Материалдар / Дефектологтің түзету жұмыстарының жылдық жұмыс жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дефектологтің түзету жұмыстарының жылдық жұмыс жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Дефектолог мұғалімінің түзету жұмыстарының жылдық жұмыс Жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2019
6632
81 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: №40 «Болашақ» бөбекжай директоры Ш.А.Айткалиева















Дефектолог мұғалімінің түзету жұмыстарының жылдық жұмыс Жоспары2018-2019 оқу жылы















Орал қаласы 2018 жылМақсаты:Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балаларға диагнозы бойынша топқа бөлу және түзете-дамыту сабақтарын тиімді әдіс-тәсілдермен ұйымдастыру, дефектологиялық көмек көрсету, әлеуметтік бейімдеу.

Міндеттері:
  • Көру қабілеті бұзылған, есту қабілеті бұзылған, сөйлеу тілінің бұзылыстары бар, сөйлеу тілінің дамуы тежелген, тірек-қимыл аппараты қызметінің бұзылысы бар, зерде бұзылыстары бар, психикалық дамуы тежелген, эмоциялық-ерік әрекетінде және мінез-құлқында бұзылыстары бар балаларға, мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, орта, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында түзету-педагогикалық көмек болмаған жағдайда, Түзеу және инклюзивті білім беру кабинетіне білім алушыларға психологиялық-педагогикалық түзету көмегін көрсетеді.
  • Баланың мәселелерін мамандардың пәнаралық командасының кешенді түрде зерттеуі, сонымен қоса баланың психологиялық, түзете-педагогикалық және әлеуметтік көмекке деген мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін командалық бағалау арқылы анықтау;
  • Баланың дамуының әлеуметтік жағдайын ескере отырып, жеке дамыту бағдарламасын әзірлеу және құрастыру;
  • Жеке, шағын топ және топтық сабақтар түрінде түзете-дамыту сабақтарын жүргізу;
  • Отбасы жағдайында ерекше білім беруге қажеттіліктері бар және мүгедек балаларды тәрбиелеу мәселелері бойынша ата-аналарына кеңес беру және оқыту;
  • Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық тұрғыдан қолдау барысында мекемелердің педагогтеріне көмек көрсету;
  • Баланың жалпы және ұсақ моторикасын дамыту;
  • Өз білімдерін жетілдіру және өзара тәжірибе алмасуды ұйымдастыру;
  • Республикалық, облыстық, қалалық және мекеме деңгейіндегі семинар, конференция, педагогикалық оқулар мен тамыз маслихаттарының секция жұмыстарына қатысу;
















І.Ұйымдастыру жұмыстары
Жұмыстың мазмұныУақытыЖұмыстың өткізілу мақсатыОрындалу түрі
1Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарына консультациялық көмек көрсету және келісім шартқа отыру Жыл ішіндеАта-аналарға консультациялық көмек беру Бұйрық, келісім-шарт
2Қалалық психологиялық-дәрігерлік-педагогикалық кеңес беру мекемесінің мамандарымен балаларды қайта тексеруден өткізуді ұйымдастыру Жыл ішіндеПсихологиялық-медициналық-педагогикалық комиссия кеңесінің отырыстарына қатысу, оқушылардың психофизикалық жағдайын нақтылау үшін қажет болған жағдайда дәрігерлер немесе ПДПК-нің мамандарына кеңес алуМінездеме
3Жылдық, күнтізбелік жоспарларын жасақтауҚыркүйекЖылдық жоспарды жасақтауЖоспар
ІІ.Түзеу-дамыту жұмыстары
1

Баланың даму мүмкіндігі мен қажеттілігін ескере отырып жеке дамыту бағдарламасын жасақтауЖыл ішінде

