Материалдар / Диалог. Сөйлем дегеніміз не?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Диалог. Сөйлем дегеніміз не?

Материал туралы қысқаша түсінік
сыныптың қазақ тілі сабағының жоспарға сәйкес тақырыбы болып табылады. Бұл тақырыпта оқу мақстаны сай әдіс-тәсілдер қарастырылып енгізілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Наурыз 2023
206
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қостанай қаласы білім бөлімінің №18 мектеп-гимназиясы» КММ

(білім мекемесінің атауы)


ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР


Сабақтың тақырыбы: Диалог. Сөйлем дегеніміз не?


Бөлімі:

Менің мектебім

Педагогтың ТАӘ:

Бозжигитова Гулбагдат Биртаевна

Күні:

18.11.2022 ж.

Сыныбы: 2 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

43-сабақ: Диалог. Сөйлем дегеніміз не?

Оқу мақсаттары:

2.1.3.1 – күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу;

2.4.2.6 – сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу.

Сабақтың мақсаты:

Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінетін түрлерін білемін.

Кейбір оқушылар: Сөйлем құра алады, көшіре біледі, сөйлем түрлерін ажырата алады.


САБАҚ БАРЫСЫ:


Сабақ кезеңдері/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Мотивация.

/3 минут/

  • Сәлеметсіздер ме, оқушылар!

  • Қазақ тілі сабағына қош келдіңіздер!

  • Бүгін аптаның қай күні?

  • Жұма күні нені білдіреді?

  • Ендеше, бүгінгі ерекше күніміз сәтті өтсін дегім келеді!

«Адал доспыз» атты тренинг шартымен таныстырады.

Мұғалім, «Менің мектебім» атты бөлімге сай әңгіме жүргізеді. Мысалы үшін, мектептегі достарыма деген сүйіспеншілігімді, адалдылығымды мына кезектермен білдірсек: демек, шашыммен-шашым жақсы көреді дегенде, балалар көршілестерімен шаштарын тигізеді, алақанмен – алақан дегенде, екі алақандарын бір-біріне тигізеді, осылайша т.б.с.с кете береді


Бүгінгі сабағымыздың ұраны:


Оқушылар орнынан тұрып амандасады. Сұрақтарға жауап береді.





«Адал доспыз» атты тренинг шартымен танысады және қимыл-әрекетімен жасайды








«Білімге біз беттейміз,

Білім алмай кетпейміз!»


Әуен

І. Сабақтың басы

/7 мин/

Алдыңғы білім:


Топқа бөлу:

«Ым-ишара» ойыны:

Шарты: мұғалім М, О, Д әріптерін ым-ишара, демек, саусақ, ерін, мұрын мүшелері арқылы үндемей жазып көрсетуді ұсынады. Кім бірінші әрі дұрыс құрса, сол әріптен басталатын топқа орнығуды хабарлайды.






Алдыңғы білімдерін анықтау:

а) Үйге берілген пайымдау мәтінін жазып келу тапсырылғандығын сұрайды және оны мәнерлеп оқуды және дәлелдеуді ұсынады.

ә) Алдыңғы білімді тиянақтау мақсатында үш топқа карточка беріледі. Ондағы мәтінді оқуды және оның түрлерін анықтауды ұсынады. Және оның сұрағын жазуды тапсырады. /топтық жұмыс/.



ЖТЖ жеке түзету жұмысы: /сюжеттік суретпен жұмыс/. «Сабақта» тақырыбында сюжеттік сурет беріледі. Мұғалімнің көмегімен мәтін құрастыруды ұсынады. Және қай мәтін екенін ажырату тапсырылады.

Топқа бөліну:

«Ым-ишара» ойыны:

М, О, Д әріптерін ым-ишара, демек, саусақ, ерін, мұрын мүшелері арқылы үндемей жазып көрсетеді. Бірінші әрі дұрыс құрған бала, сол әріптен басталатын топқа орнығады.

1-топ: «МЕКТЕП» тобы

2-топ: «ОТБАСЫ» тобы

3-топ: «ДОСТЫҚ» тобы


а) Үйге берілген пайымдау мәтінін жазғанын мәнерлеп оқиды және пайымдау мәтіні екендігін дәлелдейді.

ә) Алдыңғы білімді тиянақтау мақсатында үш топ карточкадағы мәтінді оқиды. Ондағы мәтіннің түрлерін анықтайды. Және оның сұрағын жазады/топтық жұмыс/.


ЖТЖ жеке түзету жұмысы: /сюжеттік суретпен жұмыс/.

«Сабақта» тақырыбында сюжеттік суретпен жұмыс жасауды бастайды. Мұғалімнің көмегімен мәтін құрастырады. Және қай мәтін екенін ажыратады.













