Денелердің электрлену. Электр заряды. Өткізгіштер мен диэлектриктер.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Денелердің электрлену. Электр заряды. Өткізгіштер мен диэлектриктер.

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып физикадан ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚМЖ

Пән: Физика


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны: 8.2 В Электростатика негіздері

Мектеп: «Балқаш қаласы Абай атындағы №2 лицей» КММ

Мерзімі:

Мұғалімнің аты-жөні: Рахимова Жулдыз Тулендыевна


Сынып 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Сабақ тақырыбы

Денелердің электрленуі, электр заряды, өткізгіштер мен диэлектриктер

Оқу мақсаттары

8.4.1.1 - электр зарядын сипаттау;

8.4.1.2 – үйкеліс және индукция арқылы электрлену құбылысын түсіндіру;

8.4.1.3 электрленудің оң және теріс әсеріне мысалдар келтіру;

Сабақ мақсаты


Оқушылардың барлығы:

Электр зарядының толық сипаттамасын береді. Үйкеліс және индукция арқылы электрлену құбылысын түсіндіріп,

электрленудің оң және теріс әсеріне мысалдар келтіре алады;

Оқушылардың көпшілігі: Денелердің электрлену тәсілдерін ажыратады, мысалдар келтіреді;

Оқушылардың кейбірі: Өткізгіштер мен диэлектриктерді ажыратады, қайда қолданылатынын біледі.

Бағалау критерийлері



Электр зарядының физикалық мағынасын түсінеді;

Зарядтардың әрекеттесу ережесін біледі;

Денелердің электрлену тәсілдерін сипаттайды;

Өткізгіштер мен диэлектриктерді ажыратады;

Электрленудің қолданылу аясын көрсетеді.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор және терминология:

charge

заряд

заряд

positive

положитеьный

оң

negative

отрицательный

теріс

neutral

нейтральный

бейтарап

wool

шерсть

жүн

to rub

натирать

үйкеу

interaction

взаимодействие

әрекеттесу

induction

индукция

индукция


Құндылықтарды қалыптастыру

Зайырлы қоғам және жоғары руханият. Бір – бірлерінің жауаптарын тыңдап, пікір айту барысында, бағалау кезінде өзгенің пікірін құрметтеуге, өзара көмекке алғыс айтуға дағдыландыру.

Пәнаралық байланыс

Математика, информатика, биология.


Алдыңғы білім


Жылу машиналарының қоршаған ортаның экологиясына әсерін бағалай алады.


Сабақ барысы

Уақыт/Сабақ кезеңдері


Мұғалімнің іс-әрекеті

(мақсатқа қалай қол жеткіземін?


Оқушының іс-әрекеті



Бағалау (әдіс-тәсілдер/ прием/ техника/ стратегия)

Саралау тәсілдері (қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?/ қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?)

Сабақтың басы





5 минут

I. Ұйымдaстыру.

Сәлeмдeсу. Сыныпты түгeндeу. Пазл әдісімен топқа бөлу.



СБР қолдану

сайтындағы тапсырмаларды орындату.

1 топтың үй тапсырмасы

https://learningapps.org/1610242 (сәйкестендіру)

2 топтың тапсырмасы

https://learningapps.org/2249437 ( тестті орындау)

3 топтың тапсырмасы

https://learningapps.org/1263576 (кестені толтыру)



Таңдаған пазлдың түсіне қарай бір топқа бірігіп отырады.





Жеке жұмыс

Сілтеме бойынша кіріп, үй жұмысын орындайды, бағалау парағына өзін бағалайды.











Өзін – өзі бағалау (сұрақтың нешеуі дұрыс, қайсысы қиындық туғызды)








Дереккөздер



Негізгі бөлім

минут







2 минут












10 минут











10 минут



























10 минут

















Мағынаны ашу

Пазды құраған кезде пайда болған сурет бойынша топ мүшелерінің пікірін тыңдайды.

1 топтың суреті – найзағай

2 топтың суреті – скат балығы

3 топтың суреті – шаштың статикалануы


Жаңа сабақты түсіндіру

«Кластерлер» әдісі. Таңдауға берілген сөздер: charge, positive, induction, interaction, wool, negative.









