Мотивациялық - түрткі болатынМотивационно-побудительный | Қонақтармен амандасу.
-Балалар, бүгін бізге қонақтар келіпті.-Сәлеметсіздер ме?Жылулық шеңбері«Психологиялық жаттығу»:-Балалар оқу қызметімізді бастамас бұрын көзімізді жұмамыз-Қолдарымыз демалады-Аяқтарымыз демалады-Бүкіл дене босаңсиды-Дем алады, ұйықтайды-З-З-З-З-З деп бізді ара оятып жібередіАртикуляциялық массаж:-Енді, біз ояндық! Ұйқыдан тұрған соң не істейміз?-Дұрыс, жуынамыз. Керілеміз. Қане бәріміз айнаға қарап бетімізді жуамыз, маңдайымызды, көзімізді, қасымызды, тізімізді, құлақтарымызды 2-3 рет-Ал, енді тілімізді де ұйқысынан оятайық!«Таза тіс» артжаттығуы
|
Балалар қонақтармен амандасады
Шеңберге тұрып,қимылмен мұғалім соңынан қайталайды
Керіледі. Жуынады
Күледі. Тілдерімен жоғары сосын төмен тістерінің үстінен жүргізеді2-3рет |
Ұйымдық – ізденуОрганизационно - поисковый | Суретпен жұмыс
-Балалар, мына суреттен кімдерді көріп тұрсыңдар?-Дұрыс. Ата, әже, әке, ана, әпке, аға, іні, қарындас, сіңілі т.б. -Әр адамның өз үйі болады. Сендердің үйлеріңде кімдер тұрады?-Дұрыс осылардың бәрін бір сөзбен айтқанда отбасы немесе жанұя деп атаймыз.-Отбасы- сыйластық, жарастық орнаған, тәрбиелік мән беретін орта.Онда оның отбасы мүшелері тұрады. Олар: ата-әже- отбасы тәрбиесіндегі әдет-ғұрыптарды атадан әкеге, әкеден балаға жеткізуші, әке- асыраушы, ана- отбасының қамқоршысы, жылуы, шуағы.-Анамыз үйде болмаса не істейміз?
Билингвальды компонент:Ата-дедушка, әже-бабушка, әке- отец, ана- мать, аға-брат, әпке-сестра -Жарайсыңдар балалар!
Сергіту сәті«Менің жанұям» саусақ ойыны- Бармақ-әке, бармақ- әке қайдасың?- Бармақ ана, бармақ ана қайдасың?-Бармақ аға, бармақ аға қайдасың?-Бармақ әпке, бармақ әпке қайдасың?-Бармақ бөбек, бармақ бөбек қайдасың?
Дыбыстық жаттығу: А-а-а ата, аға, ана, апаӘ-ә-ә әже,әке, әпке |
Балалар өз ойларынан жауап береді
Отбасы мүшелерін атап шығады
-Ата, әже, әке, ана, мен т.б
Балалар суретке назар аударып, мұқият тыңдайды
-Қарнымыз ашады, сағынамыз....
Мұғаліммен бірге қайталайды
-Мындамын, осында қалың қалай? деп балалар жауап беріп көрсетеді
Мұғалім соңынан айнаға қарап қайталайды |
Рефлекстік – түзетуРефлексивно – корригирующий | Қорытындылау
«Менің жанұям » ойыныШарты: отбасы мүшелерінің суретін жаңылмай айтып, саусақтарға жапсырып шығу керек-Сонымен балалар, бүгін отбасы туралы және оның мүшелері туралы білдік пе?-Кәне, тағы да өлеңді қайталап жіберейікші
Балаларды мадақтауЖасаған жұмыстарын смайликпен бағалау.-Ал, балалар қонақтармен қоштасамыз! -Сау болыңыздар! |
Ойынды қызыға ойнайды
-Иә!
Мұғалім соңынан қайталайды.
Балалар қуанады
-Сау болыңыздар! |