Материалдар / Деректер типі.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Деректер типі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Деректер типі. 7- сынып информатика
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2024
199
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

----------------------------------------------------

Мектеп атауы


Қысқа мерзімді жоспар

7– сынып, 2-тоқсан

4-сабақ

      Сабақтың тақырыбы: Деректер типтері

Бөлім:

Есептерді электронды кестелердің көмегімен шешу

Педагогтің

аты-жөні


Күні:


Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Деректер типтері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.2.5-электрондық кестеде деректердің әртүрлі түрлерін қолдану

Сабақ мақсаты

  • электрондық кестелердегі деректер тпитерін (сандық, мәтіндік, логикалық және т.б.) түсіндіру.

  • деректердің әр түрлі типтерін дұрыс қолданудың маңыздылығын көрсету.

  • электрондық кестелерде әртүрлі деректер түрін енгізу мен өңдеуді үйрету.

Оқу мақсаты

  • электрондық кестеде элементтерді пішімдеу;

  • электронды кестемен жұмыс істеуді біледі. Ұяшықтарды форматтау бөлімдерінің қызметін түсінеді, қолданады

Құндылықтарға баулу

«Әдептілік және жауапкершілік» әрбір оқушының жұмысына объективті баға беру және жауапкершілікпен қарауғаынталандыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушы-ның әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы







(6-7 минут)


1.Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу.

Ынтымақтастық атмосферасын орнату.

«Ыстық алақан» әдісі
Оқушылар бір-біріне өз есімінен басталатын мадақтау сөз айтады.

Мысалы: Бауыржан – сабақта белсенді бол, Қауныш – қуатты бол, т.с.с.

Үй тапсырмасын тексеру.

«Миға шабуыл» әдісі (жеке жұмыс)

Оқушылар baamboozle.com қосымшасындағы сұрақтарға топ (команда) болып жауап береді. Мәтіндік процессордағы кестелерінің қызметін ауызша айты, талқылайды

.

  1. Ұяшықтарды форматтау терезесі неше бөлімнен тұрады?

6 (алты)

  1. Ұяшықтарды форматтау терезесінің бөлімдері ....

(Число (сан), Выравнивание (Туралау, теңістіру), Шрифт (Қаріп), Граница(шегара, жиек), Заливка(құйып бояу), Защита(қорғау))

  1. Ұяшықты немесе жолды қалай өшіреміз?

Ұяшықты немесе жолды өшіру үшін алдымен оны таңдап, содан кейін «Жою» немесе «Ұяшықтарды жою» командасын қолдануға болады.

  1. «Кесте» деген не?

Кесте (таблица; table) — мәліметтерді жолдар мен бағаналар қиылысында орналастыру арқылы ұсыну тәсілі. Кесте реттелген ақпарат.

  1. «Ұяшық» деген не?

Ұяшық – кестенің қатарлары мен бағандарының қиылысында орналасқан ең кіші элементі. Әрбір ұяшықта жеке мәлімет немесе дерек сақталады.

  1. Кестеге ұяшықтарды қалай қосамыз?

Кестеге жаңа ұяшық қосу үшін жаңа жол немесе баған қосу қажет. «Кірістіру» мәзірінен сәйкес команданы таңдау арқылы жол немесе баған қосуға болады.


Дескриптор

Сұрақтарға дұрыс жауап береді.

2. Жаңа тақырыппен таныстыру.

Сабақ тақырыбын айту,оқу мақсатымен танысу.Оқу критерийі жетістіктернің мақсатын талқылау.

Оқушы-лар мұғаліммен аманасады.


Оқушылар бір-біріне мадақтау сөз айтады




Тақтадағы папкалар-ды тандап, жасырыл-ған сұрақтар-ға жауап береді.




















Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай

1-10 балл дық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады











Әр дұрыс жауапқа

3 ұпай


Презентация

Оқулық

Жұмыс дәптері

Компьютер/ноутбук


Тақырып-тық суреттер


https://www.baamboozle.com/game/2795042



Shape2 Shape3

Сабақтың ортасы


(32 минут)

































































1. Жаңа сабақ

Оқытушы электрондық кестенің мүмкіндіктерін түсіндіріп,оны орындауға ұсынады:

- ЭК атауы

- ЭК терезесі

- Адресация

- Кестені рәсімдеу

- Қосу, жылжыту, мәліметті көшіру

Кестенің ұяшықтарына деректердің үш типінің біреуін ғана енгізе аламыз. Олар:

сан;

формула;

мәтін.

