№
|
Жұмыс
түрі
|
Бағыты
|
Жұмыс
формасы
|
Мақсаты
|
Условия
реализации
|
Мерзімі
|
Құжаттар
|
1
|
Зерттеу
|
Есту қабілетін тексеру
|
Оқушыларды жеке-жеке анықтау
|
Есту қабілетінің дәрежесін
анықтау
|
Зерттеуге арналған материалдар;
Балалардың қатысуы;
|
15-қыркүйекке
дейін
|
Естудің жағдайы және
сөйлеудің дамуын тіпкеу картасы
|
2
|
Ұйымдастыру
|
ЕҚД сабақтарының кестесін жасау
|
|
Түзету-дамыту үрдісінің
оптимизациясы
|
Даму
деңгейі;
Жас ерекшеліктері;
|
15-қыркүйекке
дейін
|
Сабақ кестесі;
Жұмыс кестесі
|
3
|
Түзету-дамыту
|
Есту қабілетін дамыту
|
Жеке және топтық сабақтар
|
Баланың дамуына жағдай жасау;
дамуына кедергі келтіретін кемшіліктерін жоюға көмектесу
|
Сабаққа
дайындығы;
Балалардың сабаққа толықтай
қатысуы
|
Қыркүйек-мамыр
|
Күнтізбелік жоспар
Күнделікті сабақ жоспары,
Сабаққа қатысу журналы,
|
Диалогтік сөйлеуге үйрету
|
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлауын
дамыту
|
4
|
Ата-аналармен байланыс
|
Ата-аналар жиналысына қатысу
|
Сөз алу
|
Сурдопедагогикалық жұмыстың мақсат-міндеттерімен таныстыру. Есту
қабілетін дамыту және онда кездесетін сұрақтар жайлы ата-аналармен
ой бөлісу.
|
Педагогтің белсенділігі;
Ата-аналардың қызығушылығы
|
Қыркүйек-мамыр
|
Жиналыстың қорытынды
хаттамалары
|
|
|
Жеке
кеңес беру
|
Жеке
кездесулер;
кеңес беру, әңгімелесу
|
Есту қабілетін дамыту және онда
кездесетін сұрақтар жайлы ата-аналармен ой бөлісу
|
Педагогтің белсенділігі;
Ата-аналардың қызығушылығы
|
Қыркүйек-мамыр
|
Кеңес беру
журналы
|
|
Көрнекі ақпараттарды безендіру
|
Ата-аналар бұрышы
«Қызығушылық танытқан ата-аналарға»
сурдопедагогтың мәліметтері
|
Ата-аналардың сурдопедагогикалық,
психо-педагогикалық жалпы деңгейін көтеру
|
Педагогтің белсенділігі;
Ата-аналардың қызығушылығы
Ата-аналарға қажетті- қызықты
мәліметтерді беру.
|
Оқу жылы бойынша
|
Сурдопедаго
гиканың бағыттары
бойынша түрлі теориялық-тәжірибелік мәліметтер
|
|
Ата-аналар мен балалар үшін «Біз
біргеміз» клубын құру
|
Клубтың отырысы (кеңес беру, ашық
сабақтар, мерекелер т.б.)
|
Есту қабілеті зақымдалған
балалардытүзете-дамыту мақсатында қайырымдылық іс-әрекеттер
ұйымдастыру; мектеп интернат-ата-ана-балалар арасында белсенді
қарым-қатынастың болуын ұйымдастыру
|
Педагогтардың, ата-аналардың, балалардың қызығушылығы,
белсенділігі, ашықтылығы;
Мезгілінде барлық отырыстарға қатысу;
Ата-аналарға қажетті- қызықты
мәліметтерді беру. Қызықты сабақтар және бірлесе өткізілетін
тәжірибелер
|
Қараша-мамыр
|
|
5
|
Педагогтар арасында
сурдопедагогикалық білімдерін шыңдау
|
Тәрбиешілердің сабақтарына қатысу, ЕҚД,
бейнелеу және заттық-тәжірибелік сабақтарына қатысу
Тәрбиешілер мен ЕҚД
пән мұғалімдеріне ашық сабақтар қою
|
Топтық және жеке сабақтар
Жеке және топтық сабақтар
|
Білім беру үрдісінде күн режимін қатаң
қадағалау (санитарлық-гигиеналық талаптар, есту қабілетінің
деңгейі, арнайы әдістемелер мен құралдарды пайдалану)
Сурдопедагогика
саласы бойынша білімдерін көтеру
|
Педагогтардың белсенділігі,
Қызығушылығы
Педагогтардың сабаққа үнемі дайындықпен
келу
|
Оқу жылы бойынша
|
Топтық сабақтардың жоспары
|
|
|
Тәрбиешілер мен
педагогтарға кеңес беру
|
Кеңес беру
|
Кеңес беруге
арналған материалдар
|
6
|
Әдістемелік-ұйымдастыру
|
Білімін
жетілдіру
|
Семинарлар,
конференциялар, сурдопедагогиканың жаңалықтарымен әріптестерді
таныстырып отыру
|
Сурдопедагогика
саласы бойынша деңгейлерін көтеріп отыру
|
Ақпаратану, үнемі қатысу, педагогтардың
қызығушылығы
Және белсенділігі
|
Оқу жылы бойынша
Мамыр
|
|
Жұмыс тәжірибесімен
бөлісу
|
Мамандарды өз жұмыс
тәжірибесімен таныстыру
|
Жұмыс тәжірибесі;
Мұғалім
белсенділігі
|
|
Сурдопедагог
бөлмесінің жабдықталуы
|
Дидактикалық
материалдар, көрнекі құралдар, дыбыс күшейткіш аппарттардың
болуы
|
Түзету-дамыту
үрдісін жетілдіру
|
педагогтардың қызығушылығы
және
белсенділігі
|
|
Медико-педагогикалық
комиссияға материалдарды дайындау
|
Балалардың
диагностикалық анализі, баланың даму динамикасы
|
Баланың ары қарай
білімін жалғастыруы
|
Диагностиканың
қорытындысы
|
Балаларға
мінездеме
|
Оқу жылының
қорытынды есебін жасау
|
Түзету-дамыту
жұмысының қорытындылары
|
Түзету-дамыту
жұмысының қорытындылары
|
|
|