Материалдар / Дені саудың жаны сау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дені саудың жаны сау

Материал туралы қысқаша түсінік
балалардың денсаулығына көңіл бөлу, денелерін шынықтыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2020
277
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Күні:

Тобы: ІІ кіші топ

Білім беру саласы: «Қатынас»

Бөлімі: Көркем әдебиет

Тақырыбы: Е.Ашықбаевтың «Балабақша» өлеңі

Мақсаты: а) Балаларға балабақша туралы мәлімет беріп,білімдерін бекіту,мәнерлеп айтуға үйрету.

ә) балаларды өлеңді тыңдауға,ұқыптылыққа,тазалыққа тәрбиелеу.

б) Қиялдау,қиялын,елестету қабілеттерін,танымдық қызығушылықтарын дамыту.

Қажетті құрал жабдықтар,көрнекіліктер: доп,автордың суреті.

Сөздік жұмысы: еріп,себебі.

Блингвалды компанент: доп/мяч,балабақша/детский сад,өлең/стихотворение.

Іс әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс әрекеті

Балалардың іс әрекеті

Мотивациялық қозғаушылық

Балалар,сендер бүгін бірінші рет балабақшаға келіп отырсыңдар.Содықтан мен сендердібалабақша бойынша топсеруенге апаруға дайындадым,барасыңдар ма?

Тәрбиеші балаларды топсеруенге апарады.

Жарты шеңбер бойында тұрады.Тәрбиешіні тыңдайды.


Тәрбиешімен бірге балабақша ішін аралайды.

Ұйымдастыру іздестіру

Санамақ айтамыз.

Ал,санаңдар,санаңдар,

Бізде қанша адам бар?


Алдымда:

Атам,әжем,

Алдымда:

Әке,анам,

Соңында ағам мен әпкем,

Соңында мен өзім.

Топқа келген соң сұрақтар қояды:

Қандай бөлмелерді көрдік?

Балабақшада тағы қандай бөлмелер бар?Сендер доппен ойнағанда қайда барасыңдар?Ән айтуға,би билеуге қайда барасыңдар?

Өлең тыңдаймыз.

Автордың суреті көрсетіледі,қысқаша мәлімет айтылады.

Балабақша.

Анаңа еріп келдің сен,

Әкеңе еріп келдің сен.

Қаладағы ең жақсы үй,

Балабақша мен білсем.

Себебі ме,себебі,

Барлық ана келеді,

Барлық әке келеді.

Сұрақтар қойып,шығарманы талдайды.

Сөздік жұмысы: «еріп,себебі» деген сөздердің мағынасын түсінеді.

«Көңілді доп» дмдактикалық ойыны.

Аәтылған өлең жолының жалғасын тауып айту керектігін түсіндіреді.

Мысалы: Анаңа еріп ........ (келдің сен)

Артикуляциялық жаттығу.

Орындау тәсілін түсіндіреді.

Алтыбақан.

Мен де босқ тұрмаймын,

Алтыбақан тебейін.

Әткеншекте тербеліп,

Жоғары төмен самғайын.

Сергіту сәті.

Кел,балалар,тұрайық,

Бірге өлең жаттайық.

Қолдарымыз биікте,

Аяғымызд төменде,

Оңға,солға бір адым.

Жоғары төмен бір қарап,

Санамақ ойныныа шапалақ.

Шығарманы қайта оқиды.

Өлеңді ең алдымен тез жаттап алатын балалардан сұрайды.Басқа балалардың жаттауға деген ынтасы мен қызығушылықтарын ояту үшін мадақтап отырады.






Санамақты қайталайды.


Естеріне сақтайды.



Ойланып жауап береді.










Өлеңді тыңдайды,жаттауға тырысады.






Сұрақтарға жауап береді.

Жаңа сөздердің мағынасын түсінеді.


Допты ұстап алған бала өлең жолының жалғасын тауып айтады.


Орындау тәсілі:күледі,ауыздарын ашып тұрып,тілді жіңішкеріп ұстап,жоғары көтеріп,мұрынға қарай созады,тілді жалпақ қылып,төмен түсіріп,иекке қарай созады.


Тірбиешімен бірге сөздерді айта отырып,қимылдарын жасайды.




Өлеңді тыңдайды,қайталайды.

Рефлексивті түзетушілік

Сұрақтар қойып,тақырыпты қорытады:

Біз бүгін қайда бардық? Барған жерде не көрдік?

Қандай тақпақ жаттадық?

Тақпақ не туралы?Тақпақтарыңды кімге айтып бересіңдер?

Балаларды мадақтап,ұйымдастырылған оқу іс әрекетін аяқтайды.




Сұрақтарға жауап береді.



Күтілетін нәтиже:

Нені білуі керек: өлеңді жатқа айтуды,жаңа сөздердің мағынасын түсінуді.

Нені игереді: балабақша қызыметкерлерінің еңбектері ең сыйлы,ең маңызды екендігін.

Нені біледі: адамдармен сыпайы қарым қатынас құра білуді.



Бекітемін:

Күні: 08.09.2016

Білім беру саласы: «Қатынас»

Бөлімі: Көркем әдебиет

Тақырыбы: Ө.Тұрманжановтың «Туған өлке» өлеңі

Мақсаты: а) Балаларға қздерінің туған жерлері туралы білімберу.Шығарманы тыңдауға,мағынасын түсініп,қайта айтып беруге үйрету

ә)ұқыптылыққа,тазалыққа,туған жерін сүюге тәрбиелеу.

б) Қиялдау,қиялын,елестету,есте сақтау қабілеттерін дамыту.

Қажетті құрал жабдықтар,көрнекіліктер: қиынды суреттер,қаланың кейбір орталықтарының,ғимраттардың фотосуреттері.

Сөздік жұмысы: көгінде,жұпар.

Блингвалды компанент: қиынды суреттер/разрезаные картинки,қала/город,ғимрат/здание.

Іс әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс әрекеті

Балалардың іс әрекеті

Мотивациялық қозғаушылық

Балалар,бүгін бізге Дымбілместен жедлхат келді: «Сәлеметсіздер ме,балалар! Маған сендердің көмектерің керек.Біздің қалада көрме өтеді,сол үшін ең әдемі қалалардың суреттері керек.Біздің қалада көрме өтеді,сол үшін ең әдемі қалалардың суреттері керек».

Біздің қаланың әдемі екенін Дымбілмес қайдан біліп қойды екен?Дымбілмеске көмектесеміз бе?



Дымбілместің жедел хатын тыңдайды,көмектесуге келіседі.

Ұйымдастыру іздестіру

Бейнекамерасын балаларға қаратып:

Мына бейнекамера сендердің жауаптарыңды жазып отырады,сосын біз Дымбілмеске кассета мен суреттерді пошта арқылы жібереміз, дейді.

Суретпен жұмыс

Топтың ішінде қаланың балаларға таныс жерлерімен ғимраттарының суреттері ілініп тұрады.Балалардың назарларын суреттерге аударады,сұрақтар қояды:

Мына суреттер сендерге таныс па?

Біз тұратын қала қалай аталады?

Балалардың жауаптарын мұқият тыңдайды,толықтырады.

Өлең тыңдаймыз

Ө.Тұрманжановтың «Туған өлке» өлеңін оқиды.

Туған өлке.

Көгінде күн нұрын төккен,

Жерінде гүл жұпар сепкен.

Неткен сұлу,неткен көркем,

Осы менің туған өлкем!

Шығарманы талдайды:

Балалар өлең ұнады ма?Не туралы жазылған?

Мазмұнына байланысты суреттерді көрсетіп,өлеңді қайта оқиды.

Сөздік жұмысы: «көгңнде,жұпар» деген сөздердің мағынасын түсіндіреді.

«Бөлшектерді құрастыр» дидактикалық ойыны.

Қиынды суреттерден біртұтас сурет құрастырып,қандай сурет болып шыққанын айтып беру керектігін түсіндіреді.

Мақал.

Туған жердің ауасы да шипа.

Мақалдың мағынасын түсіндіреді.

«Қала көшелерін аралайық» сергіту сәті.

Балаларға жасырған жұмбағын шешеіп,сұрақтарына жауап беру арқылы фотосуреттерден тиісті көшені,ғимратты тауып,жанына баруды ұсынады.

Мысалы:

Онда барып ән тыңдаймыз,

Спектакль көреміз.

(Театр)

Таңертең ерте тұрасың,

Тәрбиеші апайға барасың.

(Балабақша)

Тәрбиеші балалармен бірге бейнекамерадағы жазбаны телидидарға қосып қарайды,балаларды мадақтайды.


Тәрбиешінің айтқандарына қызығушылық танытады.



Суретті тамашалайды.





Туған қаласының атын айтып,ғимараттарды атайды.


Тәрбиешіні тыңдайды.




Шығарманы тыңдайды.





Сұрақтарға жауап береді.






Шығармадағы жаңа сөздердің мағынасын түсініп,қайталайды.




Қиынды суреттерден қаланың біртұтас суретін құрастырады.


Тыңдайды,түсінеді,қайталайды.







Тиісті көшен,ғимратты тауып,жанына барады.







Бейнежазбаны қарайды.


Рефлексивті түзетушілік

Сұрақтар қойып,тақырыпты қорытады:

Балалар,біз бүгін не істедік?

Қандай шығарма тыңдадық?

Шығармадан не туралы білдіңдер?

Туған жер дегеніміз не?

Біздің қала қалай деп аталады?

Балаларды мадақтап,ұйымдастырылған оқу іс әрекеттерін аяқтайды.



Сұрақтарға ойланып,жауап береді.

Күтілетін нәтиже:Нені білуі керек: шығарманың мазмұнын түсініп,туған қаласының көрікті жерлері мен көшелерін айтып беруді.

Нені игереді: жаңа сөздердің мағынасын түсініп,күнделеікті өмір мен қоршаған ортаны сәйкестендіруді.

Нені біледі: туған жерін,табиғатын сүюді,құрметтеуді,мақтан етеді.



Бекітемін:

Күні:

Тобы:ІІ кіші топ

Білім беру саласы: «Қатынас»

Бөлімі: Көркем әдебиет

Тақырыбы: Ж.Тұрсынованың «Қайырымды күз» өлеңі

Мақсаты: а) Балалрға күз мезгілінің ерекшеліктері туралы білім беру.Өлеңді оқып беру,күз мезгілі туралы түсінік беру.

ә)ұқыптылыққа,тазалыққа,табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу.

б) Қиялдау,қиялын,елестету,өлең жолдарын түсіне отырып,жаьттау қабілеттерін қабілеттерін дамыту.

Қажетті құрал жабдықтар,көрнекіліктер: көкөністер мен жемістердің суреттері,жеміс ағаштарының суреттері.

Блингвалды компанент: көкөніс/овощи,жеміс/фрукт,күз/осень.

Іс әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс әрекеті

Балалардың іс әрекеті

Мотивациялық қозғаушылық

Шаттық шеңбері.

Біз тағыда біргеміз,

Сөгілмейді іргеміз.

Құшып күннің шуағын,

Қуанамыз бәріміз.

Есік ашылып,топқа аю кіреді.

Балалар,қараңдар,бізге қандай жануар келді?

Аю қандай ертегіден келді деп ойлайсыңдар?

Балалар шеңберге тұрып,жаңа күнмен амандасады.





Аюмен амандасады.

Ойланып жауап береді.

Ұйымдастыру іздестіру

Аю сендеромен ойнауға келді.

«Ат шауып келеді» артикуляциялық жаттығуы.

1.күлімсіру,ауызды ашып тілдің ұшымен сыртылдату.

2.Жаттығу алдымен баяу орындалады,кейін тездетіледі.

3.Астыңғы жақ қозғалмайды,тек қана тіл жұмыс істейді.

Өлең тыңдаймыз.

Ж.Тұрсынованың «Қайырымды күз» өлеңін оқиды:

Қайырымды күз келді,

Тартуы көп тиісті:

Шабдалыбар алқызыл,

Алмасы хош иісті!

Алмұрты бар тәтті.

Балаларға ұнады,

Сыйлығы сондай тәтті!

Алма мен шабдалының суреттерін көрсетеді,сұрақтар өояды:

Балалар,сендерге өлең ұнады ма?Не туралы жазылған?

Неге балаларға алма мен шабдалы ұнайды?

Неге автор шығарманы «Қайырымды күз» деп атаған?

Сөздік жұмысы: «тартуы,қайырымды» деген сөздердің мағынасын түсіндіреді.

Сергіту сәті.

Біз еңбекшіл баламыз,

Бау бақшаға барамыз.

Алма жеміс тереміз,

Себетке үйіп саламыз.

«Не қалай өседі?»дидактикалық ойыны.

Топ ішінде алма,алмұрт,өрік ағаштарының суреттері,үстел үстінде жемістердің,көкөкністердің суреттері,төменде жазық жердің үлгісі.Балаларға көкөністер мен жемістердің суреттерін таңдап алып,әрқайсысын өз ағаштарының қасына орналастыру керек.

Шығарманы тағы оқиды,тез қабылдап алатын балаларды ортаға шақырып,суреттерді пайдаланып,өлеңді қайталайды.

Мақал мәтел

Көк алманы үзбе,

Өзі үзілер күзде.

Мақалдың мағынасын түсіндіремін.





Тірбиешімен бірге сөзді айтып,қимылдарын жасайды.








Өлеңді тыңдайды.






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!