттарды салыстыра біледі. Реттік және есептік санауды

жаттығады. Заттардың өлшем, материал секілді қасиеттерімен танысады. Заттардың үлкен және кіші санын анықтайды.
Заттарды топқа бөліп үйренеді. Ұқыпты жұмыс істеуге дағдыланады. Ойлау қабілеттері дамиды. Ой-қиялы,
шығармашылығы дамиды.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің жалпы көлемі – 1 сағат.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің ұзақтығы 25-30 минут.

Тақырыптық күнтізбелік жоспары



Тақырыбы

Мақсаты

Сағ\
саны

1

Заттар белгілері(түсі, пішіні, өлшемі, қызметі, материалы)

Заттардың белгілерін анықтау іскерлігін тексеру;

1

2

Бірдей. Әртүрлі. Заттарды әртүрлі белгілер бойынша салыстыру.
Геометриялық фигуралар туралы жалпы түсініктер (шеңбер,
сопақша, үшбұрыш, шаршы, тікбұрыш)

Заттарды әртүрлі белгілері бойынша салыстыру,
олардың қасиеттері мен айырмашылықтарын
«бірдей», «әртүрлі» деген сөздерді қолдана отырып
табу іскерлігін қалыптастыру;

1

3

Заттардың белгілерінің өзгеруі.

Заттардың өзгерістерін көру және өзгерістердің
қандай белгілер бойынша орын алғанын анықтау
іскерлігін қалыптастыру:

1

4

Заттарды топқа біріктіру.

Заттарды топтарға біріктіру, оларды топтарға бөлу
және берілген белгілері бойынша заттарды топтан
ажырату іскерлігін қалыптастыру.

1

5

Сол жақтан – оң жақтан.

Оң қол мен сол қолды ажырату іскерлігін дамыту.

1

6

Уақыт реттілігін анықтау.

Уақыттық түсініктерді дамыту: оқиғалардың
реттілігін анықтау іскерлігін қалыптастыру.

1

7

Уақытта бағдарлау : тәулік (таң, күн, кеш, түн), апта күндері. Күн
режимі.

Тәулік бөліктері мен апта күндерін, күн режімі мен
оны сақтау қажеттілігі түсініктерін қалыптастыру.

1

8

Уақытты бағдарлау: айлар, жыл мезгілдері, жыл.

Жыл мезгілдерін, айларды ретімен атау іскерлігін
дамыту.

1

9

Сызықтар. Түзу. Қисық сызық. Тұйық сызық. Тұйықталмаған сызық.

Сызықтарды қоршаған ортадан табу іскерлігін
қалыптастыру.

1

10

Нүкте. Сәуле. Бұрыш. Кесінді.

«нүкте», «сәуле», «бұрыш», «кесінді» түсініктерін
қалыптастыру.

1

11

Бір. Көп. Саны мен цифры. Жол. Баған.

Жиынтықтан жекеленген заттарды бөліп алу
іскерлігін дамыту

1

12

Бір. Көп. Саны мен цифры. Жол. Баған.

Жиынтықтан жекеленген заттарды бөліп алу
іскерлігін дамыту

1

13

2 саны мен цифры.

2 санымен және цифрымен таныстыру.

1

Мерзімі

14

3 саны мен цифры.

3 санымен және цифрымен таныстыру.

1

15

4 саны мен цифры.

4 санымен және цифрымен таныстыру.

1

16

Сандарды салыстыру.

Заттар жиынтықтары мен сандарды «», «=»
белгілерінің көмегімен салыстыру іскерлігін
қалыптастыру.

1

17

Қосу. «+» белгісі.

«+» белгісімен таныстыру.

1

18

Азайту. «-» белгісі.

«-» азайту белгісімен таныстыру.

1

19

5 саны мен цифры.

5 санымен және цифрымен таныстыру.

1

20

1-5 сандары.

5-тің көлемінде есептеу дағдыларын қалыптастыру.

1

21

6 саны мен цифры.

6 санымен және цифрымен таныстыру.

1

22

7 саны мен цифры.

7 санымен және цифрымен таныстыру.

1

23

8 саны мен цифры.

8 санымен және цифрымен таныстыру.

1

24

9 саны мен цифры.

9 санымен және цифрымен таныстыру.

