Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Жоспарланған сабақ кезеңдерінің жаттығу түрлері | Жаттығу бойынша жазбалар | Ресурстар |
Сабақтың басы | W. (сыныппен жумыс) Психологиялық ахуал: Оқушылар жүрекше стикерлерлерге тілектер жазып, «Шын жүректен» себетіне жабыстырады.
W. (сыныппен жумыс) Үй тапсырмасын «Алфавит тізбегі» әдісі арқылы тексеру.
W. (сыныппен жумыс) «Қара жәшік» әдісі арқылы топқа бөлінеді. Топ басшысы сайланады.
W. (сыныппен жумыс) Жаңа сабақтың тақырыбын және мақсатын оқушылар ребусты шешу арқылы өздері анықтайды.
G.(топпен жұмыс) Тапсырма. «Ақпаратпен бөлісу» әдісі арқылы бөлінген екі топ тақырыпты А4 форматындағы постерге түсіреді.
ҚБ: “Үш ұйғарым айтыңыз” Бүгінгі тақырыпты толық түсінгеніміз күннің суретін, кейде күмәнім бар дегендер кемпірқосақ суретін, қобалжуым басым дегендер бұлттың суретін тақтаға іледі
| Сабаққа психологиялық ахуал туғызу
Оқушылар өткен тақырып бойынша алған білімдерін алфавиттегі әріптерден басталатын сөздерді кезекпен атап шығу керек. Оқушының оқылым және тыңдалым дағдылары қалыптасады.
Қара жәшікке тақырыпқа қатысты суреттер жасырынған. Бірдей суреттерді алған оқушылар бір топқа біріктіріліп, «Серпімді» және «Пластика» деген топтарға бөлінеді. Топқа бөлгенде оқушыларды жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік және қарым-қатынас жасау қабілеті құндылықтары мен топта жұмыс істеу және ынтымақтастық дағдысы қалыптасады.
Оқушыларға интербелсенді тақта арқылы ребус беріледі. Оқушылар ребустың шешімін табу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.
Оқушылар тақырыпты топта талдайды, түсіндіреді. Әр топтан бір оқушы шығып постерді қорғайды. Ал қалған оқушылар қарама-қарсы топты толықтырады. Оқушыларда айтылым, жазылым, оқылым, тыңдалым дағдылары және өзара сыйластық, қарым-қатынас жасау құндылықтары қалыптасады. |
Фотосуреттер
Интербелсенді тақта
Оқулық Постер А4 маркер |
Сабақтың ортасы |
J.(жеке жұмыс) Саралау тапсырмасы. Суретте қандай деформация түрлері берілген? «Бинго» әдісі арқылы кестеге толтырыңыз.
ҚБ: Сәттілік баспалдағы
G.(топпен жұмыс) Тапсырма. Эксперименттік тапсырма беріледі.1-топ: Серіппені штативке іліп, оған массасы белгілі жүктерді іліп созылуын бақылаймыз. Әрбір жүкті ілген сайын созылуын сызғышпен өлшеп, белгілеп алып отырамыз.2-топ: Қатаңдығы басқа серіппені штативке іліп, оған алдыңғы серіппеге ілген жүктерді ретімен іліп созылуын бақылаймыз. Әрбір жүкті ілген сайын созылуын сызғышпен өлшеп, белгілеп алып отырамыз.Екі топ эксперимент соңында демонстрациялап көрсету арқылы өз ойларын дәлелдейді.
ҚБ. | Оқушылар берілген суреттердегі деформация түрлерін анықтап, кестеге бірінші толтырған оқушы «Бинго» деп айтады.
Екі топ эксперименттік тапсырмаларды өз бетінше орындайды. Тапсырманы орындау барысында оқушылардың арасында қарым-қатынас жақсарады. Өз ойларын еркін жеткізіп, дәлелдейді.
| Фотосуреттер
Оқулық, серіппе мен жүктердің жиынтығы, сызғыш |
| W. (сыныппен жумыс) Оқушыларды сергітіп, демалту мақсатында сергіту сәтін өткіземін.
|
| видеоролик |
Сабақтың соңы | J.(жеке жұмыс) Рефлексия: «Бос микрофон» Оқушылар сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.
Үйге тапсырма: 18 параграфты оқу. «Деформация түрлерін тұрмыстық техникада қолдану» тақырыбына қысқаша эссе жазу. | Оқу мақсатына жетудің күтілетін нәтижесінің деңгейін анықтау үшін қалыптастырушы бағалауға тапсырмалар орындалды. Осы сабақ барысында игерген білімдерін бос микрофон арқылы айтады.
Оқушының шығармашылық қабілетін дамыту мақсатында тақырыпқа сай тапсырма беріледі.
|
|
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
1.Өз бетінше жұмыс жасау (әр түрлі ақпарат көзімен жұмыс, калобаративті мәселені шешу) 2.Танымдық белсенділігінің деңгейін арттыру арқылы3.Тапсырмаларды орындау тәсілі арқылы (жазбаша, ауызша, әр түрлі ақпарат көзімен өздігінен жұмыс) 4. Бағалау деңгейі арқылы (топты бағалау, тапсырма орындағанда, постер құру және қорғау) | 1.Сабақтың тақырыбын ребусты шешу арқылы талдау.2. Бағалау критерийлері мен дескриптор бойынша есепті бағалау3. Қалыптастырушы бағалау бойынша тапсырмалар орындау4. Рефлексия қорытындысы бойынша кері байланыс | Кабинетте жұмыс жасағанда техника қауіпсіздік ережесін сақтау. Психологиялық жайлылық. |
Сабақ бойынша рефлексия
|
|
|
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз?)1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал етеді (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз?)1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы не білдім? Келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|