ҚБ:





арқылы бір-бірін бағалау.





Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру

Кеспе әріптер, сөздер, слайд.











Дәптер, карточкалар



Сызбалар






Сюжеттік сурет

ІІ. Сабақтың ортасы /26 мин/


































СЕРГІТУ СӘТІ:





























































СЕРГІТУ СӘТІ:




Сабақтың соңы:

/6 минут/


Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстырады:

Балалар, сендер бүгін сабақта «Менің мектебім» бөліміне сәйкес диалог және сөйлем құрай отырып, демек, диалог, сөйлем дегеніміз не екенін ұғасыңдар, сөйлемнің айтылу мақсатына қарай сөйлем түрлерін ажырата бастайсыңдар.


а) Кеспе әріптер арқылы түсінік: алдыңғы білімдерін спиральды оқу түрінде анықтау арқылы жаңа сабаққа көшу.

/жаңа сабақ тақырыбын жұмбақтайды/.

Әр топқа кеспе әріп ұсынады, әріп және дыбыс туралы ережені, содан соң әр топ сол әріптерден сөз құрауды және ол туралы ережені еске түсіріп айтуды, содан кейін сөйлем құрауды ұсынады.

/ұжымдық жұмыс/.







ЖТЖ жеке түзету жұмысы: /кеспе әріппен жұмыс/. Әріптерден сөз құрау арқылы сөйлем құрауды және оны жазуды тапсырады.




ә) Онлайн-мектеп арқылы түсінік: /тыңдалым/.

Онлайн-мектепті қосады және оны мұқият тыңдауды ұсынады.


СЕРГІТУ СӘТІ:

Тауыңа қара, бауыңа қара

Бәрі де аппақ, бәрі де жаңа

Қарашы күнім, қарашы гүлім

Жаңа күн бүгін, жаңа күн бүгін

/дыбыстай отырып, қимыл жасауды ұсынады/.


б) Бейнеролик арқылы түсінік: /тыңдалым-оқылым-айтылым/.

Бердібек Соқпақбаевтың

«Менің атым – Қожа» атты фильмнің үзіндісін көруді ұсынады, ондағы Қожа мен әжесінің әңгімесінен нені анықтауға болатынын сұрайды. Осы тұста, мұғалім диалог туралы ережені оқулықтан тауып түсініп оқуды ұсынады.




в) Таныстырылым арқылы түсінік: Слайдтан суреттерді көрсете отырып, сұрақ-жауап арқылы диалог туралы ережені толықтыру.



Оқулықпен жұмыс: /оқылым-жазылым/.

а) Оқулықтың 84-бетіндегі 23-жаттығуды берілгені бойынша орындауды тапсырады. /ұжымдық жұмыс/



Дәптермен жұмыс: /жазылым/

Қарашаның он сегізі.

Сынып жұмысы.

Диалог. Сөйлем.

Көркем жазу:


ә) «Үндемес» ойыны: /өз бетімен жұмыс/.

Сынып бөлмесінедегі және оқу құралдарды көрсете отырып, атауын үндемей жазуды, біріне сөйлем құрастыруды тапсырады.





б) «Кім жылдам? ойыны: Оқулықтың 85-бетіндегі 24-жаттығу /барлық топқа беріледі/.





в) «Мен зерттеушімін» /топпен жұмыс – тақтада/.

Оқулықтың 85-бетіндегі 25-жаттығудан бір-бір сөйлемін әр топ көшіріп жазуды және оны талдап, зерттеп, дәлелдеуді және күнделікті өмірде кездесетін жағдаятпен байланыстыруды тапсырады.



СЕРГІТУ СӘТІ:

Қуыр-қуыр-қуыр-қуырмаш» әні арқылы билеуді ұсынады.


а) Фотомен жұмыс: /жұппен жұмыс – айтылым/.

Әр топтың жұптары өз отбасымен түскен фотосына қарап отырып, күнделікті өмірде кездесетін жағдаятқа байланысты диалог құрастыруды ұсынады. Ондағы айтылу мақсатына қарай сөйлем түрлерін ажыратуды тапсырады.





ә) «Біз тазалықты . . . » атты ойыны: /жеке жұмыс/.

Шарты: Әр топтан бір оқушы шығып, мектеп формасының бірін таңдауды, сол затты байланыстырып сөйлем құрастыруды тапсырады. Егер сөйлемдегі сөздердің байланысын дұрыс қолданса және оның байланысын түсіндірсе, ол топ кірді таза жуды, демек, тазалықты сүйетіні анықталады.

ЖТЖ жеке түзету жұмысы: /қима суретпен жұмыс/. Берілген суреттегі оқиғаны сызық арқылы қосып, рет-ретімен орналастыруды тапсырады/.




578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!