Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Денеге қалай күтім жасаймыз. 2 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пән:Жаратылыстану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Адам Сынып: 2 «Г» |
Мектеп: № 40 орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні:Сағатбек Арай Әнуарбекқызы Қатысқандар саны:26 Қатыспағандар саны: 0 |
|||||
Сабақ тақырыбы |
Денеге қалай күтім жасаймыз? |
|||||
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) |
2.2.3.4 - денсаулықсақтаудағыжекегигиенаныңрөлінанықтау; 2.2.3.5 - тіскүтімініңденсаулықсақтаудағымаңызынанықтау 2.1.2.4 - бақылаужүргізудіңжоспарынқұру; |
|||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтайды,тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтайды,бақылау жүргізудің жоспарын құрады. Көптеген оқушылар:тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтайды Кейбіроқушылар:тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтайды,бақылау жүргізудің жоспарын құрады |
|||||
Бағалау критерийлері |
-денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтайды -тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтайды -бақылау жүргізудің жоспарын құрады |
|||||
Тілдікмақсаттар |
Гигиена-гигиена-hugiene, тіс-зубы-teeth, тіскүтімі-уход за зубами-dentalcare, тісжиегі-кариес-caries Тістіқалайкүтукерек? |
|||||
Құндылықтардыдарыту |
Патриоттық сезімі жоғары, ұлттық сана- сезімі, ұлттық рухы, азаматтылығы мен əлеуметтік белсенділігі жоғары деңгейлі зияткер əрі бəсекеге қабілетті тұлғаға тəн қасиет-сапаларды жетілдіру |
|||||
Пәнаралықбайланыстар |
Зерттеукезіндеастынғытістердісанауарқылы математика пәніменбайланысады |
|||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақтаның көмегімен денсаулықты сақтаудағы қол жуудың тәртібі, тіс күтімі туралы бейнежазба көрсетіледі |
|||||
Бастапқы білім |
1-сыныпта жеке гигиена негіздерінмеңгерген |
|||||
Сабақбарысы |
||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру Біз бақытты баламыз Ойнап,күліп аламыз Жетілсін деп санамыз Оқып білім аламыз Үй тапсырмасы:Қозғалыс сыры тақырыбына байланысты оқушыларға сұрақ қойып,өткен тақырыпты еске түсіріп қайталап аламын. 1.Бұлшық еттің қызметі? 2.Бұлшықет қай кезде жиырылады және босаңсиды? 3.Дене сымбатын сақтаудың маңыздылығы? 4.Қаңқа сүйектерін ата |
Қимыл қозғалыс арқылы өлеңді оқиды |
||||
Сабақтыңортасы |
Ширату жаттығуы. «Қазына іздеу жолында»әдісі Жаңа сабақты ашу мақсатында сыныптың ішіне тазалық сақтау үшін қолданатын заттарды тығып қоямын.Оқушылар ол заттарды тауып ала отырып, бұл заттарды не үшін қолданамыз?қай кезде қолданамыз?бізге бұл заттар қажет пе? деген сияқты жетелеуші сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтап аламын. (Ө)1-тапсырма Белсенді оқыту «Көрсету және модельдеу» Саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» Оқушылардың әрқайсысы өз қолына қарап, оны сипаттап беруін сұраймын -Қолымыз неге кірлейді? -Кірді не тазалайды? -Қолды қандай жағдайларда жуу керек? Қолды жуу тәртібі туралы бейнеожазба көрсетемін. Дескриптор: -Қолды жуу алгоритмін құрастыруда реттілікті сақтап айтады (М) Ауызша кері байланыс «Жарайсың», «Жақсы», «Әлі де толықтырулар қажет». (М) Дене тазалығын сақтау қажет. Тазалық сақтау дегеніміз –үнемі жуыну, суға түсу,аяқты, басты, қолдыжуып отыру, тырнақ алу, тіс тазалау. Қолды тамақ ішер алдында,дәретханаға барғаннан кейін, көшеден келгенде жууды естен шығармау керек. Жаңа термин сөдермен түсіндірме жұмысын жүргіземін және үш тілде айтылуын оқушылармен бірге қайталап өтемін.