Материалдар / Денсаулық. Денсаулықты сақтау мен нығайтудың негізгі әдістері
Аттестацияға арналған Педагогтердің портфолиосын бағалау парағы
ДАЙЫН МАТЕРИАЛДАРДЫ ЖҮКТЕП АЛЫҢЫЗ!
Жүктеп алу
МАТЕРИАЛДЫ ТЕГІН ЖҮКТЕП АЛЫҢЫЗ!

Денсаулық. Денсаулықты сақтау мен нығайтудың негізгі әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
Денсаулық деген не? Оқушылардың барлық жауаптар тақтаға жазылады. Сонан соң, оқытушы оқушыларды денсаулық тұжырымдамасын анықтауға шақырады. Сонымен қатар, оқытушы БДҰ-ның жарғысы бойынша, «денсаулық - аурулар мен физикалық ақаулардың жоқтығы ғана емес, толық физикалық, жан-сезімдік және әлеуметтік саулық жағдайы болып табылатындығын» хабарлайды. Бірақ, бұл анықтама денсаулықты қауымдастық пен дербес деңгейде бағалу үшін қолданылуы мүмкін емес. БДҰ-ның пікірінше, медико-санитарлық статистикада дербес деңгейде денсаулықтағы пайда болатын ауытқушылықтар мен сырқаттардың жоқтығы түсіндірілсе, қауымдастық деңгейінде – өлім-жітім, ауру мен мүгедектік деңгейінің төмендеу барысы түсіндіріледі.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Бөлім:

Денсаулық пен салауатты өмір салты туралы түсінік

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Денсаулық. Денсаулықты сақтау мен нығайтудың негізгі әдістері

Сабақтың мақсаты

Адам өміріндегі денсаулықтың маңызды рөлін оқушылар санасында қалыптастыру, салауатты өмір салтын жүргізудің қажеттіліктері мен дағдыларын жасап шығару.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі



Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


мадақтау

маркерлер, А-4 қағазы,стикерлер.

Жаңа сабақ

1-тапсырма

Мәтінмен жұмыс

Сұрақ: Денсаулық деген не? Оқушылардың барлық жауаптар тақтаға жазылады. Сонан соң, оқытушы оқушыларды денсаулық тұжырымдамасын анықтауға шақырады. Сонымен қатар, оқытушы БДҰ-ның жарғысы бойынша, «денсаулық - аурулар мен физикалық ақаулардың жоқтығы ғана емес, толық физикалық, жан-сезімдік және әлеуметтік саулық жағдайы болып табылатындығын» хабарлайды. Бірақ, бұл анықтама денсаулықты қауымдастық пен дербес деңгейде бағалу үшін қолданылуы мүмкін емес. БДҰ-ның пікірінше, медико-санитарлық статистикада дербес деңгейде денсаулықтағы пайда болатын ауытқушылықтар мен сырқаттардың жоқтығы түсіндірілсе, қауымдастық деңгейінде – өлім-жітім, ауру мен мүгедектік деңгейінің төмендеу барысы түсіндіріледі.

2-тапсырма


Оқытушы оқушыларды 4-5 адамнан тұратын топтарға бөледі. 1-3 топ адам денсаулығына әсер ететін жағымды факторларды атауға және талқылауға тапсырма алады, ал 2-4 топтар – жағымсыз факторларды алады. Сонан соң, әрбір топ өздерінің атқарылған жұмыстарын таныстырады. Таныстыру жұмыстарын талқылап болған соң оқытушы оқушылармен бірге қандай факторлардың денсаулыққа жағымды, қандайы жағымсыз әсер ететіндігі туралы қорытынды жасайды. Бүкіләлемдік денсаулық сақтау ұйымының (БДҰ) сарапшылары негізгі төрт тобы ретінде мынадай факторларды анықтағандығын оқытушы хабарлайды:  генетикалық факторлар  қоршаған ортаның жағдайы  медициналық қамтамасыз ету  адамдардың өмір салты мен жағдайы. Денсаулықтың көрсеткіштеріне әр түрлі жағдайлардың әсер ету күші адамның жасына, жынысына және индивидуалды-типологиялық ерекшеліктеріне байланысты болады. Содан кейін қорытындыны кесте түрінде рәсімдеуге болады.


3-тапсырма

Оқушыларға мына сұраққа жауап беру ұсынылады: Салауатты өмір салты деген не? Оқушылардың жауаптары жинақталып, оқытушы жауаптарды салауаттты өмір салты ұғымын анықтау үшін қорытындылайды. Салаутатты өмір салты — денсаулықты нығайту мен сырқаттардың алдын алуға бағытталған адамның өмір салты. Оқытушы салауатты өмір салтын қалыптастырудың мына негізгі ережелеріне оқушылардың көңілін аударады: 1. Салауатты өмір салтын белсенді түрде ұстанушы болып адамның өзі табылады. 2.Салауатты өмір салтын қалыптастырудың негізінде әлеуметтік, физикалық, интеллектуалдық және психикалық қабілеттері мен мүмкіндіктерін іске асыруға арналған адамның жеке-уәждемелік (мотивациялық) мақсаты жатыр. 3. Салауатты өмір салты денсаулықты, аурулардың алғашқы профилактикасы мен денсаулықтағы өмірлік маңызы бар қажеттіліктерді қанағаттандыруда қамтамасыз етудің ең тиімді тәсілі мен құралы болып табылады.



Ақпараттық мәтінмен жұмыс













ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»




«Ең ұтымды жауап»




Ақпараттық мәтін









Үлестірмелі қағаздар










Суреттер







Тірек-сызбалар









Кесте









Қорытынды

Кері байланыс

Баспалдақ

Бәрін түсіндім, білдім

Түсіндім, бірақ толықтыру керек

Толық түсінбедім

Тақырып бойынша не білетінін, , не білгенін жазады

Оқушылар бағалайды



А4, конспект


Үй тапсырмасы

«Салауатты өмір – біздің болашағымыз» Эссе














Бөлім:

Медиа тарихы: ХХІ ғасырға қалай жеттік

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Медианың даму тарихы

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға медианың даму тарихымен таныстыру

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Ой қозғау

1.Суреттерде не көріп отырсыздар?
2.Не ерекше болды?
3. Тақырыпты болжап көріңіз....

Болжамдарын негіздейді

Медиа – ақпаратты адамдарға жеткізу құралы

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


мадақтау

Тақырыптық суреттер

Жаңа сабақ

Мәтінмен жұмыс

Медиа және ақпараттық сауаттылық

Медиалық сауаттылық:

демократиялық қоғамда медианың функциялары мен рөлін түсіну;

медиа өз функцияларын орындай алатын жағдайларды түсіну;

өзіне лайық функциялары бар медиа контентін сынау; • өз ойын білдіру мен демократиялық процесстерге қатысуда медиамен байланыс орнату;

пайдаланушы контентін жасауға қажетті (АКТ мен жұмыс дағдысын қоса есептегенде) дағдыларды қолдану.

АҚПАРАТ- қазіргі әлемнің негізі. Ол тек БАҚ жаңалықтары немесе әлеуметтік желі лентасы ғана емес, ол айналаның бәрін қамтиды. Мәліметтерді ұсыну тәсіліне байланысты ақпарат түрлері: мәтін, дыбыстық (аудио), визуал (видео), сандық, графикалық.Бізді қоршаған әлемді біле отырып, әрқайсымыз ол туралы өзіндік идея қалыптастырамыз. Біз күн сайын жаңа нәрсе білеміз – ақпарат аламыз.АҚПАРАТ — бұл ұсынылу түріне қарамастан, адамдар, объектілер, фактілер, оқиғалар мен процестер туралы барлық мәліметтер

1-тапсырма.

«Попс формуласы»: Медиа және басқа да ақпарат қызметтері функцияларымен танысу және азаматтық ұстанымды жасау мен барлық ақпаратты ескере отырып шешім қабылдау үшін олардың мағынасын зерделеу

1-қадам: «Менің ойымша...»

2-қадам: «Себебі мен оны былай түсіндіремін...»

3-қадам: «Оны мен мынадай фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...»

4-қадам: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...»

2 тапсырма «Эйлер шеңбері» әдісі

Тақырып бойынша негізгі идеяларды жинақтап, саралау.Идеялар жинақталып, сараланады

А-4 параққа, шағын қағазға Эйлер шеңбері сызылып, кезекпен идеялар талқыланып, жазылады. Не?Қалай? Неге? Нәтиже? деген Мәселер бойынша идеялар сараланады.

Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды



Дискрипторлар:

- Медиалық сауаттылық функцияларын анықтайды;

- Медиалық сауаттылықтың демократиялық процесстерге қатысуда медиамен байланысын сипаттайды;


Дискрипторлар:

- Медиа және басқа да ақпарат қызметтерін ажыратады;

-азаматтық ақпарат қызметтері функцияларын анықтайды;

-қорытынды жазады;

- Тақырып бойынша негізгі идеяларды жинақтайды;-идеялар жинақталып, сараланады;

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»







«Ең ұтымды жауап»




Ақпараттық мәтін









Үлестірмелі қағаздар










Суреттер




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!