Эксперименттік тапсырма

1 топқа

Үрленген шарларды газетке үйкелеңдер. Оларды ұзын жібек жіпке байлап, қатарластыра іліп қойыңдар. Тәжірибеден байқаған құбылысты түсіндіріңдер. Электрлену қандай жолмен жүзеге асып тұр? Электрленуге дейінгі денелер туралы не айтуға болады?

2 топқа

Үрленген шарды газетке үйкелеп, бөлме төбесіне жақындатыңдар. Тәжірибеден байқаған құбылысты түсіндіріңдер. Электрлену қандай жолмен жүзеге асып тұр? Электрленуге дейінгі денелер туралы не айтуға болады?

3 топқа

Шыны таяқшаны жібек матаға үйкелеп, электроскопқа жақындатыңдар. Электрлену қандай жолмен жүзеге асып тұр? Электрленуге дейінгі денелер туралы не айтуға болады?

Дескриптор:

  1. Денелердің әр түрлі зарядталатынын біледі

  2. Денелердің электрленуі кезінде электр зарядының бір денеден екінші денеге ауысатынын біледі

  3. Үйкеліс және индукциялық әдіспен электрленуді жолдарын ажыратады.



«DEAL»

Тақтада көрсетілген заттардың өткізгіш немесе диэлектрик екенін айтып, қайда қолдануға болатынын айтыңыз: ФАРФОР, КЕРОСИН, РЕЗИНА, АДАМ ДЕНЕСІ, СІЛТІЛЕРДІҢ СУДАҒЫ ЕРІТІНДІСІ, МЕТАЛДАР, ТОПЫРАҚ, ЭБОНИТ, ПЛАТМАССА, АУА, ШЫНЫ, ҚЫШҚЫЛДАРДЫҢ СУДАҒЫ ЕРІТІНДІСІ.

Дескриптор:

  1. Өткізгіштер мен диэлектриктерді ажыратады

  2. Өткізгіштер мен диэлектриктердің қасиетін, қайда қолдануға болатынын біледі.





Топтық жұмыс

Топқа біріккен оқушылар пазлдарын құраған кезде шыққан сурет бойынша өз ойларын ортаға салады. Ортақ мағынаны тауып, сабақтың тақырыбын анықтайды.









Топтық жұмыс

Тақырыпты кітаптан оқиды, топта талқылайды, тақтадағы сөздерден түйінді сөзді топпен таңдап, идеялар мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды жинақтайды, тұжырымдайды, қорғайды.







Топтық жұмыс

Топ болып, тәжірибені орындайды. Қорытынды жасап, сұрақтарға жауап береді.




















Жеке жұмыс

Заттардың өткізгіш немесе диэлектрик екенін ажыратып. Қайда қолданылатынын айтады.

D – Describe – баяндау, суреттеу (оқығанды, көргенді сипаттау, сынау, өлшеу).

E – Explain – түсіндіру (құбылыс немесе оқиға бойынша не білетіндерін, түсінгендерін суреттеу).

A – Anallуse – талдау (ақпаратты талдау, қорытынды жасау, себептерін атау).

L – Links – байланыс (болжамдар немесе қорытынды жасау, өзінде бар біліммен байланыстыру).




мадақтау














Жапондық әдіспен бірін – бірі бағалайды.

















«Кері байланыс бутерброды»





























Жетістік баспалдағы



Диалог және қолдау көрсету

















Диалог және қолдау көрсету
















Тапсырма



























Қорытынды




Сабақ соңы

3 минут

Не білдім, не үйрендім, нені білгім келеді?

Үй тапсырмасы оқушылардың нені білгім келеді деген сұрақтарына сәйкес беріледі.

Тақтадағы «не білдім, не үйрендім, нені білгім келеді?» деп жазылған қағаздарға өз ойларын стикерге жазып жапсырады.

мадақтау


Мұғалімнің өткізген сабақ бойынша рефлексиясы





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
10.08.2018
903
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі