Жаңа сабақ
Ақпарат – Информация –
Information
Ақпарат –қоршаған ортада
болып жатқан құбылыстар мен хабарлар туралы мәліметтер, ал қоршаған
орта-ақпарат көзі.
Біз ақпаратты қалай
аламыз?
Біз
ақпаратты көру, есіту, иіскеу,
дәм сезу және
сипап
сезу арқылы аламыз. Ақпаратты
алуға адамның сезім мүшелері қатысады. Олар:
көз, құлақ, мұрын,
тіл және
тері.
Ақпарат
көздері
|
Ақпарат
түрі
|
|
|
Есту
|
Дыбыс
арқылы
|
Көру
|
Көзбен көру
арқылы
|
Иіс
|
Искеу
арқылы
|
Дәмді
сезу
|
Ауыз
арқылы
|
Сезу
арқылы
|
Қолмен ұстап
көру
|
Ғалымдардың деректері бойынша
біз ақпараттың 81% көру
арқылы, 10% -есту
арқылы, 4
%–иіскеу
арқылы, 3%
– дәм сезу
арқылы, 2%
– сипап сезу
арқылы
Ақпарат адамға не үшін
қажет?
Адам ақпаратты пайдалана
отырып, белгілі бір мәселені шешеді. Мысалы, бір тамақты жеу
арқылы, оның дәмін ажратасын. Немесе, математика оқулығындағы
есептың шарты-ақпарат, ал есепті шешу әррекеті-ақпаратты өндеу деп
аталады.
Ақпаратты көбін компьютердің
көмегімен өндеуге болады.
Компьютер – Компьютер -
Computer
Компьютер дегеніміз – ақпараты
өндейтін және сақтайтын құрылғы.
Интернеттен турлі ақпараттар
алу және жіберу мүмкін.
Ақпаратты біз әртүрлі
нысандардан аламыз, мысалы:
Кітап
оқығанда
Теледидар
көргенде
Асты ішіп
жегенде
М узейлерге барып суреттерді
көргенде
З атпен
жанасқанда
Әуен
тындағанда
И нтернетпен жұмыс
жасағанда
Оқушылар проектордан
мәліметтермен танысады, топта
талқылайды.
1-тапсырма. Қыз қандай
ақпарат алып тұр
Дескриптор
-
Әртүрлі сезім мүшелері арқылы
ақпарат көзін ажырата біледі;
-Ақпаратты өмірмен
байланыстырады;
Қалыптастырушы бағалау: Бас
бармақ тәсілі
арқылы оқушылар бір бірін
бағалайды.
2- тапсырма. Топтық
жұмыс
Кестенің бос орнын
толтыр
Дескриптор
-Ақпарат сөзінің анықтамасын
айта алады.
-Ақпарат түрлеріне мысал
келтіре алады
-Ақпарат түрлерін ажырата
алады.
-Ақпарат қасиеттерін
біледі..
Критерий бағалу:Топтар
бірін бірі смайликтермен
бағалайды.
«Өзіңе тілегенді -
басқаларға тіле!» тренингін ұйымдастыру. (Әр
оқушы 10-15 секунд уақыт аралығында ішінен өзіне бір немесе бірнеше
ізгі тілек тілеу тапсырылады. Содан кейін қатысушылар жұпқа
бөлініп, бір-бірінің қолынан алып, жаңағы өзіне тілегенді жұптасына
айту керек).
3 тапсырма. Жұптық
жұмыс
«Ойлан –жұптас - бөліс»
әдісі
«Қоршаған ортаны
зерттеу»
Кез келген затты
атаңыз:
-
Бір оқушы затты сипаттайды,
екінші оқушы заттың атын табады
-
Ақпаратты қабылдауда қандай
сезім мүшелері көп қатысады? Неге?
-
Сұрақтарға жауап беріп,
жауаптарыңызды жұпта әнгімелесіңыз.
Дескриптор
- Сипаттамаға қараб затты таба
алады.
- Ақпарат қабылдауда сезім
мүшелерін біледі.
- Сұрақтарға жауап береді,
жұпта талқылай алады.
Критерий арқылы өзін-өзі
бағалау.
|