ҰМЖ бөлімі:Денелердің өзара әрекеттесуі |
Мектеп: Федоровка қазақ жалпы орта білім беретін мектебі |
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Какимова Анар Максимовна |
Сабақ № |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сынып: 7 |
|
Сабақ тақырыбы: | Денеге бір түзудің бойымен әрекет ететін күштерді қосу. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 7.2.2.8. Күштерді берілген масштабта графикалық түрде көрсету.7.2.2.9. Денеге әсер ететін және бір түзудің бойымен бағытталған күштердің теңәрекетті күшінің модулі мен бағытын анықтау. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Теңәрекетті күш ұғымының мағынасын тусіну,күштерді берілген масштабта графикалық түрде көрсете білу,Басым бөлігі:. денеге әсер ететін және бір түзудің бойымен бағытталған күштерді тең әрекетті күшінің модулі мен бағытын анықтауды түсінуКейбір оқушылар: Алған білімдерін есептер шығаруда қолдану,мысалдар арқылы талдау |
Бағалау критерийі | 1.Теңәрекетті күш ұғымының мағынасын ашып бере алады және күштерді берілген масштабта графикалық түрде көрсете біледі. 2.Теңәрекетті күшінің модулі мен бағытын анықтай алады
3.Берілген есептердің шешімін таба алады және өз мысалдарын түсіндіріп, талдай алады. |
Тілдік мақсаттар: | Арнайы пәндік лексика мен терминология: Күш, тең әрекетті күш, вектор, скалярСөздік Диалог үшін пайдалы дәйекті сөздер: Күш… шамаКүшті …өлшейдіДене пішінінің немесе өлшемдерінің өзгеруі…деп аталадыДеформацияның …түрі бар |
Құндылықтарды дарыту: | Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау, жалпыға бірдей еңбек қоғамы |
Пәнаралық байланыстар: | Математика ,дене шынықтыру |
АКТ қолдану дағдылары | сайттар |
Бастапқы білім | Күш |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 0-2 минут
2-10 минут | І. Ұйымдастыру: Сынып ішіндегі тазалық пен сынып оқушыларының сабаққа қатысымын қадағалау ІІ. Ынтымақтастықты қалыптастыру ІІІ. Үй жұмысын тексеру : «Серпілген сауалдар» әдісі(I) Доп лақтыру арқылы оқушылар бір-біріне өткен сабақ бойынша сұрақ қойып,пысықтау жұмысы орындалады. Сұрақтар:Үйкеліс күші Үйкеліс күшінің түрлеріСырғанау үйкеліс күшіне мысалҮйкелістің пайда болу себебі Үйкелісті арттыру және кеміту тәсілдеріҮйкелістің күшінің формуласыКүшті өлшейтің құралҚБ Мұғалім ауызша кері байланыс жасайды Тамаша! Жарайсыңдар оқушылар!
«Миға шабуыл» әдісі арқылы ортаға логикалық сұрақ тастау арқылы жаңа сабақ бастаймыз. Сынып оқушыларына «Арқан тартыс » ойыны жүргізіледі.Шарты: а) күштері әртүрлі екі бала бір бағытта тартса ә) күштері әртүрлі екі бала қарама-қарсы бағытта б)күштері тең бірақ қарама-қарсы бағытта тартса«Неге олай болды?» Күнделікті өмірде денеге бір емес бірнеше күш әсер еткенде қалай болады? Күш бағытына тәуелді ма? Т.б ортаға сұрақтар тасталады.
|
Арқан
|
Сабақтың ортасы |
10-17 минут
17-20 минут
20-30 минут
30-40 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру.(G)Сынып фигуралар таңдау арқылы топқа бөлінеді«Ойлан.Бірік. Бөліс» әдісі Топтарға тапсырма Оқушылар оқулықпен жұмыс жасау арқылы кестені толтырып, оны қорғайды.Мақсаты: Теңәрекетті күш ұғымының мағынасын тусіну,күштерді берілген масштабта графикалық түрде көрсете білу,БК Теңәрекетті күш ұғымының мағынасын ашып бере алады және мысалдар арқылы күштерді берілген масштабта графикалық түрде көрсете біледі. Оқушылар берген мәліметтер бойынша жаңа сабақ графикалық органайзер тұжырымдалады.Дескриптор:Оқулықты түсініп оқыдыКесте бойынша мәліметтерді жинадыКестені нақты қорғады
ҚБ - «Бaғдaршaм» әдiс (D) «Детальді құрастыру» әдісіОқушылар берген мәліметтер бойынша жаңа сабақ графикалық органайзер тұжырымдалады
1 тапсырма(W). Есептер шығару «Ой толғаныс» әдісіМақсаты:Есептер шығару кезінде денеге әсер ететін және бір түзудің бойымен бағытталған күштерді тең әрекетті күшінің модулі мен бағытын анықтауды түсінуБК Теңәрекетті күшінің модулі мен бағытын анықтай алады Дескриптор:Есептің мазмұның түсініп оқыдыСуретке қарай отырып берілгенін жаздыЕсепті орындадыТеңәрекетті күштің бағытын көрсеттіБерілген масштабта күшті граф.түрде бейн. ҚБ – «Ду қол шапалақ» әдiс2 тапсырма Эксперименттік тапсырма.Керек құралдар: Жүк және динамометра ) Жүкті екі оқушы бір бағытта тартуә ) жүкті екі оқушы қарама-қарсы бағытта тартуб ) Екі жаққа бірдей күшпен тартуБК Берілген құралдар арқылы бір түзудің бойымен әрекет ететін күштерді әртүрлі тәсілмен сипаттайды ДескрипторБерілген құралдарды пайдаландыӘртүрлі жағдайда теңәрекетті күшті таптыАнықтамаға сәйкес ойларын тұжырымдадыҚБ «Бaғдaршaм» әдiс |
Фигуралар
Кесте
Тұжырымдамалық органайзер
Кесте
ДинамометрЖүктер
|
Сабақтың соңы
5 минут | Үйге тапсырма: Денеге бірнеше күштің әсер етуіне мысалдар келтіру,соған есеп құрастырып, графигін салуРефлексия: «Табыс сатысы»- Мен............................................ білемін;- Мен.......................................... түсіндім- Мен өмірде ...............................қолданамын
|
|