Сабақтың
басы:
(3
мин)
(5
мин)
|
І. Ұйымдастыру
бөлімі:
Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру. «Ыстық алақан»
әдісі
Тиімділігі: Бір-біріне тілек
айту арқылы жақындасады, көңіл- күй
көтеріледі.
Өткен білімді еске
түсіру:
«Менен сұрақ, сізден жауап»
әдісі . Өткен тақырып бойынша сұрақтар
қойылады.
1.Бүкіләлемдік тартылыс заңын
айтып беріңіз.
2. Бүкіләлемдік тартылыс
күшінің формуласы
3. Гравитациялық тұрақтының
мәні?
4.Кавендиш тәжірибесі туралы
айтып беріңіз
5.Гравитациялық күштер қалай
әсер етеді?
Тақырыпты ашу.
Бүгінгі сабаққа байланысты видеороллик карайды және осы
видеороликтен сабақтың тақырыбын
анықтайды.
|
Амандасады, сынып
түгенделеді.
Қол ұстасу арқылы бір-біріне
жақсы тілектерін айтады, жақсы көңіл күй
сыйлайды.
Cұрақтарға жауап
береді, өткен сабақты еске
түсіреді.
|
«Марапаттау»
Жарайсың!
Жақсы!
|
kundelik.kz
парталы
https://wordwall.net/ru/resource/35045827/%d0%bc%d0%b5%d0%bd%d0%b5%d0%bd-%d1%81%d2%b1%d1%80%d0%b0%d2%9b-%d1%81%d1%96%d0%b7%d0%b4%d0%b5%d0%bd-%d0%b6%d0%b0%d1%83%d0%b0%d0%bf
https://www.youtube.com/watch?v=gFuUZM6g33g
|
Сабақтың
ортасы
(10
мин)
(10
мин)
|
«Insert»
әдісі.
V
таныс
|
+
жаңа
|
? білгім
келеді
|
|
|
|
Дененің салмағы деп дененің
тірекке немесе аспаға түсірілетін күшін
айтады.
Дененің салмағы P=mg
өрнегімен
есептеледі.
Мұндағы m-масса g-еркін
түсу үдеуі
Ауырлық күшінің тіреу нүктесі
дененің ауырлық центрінен бастап әр уақытта төмен қарай
бағытталады.
Дененің салмағының тіреу
нүктесі тірек немесе аспамен тірелгеннен нүктеден бастап
бағытталады.
Салмақ – дененің Жерге тартылуы салдарынан оның
тірекке немесе аспаға әрекет ететін
күші P=mg Салмақсыздық – дененің салмағы нольге тең болатын
дененің күйі. P=m(g –
а) Асқын салмақ
– тіректің немесе аспаның үдемелі қозғалысынан
туындайтын дене салмағының артуы
P=m(g +
а)
№1
тапсырма: Оқулықпен
жұмыс
17-жаттығу
1.Көлбеулігі 30
жазықтық үстінде тұрған массасы 80 кг адамның салмағын
анықтаңдар.
2.Масасы 200 кг жүк төмен түсіп
келе жатқан лифтіде тұр. Осы кезде еденге ол 2400 Н қысым түсіреді.
Лифтінің үдеуін және бағытын
анықтаңдар.
3.Дөңес көпірдің
үстіңгі нүктесінен 20 м/с жылдамдықпен өтіп келе жатқан
автомобильдің салмағы 10 кН. Автомабильдің массасы 5 т болса,
көпірдің қисықтық радиусы
негетең?
Дескриптор:
- есептің
берілгенін, формула жазады. Үдеу мен бағыты
анықтайды.
№2 тапсырма.
Ғалымды таң қалдырған күш туралы «Иә» немесе
«Жоқ» түрінде тауып
көр.
Р/с
|
Салмақ пен ауырлық күшінің
айырмашылығы
қандай?
|
«Иә» немесе
«Жоқ»
|
1
|
Екеуі де Жерге
қарай бағытталады
|
Иә/жоқ
|
2
|
Ауырлық күші
Жерге, салмақ тірекке әсер
етеді
|
Иә/жоқ
|
3
|
Екеуі
де жоғары қарай
бағытталады
|
Иә/жоқ
|
Дұрыс жауап :
1 Иә, 2 Иә,
3жок
Сәйкестендіруді
орындаңыз.
Реакция
күші
|
Н
|
Дененің салмағы
өлшем бірлігі
|
N
|
Реакция күшінің
формуласы
|
P=m(g-a)=0
|
Салмақсыздық
|
P=-N
|
|
Жаңа сабақты
оқулықтан қарап танысып, дәптерде кесте
толтырады
Есептің берілгенін
жазады, есептейді
Есептің берілгенін
жазады, есептейді
Сұрақтарға «Иә»
«Жоқ» жауап береді
Cәйкестендіруді
орындайды
|
|
Оқулық,
дәптер
Оқулық,
дәптер
оқулық,
дәптер
Интерактивті
тақта
Үлестірме
қағазы
|
Сабақтың
соңы
(2
мин)
3
минут
|
Сабақты бекіту
мақсатында
1.Дененің салмағы деп
қандайкүшті айтамыз?
2. Реакция күшінің бағыты
қандай?
3.Салмақсыздық күйі қандай
жағдайда пайда
болады?
Рефлексия: Кері
байланыс «Пайыз» %
әдісі
Сабақ аяғында сабақ тақырыбы
қаншалықты түсінгендерін пайызбен көрсетеді. Мәселен, 0% түк
түсінбедім, 50 % түсінген сияқтымын, әлі де көмек қажет, 75 %
түсіндім,
100% өте жақсы
түсіндім.
Үйге
тапсырма: Тақырып §20, 17-ж. 5,6
т.
|
|
|
Телефон. WatsApp
|