Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Денсаулық -зор байлық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: «Олимпиада жеңімпаздары - Қазақстан мақтаныштары» |
Мектеп: «Жезкент кентінің мек теп- лицейі» КММ |
|||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Рахымбаева Ж.С. |
|||||||||||||||||||
Сынып: 6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
«Бірінші байлық- денсаулық» |
|
|
|||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Т3.Тұрмыстық - әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. А5. Коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру. |
|||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: тақырыпқа байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсінеді, жағдаятқа байланысты сұрақтарға жауап береді. Көпшілігі: тақырыпқа байланысты тірек сөздерді пайдаланып, әлеуметтік тақырыптарға байланысты диалогке түседі. Кейбірі: коммуникативтік жағдаят бойынша диалог құрастырып, өз пікірін білдіреді. |
|||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
- жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсінеді; - мәтін бойынша ақпарат жинақтайды; - тақырып бойынша өз пікірін білдіреді |
|||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Жаңа сөздер: денсаулық, спорт, шұғылдану, шымыр, тазалық, зілтемір Диалог құруға негіз болатын тірек сөздер: адам денсаулығы, денсаулықты сақтау, басты байлық, спортпен шұғылдану, салауатты өмір салты. Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті «Басты байлық - денсаулық» деп айтады? Денсаулығымызды қалай сақтаймыз ? Салауатты өмір салты дегенді қалай түсінеміз? Денсалықты күту үшін не істеу керек? |
|||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Салауатты өмір салтына баулу |
|||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Биология, дене шынықтыру |
|||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Спорт түрлері, спорттық ойын түрлері |
|||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
Сабақтың басы
5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. /Кабинет тазалығына, желдетілгеніне назар бөлу/. Оқушылардың сабаққа қатысуын, қажетті оқу құралдарының түгел болуын қадағалау. Психологиялық хал - ахуал тудыру. «Ыстық алақан» әдісі арқылы оқушылар бір- біріне жағымды сөздер айтады. Топқа бөлу. Мақал -мәтелдер. Пазл. «Шынықсаң шымыр боласың» «Денсаулық -зор байлық» «Тазалық - денсаулық кепілі» 1-Топ «Шымыр» 2-топ «Денсаулық» 3-топ «Тазалық» |
|
||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 27 мин
7 мин |
Сөздікпен жұмыс. Оқушыларға жаңа сөздер АКТ арқылы экранға шығады. Жаңа сөздер мен тірек сөздерді игерту: «Сөздік гол» әдісі арқылы жүзеге асырылады. Артынша слайдпен тексереді.
Спорт-спорт Шұғылдану- заниматься Зілтемір-штанги шымыр - крепкий салауатты өмір салты-ЗОЖ тазалық - чистота Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті «Басты байлық - денсаулық» деп айтады? Денсаулығымызды қалай сақтаймыз ? Салауатты өмір салты дегенді қалай түсінеміз? Денсалықты күту үшін не істеу керек?
ТЖ. Тапсырма. Тыңдалым алды. «Суреттер сөйлейді» әдісі. Оқушылар берілген суреттер негізінде мәтін тақырыбын болжайды. Дескриптор: -Сөздерді атайды; -Мәтін тақырыбын болжайды.
ҚБ «Түрлі- түсті капсулалар» әдісі арқылы. Оқушылар өзін- өзі бағалайды. Бәрі түсінікті болса, жасыл, толық түсінбесе сары түс, қиындықтар болса қызыл түсті көрсетеді. Мәтінмен жұмыс ТЖ. Тапсырма. Тыңдалым. «ДЖИГСО» әдісі арқылы. Оқушылар нөмірленіп, берілген мәтін бөлігін оқып, топ мүшелері ауысып, бір біріне мәтінді түсіндіреді. 1 топ. Адамның денсаулығы – қоғам байлығы. Әрбір адам өз денсаулығының мықты болу жолдарын қарастыру керек. Дені сау адамның көңіл-күйі көтеріңкі болып, еңбекке әрқашан құлшына кіріседі. Халқымыз «Дені саудың – жаны сау» деп орынды айтқан. Отанымыздың келешегі, көркеюі – салауатты өмір салтын сақтау қолдауда. Біздің де өмірімізді жарық қылатын, жан-жағымызға тамаша сәулесін шашатын, өмірдегі басты байлық – денсаулық. Денсаулық – бұл адамның еңбекке белсенді болуы, әрі ұзақ өмір сүруі, тәннің саулығын және рухани саулығын сезіну. 2 топ. «Тазалық -денсаулық кепілі» дегендей адам күнделікті жеке бас тазалығын сақтау керек. Жеке бас тазалығының ережелері. - Күнделікті бір уақытта тұр, бөлмеңді желдетіп ал да, шынықтыру жаттығуын жаса; - Ертең ерте тісіңді тазалап, беті-қолыңды, мойның мен құлағыңды жу; - Ұйықтар алдында жуынып, бөлмеңді желдетіп алуды ұмытпа; - Тамақ ішердің алдында, жұмыстан кейін міндетті түрде қолыңды жу; -Түшкірген, жөтелген кезде мұрның мен аузыңды бет орамалмен жауып, теріс айналып түшкір немесе жөтел; - Шашыңды дұрыстап күт: уақытылы тара, буып немесе өріп қой; 3 топ. Денсаулық адамның ең қымбат дүниесі. Сондықтан біз денсаулығымызды нығайту үшін спортпен шұғылдануымыз керек. Спорттық ойындардың түрлері көп. Олар: футбол, баскетбол, волейбол, теннис, хоккей, шаңғы тебу, суда жүзу және т.б. Спорт – белгілі ережелер немесе дәстүрлерге сай көбінесе жарыс түрінде өтетін әрекет. Қандай спорт түрі болмасын, халқымыз қайсарлық пен жігерлігімен көзге түсіп, сан сайыста жеңіс тұғырынан көрініп келуде. Спортпен шұғылдануды ұмытпаңыздар! Дескриптор:
ҚБ. «Қызуөлшегіш». Оқушылар сынап көрсеткіші арқылы топта бірін - бірі бағалайды.
ТЖ. Тапсырма.Тыңдалым кейін «Ұшақ» әдісі. Топ мүшелері келесі топқа өз мәтіндері бойынша қағаз ұшақтың бір қанатына сұрақтар жазады. Екініші топ мүшелері екінші қанатына сол сұрақтарға жауап жазып, ұшақты кері ұшырады. Дескриптор: -тірек сөздерді пайдаланып, сұрақтар құрасырады; -жауап кезінде қосымша ақпарат ұсынады; ҚБ. «Зілтемір». Оқушылар берілген суреттер көрсету арқылы тапсырманы қаншалықты меңгергендігін білдіреді.
ТЖ. Тапсырма. Айтылым. «Рөлдік ойын» әдісі Топ болып жағдаяттық диалог құрайды. «Емханада», «Тазалық» , «Фитнес клубта» -тірек сөздерді пайдаланады, -диалог құрайды; -қосымша ақпарат береді. ҚБ. «Тұғыр» әдісі. |
АКТ слайд
Дереккөзі: https://www.zharar.com/kz/shygarma/2460-purity-guarantee-of-health.html
|
||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 8 мин
|
Рефлексия. «Тазалық» әдісі арқылы оқушылар қажетті мағлұматтарды алып, әлі де қарастыратын жақтарын анықтайды.
Үй
тапсырмасы:
|
|
||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
|
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
||||||||||||||||||
Нәтиже мен жауап бойынша саралауда - «Сөздік гол» Ресурс бойынша саралауда -«Суреттер сөйлейді» Қарым- қатынас формалары бойынша саралау- «ДЖИГСО» Нәтиже мен жауап бойынша саралауда - «Ұшақтар» Оқушы дербестігі мен жауапкершілігі - «Рөлдік ойын»
|
Оқушының меңгеру деңгейінің өлшемі мен ілгерлеуін анықтауда, сабақ барысында төмендегі қалыптастырушы бағалаудың түрлерін қолдандым:
|
|
||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
|||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |