Материалдар / Деформация (7-сынып, ашық сабақ)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Деформация (7-сынып, ашық сабақ)

Материал туралы қысқаша түсінік
Деформация
Авторы:
03 Сәуір 2024
52
3 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымы

«Тұрағұл Қоңыр атындағы орта мектеп – бақшасы» КММ

Бөлімі

Денелердің өзара әрекеттесуі

Педагогтің аты-жөні:

Оразбекова Зауре Бактыбековна

Күні:

04.12.2023ж

Сынып: 7

Қатысушылардың саны: 14

Қатыспағандар саны: -

Сабақтың тақырыбы:

Деформация

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7.2.2.3 пластикалық және серпімді деформацияларды ажырату, мысалдар келтіру

Сабақтың мақсаттары:

Пластикалық және серпімді деформацияларды ажырату, мысалдар келтіре алу.

Барлық оқушылар: пластикалық және серпімді

деформацияларды ажырата алады.

Басым бөлігі: пластикалық және серпімді

деформацияларды ажыратады, мысалдар

келтіре алады.

Кейбір оқушылар: Күнделікті өмірмен байланыстыра алады.

Тілдік мақсат:

Пәндік терминдер бойынша сөздік

Қазақша

Орысша

Ағылшынша

Деформация

Деформация

Deformation

Серпімді деформация

Упругие деформации

Elastic deformation

Пластикалық деформация

Пластическая деформация

Plastic deformation

Серіппе

Пружина

Spring



Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі

Педагогтің іс-әрекеті

Білім алушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

С абақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі:

  • Сәлемдесу

  • Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

«Шаттық шеңбері» - оқушылар шеңбер жасап тұрып, оң жақтағы көршісіне тілек айтады.


Пластикалық (ермексаз) және серпімді (доп, губка) заттар арқылы топқа бөлу.


Үй тапсырмасын тексеру:

«Серпілген сұрақтар»

1. Дененің салмағы мен денеге әрекет ететін ауырлық күшінің арасындағы айырмашылық неде?

2. Күш дененің қозғалыс сипатына қалай ықпал етеді.

3. Салмақсыздықтың себебі неде?




«Миға шабуыл» - берілген заттар мен суреттер арқылы, оқушылармен сабақтың тақырыбын анықтау













Өтілген тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді









ҚБ: Бірін-бірі бағалайды, дұрыс жауаппен түзету жасайды. Смайлик тер арқылы бағалау









Үлестірме кағаздар







Қосымша-1

С абақтың ортасы

ЖИГСО әдісімен оқулықтағы деформация тақырыбын оқу


«Түртіп алу» әдісі бойынша талқылайды, түйінін жазады



Сұрақ - жауап: «Конверт » әдісі.

Осы тақырыпты ашатын анықтамаларды қайталайды.


Сергіту сәті: Топтар әр түрлі қимылдар арқылы деформация тақырыбын көрсетеді


«Модельдеу» әдісімен топқа ресурстарды ұсынамын.

1-тапсырма: Пластикалық (ермексаздан) әр түрлі физикалық денелер жасап, жасау барысындағы әрекеттерді ауызша айтып түсіндіреді.

2-тапсырма: Серпімді (доп) денелерді әр түрлі деформациялап, жұмыс барысын өзгелерге айтып түсіндіреді.

Оқулықпен жұмыс










Сергіту сәтін орындайды



Үш шапалақ өте жақсы

Екі шапалақ

жақсы

Бір шапалақ

орташа






Басбармақ




Қосымша-2

О қулықпен жұмыс


Қосымша-3
























Қосымша-4

С абақтың соңы

Кері байланыс:


«Атаулар туралы үш сұрақ»

Тақтаға «Деформация», «Серіппе», «Пластика» терминдерін жазып, оқушыларға осы терминдерге байланысты сұрақтар қоямын.

1. Қайда? Бұл терминді сіздер бұрын қайда және қандай мағынада кездестірдіңіздер?

2. Қалай? Өз тәжірибеңізден осы атауларды қалай қолданатыныңызға мысал келтіре аласыз ба?

3. Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай байланыста болады деп ойлайсыз?


Рефлексия: «Табыс сатысы» әдісі





















Бірнеше оқушы өз ойымен бөлісіп, оқу мақсатына қалай қол жеткізгені туралы пікір бөліседі

ҚБ: Фишкалар тарату арқылы әр оқушыны бағалау.

Ф ишкалар:

(Доп, губка, ермексаз)















Кері байланыс тақтайшасы



Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау

Саралау – сабақ мақсатынан бастап қолданылды. Оқушыларға тапсырмалардың барлығын А,В,С деңгейі арқылы берілді.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!