Материалдар / Денеге қалай күтім жасаймыз?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Денеге қалай күтім жасаймыз?

Материал туралы қысқаша түсінік
денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау; тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2020
470
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Жаратылыстану

Ұзақ мерзім жоспар бөлімі:

Тірі табиғат («Менің мектебім» ортақ тақырыбы аясында)

Күні: 25.10.2019ж

Мектеп: Ю.Сареми атындағы №107 мектеп-лицейі



Мұғалімнің аты-жөні: Салимбаева Насиба Абдухалиловна

Сынып: 2


Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Денеге қалай күтім жасаймыз?


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме )

2.2.3.4 денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау; 2.2.3.5 тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін біледі, түсінеді.

Көптеген оқушылар: денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтай алады.

Кейбір оқушылар: тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтап,зерттей алады.

Бағалау критерийлері

-денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтай алады;

- тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтап, зерттейді.

Тілдік мақсат

Пәнге тән лексика мен терминология:

Тазалық,тіс, тісжегі, гигиена.

Диалог және жазу үшін пайдаланатын сөздер мен тіркестер:

-Жеке гигиена дегеніміз не?

-Денеңе қалай күтім жасайсың?

-Тісжегінің алдын қалай алуға болады?

Құндылықтарды дарыту

Мәңгілік ел: З.Зайырлы қоғам және жоғары руханият .

Оқушыларға денеге қалай күтім жасау керектігін үйрету.

Пәнаралық байланыстар

Дуниетану, Дене шынықтыру, Қазақ тілі

АКТ қолдану дағдылары

«Ай тісім» мултьфилмhttps\\ www.google.com\search?rlz


Бастапқы меңгерілген білім

Тазалық сақтау туралы біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы



5 минут





Оқушылардың назарын жаңа сабаққа аудару. Сабақ тақырыбын ашу және мақсатымен таныстыру мақсатында “Ай,тісім” атты мультфильм тамашалауды ұсыну. Оқушыларға мультфильм тамашалау алдында неге мән беру керектігін алдын ала ескерту.

Тамашалап болған соң шығармашылық түріндегі ашық сұрақтарды беру:

-Мультфильм қалай аталады?

-Ол не туралы екен?

- Жеке гигиена дегеніміз не?

-Не себептен тісі аурыды?

- Тіс сау болу үшін не істеу керек?


Оқушыларды тақырыпқа сай тіс түрлері бойынша 3 топқа біріктіру:

1-топ: күрек тіс

2-топ: ит тіс

3-топ: азу тіс



Ай,тісім” мультфильмі

«Ай тісім» мултьфилм

https\\ www.google.com\search?rlz











Кеспе қағаздар

Сабақ ортасы



8 минут

















10 минут





















7 минут












7 минут


1-тапсырма. Белсенді оқылым .Оқулықпен жұмыс

(Т) “Морфологиялық талдау ” әдісі

Мақсат:мәтінмен жұмыс жасау және ұғымдарға анықтама беру дағдыларын дамыту.

Оқушыларды “Денеге күтім жасау” мәтінімен таныстыру.

Дене тазалығын сақтау, тіс тазалау, қолды жуу ұғымдарын түсіндіру. Өз түсініктерін кесте арқылы түсіндіру.

Цвиккинің “Морфологиялық талдау” кестесі

Атауы

Сипаттау

Бейнелеу

Қол



Тіс



Тырнақ




Нақтылау мақсатындағы ашық сұрақтарды қою:

  • Қолды қашан жуу керек?

  • Сен қолыңды қалай жуасың?

  • Жеке гигиена дегеніміз не?

  • Адам өз денесіне қалай күтім жасайды?

Дескриптор:

  • Мәтінмен танысады;

  • Суретті талдайды;

  • Сұрақтарға жауап береді.