Мысалы:Гигиена-гигиена-hugiene, тіс-зубы-teeth, тіс күтімі-уход за зубами-dental care, тіс жиегі-кариес-caries (Т)2-тапсырма «Мозаика»әдісі Қима қағаздарды құрастыра отырып,суретке байланысты әңгіме құрайды. Дескриптор: -қима қағаздарды құрастырады -шыққан сурет бойынша әңгімелейді Бағалау.Түймедақ күлтешелері арқылы бағалау (МК) Аудиожазба тыңдату (Т)3-тапсырм «Тіс күтімі»бейнежазба Тісті дұрыс тазарту үлгісі көрсетілген бейнежазбаға назар аудартамын.топ ішінде не туралы айтылғандығы талқыланады және оны топта жариялайды. Дескриптор -бейнежазбаны көреді және оны топ ішінде талқылайды Топтық бағалау «Сөздік пікір» әдісі. Оқушылар топты ауызша пікір білдіріп, бағалайды.Смаиликтер беремін. (Ұ)4-тапсырма «Зерделеу және зерттеу»әдісі Айнаның көмегімен тістерінің түрлерін анықтайды, санайды және қарындаштың көмегімен тістерінің қаттылығын анықтайды. Әр баланың қолына алма тилимдерін беремін,сол арқылы тістеу, шайнау әрекетін көрсетеді. Тістердің қызметтері туралы айтып беруін сұраймын. Дескриптор: -Ауыз қуысындағы тістің түрлерін санайды; -Тістердің қаттылығын тексереді; -Үстіңгі және астыңғы жақтағы тістерді санайды; -Нәтижесін тіс макетімен салыстырады. -Тістің қызметін тістеу, шайнау арқылы анықтайды. Бағалау. Смаиликтер арқылы бағалаймын (Ө)Жұмыс дәптерімен жұмыс. 22-жұмыс парағы. Оқушылар суреттегі тістерді олардың атқаратын қызметімен сәйкестендіреді. Жұптық бағалау. Бір-бірінің жұмыс дәптерімен алмасып, тексереді.«Дұрыс, бұрыс белгісі» әдісі Сергіту сәті Орнымыздан тұрайық, Алақанды ұрайық. Бір отырып, бір торып Біз бір дем алайық.. ҚБ тапсырмасы: Тапсырма. 1.Берілген сөздерден мақал құрастырып жаз: кепілі, денсаулық, тазалық. 2. Тіс күтіміне қатысты дұрыс тұжырымды белгіле. 1. Тісті тазаламаса, ауыздан жағымсыз иіс шығады. 2. Тісті күту міндетті емес, ауру тістің орнына жаңа тістер өседі. 3. Тіс күлкіге сән береді. 4. Тістегі микробтар ауру туғызады. 5. Тіске күтім жасалса, денсаулық та жақсы болады. 3.Тіс түрлерінің атауын жаз: Жұптық бағалау. Бір-бірінің жұмысын алмастырып ауызша пікір айту арқылы бағалайды. |
Гигиеналық заттар
Оқулық Интербелсенді тақта
Термин сөздер жазылған қима қағаздар
Алма ,айна қарындаш
ҚБ тапсырмалары |
||||
Сабақтыңсоңы |
Кері байланыс
Бәрін жақсы Әлі де Еш нәрсе түсіндім сұрақтарым бар түсінбедім |
|
||||
Саралау–оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
||||
Саралаутәсілдерінқолданамын. Мотивациялыққолдаудыталапететіноқушыларымадереккөздерұсынуарқылыжеке бас гигенасынұстанутуралыойқалыптастырамын. Соларқылытапсырмаберемін. Диалогқатүсіп, үнеміқолдаукөрсетемін. Қабілетіжоғарыоқушыларыматапсырманыкүрделетіпберемін |
Ауызшакерібайланыс беру «Жарайсың», «Жақсы», «Әлі де толықтыруларқажет», «Сөздікпікір» әдісі, «Дұрыс, бұрысбелгісі» әдісі, Тіс суреттері бейнеленген смаиликтер арқылы бағалап, әртапсырманыңдескрипторынасәйкес, қалыптастырушыбағалаутүрлерінқолданамын. |
Техника қауіпсіздігін, өмірқауіпсіздігінсақтаудыескертемін. |
||||
Сабақбойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардыңбарлығы ОМ қолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен? |
|
|||||
|
||||||
Жалпыбаға Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралы да, оқутуралыдаойланыңыз)? 1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлу қажет? |
Тексерген: