Материалдар / «Диалогтік оқытудың» маңызы туралы таныстырылымы.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Диалогтік оқытудың» маңызы туралы таныстырылымы.

Материал туралы қысқаша түсінік
диалогтік оқыту арқы-лы оқушылардың ойлау қабілеті мен сөздік қорларын дамыту; -жұптасып диалог құру арқылы бір-бірімен сөйлесу барысында қызығушылығын ояту; -оқушылардың сөйлеу мәдениетін қалыптастыру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
324
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Shape1

Ақтөбе облысы, Әйтеке би ауданы, Қарабұтақ орта мектебінің биология пәні мұғалімі

Акмалаева Мерейгуль Ермагамбетовнаның

«Диалогтік оқытудың» маңызы туралы таныстырылымы.




















Shape2

Өзгеріс болмаса, даму да болмайды,

Себебі өз көзқарасын өзгерте алмайтын адам ,еш нәрсені де өзгерт алмайды.


Джордж. Бернард.Шоу.

























Shape3

Диалогтік оқыту











Shape5

Мақсаты:

-диалогтік оқыту арқы-лы оқушылардың ойлау қабілеті мен сөздік қорларын дамыту;

-жұптасып диалог құру арқылы бір-бірімен сөйлесу барысында қызығушылығын ояту;

-оқушылардың сөйлеу мәдениетін қалыптастыру;

Shape4

Күтілетін нәтиже:

-көзқарастарын айтуға төселеді;

-ой жинақтауға көмек береді ;

-қызығушылық артады;

-бір-бірінен үйренеді;

-білімге құштарлығы дамиды ;

-СТО ойлауға көмектеседі;

-идеяларын құрметтейді;

-кедергілермен түсінбес-тіктер анықталады;



Shape6

Александер (2004) білім берудегі әңгімелесуде- идеялар екі жақты бағытта жүреді және осының нәтижесінде оқушының білім алу үдерісі алға жылжиды деп тұжырымдайды;































Shape7

Мұғалімнің нәтижесі





Shape10

Оқушыларға дайын білім мен идеяларды ұсыну емес, оқушылардың өздерінің білім мен идеялар құруы керектігін ұғына біледі;

Shape9

Оқушы пікірін шыдамдылықпен тыңдай білуді үйренеді

Shape8

Диалогтік сұхбаттасу арқылы оқушыларға өз ойларын дамыту және кеңейтуге мүмкіндік бере алатын тілдік дағдылары дамыған жеке тұлға













Shape11

қушылар бір- біріне сұрақтар қойып жауап беруге төселеді;



аа

Shape12

өйлеу мәдениеттері қалыптасады;

Shape13

-өзіндік

ой- пікірін, көзқарастарын ашық айтуға төселеді;







Shape14

Оқушының нәтижесі







Мерсердің (2000) зерттеуіне сәйкес әңгімелесудің 3 түрі бар.

Әңгіме - дебат барысында:


  1. Ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады;

  2. Ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасалады;

  3. Қарым-қатынас көбіне «ия, бұл солай», «жоқ,олай емес» деген бағытта жүзеге асады;

  4. Орта бірлесуден гөрі,көбіне бәсекелестікке бағытталған.

Топтық әңгіме барысында байқалатын жайлар;


  1. Айтылған пікірлермен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе беруі;

  2. Әңгіме білім алмасу мақсатында жүргізілгенімен, оған қатысушылардың өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдауы;

  3. Идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді.



Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстінде:


  1. Әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады;

  2. Әркімнің идеясы пайдалы ретінде бағаланғанымен, мұқият бағалау жүргізіледі;

  3. Қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды;

  4. Қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді, осылайша әңгімеде дәлелдеме «көрінеді»;

  5. Топтағы қатысушылар келісімге жетуге тырысады ( олар келісімге келуі де, келмеуі де мүмкін, ең бастысы- келісімге ұмтылу).




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!