Егер енгізілетін символдар тек цифрлардан құралса, онда оны санды типке жатқызамыз. Кез келген формула «=» символынан басталады. Егер бірінші символымыз әріп немесе апостроф (’) болса, оның типі мәтін болып қабылданады. MS Excel электрондық кестесінде қарапайым мәтін ұяшықтың сол жақ шеті бойынша, ал сан оң жақ шеті бойынша реттеледі. Деректерді «Enter» пернесін басып енгіземіз. Енгізілген деректерді ұяшықтан алып тастап, ұяшықтың бастапқы мәндерін қалпына келтіру үшін, «Еsc» пернесін басамыз немесе формулалар жолындағы Болдырмау (Отмена) батырмасын шертеміз. Excel-де енгізілген санды деректер автоматты түрде ұяшықта оң жақ шетте орналасады.

  • Сандық формат.

  • Мәтіндік формат.

Excel-дегі Автотолтыру қызметі – кестені сандармен толтыруға, формулаларды автоматты қолдану мен есеп жүргізуге өте ыңғайлы функция.

Бір мезгілде оқушылар дәптерге жазып отырады.


2. Бастапқы материалды бекіту

1-тапсырманы

«Кім жылдам?» әдісі (топтық жұмыс) Қолдану деңгейі бойынша, сәйкестікті анықтауға тапсырма:

  1. 195


А) Ақшалай

  1. 25.11.2024

Ә) Қаржылық

  1. 1350 тг.

Б) Сандық

  1. Отыз

В) Уақыт

  1. 12:05

Г) Мерзім

  1. Т 2 457 , 00

Ғ) Проценттік

  1. 150,0 %

Д) Мәтіндік


Оқушыларды бағалау

Дескриптор

  • сәйкестікті белгілейді.


3. Жаңа сабақты бекіту

Практикалық жұмыс (жеке жұмыс)

«Үшдік қадам» әдісі (жеке – жұппен – топпен тапсырманы компьютерде практикалық жұмысты орындайды)


1.Тапсырма

  1. Excel программасын іске қосамыз. А1 ұяшыққа 1 санын жазамыз. Тінтуірдің көрсеткішін А1 ұяшықтың оң жақ төменгі бұрышына әкеліп, сол жақ батырмасымен баса отырып, төмен қарай А10 ұяшығына дейін жылжытамыз.

«Жасап көрсет және әңгімеле» әдісі

Дескриптор

- MS Excel бағдарламасын қолдана біледі

- Ұяшықтарды форматтауды біледі

- Жасаған жұмыстарын түсіндіре біледі


2.Тапсырма

  1. В1 ұяшыққа 1 санын жазамыз. В1:В10 ұяшықтар аралығын автоматты толтыру маркерін пайдаланып, 1-ден 10-ға дейінгі сандармен толтырамыз. Ол үшін В1 ұяшығына 1 санын, В2 ұяшығына 2 санын жазамыз. В1 және В2 ұяшықтарын бірге ерекшелеп, тінтуірдің көрсеткішін В2 ұяшығының оң жақ төменгі бұрышына апарып, тінтуірмен төмен қарай В10 ұяшығына дейін жылжытамыз.

«Жасап көрсет және әңгімеле» әдісі

Дескриптор

- MS Excel бағдарламасын қолдана біледі

- Ұяшықтарды автоформаттау командасын қолдана біледі

- Жасаған жұмыстарын түсіндіре алады


3.Тапсырма

  1. С1:С10 ұяшықтар аралығын автоматты толтыру маркерін пайдалана отырып, 1-10 желтоқсан аралығын автоматты түрде толтырамыз. С1 ұяшыққа 01.12.2020 деп жазамыз. С1 ұяшығын ерекшелеп тұрып, тінтуір көрсеткішін ұяшықтың оң жақ төменгі бұрышына апарып, тінтуірмен төмен қарай С10 ұяшығына дейін жылжытамыз.