1

25

9 саны мен цифры.

9 санымен және цифрымен таныстыру.

1

26

0 саны мен цифры.

0 санымен және цифрымен, сандық қатардағы
орнымен танысу.

1

27

10 саны мен цифры.

10 санымен және цифрымен таныстыру.

1

28

10 саны мен цифры.

10 санымен және цифрымен таныстыру.

1

29

Теңгемен танысу.

Ұлттық валюта - теңге туралы жалпы мағлұ-мат
беру. Балаларды түрлі монеталармен таныстыру.

1

30

Сағат.

Уақытты сағат бойынша анықтау іскерлігін
қалыптастыру.

1

0-10 сандары.

Есептік және реттік санау дағдыларын бекіту.

2

31-32

ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ

КЕЛІСІЛДІ _____________
Шығыс Қазақстан облысы
білім басқармасының басшысы
С.Жумадилова
«___»__________ 2021 жыл

БЕКІТІЛДІ ________________
Шығыс Қазақстан облысы
білім басқармасының Бесқарағай ауданы
бойынша білім бөлімінің басшысы
С. Омаргазин
«___» ____________2021 жыл

Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының
Бесқарағай ауданы бойынша білім бөлімінің

«Семияр орта мектебі» КММ
мектепалды даярлық сыныбына арналған
«Ертегілер елінде» курс бағдарламасы

2021-2022 оқу жылы

Мектеп директоры
М.О.

Зияданов Т.К.

қолы ___________

Жетіжар ауылы

Түсінік хат
Ортаңғы топқа арналған таңдау курс бағдарламасы «Ертегілер елінде» деп аталады. Ертегілер балалардың ойын,
қиялын, сөйлеу тілін дамытуда үлкен роль атқарады. Сондықтан ортаңғы топ тәрбиенушілері үшін ертегілерді оқытудың
маңызы зор.
«Ертегілер елінде» таңдау курсында қиял-ғажайып, тұрмыс-салт, хайуанаттар жайындағы ертегілер қамтылған.
Балалардың қабылдануына жеңіл, оқиғасы қызықты ертегілер таңдап алынды.
Балалар ертегідлерді рөлдерге бөліп, сахналайды.
Ертегіні қою барысында балалар әр түрлі құралдарды пайдаланады, басқа да ойыншылармен қарым-қатынасқа түседі.
Рөлін іс-әрекетпен, сөйлеумен, мимикамен, пантомимикамен білдіреді.
«Ертегілер елінде» бағдарламасы ортаңғы топ балаларының тұлғалық дамуын қамтамасыз етіп және оны мектепке
дайындауға бағытталған.

«Ертегілер елінде» бағдарламасының жылдық жүктемесі 36 сағатқа құрылған. Апталық жүктемесі -1сағат.
Бағдарлама 4-5 жас аралағындағы балаларға арналып ұсынылған. Бағдарламаны оқыту төмендегідей мақсаты мен
міндеттеріне жетудің қажеттілігін қамтамасыз етеді.
Мақсаты: балаларды топтастырып, бірге ертегіні сахналауға, рөлдерді
орындауда икемділік, шынайлық, бірлесіп әрекет етуге үйрету,
сөздік қорын, тіл байлығын дамыту.
Міндеттері: Топпен жұмыс жасауды, өзіне жүктелген міндеті толық
атқаруды, бастаған істі төзімділікпен аяқтауды. Балалардың
әлеуметті ортада бір-бірімен дұрыс қарым-қатынас жасаудың
дағдыларын жетілдіру.
Күтілетін нәтиже: - Ертегі кейіпкерлерінің рөлін орындауға икемді болуды
дамытып, өзінің жеке тілектестігін көрсетеді.
- Ертегі барысын үнемі өзгертіп, ауыстырып, мүмкіндігін қамтамасыз етіп отырады.
- Ойыншылардың арасында жолдастық қарым-қатынас қалыптастырады.
- Ертегіде бала шығармашылыққа еркіндік береді.
Бағдарламаның мазмұны: Ертегі кейіпкерлері мен жануарлардың түрлерімен таныстыру. Табиғат және жануарлар
тірішілігі, олардың мінезі мен қылықтары туралы түсіндіреді. Онда балалар қоршаған орта, табиғат, жануарлар мен
тұрмыста көретіндерінің барлығын рөлдерде ойнап шығады. «Ертегілер елінде » бағдарламасы 1 жылға арналған.


