Коучинг Рефлексивті есеп Модуль: Диалогтік
оқыту.
Тақырып:Топтық жұмыста диалогтық
оқытудың тиімділігі. Мұғалімдерді гүлдердің түсіне қарай топқа
бөлінді . Үш топ құрылды . мақсаттар:
Диалогтің маңызын ашу, сабаққа оқыту нысаны ретінде
әңгімелесуді енгізу. Оқу үдерісіне жаңа әдіс-тәсілдерді
енгізуді
жетілдіру. Барлық оқушылардың білім алу, мақсатқа жету мен
сынып өміріне
қатысу қабілеттерін арттыру үшін оны тұлға ретінде дамытуға
ерекше назар
аудару болып табылады
Мұғалімдер үшін оқытудың
нәтижесі
1. Оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінеді.
2. Білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал
ететін оқыту әдісі
ретінде әңгімелесуді, мысалы: жауап алу мен шағын топта
жұмыс істеу әдістерін
қалайша тиімді қолдануға болатыны туралы өз түсінігін
қалыптастырады.
3. Білім алу тәжірибесіне диалогті әдістер енгізіледі.
4. Сыныптағы диалогтік әдістер бағаланады.
5. Диалогтік әдістердің оқуға көмегін түсіндіруге дайын
болады.
6 . Жоғары және төмен дәрежелі
сұрақтар қоюға үйренеді.
Түйінді
идеялар
Диалог – мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын
оята алатын пәрменді тетік.
Сұрау және топтық жұмыс диалогтік тәсілдің балаларды оқыту
сапасын арттыру
құралы.
Коучингке қатысқан
мұғалімдер саны:15
Коучингті жүргізген: Тоқтарова Р.
К. 1-ші
деңгей ,
Егеубаева
Г.К.
2-деңгей,
Нурахметова
С.Ж.
2-деңгей сертификатталнған
мұғалімдер.
1-топ: Жасыл
;
2-
топ:
Қызыл;
3-топ; Көк. Әр мұғалім бір-бір гүл
ұстап жылы лебіздер айтты. Мұғалімдер осылай топқа бөлудің бір
әдісін үйренді .
Екінші : Тақырыпқа кірісудің алдында
мұғалімдерге бір ойын ұсындық «Әріптер
сыры» ойын сәтті өтті .Себебі:
Мұғалімдер диалог құрып әріптерден сөз құрып, сөзден диалог құрып
үйренді. Осында мұғалімдер жұптасып, бір-біріне жоғары дәрежелі
сұрақтар құрып , жауап беруге тырысты . Құрылған сөздерге
байланысты сұрақтар құрады.
Мысалы:
а
- алма , Алманың пайдасы
қандай? ----- жоғары дәрежелі сұрақ.
в
-
вагон
с -
сарымсақ
б
- балық , -Балық суда бола
ма?
------- төмен дәрежелі сұрақ
қойылды . Қызықты диалогтар құрды . Белсенділік танытып көңіл-
күйлері көтерілді. Сәтсіз жағы: Басында ойлануға көп уақыт кетіп
қалды. Презинтация арқылы « Диалогтық оқу» туралы түсінікті
ұсындық. Диалогтық оқыту түрлерімен танысты. Мұғалімдерге
үлестірмелі қағаз бойынша тапсырма берілді.Мерсердің үш түрлі
әңгімесімен оқып танысып постер
құрастырды.
1-
Топ: Әңгіме-
дебат
2-Топ: Кумулятивтік-
әңгіме
3-Топ: Зерттеушілік-
әңгіме
Постер құрылды оны
қорғады,мысалдар келтіріп ойларын жеткізе білді.Әр топқа өздерінің
тақырыптары бойынша жоғары, төмен дәрежелі сұрақтар қоюды
тапсырылды.
Мысалы: әңгіме дебат әңгімесі
бойынша мұғалімдер мұнадай жоғары дәрежелі сұрақ
қойылды.
-Әңгіме дебаттың өзгешелігі
қандай?
-Кумулятивтік әңгіменің
тыңдаушыға қандай әсер береді.
-Зерттеушілік әңгіменің
оқушыға ұандай пайдасы бар?
Дескриптор арқылы
тексерілді
№
|
топ
|
Дескриптор
|
Ұпай
|
1-топ
|
Зерттеу
|
І. Білуде:
тапсырманың бағалануы: сөйлеу мәдениеті, тақырыптың ашылуы, сөздік
қоры.
|
3
2
1
|
2-топ
|
Әңгімелеу
|
ІІ. Түсіну мен
қолдануда: тапсырманың бағалануы: тақырыптың мазмұндауы, сұрақтың
нақтылығы, нәтижелігі.
|
3
2
1
|
3-топ
|
Дебат
|
ІІІ.Талдау мен
жинақтауда: тапсырманың бағалануы: креативтілігі,әртістік
қабілеттілігі,авторлық қол
таңба.
|
3
2
1
|
1-топ:
9ұпай
2-топ :
8ұпай
3-топ :
9ұпай
Блум таксаномиясы бойынша
бағаланды.
Сәтті
жағы: мұғалімдер тез
түсініп,шапшан ой қорытып,мәтін құрап,дәлелдемелер келтіріп,
постерді мәнді,мазмұнды,сәнді құрып
қорғады.
Сәтсіз
жағы:Кумулятивтік әңгіме құруда
топ диалогтың түріне нақты дәлелдер келтіре алмай тақырыптан
ауытқышылық болды.Себебі: өздеріне берілген тапсырманы бірден
түсінуге қиынға соқты.Оның бәрі уақыттың шектеулілігі деп
ойлаймыз.
Келесі видео ұсынылды.
(дети)Видеоны көрсету мақсатымыз өз пікірлерін ортаға
салып,диологтың қай түріне жататының анықтады.
2-топтан Рысгул Жұмагалиевна
дұрыс аңықтап,өз пікірін айта білді.
Кері
байланыс:
Мұғалімдерге бұлт суреті
ұсынылды. «Бұлттағы
тамшылар»
Бұлт тіршілік айнасы,тамшылар
арқылы мұғалімдер осы коучингтен алған әсерлерін
білдірді.
Коучингтің
нәтижесі:
1. Оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінді.
2. Білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал
ететін оқыту әдісі
ретінде әңгімелесті, мысалы: жауап алу мен шағын топта жұмыс
істеу әдістерін
қалайша тиімді қолдануға болатыны туралы өз түсінігін
қалыптастырды.
3. Білім алу тәжірибесіне диалогті әдістер енгізді.
4. Сыныптағы диалогтік әдістер бағаланатын болады.
5. Диалогтік әдістердің оқуға көмегін түсіндіруге дайын
болады.
6. Жоғары және төмен дәрежелі
сұрақтар қоюға үйренді.