Дескриптор

- MS Excel бағдарламасын қолдана біледі

- Ұяшықтарды автоформат командасын қолана біледі

- Жасаған жұмыстарын түсіндіре біледі



4. Қорытынды

Тест тапсырмаларын онлайн режимінде жасау. Өзін-өзі бағалау.

https://learningapps.org/32509059


https://wordwall.net/de/resource/74934282

Мұғалімді мұқият тыңдайды ,

Дәптерге шағын конспект жазып отырады

















































Оқулықты қолданып тапсыр-маны орындай-ды




























ДК практика-лық жұмысты орындай-ды


















































Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді

























































ҚБ:Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады





1 ұпай



Дескриптор

-сәйкестікті белгілейді.

















1 ұпай

















1 ұпай


















2 ұпай


















Сұрақтарға толық және дұрыс жауап берсе


1 ұпай


1 ұпай



Презента-

ция

Shape4





Ақпараттық мәтін











Интербел-сенді тақта




Дербес компьютер


























Үлестірмелі қағаздар



Тірек-сызбалар

Кесте

















ДК /ноутбук























































https://learningapps.org/32509059



https://wordwall.net/de/resource/74934282

Сабақтың соңы


Ой толғаныс.


Кері байланыс

(5 минут)

Бағалау

Кері байланыс «СМС»


Оқушылар сұраққа жауап береді:

  1. Сабақ барысында қандай қиындықтар болды?

Сабақ беру кезінде маған не жетіспеді?



Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

Оқушылар бағалай критерий-лерімен өз деңгейлерін бағалайды





Үй тапсырмасы

(1 минут)

3.4 Деректер типтері. 65-68 бет.мазмұның дайындау. 70 беттегі Үй тапсырмасын орындау.



Күнделік

Егер ашылмаса онда «папка» -ларды шығарып аласыз және төмендегі сұрақтарды артына жасырасыз, оқушылар таңдаған папканың артындағы сұрақтарға жауап береді.





  1. Ұяшықтарды форматтау терезесі неше бөлімнен тұрады?

6 (алты)

  1. Ұяшықтарды форматтау терезесінің бөлімдері ....

(Число (сан), Выравнивание (Туралау, теңістіру), Шрифт (Қаріп), Граница(шегара, жиек), Заливка(құйып бояу), Защита(қорғау))

  1. Ұяшықты немесе жолды қалай өшіреміз?

Ұяшықты немесе жолды өшіру үшін алдымен оны таңдап, содан кейін «Жою» немесе «Ұяшықтарды жою» командасын қолдануға болады.

  1. «Кесте» деген не?

Кесте (таблица; table) — мәліметтерді жолдар мен бағаналар қиылысында орналастыру арқылы ұсыну тәсілі. Кесте реттелген ақпарат.

  1. «Ұяшық» деген не?

Ұяшық – кестенің қатарлары мен бағандарының қиылысында орналасқан ең кіші элементі. Әрбір ұяшықта жеке мәлімет немесе дерек сақталады.

  1. Кестеге ұяшықтарды қалай қосамыз?

Кестеге жаңа ұяшық қосу үшін жаңа жол немесе баған қосу қажет. «Кірістіру» мәзірінен сәйкес команданы таңдау арқылы жол немесе баған қосуға болады.


















  1. 195


А) Ақшалай

  1. 25.11.2024

Ә) Қаржылық

  1. 1350 тг.

Б) Сандық

  1. Отыз

В) Уақыт

  1. 12:05

Г) Мерзім

  1. Т 2 457 , 00

Ғ) Проценттік

  1. 150,0 %

Д) Мәтіндік

  1. 195


А) Ақшалай

  1. 25.11.2024

Ә) Қаржылық

  1. 1350 тг.

Б) Сандық

  1. Отыз

В) Уақыт

  1. 12:05

Г) Мерзім

  1. Т 2 457 , 00

Ғ) Проценттік

  1. 150,0 %

Д) Мәтіндік



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!