|
Сабақтың тақырыбы: Деформация |
Мектеп: БҚО.Жәнібек ауданы «ЖББ Ұзынкөл орта мектебі»КММ |
|||||
|
Күні: 7.12 |
Мұғалім:Ибраимова Эльвира Құрманғазықызы |
|||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: 0 |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
7.2.2.3 – пластикалық және серпімді деформацияларды ажырату, мысалдар келтіру |
|||||
|
Сабақ нәтижесі |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: пластикалық және серпімді деформалияларды ажырата алады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: деформацияның пайда болуын түсіндіре алады,мысал келтіреді Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: пластикалық және серпімді деформацияларды ажырата алады, пайда болу себебін анықтай алады. Техникада және тұрмысты қолдану жолдарын сипаттай алады |
|||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Жаңа білім |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған конфеттер және әртүрлі заттар(серіппе,шар,доп,ермексаз т.б) топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер,гуашь,пен,пва клей |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, қазақ тілі,сурет |
|||||
|
Алдыңғы тақырып |
№4 зертханалық жұмыс. «Серпімді деформацияларды зерделеу» |
|||||
|
Жоспарланған Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Cабаққа дайындық «Менің досым тренингі» -Cәлем дос!-қол алысу -Қалың қалай?-иықтан қағу -Мен сағындым!-құлақтан ұстайды -Бәрі тамаша!- құшақтасу Топқа бөлу Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 2 топқа бөлініп отырады |
1-топ «Сары кәмпиттер» 2
|
||||
|
10 минут
3 минут
Жаңа сабақ 10мин оқулықпен жұмыс |
Үй тапсырмасы тексеру А)Мақал-мәтелдердің физикалық мағынасын ашу
Ешкіні аспаннан ізде (қозғалыс)
Теңесуге таразыны сұрайды (масса-физикалық шама) 5.Бұлтты аспанның жүзінеде ойнайтын бұл немене?(найзағай-оң,теріс заряд-табиғи жарық)
Б)«Жауапты суреттейміз» әдісі арқылы Қойылған сұрақтарға суреттерді байланыстырып жауап береді
Үй тапсырмасын бағалауға арналған дескриптор: -бір дененің екінші бір денеге әрекеті қандай шамамен сипатталатынын біледі,мысалдар келтіреді -күш ұғымын Ньютонның тәжірибесімен түсіндіре отырып,күш ұғымына анықтама береді,мысал келтіреді -күштің қандай шама екенін айтады -Бүкіләлемдік тартылыс заңын ашқан ғалым туралы және оның зерттеулері жайында қызықты ақпарат айтады -Ауырлық күші не екенін айтады
ҚБ –Мұғалім ауызша кері байланыс жасайды Тамаша! Жарайсыңдар оқушылар! « Мадақтау» әдісі
Ой қозғау (W) «Миға шабуыл» демонстрация әдісі арқылы оқушыларға бірнеше мысалдар көрсетіледі: серіппені созу, шарды үрлеу, қағазды умаждау, допты тебу осы мысалдар туралы не айтасыздар? Осы мысалдардың бүгінгі сабағымызға қандай қатысы бар деп ойлайсыңдар?Оқушылардың пікірлерін тыңдап болған соң, жетелейтін сұрақтар қою арқылы немесе түйінді сөздер арқылы деформация және оның түрлері, мысалдары жайлы мағлұмат беру.Тәжірибе жүзінде мысалды көрсету арқылы ойларын түйіндейді. Осы жерде тақырып ашылады. Тақырып:Деформация «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі арқылы топтағы оқушылар тақырыпты бөліп оқып танысады, топ ішінде бір баяндаушы толықтырып түсіндіреді. 1топқа серпімді деформация 2 топқа пластикалық деформация Тақырып бойынша постер қорғайды Дискриптор:
ҚБ:2 жұлдыз, 1 тілек.
|
Қағаз, шар, серіппе, доп, шыны
|
||||
|
Аяқталуы 5 минут
7 минут |
Т
О
Көкпар – ат үстіндегі екі команданың жекпе – жегі. Көкпарға берілген малды бір жағы жеңіп, сыйлы адамдарға тарту етеді. Оны іске асыру үшін қозғалыс заңы, импульс, күшті ұштастыра білу керек. ҚБ: От шашу әдісі
Рефлексия «Қызықты сурет» сурет салу арқылы кері байланыс жүргізіледі
|
Оқушылар тапсырмаларды орындайды
гуашь,пен, пва клей
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
Сабақта: «Миға шабуыл», «Мақал-мәтелдер»физикалық мағынасын ашу «Жауапты суреттейміз» «Ойлан, жұптас, бөліс» белсенді оқу әдістерін қолданамын Рефлексия: «Қызықты сурет» |
Қ.Б: «Мадақтау»арқылы бағаланады. Қ.Б: «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы бағаланады. Қ.Б: «От шашу» әдісі арқылы бағаланады. |
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Деформация ашық сабақ. 7 сынып
Деформация ашық сабақ. 7 сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Деформация |
Мектеп: БҚО.Жәнібек ауданы «ЖББ Ұзынкөл орта мектебі»КММ |
|||||
|
Күні: 7.12 |
Мұғалім:Ибраимова Эльвира Құрманғазықызы |
|||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: 0 |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
7.2.2.3 – пластикалық және серпімді деформацияларды ажырату, мысалдар келтіру |
|||||
|
Сабақ нәтижесі |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: пластикалық және серпімді деформалияларды ажырата алады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: деформацияның пайда болуын түсіндіре алады,мысал келтіреді Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: пластикалық және серпімді деформацияларды ажырата алады, пайда болу себебін анықтай алады. Техникада және тұрмысты қолдану жолдарын сипаттай алады |
|||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Жаңа білім |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған конфеттер және әртүрлі заттар(серіппе,шар,доп,ермексаз т.б) топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер,гуашь,пен,пва клей |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, қазақ тілі,сурет |
|||||
|
Алдыңғы тақырып |
№4 зертханалық жұмыс. «Серпімді деформацияларды зерделеу» |
|||||
|
Жоспарланған Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Cабаққа дайындық «Менің досым тренингі» -Cәлем дос!-қол алысу -Қалың қалай?-иықтан қағу -Мен сағындым!-құлақтан ұстайды -Бәрі тамаша!- құшақтасу Топқа бөлу Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 2 топқа бөлініп отырады |
1-топ «Сары кәмпиттер» 2
|
||||
|
10 минут
3 минут
Жаңа сабақ 10мин оқулықпен жұмыс |
Үй тапсырмасы тексеру А)Мақал-мәтелдердің физикалық мағынасын ашу
Ешкіні аспаннан ізде (қозғалыс)
Теңесуге таразыны сұрайды (масса-физикалық шама) 5.Бұлтты аспанның жүзінеде ойнайтын бұл немене?(найзағай-оң,теріс заряд-табиғи жарық)
Б)«Жауапты суреттейміз» әдісі арқылы Қойылған сұрақтарға суреттерді байланыстырып жауап береді
Үй тапсырмасын бағалауға арналған дескриптор: -бір дененің екінші бір денеге әрекеті қандай шамамен сипатталатынын біледі,мысалдар келтіреді -күш ұғымын Ньютонның тәжірибесімен түсіндіре отырып,күш ұғымына анықтама береді,мысал келтіреді -күштің қандай шама екенін айтады -Бүкіләлемдік тартылыс заңын ашқан ғалым туралы және оның зерттеулері жайында қызықты ақпарат айтады -Ауырлық күші не екенін айтады
ҚБ –Мұғалім ауызша кері байланыс жасайды Тамаша! Жарайсыңдар оқушылар! « Мадақтау» әдісі
Ой қозғау (W) «Миға шабуыл» демонстрация әдісі арқылы оқушыларға бірнеше мысалдар көрсетіледі: серіппені созу, шарды үрлеу, қағазды умаждау, допты тебу осы мысалдар туралы не айтасыздар? Осы мысалдардың бүгінгі сабағымызға қандай қатысы бар деп ойлайсыңдар?Оқушылардың пікірлерін тыңдап болған соң, жетелейтін сұрақтар қою арқылы немесе түйінді сөздер арқылы деформация және оның түрлері, мысалдары жайлы мағлұмат беру.Тәжірибе жүзінде мысалды көрсету арқылы ойларын түйіндейді. Осы жерде тақырып ашылады. Тақырып:Деформация «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі арқылы топтағы оқушылар тақырыпты бөліп оқып танысады, топ ішінде бір баяндаушы толықтырып түсіндіреді. 1топқа серпімді деформация 2 топқа пластикалық деформация Тақырып бойынша постер қорғайды Дискриптор:
ҚБ:2 жұлдыз, 1 тілек.
|
Қағаз, шар, серіппе, доп, шыны
|
||||
|
Аяқталуы 5 минут
7 минут |
Т
О
Көкпар – ат үстіндегі екі команданың жекпе – жегі. Көкпарға берілген малды бір жағы жеңіп, сыйлы адамдарға тарту етеді. Оны іске асыру үшін қозғалыс заңы, импульс, күшті ұштастыра білу керек. ҚБ: От шашу әдісі
Рефлексия «Қызықты сурет» сурет салу арқылы кері байланыс жүргізіледі
|
Оқушылар тапсырмаларды орындайды
гуашь,пен, пва клей
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
Сабақта: «Миға шабуыл», «Мақал-мәтелдер»физикалық мағынасын ашу «Жауапты суреттейміз» «Ойлан, жұптас, бөліс» белсенді оқу әдістерін қолданамын Рефлексия: «Қызықты сурет» |
Қ.Б: «Мадақтау»арқылы бағаланады. Қ.Б: «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы бағаланады. Қ.Б: «От шашу» әдісі арқылы бағаланады. |
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
шағым қалдыра аласыз
-топ
«Көк кәмпиттер»




апсырма
рта
Азия халықтарына кейінгі уақытқа дейін қолданып келген жауынгерлік
құрал. Жас қайыңнан иіліп жасалған ағаштың екі
басынан,