1

Тақырыбы
«Алтын балық»
ертегісі

Мақсаты
Су асты тіршілік иелері туралы
түсінік беру, зейінін дамыту

Сағат
саны
4

Күні

Көрнекілігі
Ертегі кітабы,
ертегі
кейіпкерлерін
ің сюжетті
суреттері.

2

«Алтын сақа»
ертегісі

3

«Қызыл телпек»
ертегісі

4

«Бауырсақ »
ертегісі

5

«Жеті лақ»
ертегісі
«Мақта қыз бен
мысық» ертегісі

6

7

«Қарлығаш пен
дәуіт» ертегісі

8

«Үйшік » ертегісі

9

«Шалқан»
ертегісі

10
Қорытынды

Ертегі кейіпкерлерінің сипаты
арқылы жақсы қасиеттерге
баулу.
Ертегі кейіпкерлерінің
жағымды, жағымсыз
қасиеттерін көруге үйрету.
Ойын нақты және түсінікті етіп
жеткізе білуге дағдыландыру.
Өзара сүйіспеншілік қарымқатынасқа тәрбиелеу

4

Кейіпкерлерді
ң суреттері
бар буклет

4

Қолғап
қуыршақтары.

4

Ұжымда бірлесіп әәрекет ете
білу дағдыларын қалыптастыру.
Сөздік қорын молайту, үй
жануарларына деген
қамқорлыққа тәрбиелеу.
Достыққа, сүйіспеншілікке
тәрбиелеу.

3

Ертегі
кейіпкерлерін
ің
атрибуттары.
Қолғап
қуыршақтары

Ертегі арқылы қайырымды,
мейірбан болуға тәрбиелеу.
Балаларға ертегі туралы
түсініктерін кеңейтіп,
айырмашылығын ажырата
білуге үйрету. Сөздік қорларын
молайту.
Балалардың шығармашылық
қабілеттерін дамыту, жақсылық
жасауға, достыққа, өз ойларын

3

3

Сахналық
қойылым.

3

Ертегі
кейіпкерлерін
ің
атрибуттары
Сахналық
қойылым

3

Ертегі
кейіпкерлерін
ің
атрибуттары

1

Ертегі
кейіпкерлер
інен

еркін жеткізе білуге
дағдыландыру.
Барлығы:

жасалған
көрме
32

Пайдалынған әдебиеттер тізімі:
1. Көркем әдебиет, әдістемелік құрал «Аруна» баспасы
2. Воспитание и обучение в средней группе детского сада. Программа и методические рекомендации /сост.М. Б.
Зацпина-М.: Мозаика-Синтез,2008-192с.
3. «Ертегі сыр шертеді» балаларға арналған ертегілер жиынтығы.
4. «Отбасы және балабақша» журнал,2010-2014ж.
5. Мектепке дейінгі білім-тәрбие әдістемесі, № 1,2 2014ж.
6. «Зерек бала» мектепке дейінгі кіші жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқыту бағдарламыс. Астана,2009ж.

7. Үй жануарлары Ж.Қалжанова
Аруна, баспасы
8. Отбасы және балабақша Журнал
9. Ерте,ерте,ертеде Журнал
Педагогика пресс
10.Балдырған
Журнал Алматы, 1998

ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
КЕЛІСІЛДІ _____________
Шығыс Қазақстан облысы
білім басқармасының басшысы
С.Жумадилова
«___»__________ 2021 жыл

БЕКІТІЛДІ ________________
Шығыс Қазақстан облысы
білім басқармасының Бесқарағай ауданы
бойынша білім бөлімінің басшысы
С. Омаргазин
«___» ____________2021 жыл

Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының
Бесқарағай ауданы бойынша білім бөлімінің
«Семияр орта мектебі» КММ
мектепалды даярлық сыныбына арналған
"Логика" курс бағдарламасы
2021-2022 оқу жылы

Мектеп директоры
М.О.

Зияданов Т.К.

қолы ___________

Жетіжар ауылы

Түсінік хат
Мектепалды даярлық тобының тәрбие және білім берудегі басты мақсатының бірі – оқыта және дамыта отырып, балаларды өз бетінше
оқып, білім алуға үйрету. Тек өздігінен оқи, жаза алғанда ғана бала білімді мақсатты және нәтижелі түрде игеретіні анық. Ал өздігінен
жұмыс істеу бала бойында оқу еңбегінің дағдысы мен икемділіктің қалыптасуын қажет етеді. Бала ақпаратты қабылдап қана қоймай , оны
меңгеру технологиясын да үйренуі үшін оқу процесін қалай ұйымдастыру керек? Бұл орайда «Логика» атты дамыту курсының тигізер
көмегі зор.
Бұл курс мынадай міндеттерді басшылыққа алады:
1.
2.
3.
4.
5.

Баланың оқу іс-әрекетіне деген қызығушылығын арттыру;
Бағдарламаның көздеген мақсатына жету үшін өз бетінше іздену әрекеттерін қалыптастыру;
Негізгі ойлау операцияларын саналы түрде қолдана білуге үйрету. Яғни, ақпаратты сауатты қолдана білуін қалыптастыру;
Қиялдар, елестету және шығармашылық ойлауын дамыту;
Өз пікірін айту және оны дәлелдеу, дұрыс сөйлеуге дағдыларын қалыптастыру;

Логика оқу іс-әрекетінің ерекшелігі – негізгі оқулықтан тыс тапсырма берілетіндігінде. Сондықтан оқу іс-әрекеті ойын түрінде жүргізіледі.
Танымдық қабілетті балалардың өздерінің икемі мен мінез-құлқына сай дамыту көзделеді. «Логика» курсының негізгі мақсаттарының бірі –
«Әрдайым өзің үшін еңбектен!» дегенді баланың санасына сіңіру.

Логика оқу іс-әрекетіне ұсынылатын ойындар мен жаттығулар танымдық, тәрбиелік және дамыту мақсатын көздейді.
Танымдық
Есте сақтау түрлерін, қиял мен зейінді қалыптастыру және дамыту. Жалпы оқу икемі мен дағдыны (өздігінен оқулықпен жұмыс істеуін,
бақылай білуін және жұмысын бағалай білуін) қалыптастыру және дамыту. Жаңа шешімдерді іздеу және қажетті нәтижеге жетудің ерекше
тәсілдерін табу.
Тәрбиелік
Қоршаған ортаға оң көзқараспен қарауына ықпал етіп, қарым-қатынас мәдениетіне тәрбиелеу.
Дамыту
Сөздермен, сөз тіркестерімен және сөйлеммен жұмыс істеу барысында тілді дамыту. Ойлау мен тіл бір-бірімен тығыз байланысты. Олар
бірге пайда болды және бірге дамиды.

Аптасына – 1 сағат
Барлығы - 32 сағат
Тақырыптар
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

Отбасы мүшелері
Салыстыру
Топтастыру
Бесіншісі артық
Суретші нені шатастырған?
Айырмашылық пен ұқсастық
Бірдей заттар
Суретті аяқта
Топтастыр
Қай нәрсе өзгеше
Жоғары –төмен, оң жақ

Сағат Мерзімі
саны
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1

Ескерту

Ойлан,тап
Хайуанаттар қорегі
Сөйлемді толықтыр
Сөйлемді аяқта
Сыңарын тап
Қарсы мәндес сөздер
Қарсы мәндес сөздер
Оқу құралдары
Бөлігін тап
Сол жағында,оң жағында.Биік-аласа.
Түрлі тәсілмен орналастыр
Заңдылықты сақтау
Өзіңді өзің тексер
Есептерді шеш
Бөлігін тап
Сөйлемді аяқта
Реттілігін тап
Үзік сызықтар
Суретті қайтала
Сөйлемді аяқта
Қандай сыйлық алғың келеді?

12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32





1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1

Күтілетін нәтиже:
Логикалық ойлау қабілеттері дамиды, оқу іс-әрекетіне
деген қызығушылығы артады;
5-6 жастағы – балалардың зейіні мен есте сақтау қабілеті дамиды;
Балалар шыдамдылыққа, ұқыптылыққа үйренеді;
Балалар белсенді жұмыс істеп, зерттеуге ұмтылады.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