Материалдар / Деректерді енгізу, редакциялау және пішімдеу. Формулаларды енгізу.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Деректерді енгізу, редакциялау және пішімдеу. Формулаларды енгізу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәні мұғалімдеріне ашық сабақ өту үшін керек. Қажет болса осы сабақтың флипчарты бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2018
467
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімдік жоспарлау


САБАҚ: информатика

Мектеп: «Бірлік» жом

Күні: 27.02.20107 ж.

Мұғалімнің есімі: Алтынбекова Ф.К.

СЫНЫП: 8 «Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Деректерді енгізу, редакциялау және пішімдеу. Формулаларды енгізу.


Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

MS Excel кестелік процесорында деректерді енгізу, формулаларды енгізу туралы мағлұмат беру


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: MS Excel кестелік процесорын біледі

Оқушылардың басым бөлігі: MS Excel кестелік процесорында ұяшық адрестерін біледі

Кейбір оқушылар: MS Excel кестелік процесорында жұмыс жасауды біледі

Тілдік мақсат

Оқушылар: өз ойларын еркін, ашық айта алады


Негізгі сөздер тіркестер: Майкрасофт офис, Ексел, Мастер функция, СУММ, СРЗНЧ т.б.



Жазылым бойынша ұсыныстар: «Радиоға қоңырау шалу», «Стоп кадр», Венн диаграммасы, «Алтын балыққа арналған аквариум», «INSERT» әдістері.


Алдыңғы оқу

MS Excel электрондық кестелер. Кестелік процессордың терезе интерфейсі. Электрондық кестелердің негізгі ұғымдары.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы


І.Ұйымдастыру (2 мин)




ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

(6-мин)



Сәлемдесу. Сынып оқушыларын түгендеу, журнал жазу, топқа біріктіру. «Баған», «Ұяшық» топтары.


«Радиоға қоңырау шалу» арқылы үй тапсырмасын сұрау.

  1. Excel кестесінде қанша баған бар?

  2. Excel кестесінде қанша жол бар?

  3. Excel бағдарламасын не үшін пайдаланады?

  4. Жол мен бағанның қиылысуы нені білдіреді?

  5. Электронды кестеде жолдар қалай белгіленеді?

  6. Электронды кестеде бағандар қалай белгіленеді?

  7. Excel бағдарламасы құжаттарының кеңейтілімін ата

  8. Excel бағдарламасында бағандар немен белгіленеді?






А4 қағазы, маркер, стикерлер








Hello FM

Ортасы


ІІІ. Жаңа сабақ (10 мин)




ІV.Тәжірибелік жұмыс орындау (15 мин)



V. Сергіту сәті (3 мин)



Тақырып «Стоп кадр» әдісі арқылы түсіндіріледі. Экранда сабаққа катысты кадрлар көрсетіліп, оқушылар қандай тақырып екенін түсіну керек.



Тақырыпқа байланысты тапсырманы ноутбуктерде орындайды.





1 оқушы құлаққап (наушник) киіп әуен тыңдап тұрады 2-ші оқушы информатикаға байланысты термин сөздер айтады. 1-ші оқушы сол сөзді табуы керек.






Аяқталуы

VІ.Бекіту

Венн диаграммасы

(3 мин)


«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі (3 мин)



VІI.Бағалау (1мин)


VIІI.Үйге тапсырма (1мин)


Кері байланыс (1 мин)

1-топ Венн диаграммасы арқылы MS Excel мен MS Word редакторларын салыстырады.



2-топ «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі арқылы оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады. 


Жиынтық балл бойынша бағалаймын.


Әр оқушы өзінің 3 тоқсанда алған бағаларын дәптерге түсіріп келеді.



«INSERT» әдісі арқылы кері байланыс жасау.

Білемін

Білгенім

Білгім келеді







DrawObject1

















Аты-жөні

Инф-ка

физика

Мат-ка










Қосымша ақпарат : Internet ресурстары, оқулық.

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс




Рефлекция. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтаға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау


Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

  • ...

  • ...

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

  • ...

  • ...

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білді?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!