Материалдар / Денелер. Заттар. Табиғаттағы құбылыстар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Денелер. Заттар. Табиғаттағы құбылыстар

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
871
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы: Денелер. Заттар. Табиғаттағы құбылыстар

Мектеп:№4

Күні:

Мұғалімнің есімі:

СЫНЫП: 3«Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар: 0

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

Оқушылардың табиғи және жасанды денелер мен олардың құрамы туралы, зат туралы, түсіктерін қалыптастыруына ықпал ету; балалардың өткен тақырып бойынша білімдерін тексеру; есте сақтау және ойлау қабілеттерін арттыру; Тірі және өлі табиғат денелерінің айырмашылығын, кез келген дене заттан тұратынын танып біледі. Дене, зат және құбылыстар не екенін туралы білім алуға деген талпыныстарын қалыптастыру
Дене, зат және табиғи құбылыстардың өзгеруі кезіндегі өзара байланысты анықтайды..
адам ауа райы оны болжау туралы, заттар мен денелер туралы ұғым беру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:

Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбір оқушылар:

Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Құндылықтар

Тәуелсіздік Астана

Тілдік мақсат

Дене лер - - заттар - - -

Пәнаралық байланыс

Математика, қазақ тілі, әдебиеттік оқу

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы 5 минут


Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Топқа бөлу

«Тірі денелер» «уақыт өлшемдері» «Өлі денелер» «ұзындық өлшемдері»

ТShape3

Табиғи денелер

оптастыру


Shape4 Shape5

Тірі өлі

Суреттер

Қима қағаздар

Ортасы 20 минут

Оқулықпен жұмыс

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Топтық жұмыс

1-топ суреттерді орналастыр

3-топ заттар туралы жаз «Аяқталмаған сөйлем»

2-топ Кестемен жұмыс

4-топ жұмбақтар шешу

Жұптық жұмыс

Оқулықтағы суреттер

1-2-топтағы жұптар 46-беттегі суреттен денелерді ламинадталған беттерге жазады

3-4-топтағы47-беттегі жасанды денелерді анықтап дәптеріне жазады Дәптермен жұмыс.

Өз бетімен жұмыс «Болжам» әдісі

кемпірқосақ

Shape6

қыс


найзағай


Shape7

күз


жапырақ түсуі




Зерттеу әдісі «Кім тапқыр?»ойыны

1-топ тас,целофандағы ауа

2-топ екі сызғыш,жапырақ

3-топ 1 қант,су,өсімдік

4-топ кітап,сабын


.

Сергіту сәті

2 минут

Би билеу


Аяқталуы 20 минут

Жұмбақ құрастыру. Сендер бір денені ойлап, сол дененің атынан сөйлейсіңдер. Ол қандай заттардан тұратынын жұмбақтап айтасыңдар. Мен құмнан жасаламын. Әрбір үйде боламын. Мен болмасам үйдің іші қараңғы болады. Мен қай денемін?

«Суретті тап» ойыны

1.Дене деген не?( адамды жан-жағынан қоршаған нәрселердің бәрі дене)2.Дене нешеге бөлінеді?(2жасанды.табиғи)3.Табиғи денені атап шық?( күн,ай,жұлдыз, бұлт,тас,аң, құс (бұлт бейнесі)4.Жасанды денені ата.( үй, машина,үстел,орындық,кітап,дәптер,қарандаш,доп)5.Табиғи дене нешеге бөлінеді?(2 тірі,өлі) 6Тірі денелерді атап шық.(адамдар,өсімдіктер, жануарлар)7.Өлі денелерді ата.(ауа,бұлт,құм,тас,т.б.)8.Зат қасиеттерін атап шық.(сұйық,қатты,жұмсақ,жанғыш,ағады,т.б)9.Дене неден тұрады? (шөлмек-шыны,шеге-темір,былғары-етік,әйнек-терезе,су—тамшы,алюминий-сым.)

Рефлексия



Үйге тапсырма: оқу,

Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!