Мотивациялық -
түрткі болатын
Мотивационно-побудительный
|
Қонақтармен
амандасу.
-Балалар, бүгін
бізге қонақтар келіпті.
-Сәлеметсіздер
ме?
Жылулық
шеңбері
«Психологиялық
жаттығу»:
-Балалар оқу
қызметімізді бастамас бұрын көзімізді
жұмамыз
-Қолдарымыз
демалады
-Аяқтарымыз
демалады
-Бүкіл дене
босаңсиды
-Дем алады,
ұйықтайды
-З-З-З-З-З деп бізді
ара оятып жібереді
Артикуляциялық
массаж:
-Енді, біз ояндық!
Ұйқыдан тұрған соң не
істейміз?
-Дұрыс, жуынамыз.
Керілеміз. Қане бәріміз айнаға қарап бетімізді жуамыз,
маңдайымызды, көзімізді, қасымызды, тізімізді, құлақтарымызды 2-3
рет
-Ал, енді тілімізді
де ұйқысынан оятайық!
«Таза тіс»
артжаттығуы
|
Балалар қонақтармен
амандасады
Шеңберге
тұрып,
қимылмен мұғалім
соңынан қайталайды
Керіледі.
Жуынады
Күледі. Тілдерімен
жоғары сосын төмен тістерінің үстінен
жүргізеді
2-3рет
|
Ұйымдық –
іздену
Организационно -
поисковый
|
Суретпен
жұмыс
-Балалар, мына
суреттен кімдерді көріп
тұрсыңдар?
-Дұрыс. Ата, әже,
әке, ана, әпке, аға, іні, қарындас, сіңілі
т.б.
-Әр адамның өз үйі
болады. Сендердің үйлеріңде кімдер
тұрады?
-Дұрыс осылардың
бәрін бір сөзбен айтқанда отбасы немесе жанұя деп
атаймыз.
-Отбасы- сыйластық,
жарастық орнаған, тәрбиелік мән беретін орта.Онда оның отбасы
мүшелері тұрады. Олар: ата-әже- отбасы тәрбиесіндегі
әдет-ғұрыптарды атадан әкеге, әкеден балаға жеткізуші, әке-
асыраушы, ана- отбасының қамқоршысы, жылуы,
шуағы.
-Анамыз үйде болмаса
не істейміз?
Билингвальды
компонент:
Ата-дедушка,
әже-бабушка, әке- отец, ана- мать, аға-брат,
әпке-сестра
-Жарайсыңдар
балалар!
Сергіту
сәті
«Менің жанұям»
саусақ ойыны
- Бармақ-әке,
бармақ- әке қайдасың?
- Бармақ ана, бармақ
ана қайдасың?
-Бармақ аға, бармақ
аға қайдасың?
-Бармақ әпке, бармақ
әпке қайдасың?
-Бармақ бөбек,
бармақ бөбек қайдасың?
Дыбыстық
жаттығу:
А-а-а ата, аға, ана,
апа
Ә-ә-ә әже,әке,
әпке
|
Балалар өз ойларынан
жауап береді
Отбасы мүшелерін
атап шығады
-Ата, әже, әке, ана,
мен т.б
Балалар суретке
назар аударып, мұқият
тыңдайды
-Қарнымыз ашады,
сағынамыз....
Мұғаліммен бірге
қайталайды
-Мындамын, осында
қалың қалай? деп балалар жауап беріп
көрсетеді
Мұғалім соңынан айнаға қарап
қайталайды
|
Рефлекстік –
түзету
Рефлексивно –
корригирующий
|
Қорытындылау
«Менің жанұям »
ойыны
Шарты: отбасы мүшелерінің суретін
жаңылмай айтып, саусақтарға жапсырып шығу
керек
-Сонымен балалар,
бүгін отбасы туралы және оның мүшелері туралы білдік
пе?
-Кәне, тағы да
өлеңді қайталап жіберейікші
Балаларды
мадақтау
Жасаған жұмыстарын
смайликпен бағалау.
-Ал, балалар
қонақтармен қоштасамыз!
-Сау
болыңыздар!
|
Ойынды қызыға
ойнайды
-Иә!
Мұғалім соңынан
қайталайды.
Балалар
қуанады
-Сау
болыңыздар!
|