Өзіндік бағалау: “Соңғы бес минут” әдісі


2-тапсырма: Зерттеу

(Ж) “Қалай көрінеді.....”, “Қалай айтылады....” әдісі.

Мақсат: зерделеу, анықтау, түсіндіру дағдыларын қалыптастыру.

Оқушыларға оқулық және қосымша ақпарат көздерінен алынған тіс туралы ақпарат таратылады. Оқушылар тіс түрлері туралы ақпаратқа ие болады. Сонымен қатар досының тісін зерделейді, мәтіндегі ақпаратпен салыстыру, талдау және қорытынды ойларын кесте арқылы түсіндіреді. Күрек тіс, ит тіс және азу тістерін дұрыс анықтау,түсіндіру.

Қалай көрінеді.....”, “Қалай айтылады....”

Қалай көрінеді.....”,

Қалай айтылады....”


Алдынғы тіс

Үшкір тіс

Жалпақ, дөңес тіс



Дескриптор:

-мәтінмен танысады;

-досының тістерін зерделейді;

-кестемен жұмыс жасайды.

Топтық бағалау: “Қалай көрінеді.....”, “Қалай айтылады....” әдісі


3-тапсырма: Тапсырма бойынша саралау тәсілі

(Ж) Мәселені шешу, алынған мәліметтерді салыстыру мақсатында “Ойлар душы”әдісін пайдалану.Барлық топ мүшелеріне идеяларды жылдам жинау ұсынылады.Барлық тақтаға немесе флипчартқа жазылады.Соңында бағаланады.

А тапсырма: Ашық сұрақтарға жауап беру:

-Тістегі тесіктер неден пайда болады?

-Тісжегінің қалай алдын алуға болады?

Дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді.


В тапсырма: өз пікірін негіздеу мақсатында “Тіс сау болудың ережесын” құрастыру. Оқушыларға тісті сақтау туралы мәтін таратылады. Мәтінмен таныса отырып ереже құрастырады.

Дескриптор:

-мәтінмен танысады;

- ереже құрастырады.

С тапсырма: тісті қорғау жөніндегі өз идеясын дәлелдеу және қорғау мақсатында қосымша ақпарат көзі ретінде энциклопедиядан пайдалану.Тісті қорғау туралы қосымша ақпарат жинау, қорғау.

Дескриптор:

-қосымша материалмен танысады;

-тісті қорғау туралы ақпарат жинақтайды.

Қалыптастырушы бағалау: “Талқылау бойынша серіктестер

(тапсырма соңында талқылау жұргізу: Не нәрсе оңай болды?,Не нәрсе қиын болды?)


4-тапсырма. Модельдеу

(Ж) Танымдық қызығушылығын арттыру және қорытындылау мақсатында “Суреттер көрмесі” ұйымдастыру.Оқушылар муляж тістердің аттарын атайды және үлгі негізінде сурет сызады. Сабақ соңында суреттер көрмесін ұйымдастырады.

Дескриптор:

-муляжді зерттейді;

-суретін сызады;

-көрме ұйымдастырады.

Ауызша кері байланыс: Керемет!-----------

Жақсы!------------------

Әрекеттен!--------------





Морфология-лық талдау” кестесі


Түрлі-түсті қалам



https\\ www.ts-auyranda-ide-em-jasau














Айна,

А4 парағы, кесте




https\\ www.ts-auyranda-ide-em-jasau

















Сұрақты конверт,

флипчарт




Тіс туралы мәтін

Флипчарт,

маркер




Жеке гигиена” туралы энциклопедия

А4 парағы, Муляж, А4 парағы,маркер,





Сабақтың соңы

3 минут

Кері байланыс: “Бекітілді” әдісі


Мен көп нәрсе үйрендім

Бұл менің өміріме керек болады

Сабақта ойландыратын нәрселер болды






Бекітілді” кестесі,стикер

Саралау– оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


А тапсырма: Ашық сұрақтарға жауап беру:

-Тістегі тесіктер неден п

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!