Материалдар / Демографиялық проблемалар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Демографиялық проблемалар

Материал туралы қысқаша түсінік
АШЫҚ САБАҚ: Демографиялық проблемалар. 8 сынып. Білім алушылар дүниежүзі елдерінің демографиялық проблемаларымен танысады.Дүниежүзі елдерін демографиялық проблемалары бойынша жіктейді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Сәуір 2022
540
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Білім беру ұйымының атауы

« Барқытбел орта мектеп –бақшасы » КММ

Пәні:

География

Бөлім:

Бөлім 4. Әлеуметтік география 4.1 Халық географиясы

Педагогтің аты-жөні:

Конусова А.И

Күні:

24.02.2022

Сыныбы: 8

Қатысушылар саны: 15

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Демографиялық проблемалар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.4.1.5 -дүниежүзі елдерін демографиялық проблемалары бойынша жіктейді

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар дүниежүзі елдерінің демографиялық проблемаларымен танысады.

Көпшілік оқушылар үшін:

Білім алушылар дүниежүзі елдерінің демографиялық проблемаларын біледі.

Кейбір оқушылар үшін:

Білім алушылар дүниежүзі елдерінің демографиялық проблемаларын сипаттап бере алады.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру



Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптері



ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

  1. Ұдайы өсу дегеніміз не?

  2. Қазіргі демографиялық үдерістерге тән белгілерді атаңыздар.

  3. Халықтың ұдайы өсуіне әсер ететін негізгі факторларды анықтаңыз.

  4. Демографиялық дағдарыс дегеніміз не?

Quizizz .com Тест


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

«Әлемдегі демографиялық мәселелер»

Талқылау сұрақтары

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.



1. Демографиялық проблемаларды сипаттап көрсетеді.

Бейнематериал көрсету

https://twig-bilim.kz/ru/film/overpopulation



Тапсырмалар айдарындағы 1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.







Мұғалімнің кері байланысы




1-тапсырма

(Т) Демографиялық жарылыс, дағдарыс елдеріндегі проблемаларды жіктеп, талдау жасау (постер құру)

Оқушылар бірін- бірі тыңдап, бағалайды.



1- топ. «Демографиялық жарылыс елдеріндегі проблемаларды талдау

2- топ. «Демографиялық дағдарыс елдеріндегі проблемаларды талдау

3- топ. «Қазақстанның демографиялық жағдайы»

Дескриптор

Оқушылар


-Демографиялық жарылыс елдеріндегі проблемаларды, жіктейді, талдайды.





ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.



Тапсырмалар айдарындағы 2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-тапсырма

1- қосымшаны пайдаланып, дүниежүзі елдерін демографиялық проблемалары бойынша жіктеп, кестеге толтырыңыздар

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Демографиялық мәселелердің туындау себептерін түсіндіреді.

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.













Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.













«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.



Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

3-тапсырма

Шығармашылық жұмыс «Қазақстанның демографиялық проблемасын шешуге болады ма?»



Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.















Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.













image5.png

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».

Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөзі» әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!