Сабақтың тақырыбы: Денелер. Заттар. Табиғаттағы құбылыстар | Мектеп:№4 |
Күні: | Мұғалімнің есімі: |
СЫНЫП: 3«Ә» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: 0 |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | Оқушылардың табиғи және жасанды денелер мен олардың құрамы туралы, зат туралы, түсіктерін қалыптастыруына ықпал ету; балалардың өткен тақырып бойынша білімдерін тексеру; есте сақтау және ойлау қабілеттерін арттыру; Тірі және өлі табиғат денелерінің айырмашылығын, кез келген дене заттан тұратынын танып біледі. Дене, зат және құбылыстар не екенін туралы білім алуға деген талпыныстарын қалыптастыруДене, зат және табиғи құбылыстардың өзгеруі кезіндегі өзара байланысты анықтайды.. адам ауа райы оны болжау туралы, заттар мен денелер туралы ұғым беру |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. |
| Кейбір оқушылар: |
| Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Құндылықтар | Тәуелсіздік Астана |
Тілдік мақсат | Дене лер - - заттар - - - |
Пәнаралық байланыс | Математика, қазақ тілі, әдебиеттік оқу |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы 5 минут
| Психологиялық ахуал қалыптастыру: Топқа бөлу «Тірі денелер» «уақыт өлшемдері» «Өлі денелер» «ұзындық өлшемдері»Топтастыру
Тірі өлі | Суреттер Қима қағаздар |
Ортасы 20 минут | Оқулықпен жұмысОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Топтық жұмыс1-топ суреттерді орналастыр3-топ заттар туралы жаз «Аяқталмаған сөйлем»2-топ Кестемен жұмыс4-топ жұмбақтар шешу Жұптық жұмысОқулықтағы суреттер 1-2-топтағы жұптар 46-беттегі суреттен денелерді ламинадталған беттерге жазады3-4-топтағы47-беттегі жасанды денелерді анықтап дәптеріне жазады Дәптермен жұмыс.Өз бетімен жұмыс «Болжам» әдісі
Зерттеу әдісі «Кім тапқыр?»ойыны1-топ тас,целофандағы ауа2-топ екі сызғыш,жапырақ3-топ 1 қант,су,өсімдік4-топ кітап,сабын
| . |
Сергіту сәті 2 минут | Би билеу |
|
Аяқталуы 20 минут | Жұмбақ құрастыру. Сендер бір денені ойлап, сол дененің атынан сөйлейсіңдер. Ол қандай заттардан тұратынын жұмбақтап айтасыңдар. Мен құмнан жасаламын. Әрбір үйде боламын. Мен болмасам үйдің іші қараңғы болады. Мен қай денемін? «Суретті тап» ойыны1.Дене деген не?( адамды жан-жағынан қоршаған нәрселердің бәрі дене)2.Дене нешеге бөлінеді?(2жасанды.табиғи)3.Табиғи денені атап шық?( күн,ай,жұлдыз, бұлт,тас,аң, құс (бұлт бейнесі)4.Жасанды денені ата.( үй, машина,үстел,орындық,кітап,дәптер,қарандаш,доп)5.Табиғи дене нешеге бөлінеді?(2 тірі,өлі) 6Тірі денелерді атап шық.(адамдар,өсімдіктер, жануарлар)7.Өлі денелерді ата.(ауа,бұлт,құм,тас,т.б.)8.Зат қасиеттерін атап шық.(сұйық,қатты,жұмсақ,жанғыш,ағады,т.б)9.Дене неден тұрады? (шөлмек-шыны,шеге-темір,былғары-етік,әйнек-терезе,су—тамшы,алюминий-сым.) Рефлексия |
|
Үйге тапсырма: оқу, |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғары оқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |