Материалдар / Диалогтік оқытудың сабақ үдерісіндегі тиімділігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Диалогтік оқытудың сабақ үдерісіндегі тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
405
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Каучинг сабағының жоспары сессия №3



Зерттеу әңгіме арқылы белсенділікті арттыру



Мақсаты: Мұғалімдерге Зерттеу іңгіме арқылы арқылы оқушылардың белсенділігін, сөйлеу қабілеттерін арттыру жолдары жайлы терең мәлімет бере отырып, өзіндік жұмыс жасауға бағыттау

Оқу нәтижесі : Сессия барысында зерттеу әңгіме арқылы мұғалімдердің таным қабілетін дамыту жолдарын меңгереді.



Оқыту әдістері: Диалогтік оқыту, Мерсердің үш іңгімесін пайдалану



Уақыты

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс әрекеті

Коучерлердің іс әрекеті

Оқыту үшін бағалау

Қажетті ресурстар,қолданылатын құралдар


Кіріспе


Коуч тақырыпты және оның мақсатын хабарлайды.

Мұғалімдердің жағдайын сұрау. Ынтымақтастық атмосферасын құру

Жылдам нұсқауды орындайды.




Топқа бөлу

Мұғалімдерге түрлі түсті конфеттер тарату және сол конфеттердің түстері арқылы топқа болу. Яғни алған конфеттердің түсіне қарай топқа бөлінеді.

  1. «Топқа бөлу» әдісі.


Жылдам нұсқауды орындайды






Топ ережесін құру

Жоғарыдағы әдіс арқылы мұғалімдер бірлескен жұмыс арқылы топқа бөлінеді. Және ынтымақтастық атмосфера құрылады.

«Топқ Уақыттан ұтымды пайдалану

Топты тыңдау

Белсенді қатысу

Топ ережесін құруды суреттеу а бөлу» әдісі


Жылдам нұсқауды орындайды




Топтық жұмыс

Үш топқа үш кітап тарату. Үш түрлі кітапты топ мүшелері зерттеуге уақыт береді.

Тапсырма орындау

Өзінбағалау



Видеоролик

Сұрақ

Мұғалімдер бейнероликтен көрген өздерінің ой түйіндерін топта талқылау

Зерттеушілік әңгіме бізге не берді?

Мостинг ойыны арқылы пікірлесу.




Постер қорғау






Видеоролик


Әлемнің жеті кереметі


Ой түйінін айту

Өзара бағалау



Сұрақ

Видео сізде не ой тудырды?

Сол туралы қандай мақалдар білесіңдер?

Бала көңілі қандай?

Жоқты армандамай,бардың қадіріне жету.

Сұраққа жауап беру




Сергіту сәті

Фил сызу пантаимиясы


Тапсырманы орындау




Рефлексия

Атқарылған жұмыстардың нәтижесінде балада айтарлықтай нәтиже пайда болады деген пікірге не дейсіздер ?

«Жеміс ағашы» әдісі арқылы әр топ өз ұсыныстарын. Пікірлерін параққа түсіріп жапсырады, Белсенділік көрсеткен мұғалімдерге смайлктер беру.


Жылдам нұсқауды орындайды











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!