Материалдар / Денелердің өзара әрекеттесуі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Денелердің өзара әрекеттесуі

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып физика
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Желтоқсан 2018
909
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Денелердің өзара әрекеттесуі Мектеп: «№9 мектеп-лицейі»КММКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Караева ЖСынып: 7 «А» Қатысқаны: 18 оқушы Қатыспағаны:

Сабақ тақырыбы:Тартылыс құбылысы және ауырлық күші. Салмақ
Оқу мақсаты

7.2.2.10-масса, салмақ және ауырлық күші ұғымдарын ажырату
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар:масса, салмақ,ауырлық күші ұғымын ажырата алады және денелердің тартылыс күшін Исаак Ньютон ашқанын, өлшем бірлігі Н-мен өлшенетінін біледі.Көпшілік оқушылар:Гравитациялық өзара әрекеттесу, гравитациялық өріс және гравитациялық күштің айырмашылығын түсінеді.Кейбір оқушылар:Денеге әрекет ететін ауырлық күші мен оның массасы арасындағы қатынасты ажырата біледі,күрделі есептерді шығара алады, күнделікті өмірмен байланыстырып мысал келтіруде қолданады.
Бағалау критерийлері
  • Тартылыс құбылысы мен ауырлық күшінің айырмашылығын анықтайды
  • Формуланы есеп шығаруда тиімді,дұрыс қолданады
  • Өмірмен байланыстырып күрделі есептер шығарады
  • Тілдік мақсаттарФизика тілінде сөйлеу мәдениетін, көптілділікті дамыту

    Құндылықтарға баулу1.Қоғамдағы ұлттық бірлік2.Тілдің біртұтастығы
    Пәнаралық байланысҚазақ,орыс тілі. Математика. Астрономия. Жаратылыстану
    Тақырып бойынша алдыңғы білімКүш. Динамометр. Күш түрлері
    Сабақтың барысы
    СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы5мин1.Ұйымдастыру:Сәлемдесу,тарау басталғанда құралған топтар «Үйкеліс күші», «Серпімділік күші», «Ауырлық күші» орындарына отырады.2.Ынтымақтастық қалыптастыру:Қол алысып,қане біз Достасайық бәріміз.Айтарым бар сендерге,Тез тұрыңдар шеңберге.Қандай жақсы бір тұруДостарменен бір жүруКүлкіміз біздің көңілді,(бір-біріне жымияды)Жеткізсін жылу, шаттыққа(жүректерін ұстайды)Бөліскен жақсы ғой өмірде(саусақтарын күн сияқты алдыға созып ашады)Қуаныш,Мейірім,Бақытты.(қолдарын екі жаққа созады)Бастайық бүгінгі сабақты(қолдарын төмен түсіріп отырады)3.Үй тапсырмасымен жұмыс: (жеке жұмыс)«Тірек сөздер»-интербелсенді тақтадан 1-мин көрсетіледіДеформация, динамометр, күш, Ньютон, әрекет, құрал, вектор, қатаңдық, бірлік,ұзындық, Гук, бағыт, тең әрекет, созылу,шама, қарама-қарсы, мән, сығылу, тепе-теңдік, өлшеу.
  • Көріп оқы
  • Есте сақта
  • Ойланып жаз-әдісімен тірек сөздерді тізіп жазып сол сөздеріне тақырыпқа байланысты эссе жазады.
  • ҚБ:өзара тексеру,тыңдау, қатені түзету,шапалақпен бағалау




    І-топІІ-топІІІ-топ
    Сабақтың ортасы30 мин «Миға шабуыл»-сурет бойынша оқушылар ойларын ортаға сала отырып жаңа тақырыпты табу, сабақ мақсатына бірлесіп критерийлер құру



    Қосымша-1


    ЖИГСО әдісімен оқулықтан «Тартылыс құбылысы және ауырлық күші. Салмақ»-тақырыбын түсіндіруҚосымша-2 Оқулықпен жұмыс



    «Түртіп алу» әдісі арқылы-талқылап түйінді шешімдерді жазып алуҮлестірме қағаз



    ҚБ: «Үш шапалақ»







    Концептуалдық кесте толтыру: «Тартылыс құбылысы және ауырлық күші. Салмақ»тақырыбының мәтінін оқи отырып кесте толтырадыҚБ: жұптық жұмыс әдісімен бір-бірін тексеріп матрица картасына белгілеу

    Матрица картасы



    «Саралау»- тапсырмалары: «Биоақпараттандыру және Синергетика»әдісіменА-деңгейі:№1.Массасы 300кг сом шойынға әсер ететін ауырлық күші қандай?№2.Массасы 70кг шкафты орнынан жылжыту үшін қандай күш жұмсау керек? Үйкелу коэффиценті 0,3.№3.Массасы 50 кг дене 200Н күштің әсерінен жазық жерде бірқалыпты қозғалып келеді. Үйкеліс коэффиценті неге тең?№4. 800Н ауырлық күші әсер ететін құм салынған жәшіктің массасын есептеп тап. №5. Әсерінен массасы 500г дене 2м/с2 үдеумен қозғалатын күш.№6.Егер қозғалтқыштың тарту күші 90кН болса, онда жылдамдық алу кезінде массасы 60т реактивті ұшақтың үдеуі.№7.Массасы 5кг денеге 4м/с2 үдеу беретін күш№8.Егер соққыдан кейін ол 500м/с2 үдеу алса, ал соғу күші 420Н-ға тең болса, онда футбол добының массасы?В-деңгейі: 1. Көлемі 18,75л керосиннің салмағы қандай?№2. Көлемі 25л бензиннің салмағы қандай?№3.Массасы 1кг ыдысқа көлемі 5л керосин құйылған. Ыдысты көтеру үшін қандай күш жұмсау керек?№4. 320Н күштің әсерінен амортизатордың серіппесі 9мм-ге сығылды.1,6кН жүктемеде серіппе қанша милиметрге сығылады?№5.Динамометрдің серіппесін 4Н күштің әсерінен 5мм ұзарды. Осы серіппенің 16мм –ге ұзаруына әсер ететін жүк салмағы қандай?№6. Массасы 0,5кг доп 0,02с-қа созылған соққыдан кейін 10м/с жылдамдық алады. Соққының орташа күшін тап?№7.Жердің бетінен 400км биіктікте орналасқан, массасы 40кг дене Жерге тартылу күші. Жердің радиусын 6400км-ге тең деп алыңдар.№8. Өлшемі 1085см болатын мыстың білеушеге әсер ететін ауырлық күші (ρ мыс =8900кг/м 3)С-деңгейі1.Массасы 60кг адамға жердің бетіне әсер ететін ауырлық күші.№2.Жердің бетінде 25кН ауырлық күші әсер ететін дененің массасы.№3. Жер бетінен бастау алған космостық ракета 20м/с 2 үдеумен вертикаль бағытта қозғалады. Егер ұшқыш-косманавтың массасы 90кг болса, онда оның кабинаға түсіретін салмағы (g=10м/с2)№4. Төмендегідей бағытталған, 1м/с2 үдеумен қозғалатын лифтінің еденін массасы 70кг адам қандай күшпен қысады: а)жоғары; б)төмен?№5.Массасы 600г дене 8Н күштің әсерінен түзу сызықты қозғалып дене120см қашықтықта 6м/с жылдамдыққа ие болды. Дененің бастапқы жылдамдығы.№6.Егер шарлар бір-біріне 0,01Н күшпен тартылатын болса, онда әрқайсысының массасы 100кг болатын осы шарлардың арасындағы қашықтығы.№7. Таудан түсудің соңғы мезетінде10м/с жылдамдыққа ие болатын массасы 60кг шаңғышы түсу аяқталғаннан 40с-тан кейін тоқтайды. Қозғалысқа әсер ететін кедергі күшінің модулі.№8.Білеуше столдың бетін 50Н күшпен қысады. Осы күш қалай аталады? Ол тақтайшаның ауырлық күшінен көп пе, әлде аз ба? Осы тақтайшаның массасы?

    ҚБ: матрица картасына ұпайлары белгіленеді.
    Үлестірме қағазТоптық жұмыс:А:№2,4,6В:№3,4,7С:№2,3,4Жұптық жұмыс:А:№3,5,7В:№2,5,6С:№5,6,7































































    Матрица картасы

    1 минСергіту сәті «Кім зерек»ойыны

    4 минВенн диаграммасы. Тапсырма: ауырлық күші мен тартылыс күшінің айырмашылығы мен ұқсастығын жазу











    ҚБ: Топ жұмыстары матрица картасына ұпайлары қосылады.

    Матрица картасы

    Сабақтың соңыҮйге тапсырма: Бірнеше мектеп динамометрі бар. Динамометрді бүлдіріп алмай, 4Н-нан артық болатын күшті өлшеу үшін не істеу керек?

    3минКері байланыс: «Сәйкестікті тап»



    Слайд
    2минРефлексия: EXPO-2017 Түрлі-түсті жапырақша қиындысына байланысты көңіл-күйін білдіреді. Жасыл-көтеріңкіКөк-орташаҚызыл-көңіл-күйім жоқ.






    Саралау, қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар жоспарлайсыз?Бағалау-оқушылардың білімін қалай тексересіз?Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік ережелерін сабақ барысында сақтауРефлексия
    Барлығы:тақырып бойынша керекті мәліметтер мен формулаларды дәптерге түсіреді. Өмірмен байланысты және мысал есептерді шығарады,сабақ мақсаты сараланып қойылған. Осыған сәйкес тапсырмалар сараланып беріледі

    Бағалау кезінде «Үш шапалақ» және «Матрица картасы» әдісі арқылы бағалау тиімді болды. Оқушылар карта бойынша бағаларын көтеруге ынталанып,қызығушылығы артып отырады. Ең көп «+» таңбасын жинаған оқушыны анықтау өзгелердің өздігінен білімін көрсете білуге ынталандырады.Жаратылыстану, математика пәндерінен алған білімдерін қолданады. Күнделікті өмірмен байланыстыра диалогке түсті. Оқушы денсаулығын сақтау мақсатында сергіту сәті жасалып, партада отыру тәртібіне нұсқау берілді.Сабақ өз мқсатына жетуде қолданылған әдіс-тәсілдер оқушылардың белсенділігін арттыруға жұмыс жасады. Өмірден мысалдар арқылы есеп шығару кезінде қызықты болды.


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!