Балаларды толықтай зерттеу, әр баланың таным процестерінің ерекшеліктерін, бала дамуындағы кемшілікті ескеруЖДБ
2Түзете-дамыту жұмыстарының мониторингін жүргізуЖыл ішіндеЕрекше білімді қажет ететін балалардың дамуы үшін динамикалық бақылау жүргізу, түзету жұмыстарының бағыттарын әдіс-тәсілдерін анықтау, оқу барысында балаларды бақылауПапка
3Жұмыс кестесін жасауЖыл бойыІстелетін жұмыс кестесін жазуЦиклограмма
4Түзеу жұмысының эффектілігінің сапалық анализін жүргізу. Топтық бағалау. ПедконсилиумЖыл ішіндеБалалардың тұжырымдамаларына қарай жұмыстану, мамандармен пікірлесу

Папка, хаттама
5Балаларға түзете-дамыту сабақтар өткізу

Жыл ішіндеБалалардың сауатты оқу және жазу дағдысын арттыру, математикалық білімін,танымдық қабілетін анықтай отырып жұмыстану

Папка
ІІІ. Әдістемелік жұмыстар
1Әдістемелік кеңесте оқылатын баяндамалар «Психикалық дамуы тежелудің түрлері»





«Балалар мен жасөспірімдер арасында кездесетін астено-невротикалық синдромы ауруының пайда болуы»




Қаңтар









Сәуір
Психикалық дамуы тежелеген аурудың пайда болу себептері мен түрлерімен және балалар арасында кездесетін астено-невротикалық синдромы ауыруы туралы таныстыруБаяндама
2Балалардың сабаққа қатысу туралы журнал толтыруКүнделіктіБалалардың сабаққа қатысуын тексеру, қадағалау Тексеру күнделігі
3Сабақ жоспарын құру, бекіттіруЖүйеліТүзеу-дамыту жұмысының сабақ жоспарын жасақтау Сабақ конспектісі
4Өзара мамандардың сабақтарына қатысуАй сайынБалалардың оқу әрекетін бақылау, маманмен тәжірибе алмасу Қатынас дәптері
5Республикалық, облыстық, қалалық көлеміндегі семинар, конференцияларға қатысуЖыл ішінде





Өзара мамандармен тәжірибе алмасу, өз тәжірбиемен бөлісуБаяндама, портфолио

6Әдістемелік құралдарды дайындау және шығаруҮнеміТүзету жұмыстарыныңтиімділігін арттыруПапка
7Сауатты оқу мен жазу дағдысын, математика, тіл байлығын дамытуға арналған көрнекі құралдар дайындауҮнеміТүзету жұмыстарыныңтиімділігін арттыру



Дидактикалық материалдар
8Әдістемелік әдебеттерді және нормативтік іс-құжаттарды жинақтауҮнеміДефектолог білімін жетілдіру, түзету жұмыстарының тиімділігін арттыру,жаңа заңдармен танысуПапка
ІV. Балалармен тәрбие жұмыстары
1Балаларды балабақша көлеміндегі іс-шараларға қатыстыруЖыл бойынаБалаларды қоршаған айнала адамдармен қарым-қатынас жасауға тәрбиелеу. Іс-шара конспектісі
V. Ата-аналармен жұмыс
1Білім алуға ерекше қажеттілігі бар балалардың ата-аналарымен тығыз байланыс орнату, түзеу-дамыту көмегін көрсету туралы шартқа отыруЖыл ішіндеАта-аналарға түзеу-дамыту көмегін көрсетуБұйрық, шарт
2Ата-аналарға, қамқоршыларға білім алуға ерекше қажеттілігі бар балаларды түзете-дамыта оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша жеке кеңес беруҮнеміЖеке кеңес беруКеңес
3Ата – аналар жиналысына қатысу

Қазан, сәуірАта-аналарды баланың даму динамикасымен, диагностика қортындыларымен таныстыру, туындаған мәселелер бойынша ата-аналарға кеңес беріп отыруХаттама,баяндама
4Ата-аналарға арналған бұрыш жасақтау, уақытылы жаңартып отыруЖыл ішінде

Ата-анаға бала тәрбиесі туралы мәселелерді хабардар етуАқпарат


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!