-
Көру қабілеті бұзылған,
есту қабілеті бұзылған, сөйлеу тілінің бұзылыстары бар, сөйлеу
тілінің дамуы тежелген, тірек-қимыл аппараты қызметінің бұзылысы
бар, зерде бұзылыстары бар, психикалық дамуы тежелген,
эмоциялық-ерік әрекетінде және мінез-құлқында бұзылыстары бар
балаларға, мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, орта, техникалық және
кәсіптік білім беру ұйымдарында түзету-педагогикалық көмек болмаған
жағдайда, Түзеу және инклюзивті білім беру кабинетіне білім
алушыларға психологиялық-педагогикалық түзету көмегін
көрсетеді.
-
Баланың мәселелерін
мамандардың пәнаралық командасының кешенді түрде зерттеуі, сонымен
қоса баланың психологиялық, түзете-педагогикалық және әлеуметтік
көмекке деген мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін командалық бағалау
арқылы анықтау;
-
Баланың дамуының әлеуметтік
жағдайын ескере отырып, жеке дамыту бағдарламасын әзірлеу және
құрастыру;
-
Жеке, шағын топ және топтық
сабақтар түрінде түзете-дамыту сабақтарын
жүргізу;
-
Отбасы жағдайында ерекше білім
беруге қажеттіліктері бар және мүгедек балаларды тәрбиелеу
мәселелері бойынша ата-аналарына кеңес беру және
оқыту;
-
Ерекше білім беруге
қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық тұрғыдан
қолдау барысында мекемелердің педагогтеріне көмек
көрсету;
-
Баланың жалпы және ұсақ
моторикасын дамыту;
-
Өз білімдерін жетілдіру және
өзара тәжірибе алмасуды ұйымдастыру;
-
Республикалық, облыстық,
қалалық және мекеме деңгейіндегі семинар, конференция,
педагогикалық оқулар мен тамыз маслихаттарының секция жұмыстарына
қатысу;
№
|
Жұмыстың
мазмұны
|
Уақыты
|
Жұмыстың өткізілу
мақсаты
|
Орындалу
түрі
|
1
|
Ерекше білім беруге
қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарына консультациялық көмек
көрсету және келісім шартқа отыру
|
Жыл ішінде
|
Ата-аналарға консультациялық
көмек беру
|
Бұйрық,
келісім-шарт
|
2
|
Қалалық
психологиялық-дәрігерлік-педагогикалық кеңес беру мекемесінің
мамандарымен балаларды қайта тексеруден өткізуді
ұйымдастыру
|
Жыл ішінде
|
Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссия кеңесінің
отырыстарына қатысу, оқушылардың психофизикалық жағдайын нақтылау
үшін қажет болған жағдайда дәрігерлер немесе ПДПК-нің мамандарына
кеңес алу
|
Мінездеме
|
3
|
Жылдық, күнтізбелік
жоспарларын жасақтау
|
Қыркүйек
|
Жылдық жоспарды
жасақтау
|
Жоспар
|
ІІ.Түзеу-дамыту
жұмыстары
|
1
|
Баланың даму мүмкіндігі мен
қажеттілігін ескере отырып жеке дамыту бағдарламасын
жасақтау
|
Жыл
ішінде
|
Балаларды толықтай зерттеу, әр
баланың таным процестерінің ерекшеліктерін, бала дамуындағы
кемшілікті ескеру
|
ЖДБ
|
2
|
Түзете-дамыту жұмыстарының
мониторингін жүргізу
|
Жыл ішінде
|
Ерекше білімді қажет ететін
балалардың дамуы үшін динамикалық бақылау жүргізу, түзету
жұмыстарының бағыттарын әдіс-тәсілдерін анықтау, оқу барысында
балаларды бақылау
|
Папка
|
3
|
Жұмыс кестесін
жасау
|
Жыл бойы
|
Істелетін жұмыс кестесін
жазу
|
Циклограмма
|
4
|
Түзеу жұмысының эффектілігінің
сапалық анализін жүргізу. Топтық бағалау.
Педконсилиум
|
Жыл ішінде
|
Балалардың тұжырымдамаларына қарай жұмыстану, мамандармен
пікірлесу
|
Папка,
хаттама
|
5
|
Балаларға түзете-дамыту
сабақтар өткізу
|
Жыл ішінде
|
Балалардың сауатты оқу және жазу дағдысын арттыру,
математикалық білімін,танымдық қабілетін анықтай отырып
жұмыстану
|
Папка
|
ІІІ. Әдістемелік
жұмыстар
|
1
|
Әдістемелік кеңесте оқылатын
баяндамалар
«Психикалық дамуы
тежелудің түрлері»
«Балалар мен
жасөспірімдер арасында кездесетін астено-невротикалық синдромы
ауруының пайда болуы»
|
Қаңтар
Сәуір
|
Психикалық дамуы тежелеген
аурудың пайда болу себептері мен түрлерімен және балалар арасында
кездесетін астено-невротикалық синдромы ауыруы туралы
таныстыру
|
Баяндама
|
2
|
Балалардың сабаққа қатысу
туралы журнал толтыру
|
Күнделікті
|
Балалардың сабаққа қатысуын
тексеру, қадағалау
|
Тексеру
күнделігі
|
3
|
Сабақ жоспарын құру,
бекіттіру
|
Жүйелі
|
Түзеу-дамыту жұмысының сабақ
жоспарын жасақтау
|
Сабақ
конспектісі
|
4
|
Өзара мамандардың сабақтарына
қатысу
|
Ай сайын
|
Балалардың оқу әрекетін
бақылау, маманмен тәжірибе алмасу
|
Қатынас
дәптері
|
5
|
Республикалық, облыстық,
қалалық көлеміндегі семинар, конференцияларға
қатысу
|
Жыл
ішінде
|
Өзара мамандармен тәжірибе
алмасу, өз тәжірбиемен бөлісу
|
Баяндама,
портфолио
|
6
|
Әдістемелік құралдарды
дайындау және шығару
|
Үнемі
|
Түзету
жұмыстарының
тиімділігін
арттыру
|
Папка
|
7
|
Сауатты оқу мен жазу дағдысын,
математика, тіл байлығын дамытуға арналған көрнекі құралдар
дайындау
|
Үнемі
|
Түзету
жұмыстарының
тиімділігін арттыру
|
Дидактикалық
материалдар
|
8
|
Әдістемелік әдебеттерді және
нормативтік іс-құжаттарды жинақтау
|
Үнемі
|
Дефектолог білімін жетілдіру,
түзету жұмыстарының тиімділігін арттыру,жаңа заңдармен
танысу
|
Папка
|
ІV. Балалармен тәрбие
жұмыстары
|
1
|
Балаларды балабақша
көлеміндегі іс-шараларға қатыстыру
|
Жыл бойына
|
Балаларды қоршаған айнала
адамдармен қарым-қатынас жасауға тәрбиелеу.
|
Іс-шара
конспектісі
|
V. Ата-аналармен
жұмыс
|
1
|
Білім алуға ерекше қажеттілігі
бар балалардың ата-аналарымен тығыз байланыс орнату, түзеу-дамыту
көмегін көрсету туралы шартқа отыру
|
Жыл ішінде
|
Ата-аналарға түзеу-дамыту
көмегін көрсету
|
Бұйрық, шарт
|
2
|
Ата-аналарға, қамқоршыларға
білім алуға ерекше қажеттілігі бар балаларды түзете-дамыта оқыту
және тәрбиелеу мәселелері бойынша жеке кеңес беру
|
Үнемі
|
Жеке кеңес
беру
|
Кеңес
|
3
|
Ата – аналар жиналысына
қатысу
|
Қазан,
сәуір
|
Ата-аналарды баланың даму
динамикасымен, диагностика қортындыларымен таныстыру, туындаған
мәселелер бойынша ата-аналарға кеңес беріп отыру
|
Хаттама,
баяндама
|
4
|
Ата-аналарға арналған бұрыш
жасақтау, уақытылы жаңартып отыру
|
Жыл
ішінде
|
Ата-анаға бала тәрбиесі туралы
мәселелерді хабардар ету
|
Ақпарат
|