Материалдар / Диалогтік оқұ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Диалогтік оқұ

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешиге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Желтоқсан 2020
240
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

ДИАЛОГТІКОҚУ


Page 2

ДИАЛОГТІКОҚУ
•Ғылымизерттеунәтижелерікөрсеткендей, диалогсабақтамаңыздыорын
алады.МерсержәнеЛитлтонның(2007)зерттеулерітоптағыдиалог
балалардыңзияткерліктұрғыдандамуынажәнеоқудың нәтижеліболуына
септігінтигізетінінкөрсетті.Аталғанавторлардыңзерттеулерінде
ересектерменинтербелсендіәңгімелесуде,соныменқатарқұрдастарымен
бірлескенжұмыстабалалардыңоқуыментанымдық дамуынаықпал
ететіндігіатапкөрсетілген.Жан-жақты,шығармашылжәнеойлануғатүрткі
болатынәңгімелергеынталандырып,қолдаукөрсететіноқытутәсілдері
(«педагог-бала»,«бала- бала»)«диалогкенегізделгеноқу»депаталады.


Page 3

•Л.С.Выготскиймектепжасынадейінгібалалардытанымдық дамуәрекеттері
әлеуметтікқарым-қатынасүдерісінде,яғни,анағұрлым қабілеттібалалармен
араласужәнемәдениет,қоршағанортаменөзарақарым-қатынасжасау
арқылыбалалардыересектершеойлауәдісінеүйретукезіндеқалыптасатын
субъектіретіндесуреттейді.СоныменқатарЛ.С.Выготскийбалаларөздерінің
«Жақынарадағыдамуаймағында»(ЖАДА)жұмысістегенде, танымдық
дамудыңжақсаратындығ ынатапкөрсеткен.ЖАДАоқушыдамытатындағды
менқабілеттер,өзбетіншеорындайалмайтынтапсырмаларкөлемін
айқындайды.Бұлтапсырмалардыорындаудабалаларғ ажаңаныүйренуде
тірекболатынересектердіңкөмегінемесеқолдауыкерек.Бұлқолдауқарым-
қатынастықамтиды,Л.С.Выготскийбұлжағдайдақарым-қатынасты
оқытудың негізгіқұралыдепесептейді..


Page 4

•Л.С.Выготскийдіңоқумоделібойыншабаладиалогкеқатысунәтижесіндебілімаладыдеген
тұжырымжасалады.Сондықтаноқушыныңбілімдеңгейіндамытуғаәлеуметтікқолдау
көрсетудепедагогтің рөлішешушіболыптабылады.Балалардыңөзінеқарағандакөбірек
білетінбасқаадамдармен,мәселен,педагогпеннемесесыныптастарымендиалогжүргізуге
мүмкіндігіболғанжағдайдаоныңоқып-үйренуіжеңілдейді.Ұсынылатынидеяларәзірге
баланыңтүсінікаясындаемес,ЖАДАаясындақарастырылғанжағдайдаоқутабыстыболмақ .
•Л.С.Выготскийдіңбаланыоқытудасөйлеудің маңыздырөлатқаратындығытуралыпікірі
эмпирикалықзерттеулергенегізделген.Барнс(1971) тілдіңтоптанемесесабақтақаншалықты
дәрежедеқолданылатыныоқушылардыңоқуынасоншалықтыәсерететінітуралытұжырым
жасаған.Олоқудыңпедагогтіенжартыңдауарқылығанаемес,вербалдықұралдардықолдану
нәтижесінде,яғнисөйлесу,талдаужәнедәлелдеу.барысындадажүзегеасатынынатап
көрсетті. МерсерменХоджкинсонның(2008)кейінгізерттеулеріБарнстыңертеректегіжұмысына
негізделгенжәнеоқытуүдерісіндедиалогтіңатқаратынмаңыздырөліненазараударуға
бағытталған.


Page 5

ҚАЗІРГІКЕЗДЕБАЛАЛАРДЫҢОҚУБАРЫСЫНДАӨЗАРАӘҢГІМЕЛЕСУІНІҢКӨПТЕГЕН
АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫНКӨРСЕТЕТІНДӘЛЕЛДЕРЖЕТКІЛІКТІ, БҰЛАР:
Көпжағдайдасыныптағыталқылаупедагогтіңбасқаруыменжәнебелгіленгентақырыптөңірегінде,
оқушының неніқашанжәнеқалайдұрысайтудыбасқаруыарқылыжүргізіледі. Балалартоптанемесесабақта
өзойынайтуғақұлықсызболады.Көпжағдайдабалаларпедагогке«Бұлқызықтыекен»депайтақоймайды.
Зерттеулеркөрсетіпотырғандай, педагогтіңөзісұрақтарқойып,балалардыңжауаптарынқайталап,
мадақтапнеқолдапотыратынтоптағ ықалыптыәңгімелесустилібалалардыңойлаудеңгейінде,сөйлеу
дағдыларындадамытаалмайды.
балалардыңөзойымен түсінігінбілдіруінемүмкіндікбереді
педагогтіңбалалароқып-үйренудіңқандайдеңгейіндеекенін
түсінуінекөмектеседі
басқаадамдардаой-пікірібасқашаболуымүмкінекендігін
түсінуінекөмектеседі
балалардыңөзпікірімен көзқарасындәлелдеуінекөмектеседі


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!