Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / "Дигибридті будандастыру" ашық сабақ жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
ӘБК мәжілісінде қаралды Хаттама №________________ «____»____________ 20__ ж. ӘБК төрайымы __________Рассмотрено за заседании ПЦКПротокол №________________ «____»____________ 20__ ж. Председатель ПЦК_________
Оқу-әдістемелік кешеннің мазмұныСодержание УМК
Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартынан көшірме.
Выписка из ГОСО РК.
Типтік оқу бағдарламасынан көшірме.
Выписка из типовой учебной программы.
Жұмыс бағдарламасынан көшірме.
Выписка из рабочей программы.
Сабақтың әдістемелік әзірлемесі.
Методическая разработка занятия.
Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік дамуминистрінің 2017 жылғы____________№____ бұйрығына 8-қосымшаҚазақстан РеспубликасыныңДенсаулық сақтау және әлеуметтік дамуминистрінің міндетінатқарушының 2015 жылғы 31 шілдедегі№ 647 бұйрығына 5-2-қосымша
1.Жалпы ережелер
1. Осы медициналық мамандықтар бойынша техникалық және кәсіптік білім берудің мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті стандарты (бұдан әрі – МЖМБС) "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 18 қыркүйектегі Кодексінің 175-бабының 3-тармағына сәйкес әзірленді және медициналық мамандықтар бойынша білім алушылардың техникалық және кәсіптік білім берудің (бұдан әрі – ТжКБ).МЖМБС-нда мынадай терминдер мен анықтамалар пайдаланылады:
біліктілік – алынған мамандық бойынша қызметтің белгілі бір түрін құзыретті орындауға даярлық деңгейі;
денсаулық сақтау саласындағы білім беру ұйымдары (бұдан әрі – білім беру ұйымдары) - денсаулық сақтау жүйесі үшін кәсіптік ғылыми-педагогикалық, медициналық және фармацевтикалық кадрлар даярлауды, біліктілігін арттыру мен қайта даярлауды іске асыратын білім беру ұйымы;
оқу жұмыс жоспары (бұдан әрі – ОЖЖ) – білім беру ұйымының басшысы бекітетін оқу пәндерінің тізбесі мен көлемін, бірізділігін, қарқындылығын және оқытуды ұйымдастырудың негізгі нысандарын, білім алушының білімі мен іскерлігін бақылауды және кәсіптік даярлығын бағалауды регламенттейтін үлгілік оқу жоспарының негізінде техникалық және кәсіптік білім беру ұйымы әзірлейтін құжат;
оқу жұмыс бағдарламасы (бұдан әрі – ОЖБ) – білім беру ұйымының басшысы бекітетін үлгілік оқу бағдарламасы негізінде нақты оқу жұмыс жоспарына арналған техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары әзірлейтін құжат;
кәсіптік құзырет (бұдан әрі – КҚ) – білім, іскерлік пен дағдылар, сондай-ақ кәсіптік қызметті тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін жеке қасиеттер негізінде маманның кәсіптік міндеттер жиынтығын шешу қабілеттілігі;
кәсіби практика – кәсіптік білім беру және білікті техникалық және қызмет көрсету саласының қызметкерлерін жұмыс істеуге оқытудың тиімді нысанының білім беру процесінің ажырамас бөлігі;
құзыреттілік – кәсіби әрекет және білім, дағды және кәсіби тәжірибе бірлігі негізінде маманның кәсіби міндеттердің нақты жиынтығын шеше білу қабілеттілігі;
базалық құзырет (бұдан әрі – БҚ) – өзін-өзі және жеке қызметін басқару қабілеттілігі, өзін-өзі ынталандыруға және өзін-өзі ұйымдастыруға бейімділігі;
білім беру бағдарламасы – пәндер тізімі арқылы білім беру жүйесінің белгілі бір кезеңін білім беру мазмұнын анықтайтын құжат және оларды зерделеу мақсатын, оқу мерзімінің көлемін қамтиды;
нормативтік оқу мерзімі – нақты оқу нысаны бойынша кәсіптік оқу бағдарламасын меңгеру мерзімі;
оқу жоспарының моделі – техникалық және кәсіптік білім беру мазмұнының инварианттық негізгі құрылымдық құрамын бейнелейтін оқу жоспарын сипаттайтын нысан;
орталықтанған науқас – кәсіби қызметтің пациенттің өмірі мен оны қоршағандарға бағытталуы;
үлгілік оқу жоспары (бұдан әрі – ҮОЖ) – техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында мамандықтар мен біліктіліктерге, оқыту мерзіміне қатысты оқу пәндерінің тізбесі мен көлемін белгілейтін, оқу жоспарының моделі негізінде әзірленетін құжат;
кәсіби үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – ҮОБ) – үлгілік оқу жоспарының нақты пәні бойынша меңгерілуге тиіс білім, іскерлік және дағдының мазмұны мен көлемін айқындайтын құжат;
цикл – білім берудің бір бағытындағы оқу пәндерінің жиынтығы.
Циклдің (пәннің) индексі
Пәннің, практиканың атауы және негізгі бөлімдері
Пәннің мазмұны
Қалыптасатын құзыреттер қолы
ЖБП
Жалпы білім беру пәндері
ЖБП 12
Биология
Биологиялық ғылымның негізгі принциптері, ағзалардың өміршіңдігі, олардың тарихи дамуы, құрылымы мен қызметі, антропогенді фактор әсерінен экологиялық жүйенің өзгерісі. Табиғатқа және органикалық әлемнің эволюция негізіне деген жауапкершілік. Тірі ағзалардың өміршіңдігі мен қызметінің құрылымын эволюциялық көзқараспен қарау (қарапайымнан күрделіге). Дүниетанымдылықты дұрыс қалыптастыру үшін биологиялық түсініктер мен заңдылықтар негізін білу. Жасушаның құрылымы мен функциясы. Жасушадағы зат пен энергияның алмасуы. Жасушаның көбеюі мен дамуы. Генетика және селекция негіздері. Эволюциялық ілімнің негіздері. Органикалық дүниенің заңдылықтары мен даму жолдары. Адам эволюциясы. Биосфера ілімінің негіздері.
Қазақстан Республикасының мемлекеттік стандартынан көшірме Выписка из государственного стандарта РКҚР МЖМБС 29.07.2016-661ГОСО РК 29.07.2016-661Биология:Биология:
Биология ғылымының теориясының жалпы негізі;
Цитология негіздері;
Жасушаның құрылысы мен атқаратын қызметтері;
Жасушадағы зат алмасу және энергияның айналымы;
Организмдердің көбеюі мен жеке дамуы;
Генетика және селекция негіздері;
Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштіктің негізгі заңдылықтары;
Өсімдіктер, жануарлар және микроорганизмдердің селекциясы;
Биосфера туралы ілім негіздері;
Адамның шығу тегі;
Эволюциялық ілім;
Білуі керек:Знать:
Биология ғылымның негізгі қағидаларын, ағзалардың тіршілік әрекеттері, олардың жеке және тарихи дамуы, жүйесі, құрылымы және қызметі, адам әрекетінің экологиялық жүйелерде болатын өзгерістерге әсері туралы білімді қамтамасыз ету.;
Экологиялық білім және тәрбие, табиғатқа жауапкершілікті қарым-қатынас, органикалық дүние эволюциясы білім негізінде табиғатты қорғау іс –әрекетіне дайындауды қамтамасыз ету ;
Тірі организмдердің құрылысын, қызметін, тіршілік әрекеттерін эволюциялық тұрғыда түсіндіру;(қарапайымнан күрделене түсуі).
Тірі организмдерге тән қасиеттерді оқыту барысында өлкетану материалдарын кеңінен пайдалану;
Білім алушылардың жалпы дүниетанымын дұрыс қалыптастыруда биологиялық ұғымдарды, көзқарастарды, заңдылықтарды негізгі тірек ретінде пайдалана білу;
Істей білуі керек:Уметь:
Оқулықты және дидактикалық материалдарды пайдалана отырып, жұмыс істеу тәсілдерін үйрену;
Тәжірибелік, зертханалық жұмыстарды орындау барысында теориялық білімдерін пайдалана білу;
Пәнаралық байланыстарды қалыптастыру;
Биологиялық заңдылықтарды түсіндіру кезінде күнделікті өмірмен байланыстыра отырып, тапқырлыққа тәрбиелеу;
Қорытынды тест, алдын алу жаттығуларын және талап мөлшерлерін орындау.
Мамандық бойынша білім беретін оқу бағдарламасын меңгеру нәтижесінде білім алушы:
6.4 0301013, 0302033–«Емдеу ісі», «Мейіргер ісі»біліктілігі бойынша бүтіндей оку-тәрбие процессі барысында қалыптасатын маманның біліктілік деңгейіне сәйкес келетін базалық құзыретке ие болуы тиіс.
Типтік оқу бағдарламасынан көшірмеВыписка из типового учебного плана
Пән бойынша барлық сағат: 118 сағатВсего часов по предмету:
Теория: 60Тәжірибе:Практика:
Типтік оқу бағдарламасы:Типовая учебная программа:
Пәннің мазмұны: Биология пәні жаратылыстану ғылымдарының негізгі пәндерінің бірі ретінде ұсынылып отырған оқу бағдарламасы биологиялық білімнің мақсаты мен міндетіне сәйкес келеді.Содержание дисциплины:Теориялық сабақ: 2Теоретическое занятие:
Тәжірибелік сабақ:Практическое занятие:
Жұмыс бағдарламасынан көшірмеВыписка из рабочей программы
Осы тақырыпқа берілген барлық сағат саны: 60Общее количество часов на данную тему:
Теория: 2 сағатТәжірибе/Практика:
№22сабақ Тақырып:Дигибридті будандастыру.Тема:
Сабақтың түрі: теорияВид урока:
Сабақтың типі: аралас сабақТип урока:
Сағат саны: 2Количество часов:
Сабақтың өтетін орны: Место проведения урока:Білім алушы білу керек:Дигибридті будандастыру. Мендельдің ІІІ заңы. Тұқымқуалаушылықтың хромосомалық теориясы.Обучающийся должен знать:
Білім алушы игере білу керек:Генетикалық есептер шығару.Обучающийся должен уметь:
Оқытушыға арналған әдебиеттер:1- Т.Қасымаева, К.Мұхамбетжанов «Жалпы биология» жаратылыстану-математикалық бағытта 10-11 класс, - Алматы, Мектеп 2014ж.Литература для преподавателя:Білім алушыға арналған әдебиеттер:1- Т.Қасымаева, К.Мұхамбетжанов «Жалпы биология» жаратылыстану-математикалық бағытта 10-11 класс, - Алматы, Мектеп 2014ж.Литература для обучающихся:Теориялық сабақтың әдістемелік әзірлемесіМетодическая разработка теоретического занятия
Теориялық сабақ барысының технологиялық картасыТехнологическая карта конструирования этапов теоретического занятия
Сабақ бөлімдерінің атауыНазвание раздела занятия
Уақыт тәртібіВременной режим
1
Ұйымдастыру кезеңіОрганизационная часть
2 минут
2
Оқытушының кіріспе сөзіЦелевая установка занятия
3 минут
3
Білімнің негізін өзектілей (негіздеу). Үй тапсырмасын тексеруАктуализация опорных знаний, над которыми обучающиеся работали дома по теме
25 минут
4
Жаңа тақырыпты түсіндіруИзложение нового материала
40 минут
5
Жаңа тақырыпты бекітуЗакрепление новой темы
10 минут
6
Баға қоюВыставление оценок
5 минут
7
Үй тапсырмасыДомашнее задание
5 минут
Теориялық сабақтың барысыХод теоретического занятия
1.Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Студенттерді түгендеу. Психологиялық ыңғайлану.Организационная часть
2. Оқытушының кіріспе сөзі. Бүгін біздің өтетін тақырыбымыз: «Дигибридті будандастыру.» (сабақтың тақырыбы мен мақсаты
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз